2014 Hyundai i40 1.6 GDI Prime

  • Silindir Hacmi 1591 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.6 sn
  • Beygir Gücü 136 HP
  • Maksimum Hız 195 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4740 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.0 lt
  • Genişlik 1815 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.4 lt
  • Yükseklik 1470 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.4 lt
  • Bagaj Hacmi 553 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1395 kg
  • Maksimum Tork 164 Nm
  • Yakıt Deposu 70 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/60 R16
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-408 07.09.2016 18:41

i40 genel anlamda güzel bir araç. Fakat 2.eli olmayan bir otomobil. Bugün i40 alacak olsak 2.eli olmayan otomobili kime satacağız. i40'ın ülkemizde tutulmamasının en büyük sebebi Hyundai'nin izlediği yanlış fiyat politikasıdır. Hyundai Genesis'te bu yüzden zaten tutulmamıştı keza aynı şey i40 içinde geçerli. Hyundai i40’ın ülkemizde başarılı olması maalesef çok zordu. Bu segment müşterisinin fikirlerini değiştirebilmeniz için radikal tasarımınız veya kullanışlı iç mekan yetmez. Daha büyük farklılıklar yaratmanız gerekir ama i40 bunu maalesef başaramadı. Kaliteli bir araba,donanım olarak gayet dolu yanlız dizel motorunun vergi dilimindeki talihsizliği sebebiyle fazla satılan bir model değil aslında benzinli versiyonunun fiyatı rakiplerine oranla uygun ayrıca araç çok yeni sadece ülkemizde değil dünya genelinde yeni piyasaya sürülen bir model diye biliyorum.Bundan dolayı şuan satışlarında fazla bir oynama olmuyor.Buna ek olarak i40 için yeterli reklam yapılmadığını düşünüyorum eğer Hyundai bu araçta iyi bir reklam politikası izler ve donanım seçeneklerinde daha fazla esneklik gösterirse satmaması için hiçbir sebep yok aksine donanım, kalite ve tasarım olarak yollarda fazlaca görünmeyi hak eden bir model diye düşünüyorum

erk 08.05.2015 13:27

Köksal
Satış adetleri ile ilgili bilgiyi nereden aldın ama yanlış. ODD 2014 satış adetlerine göre VW ; 108.000 RENAULT; 98.000 FİAT; 89.000 HYUNDAI; 46.000 ile 5. olmuş. Bir ayrıntı daha var TR. üretim yapan firmalar yerlerde sürünüyor ama ne hikmetse ithal olarak satış yapan VW birinci oluyor. Ha iyi bir şey mi asla değil. Bu tabloya göre de burada üretim yapan firmalar kendilerini geliştirmek zorundadır.

Köksal 07.05.2015 18:53

İkinci elde fiyasko olan marka türkiye otomobi satışlarında 3.sırada olmaz.

osman 14.03.2015 16:45

taner kardeşim sen çok uzun yazmışsın ben kısa yazıyorum 2014 yılında c sınıfı araç bir Renault fluence 3026 iki fiat linea 2131 adet golf 2084 adet ve üçüncü sırada senin i30 ilk onda bile yok. ya konuya vakıf olun yada doğru bilgi edininiz. saygılarımla

osman 11.03.2015 17:39

hyundai ikinci elde tam bir fiyasko,plakayaı tak en az beş bin sonra ise bırak beş bin on bin zararı satamıyorsunuz. ben araç alırken önce,sağlamlık ve satacağım zaman değerlini korumalı diyorum.daha çok yazmıyorum araçları opsiyonlarla karşılaştırmalısınız,saygılarımla...

MERTKAN 22.02.2015 15:47

Hadi aldık diyelim, 2. eli olmayan bir arabayı kime satacağız, ondan sonra bir dünya zarar.

METİN 22.02.2015 15:45

Nee atmosferik bir motora mı bunca parayı vereceğim, insanlar çıldırmış olmalı. Herşey dış görünüş değil. Firmalar satamadığı ürünü böyle jelatinleyip allayıp pullayıp satarlar gözünüzü açın arkadaşlar. Sade ve gözü yormayan insanı bunaltmayan tasarımlar revaçta şatafata aldanmayın.

CENK 22.02.2015 15:42

hyundai, toyota veya honda olsun, hala eski nesil motorlu araçlara devam ediyorlar. Bu motora devam ettikleri sürece de piyasayı diğer firmalara kaptırmaları normal. Satış adetlerini inceleyiniz, turbo motorların başarısı açık ara önde.

taner.T 06.06.2014 04:00

Merhaba arkadaşlar bu sayfadaki birçok yorumu okudum çok çeşitli degişken kasıtlı kimi dogruları içtenlikle söyleyen kimi içtenlikle yanıltmaya çalışan farklı fikirler var.daha önceleride üç kez uzun uzuna dek fikirlerimi paylaşmıştım (hyundai i30) almayı düşünen arkadaşlara bir nebze faydalı olabilmek için egrisiyle doğrusuyla fikirlerimi ve tecrübelerimi paylaşmak istedim belki bir faydam olur diye.zaman içinde gördüğüm tekşey hyundai i30 zun en çok golf ile kıyaslanması oldu.bana göre bu kavram bile hyundai i30 zun başarısını gösteriyor çünki golf zaten kendini tüm dünyaya zaman içinde birhayli kanıtlamış bir otomobil.(ancak) bir gerçek varki hyundai firması tüm dünyada aldığı ödüller özellikle amerika ve kanada avusturalya vede avrupada.sorunsuzluk çarpışma testleri servis uyumu vede donanım seviyesi üstünlügü ile son zamanlarda yükselişe geçmiş çok cittiği bir marka oldugu gibi sosyal yapılaşmada da çok ciddi işlere kalkışmıştır.özellikle amerikada otomobil devlerinin tahtına oturmuştur.almanyanın amerikanın vede ülkemizin çok saygın oto dergilerinde yapılan testlerde golf e karşı 2 puan 3 puan gibi rakamlarla ikinçiliğe oynamıştır (a180) gibi önemli vede saygın olarak bilinen arabaları 30 -35 puan gibi farklarlada öne geçmiştir bu başarının ta kendisi.ayrıca golf e kaybettiği puanlar bagaj hacmi ses yalıtımındaki 2 desibellik fark 1metrelik fren mesafesi gibi çokta cittiye alınmıcak konularla kıyaslanınca.hyundai i30 aynı donanım seviyesinde golf den 18.000.tl daha ucuz bir fiyatla satılınca özellikle ülkemizde son 1 yılda golf ün satış yüzdesinin düşüşü vede hyundai i30 zun yine son 1 yılda ülkemizde ki satış yüzdesinin nasıl tırmanışa geçtiğini görürseniz vede incelerseniz gerçek şanpiyonun hangisi nin olduğunu çok açık görürsünüz.benim bu işlerde hiç bir çıkarım yok otomobil sektöründe çalışan birisi değilim sadece otomobillere aşırı merak duyan kuyumculuk sektöründe çalışan zanağatım sayesinde çok ince gözlele hassas konuları incelemesini seven vede otomobillere duyarlılık gösteren bir kişiyim tek amacım bilgim doğrultusunda sezarın hakkını sezara vermek saygılarımla.taner

aaa 16.05.2014 19:30

Bir golftür gidiyor.Acaba yorum yapanlar bu arabaya binmişlermi.Bir kere konfor olarak golf bu aracın yanından bile geçemez.Bunu resimlere bakarak değil kullanan biri olarak söylüyorum.

hüsamettin 15.04.2014 12:53

saygıdeğer arkadaşlar ben şuanda i 40 kullanıyorum avensisi verdim bunu aldım işin gerçeği bu avensisden daha rahat ben çok memnun kaldım 2. elin bu kadar düşük ve sıkıntılı olmasının sebebi bazı firmaların taşradan veya şirketlerden topladıkları arabaları düşük fiyata 2. ele sürmesinden kaynaklanıyor. 0 araçlarda neden yüksek derseniz bunu hyundai ye değil devletimize sorun vergiyi artırdığından böyle malumunuzun olduğunu düşünüyorum araba 40 kuruş yakar tabiki yakacak 5100 tl olmuş benzin ne yakmasını beklersiniz ki saygılar

aaa 12.03.2014 01:03

Nedendir bilinmez aracı incelemeden yorum yabılıyor.Şuan b segmenti araçların 60 bini bulmasını düşünmüyorlar.Bu araç d segmenti....

sinan 05.02.2014 15:51

Bence bu aracın 2. el değerinin bukadar düşük olması sıfır fiyatından kaynaklanıyor. Aracın gerçek değeri en fazla 65-70 bin olması lazım

gökhan 05.02.2014 14:28

donanımı artırmaları yetmez bence fiyatı da çok pahalı insignia avensis varken kimse bunu almaz

Güven 21.01.2014 19:08

Şu araç benzinli D segmenti araçlardan en iyisi olabilirdi, biraz daha donanımı arttırsalardı.

salih 14.12.2013 00:10

arkadaşlar bu araçtan 58-60 bin arası 500 km de 1000 km de sıfır ayarında araçlar var onlar neden bukadar ucuz yoksa 2.elde aşırı değer kaybımı var hiç olmassa vw bukadar değer kaybı yok ayrıca i 30 motorunu kasa değiştirerek 72 bine aşırı pahalı

enver 17.11.2013 17:38

Güzel kardesim.golfun suan satista 15 adet cesidi var motor ve donanim farklariyla birlikte..herbirinin malum ayri fiyati var..bunlar 3 unun fiyati 70 bin üstü,biri 76,biri 71,5..digeri de 70 bucuk..nasil.oluyorda orta halli gol 72 bine aliniyor ? Geride kaldi 12 tane model..golfun ortalama fiyati 60 bindir..ayrica biz burada arabaya kotu demedik,hyundai pazar payina oranla yuksek fiyat cekiyor,oyle son teknoloji diyecek bir teknolojisi de yok kusura bakmayin..yine de kaliteli arabadir ancak bu fiyata kendi sinifinda oyle beklenen satisi yapamaz..golfle ayni sinifta bile degiller ama son cikan golfun aldigi ödül sayisi belli degil..ben ne almanci,ne japoncu fanatigiyim..dogruya dogru demek lazim o kadar..

ali 17.11.2013 10:36

Enver bey bu paraya orta halli bir golf aliniyor..o gdi motor ise son teknoloji..en ust segment aaracinda dahi gdi kullaniyor artik hyundai..

enver 16.11.2013 23:08

birisi hyundai ye hyundai oldugunu lütfen hatrlatsın..1.6 atmosferik motora ne cesaretle 72 bin ister..en yakın rakibi avensisin fiyatı ortada,ayrıca klışe olacak ama toyatanın da piyasası malum..tip mahrumu olduğunu da belirtmeye luzum yok..

aytaç 20.10.2013 01:22

okan bey abimin albeası 200km de 100lira yakıyorken nasıl oluyorda 1.6 benzinli bir araç 100km de 40lira yakar biri 1.3dizel diğeri 1.6benzin dediğinize göre bu araba 200km de 80-90falan yakıyor yani ne diyeyim

ahmet 09.09.2013 17:11

canbey i 40 ile elantranın segmentleri farklı elantra ile bir tutmanız yanlış bence

okan 04.03.2013 20:06

ben 10000 km kullandım araba gayet konforlu vegüvenli 100 km de 40 lira yaktı sadece türkiye ye giriş olmadığı için aracın ne olduğunu bilen yok bu yüzden 2.elde sıkıntı yarattı saygılar

mahmut 28.12.2012 16:27

ben bukadar site gezdim bukadar hızlı bukadar doğru bilgi piyasa haberleeri görmedim araaba alacak herkese tavsiye ederim takip edelim

canbey 13.08.2012 11:46

dış görünümü aynen accent blue benziyor hiç bir aracın elentranın yerini tutacagını sanmıyorum

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN