2017 Hyundai i30 1.6 CRDi Elite DCT

  • Silindir Hacmi 1582 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.6 sn
  • Beygir Gücü 136 HP
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4340 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.4 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1455 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
  • Bagaj Hacmi 395 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1368 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri 225/45 R17
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
88
84
64
68
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
ali antalya 08.11.2017 20:42

bu araç bu fiyata çok iyi gerçekten sunruf, star stop,dijital klima bile var

Misafir-1042 06.11.2017 14:42

İstanbul trafiğinde 1,6 dizeller için ortalama 6,6 lt/7 litre yakıt normaldir .

Misafir-2056 02.11.2017 12:25

3 haftadır kullanıyorum 700 kmdeyim. 15 km yolu 40-60 dk içerisinde gidebildiğim İstanbul trafiği içinde kullanıyorum. 150-200 km şehir dışı kullanım. Ortalamam 7.0 litre, dizel dct plus.

Misafir-9363 01.11.2017 15:06

bir aydır aracı kullanıyorum 3500 km lık kullanım yakıt ortalamam 6.1 teknolojı ve guvenlık super tıpı ıyı degılmıs dıyenlere bakmayın paranızın kıymetı yoksa baska marka araclara bakın bu dolulukta bu fıyata baska bır arac yok!!!

Misafir-582 01.11.2017 09:33

Ben aracı iki haftadır kullanıyorum 1000 km yaptım yakıt tüketimi inanılmaz fazla 12.5 litre. Zamanla düşeceğini söylediler ama fazla inanmıyorum. Araç mükemmel fakat 1500 kg agirliginda. Bu yüzden yakıt tüketimi fazla. Alacak arkadaşlar bunu da göz önünde bulundursunlar

Misafir-3830 05.10.2017 03:33

Araçta donanım olarak oldukça zengin ve 17''jantalara sahip.Performanslı kullanıma da olumlu cevap veriyor ve kia-hyundai grubunun namyang şehrinde geliştirdiği ,dsg ye benzeyen bir çiftkavramalı şanzımana sahip.Ses izolasyonu gayet iyi.Yol tutuşu cok güzel , malzeme kalitesi ve işçiliği iyi , stok lastikler iyi.Eleştirilebilecek tek yanı dış tasarımı ancak resimlerde göündüğü kadar sıradan ve sade durmuyor dışarıdan , showrooma giden birçok kişi aracın resimleriyle kendinin çok farklı olduğunu söylüyor.Donanım olarak herhangi bir ekleme yapmasanız bile c segmenti araçlarda standart olarak görülen birçok donanıma ilaveten anahatrsız çalistirma , otomatik yanan farlar , yağmurbsensörü ,, arka koltuklar için havalandırma paneli , geri dönüş kamerası , açılabilir cam tavan gibi donanımlar için pakete ekleme yaptırmanıza gerek dahi yok.Eklemelerle beraber bir üst segmentin dolu otomobilleriyle yarışacak seviyede donanıma sahip oluyor.Konforlu otomobil seven benim gibi hyundai severlerin düşünmesi gereken bir araç.Ekim ayı fiyat listesinde manueli ile aynı fiyata satılması bulunmaz fırsat.

Misafir-5696 01.08.2017 14:50

Misafir 9582
birkaç donanım eklenmiş halini 118 bin liradan (tamamı nakit olduğu takdirde) pazarlıkla 113 bin liraya bıraktılar Ankara Cepa Avm de. Ancak Temmuz fiyatının bu olduğunu Ağustosta zam beklediklerini söylediler.

Misafir-9582 18.07.2017 17:15

Araca yakın zamanda fiyat alan var mi arkadaşlar nerede daha uygundur

Misafir-3916 02.07.2017 16:14

Gerçekten arka park senseru yokmu öğrenmek istiyorum ilgili arkadaşlardan

hakan068 30.09.2017 15:13

Var kardeşim var. Hem ön hem de arkada

Misafir-3337 29.06.2017 00:46

İç dizayn çok iyi, dış dizayn kötü olmuş. Bu fiyatlarda olursa satışları daha az olur. Yakıt tüketiminde 4.4 lt bariz sallama olmuş. İstanbul'da 4.4 lt yaksın gelsin bi de romayı yaksın...

Misafir-701 23.05.2017 13:37

dün inceledim.fiat egea ya çok benzettim.bir önceki kasa daha hoş ve özgün sayılabilecek bir yapıya sahipti.rakipleri böyle olursa Golf yok satar.

Misafir-4965 11.05.2017 11:04

Hatchback falan değil bu araç, station bir aracın bi tık kısası. Yani olmamış. O eski kasanın vahşi cazibesi maalesef gitmiş,ama eski kasa efsane olarak kalır ve her daim müşterisi olur.

Misafir-6876 10.05.2017 17:54

Tasarımı bence beklenenin üzerinde. Bazı arkadaşların belirttiği gibi çok kötü de değil. Kia'nın bile artık bir tasarım dili oluşmuşken Hyundai'nin bu konuda geç kaldığını söyleyebiliriz bence. Malzeme ve işçilik kalitesi gayet başarılı. Son gücenlik teknolojilerine yer vermeye çalışmışlar. Bu nedenle seleflerinden oldukça başarılı.

Multimedya sistemi her ne kadar emanet gibi dursa da içeriği ve kullanımını ben çok başarılı buldum. Ortalama 6 litreye varmayan bir yakıt tüketimi şimdiye kadar üretilen en cimri i30 modeli olduğunun bir göstergesi. Ben daha yüksek beklemiştim doğrusu çünkü Hyundai'nin genelde fabrika verilerini tutturamam gibi bir sorunu vardı daha önceki modellerinde. Ben ce dizel otomatik ikilisi daha fazla donanım versiyonu ile çeşitlendirilmeli, böylece daha fazla kitleye hitap edeceğini düşünüyorum.

Gelelim eksik noktalara :) Her yanilik sonrası özellikle yaşam alanı genişler. Ancak bu yeni i30'da sanki tersine olmuş. Önceki nesline göre sanki biraz ufalmış gibi ya da birebir aynı bana öyle geliyor bilemedim. Fren mesafesi konusunda biraz daha iyileştimeye ihtiyacı olduğunu söyleyebilirim. En son Opel Astra sedan verisyonunda yine böyle bir hayal kırıklığı yaşamıştım.

İlk kalkış hantal geldi bana yeni nesil şanzıman çok iyi ancak ara ara vites değiştirme konusunda geç kalıyor gibi bir his yarattı. En büyük handikapı ise fiyatı. i30 premium özelliklerle donatıldıkça en büyük silahı olan rekabetçi fiyat konusunda geriye düşüyor. Rakiplerini kandırbilmesi için gerekli olan uygun fiyatı sanırım hayati olmayan birkaç donanımı çıkarmakla yakalayacaktır diye düşünüyorum.

Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim...

Misafir-144 09.05.2017 23:16

Güzelim modeli ne hale getirmişler.Direksiyon hariç iç dizayn berbat.Hele o dokunmatik ekran ne öyle sonradan bantla tutturulmuş gibi.Dış görünüşü desen yani tasarımı yapan kimse bence Korelileri bitirmek istemiş.Halbuki bir önceki kasanın dış görünüşü ne güzeldi.O tasarıma hiç dokunmadan değiştir direksiyonu,güzel konsolla bütünleşik bir multimedya koy,biraz da aracı hafiflet bak bakalım kim tutuyordu i30'u.Zaten motor ve çift kavrama dct iyiydi.Yazık etmişler arabaya

Misafir-459 08.05.2017 10:09

bu arabanın ağırlığı 1508 kg yanlış yönlendirmeyin insanları gerçek ağırlığı ruhsatta yazan değer bu.1368 kg değil.o yüzden bu aracın az yakması imkansız araca 2-3 kişi bindiğinde 1700 kg civarı olacak sonra görün siz tüketimi zaten boş haliyle ortalaması 6.5-7.5 arası varın sonrasını siz düşünün.

Misafir-3071 07.05.2017 12:10

Yol tutuşu ve direksiyonu daha iyi olmuş. Ancak arka diz mesafesi daha dar önceki kasaya göre. Önceki kasa daha sportif ve tutkuluydu. Bu duyguları harekete geçirmiyor. Fiyat olarak da bir cazibesi kalmamış maalesef. Bu fiyatlarla iyi bir satış oranı yakalaması maalesef zor. Bir İ30 kullanıcısı olarak naçizane görüşlerim.

Misafir-2114 05.05.2017 19:14

1.6 dizel otomatik plus+smart paket+metalik renk; bursa fiyatı 122.500tl , biraz ısrar ile 122.000tl dediler.

Misafir-8012 02.05.2017 12:11

Ben de tam tersini dusunmustum. Disi biraz daha modern ama ici daha eski duruyor sanki.

Misafir-5047 26.04.2017 23:42

içi güzelleşmiş. dışı çirkinleşmiş. bu arada bu araç 136 beygir. dsg şanzımanlı golf yerine içim rahat tercih ederim. ***

oktay vez 25.04.2017 13:27

tam donanımlı almak için iki paketi ekletmeniz gerekiyor. buda + 13500 tl demek. yani araba yaklaşık 125 bine geliyor. buda golfun highline dizel otomatik ile aynı fiyata tekabül ediyor. hyundainin genel stratejisi daha makul fiyata daha çok donanım satmaktı ama artık hyundai de el yakıyor. golften iyidir kötüdür bilemem ama şöyle bir gerçek var en azından türkiyede golfün kalite algısı çok daha yüksek. bence bu fiyata satışları biraz zorlanır. aşağıya çekmesi gerekiyor.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi