2017 Hyundai i30 1.4 Style

  • Silindir Hacmi 1368 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.6 sn
  • Beygir Gücü 100 HP
  • Maksimum Hız 183 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4340 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.8 lt
  • Genişlik 1795 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Yükseklik 1455 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.6 lt
  • Bagaj Hacmi 395 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1244 kg
  • Maksimum Tork 134 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
88
84
64
68
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2697 19.10.2017 17:31

sayın 6854;

motorun gdi olduğuna emin misiniz. hyundai kendi sitesinde mpi yazıyor.

Misafir-6854 14.10.2017 01:40

Bazı tartışmalı noktaları değerlendirelim.
1)134 nm tork 100 beygir bu aracı kaldırmaz eleştirisi.İşin aslı ise şudur; Bu aracın motoru gdi motordur.(GDİ :Gasoline Direct Injection yani Direk Benzin Enjeksiyonu)Atmosferik motorlardan farklıdır.Atmosferik motorda yakıt ve hava karışımı karıştırılır daha sonra silindire verilir.Gdi motorda ise yakıt silindirlere doğrudan püskürtülür.Bu sebeple performans öncelikli kullanımlarda araç 100 hplik bir başka atmosferik motordan daha iyi çekişe sahiptir.Ayrıca gdi motorların enjektörleri ve yakıt pompası daha yüksek basınçla çalışır.Yani püskürtme sistemi farklılığı sayesinde gdi motorların performansları sıradan atmosferiklerden üstündür.Hatta bu yüzden hyundai araçların sebebini bilmeksizin nedense gayet iyi gittiğini söyleyen insanların sayısı az değildir.
2)Tasarımı kötü eleştirisi : Tasarım tamamiyle öznel bir değerlendirme.Mesela ben jetta , meganın tasarımını çok sıradan , civic sedanın rahatsız edici-fazla dikkat çekici bulurken octavia nın tasarımını beğeniyorum.Birçoğu bana katılmıyor.Bu subjektif bir durum.Peugeot gibi opel gibi seat gibi yani avrupa menşeili üreticiler gibi basık , geniş ve uzun aks mesafeli üretmeye çalışmışlar.Böyle bir tasarım dilini kullanmak istemişler.Açıkçası sanki ceed ve egea dan esinlenme var gibi geldi banada.Bende
çok iyi bulmadım tasarımı.Ama dediğim gibi tasarım tamamen subjektif bir husus.Zevkler ve renkler tartışılmaz
3)Fiyatı yüksek eleştirisi : Bu araç style donanım paketine sahip olarak 65-70 bin tl lik atmosferik araçlardan daha pahalı olarak 76.450 tl ye satılıyor.Ancak hyundai nin üretim ve pazarlama politikası dahilinde ürettiği baz model olarak gözüken araçlar dahi diğer markaların aynı segment araçlarının orta donanım paketleriyle eşdeğer donanıma sahiptir.Misalen i30 un baz paketi olan style paketinde toyota aurise kıyasla 9.000 tl ye yakın bir fark var.Ancak bunun karşılığı olarak hyundai i30 da auristen tek önemli eksik dijital kliması yok ancak auriste bulunmayan alaşım jantlar , start stop sistemi , cruise control , far sensörü , elektrikli arka camları var.Bunlar 9.000 tl edermi ? Bence eder ancak buradaki olay;aynı segmentteki baz model araçlardan pahalı olmasına rağmen onlardan çok daha dolu olduğu.Verdiğiniz para yol-su-elektrik olarak geri dönüyor yani:)

Misafir-6104 08.10.2017 11:29

Marka kalite algısı olarak kendisinden daha ucuz olan Astra, Megane 1.6 benzinlilerden daha iyi değil. Haliyle satışlarda onların altında ezilyo İ30. En azından performans olarak onlar kadar iyi olabilseydi yine tercih edenler olurdu ama 134 tork, 100 beygir değerleriyle bu açıdan da rakiperlinin bariz gerisinde maalesef.

Misafir-6193 20.06.2017 15:30

Sanırım bu eski kasa olacakken sırayı karıştırıp önce yeni kasayı çıkarttılar , eskisi çok daha yeniydi çünkü :) bir karakteri vardı. Bu ise arkası eski golfun kopyası olmuş önü ise eski i30 a göre daha yaşlı görünüyor.

Fiyata gelecek olursak bu aracın fiyatı net 65 bin lira olmalı. Yoksa satılacağı falan yok. Bence gecikmeli bir indirim yapmak yerine şimdiden bu aracın fiyatı 65 olmalı ki insanlar Hyundai'ye yeni yeni ısınmışken tekrar uzaklaşmasın.

Misafir-1205 18.05.2017 19:08

Bu sınıfta coralladan,Auris,Astra 60- 65 bin fiyata,megan 68 bine,Focus 69 bine satilirken,bu fiyata bir Hyundai sever için bile i 30'un bu modelini almaya karar vermek kolay değil,tek kusuru fiyatının rekabetçi olmaması,diğer turbo ve dizel modelleri benzerlerine yakin,1.4'ude rakipleriyle benzer fiyatta olursa diğerleri gibi satar,sadece sempati duyulan olmaz

Misafir-4980 04.05.2017 11:49

Ben hiç beğenmedim önceki tasarımı çok daha güzeldi araba resmen çakma pejo olmuş. Bir önceki kasa çok daha agresif, güçlü ve karakterli bir görüntüye sahipti, araba şu haliyle kendine güveni olmayan, silik bir tipe dönüşmüş. İç ve dış tasarım kötü, motor kötü ... kötü üstü kötü kısaca.

Misafir-928 03.05.2017 16:05

bir üst donanımla arasında 30 bin TL. fark var yani araçta sis farı olsun, 1-2 parça bir şey olsun derseniz 30 bin TL. ödüyorsunuz çok çok çok fazla fiyat olarak.

oktay vez 11.05.2017 20:47

bir üst modeliyle arasında 30.000 tl fark olma nedeni donanım değil. bu düz atmosferik motura sahip. bir üstteki turbo motor. bu 100 beygir diğeri 140 beygir. hızlanma vs herşeyi farklı. hyundianin yeni motoru var. ama yinede bence pahalı.

Misafir-8981 03.05.2017 11:59

Çağ dışı kalmış motor. Çekişi çok kötü. Turbolu motorlar tutuluyor.
Atmosferik motorlar gereksiz fazla yakıyorlar.
Hyundai güzel araba yapmış ama keşke çağa ayak uydurabilse.
1.2 TURBO BENZİNLİ bir motor hyundai i30 a yakışırdı.
Çok satardı çok.
Vergi avantajı arıyor millet.
Ekonomiklik arıyor millet.
Bunlar göz önünde bulundurularak satış politikası güdülmeli.

Misafir-9565 03.05.2017 09:54

Auris muadili gibi. Fiyatı 10 bin tl daha yüksek. Hyundai yeni i30 ların bütün donanımlarında en az 10 bin lira indirime gitmeli.

Misafir-3055 03.05.2017 01:11

kullananlar tüketimi 6-6.5 lt diyorlar bagaj hacmi fena değil konforda fena değil tipide iyi,düşünülebilir bi araç

misafir 0744 23.04.2017 18:36

Bunu performans beklentisi olmayan, tüp atıp ekonomik şekilde kullanılması için 1.4 atmosferik koymuşlar, ama fiyat fazla beaa. 1.4 turbo benzinli ve 1.6 dizel için normal de... Bunun fiyatı 65-66 gibi olsaydı çok hoş olurdu.

tokay ceritoğlu 23.04.2017 14:07

100 bg yetersiz kalır,yakıt yüksek olur,zaten fiyat çok yüksek,tutarsa diye düşünülmüş,corsa daki 100 bg motoru astraya koyan opel gibi olmuş,emekli arabası,genç bunu ne yapsın..

Misafir-4231 23.04.2017 12:56

Bence bu kasa da güzel olmuş(olgın ve rafine bir tsarım). Yalnız fiyatı çok yüksek. Auris bununla aynı motora sahip ve 65 bin TL., dolayısıyla bunun da fiyatı 70'in altında olmalıydı.

Misafir-2832 23.04.2017 08:23

100hp,134nm,1244kg,76bin lira.bana gore 50bin etmez.dizayn olarakta daha kötüye gitmiş.yeni kasada bukadar degişim eski kasayı öldürür.deger kaybettırır.keşke oturmuş güzel kasayı dahada geliştirselerdi

Misafir-107 22.04.2017 23:31

eski tasarım daha hoştu

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi