2015 Hyundai i30 1.6 CRDi Style DCT

  • Silindir Hacmi 1582 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.6 sn
  • Beygir Gücü 136 HP
  • Maksimum Hız 200 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4300 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.1 lt
  • Genişlik 1780 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.0 lt
  • Yükseklik 1470 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
  • Bagaj Hacmi 378 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1391 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 225/54 R17
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2015 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir2754 14.11.2015 14:21

bende 2013 modeli var. aracın vites geçişleri çok iyi. yol tutuşu çok güzel. dizel olmasına rağmen arabanın motor sesi diğer dizellere göre daha düşük. ancak arac; 80km hızda hemen sesi içeri alıyor. ve bu beni .ok rahatsız ediyor. en önemlisi de yakıt. şehir içi 100km'de 8lt yakıyor. ki ben aracı hızlı kullanan birisi de değilim.

hasan 10.05.2015 08:48

talip bey blue drive modeli daha az yakıyor.o yüzden biraz torku düşük olabilir.ama bence en ekonomik modeli o.600 tllye 4 adet çelik cant takdir 10 numara araç olur.hyundai sadece teki 600 tl ye satıyor çelik cantın.pıyasada 4 ü 600 tl.

zübizaretta 11.04.2015 03:41

talip bey blue drive paketinin torku 260 olması lazım ve blue drive daha çok yakıt tasarrufuna odaklı bildigim kadariyla, o yüzden performansı biraz daha düşük olabilir ancak çok hissedilir bir performans düşüklüğü olmayacağı kanaatindeyim

talip 19.03.2015 20:10

arkadaşlar... bu aracın verilerinde performans.75 max.hız.200 derken aynı verilerdeki crdi.blue.drive paketinde performans.65 max.hız197. yazıyor... motor aynı beygir aynı ikiside dizel ikiside otomatik.. tork aynı.. bu nedemek oluyor acaba gercekten böylemi yoksa yazılım hatasımı var sayfada anlayamadım lütfen bilen biri arkadaşım acıklama yapsın..

dogrucu 18.03.2015 14:26

cenk arkadaş öve öve dsg yi bitiremiyor.daha bir tanıdık dsg arızasına 15 bin tl harcadı.senini ww çok satılması iyi olduğunu göstermezki.lineada sınıfında çok satan bir araç çokmu iyi.wwçok iyi ise neden garanti 2 yıl honda 6 yıl.hyundai i30 bile ww den iyi.nede olsa 5 yıl garantisi var.

werta 17.03.2015 23:48

Önceden dergiler karşılaştırmalı testler yaparlardı 0-100 ,frenaj, yol tutuş donanım vs simdi bunu yapan bir tane yayın yok kısaca peugeot 308 yeni dizel otomatigi VW golf TDI dsg seat leon TDI dsg Renault megane 1.5 DCI EDC Hyundai i30 dtc citroen c4 dizel mcp Kia ceed hoş yenilene çekmiş aklıma gelenler kısaca Yani sunlarin detaylı testini istiyoruz.Olaya profesyonel bakalım Marka fanatikligi değil ama anlatalım hangisi iyi Hyundai bir araç yapmış çift kavrama dizel şanzıman daha hizliymis 5 yıl garanti vermiş belki süspansiyon da iyileşmiştir başarılı bir ürün Olabilir fiyat konusuna gelince cari açık büyüyor ve dalgalı kur sisteminde doğru fiyat beklemek saçma kısaca f/p endeksi olarak hangisi uygunsa onu almak lazim eğer Hyundai i40 ve grandeur da dizel.olarak 1.6 dizel ve çift kavrama olarak gelirse ki grandeur da sanat ve mantığıyla 2.0 dizel 197 hp gelebilir ozaman avrupa piyasasinida zorlar görmek gerek Herkese güvenli sürüşler...

Ercan BOZBOLA 17.03.2015 17:16

Sadece araba ile ilgili yorumları okumak için bakınmıştım ama araba hakkında hiç yorum yok her sayfada olduğu gibi marka ve model karşılaştırması var :) Full donanım bir C segmenti hatchback araba için rakam biraz yüksek ama bildiğim kadarıyla bu segmente çok sevilen ve müşteri memnuniyeti en yüksek araçlardan birisi. Kullanıcılarına hayırlı olsun

Çetin 16.03.2015 21:29

Sn Ayrancı aynı görüşteyimsizinle. D segmentinde Passat çok mantıklı(resmen 70'e Passat alabiliyrsunuz) ama 90'a golf almak???? Özellikle i30, astra gibi çok daha şık, mantıklı ve hesaplı seçenekler varken! Golf-Jetta bence parasınınarabası değil(balon), ama Passat parasının arabası.

ayrancı 16.03.2015 12:04

sayın cenk c segment hatchback için konuşuyoruz. passat için konuşursak durum farklıdır ( 2 yıl garanti , dsg soru işaretleri olmasına rağmen). volvo s60 haricinde fiyat kalite oranında rakibi bence de yoktur. ben size passat yerine i40 al demiyorum. passat o paraları hakkeder ama golf 90000 lik bir araç kesinlikkle değil . burada birgün olur sıfır vw almaya karar verisen satıcılarının ne kadar ilgisiz umursamaz olduklarını görürsün

CENK 15.03.2015 20:47

Hakan... 2011 yılında 2009 model 2. el olarak aldığım 122 ps. 1.4 cc DSG PASSAT var ve 127 bin km. de. Hiç sorun yaşamadım desem inanmayacaksın biliyorum ama öyle. Zaten "D" sınıfında açık ara ile 1 numara, sanırım bunu inkar edemezsin. Öyle senin dediğin gibi bir durum olsaydı VW grup olarak iki yıldır en çok satan marka olmazdı. Üstelik 15.000 km sonra arıza yapacak bir üniteyi de hiç bir firma kullanmaya cesaret edemez, biraz insaflı olsan daha inandırıcı olur. Sende biliyorsun eminim Dünya satış sıralamasında TOYOTA dan sonra ikinci firma. Şehir efsaneleriyle satış adetleri yükseltilemiyor.

CENK 15.03.2015 20:34

Doğrucu demiş ki; En sorunsuz otomatik honda nınmış. Yani cvt den bahsediyor.Hani şu 50 sene önce mobiletlerde kullanılan, sürüş zevki vermeyen, ivmelenmesi oldukça zayıf bir motor. Japonlar sorunsuzluk endeksinde 1 numaraymış, külahıma anlat madem öyle de toyota 2012 yılında neden 7.4 milyon aracını geri çağırdı acaba. Sorunsuz olduğu için mi

ayrancı 15.03.2015 19:46

sayın cenk alltaki yorumlarıma bakarsen golf ile ilgili dudak uçuklatan fiyatı var hem de torku ve beygiri daha düşük demişim. yani diyorum golf o paraları hakkeder kalitede araba değil . i30 neyse asta neyse golf de o . hyudainin avantajı fiyatının daha iyi olmasıdır. o yüzden artık segmentinin bir numarasıdır. önceki tork konvertlü yakıtı fazla yakan şazıman için de buradan soruyorum hiç arıza yaşayan var mı? şunu itiraf edeyim çift kavramlı şanzıman ile ilgili tereddütüm yok değil ama yine de hyundainin garantisi 5 yıldır maden vos vos dsgsine bu kadar çok güveniyor yiyorsa 5 yıl 100000 km garanti versin . vos vos dsg problemlerini arabalarını sattığı insanlar üzerinde denemiştir. türkiyeye hiçbir yatırım yapmayan gittiğinde suratına bile bakmayan firmadan uçak yapsa bile almam.

Engin 14.03.2015 23:26

Bende fiesta 1.0 powershift var. Servisten aldığım bilgiye göre dizel Otomatik focus mayısta gelecekmiş. Powershift gayet başarılı araç alacakların beklemesini tavsiye ederim.

dogrucu 14.03.2015 09:13

cenk bey demişki dsg en başarılı şanzımanmış.iyide ozaman 382000 bin aracını çinde neden geri çağırıp garantiyi 2 yıldan 10 yıla çıkarmış.enbaşarılı sorunsuz şanziman hondadır.yanı japonlar.zaten güven endeksinde 1 numara çıktı.

AHMETG 13.03.2015 22:57

DCT şanzımanı mersedeste kullanıyor, sadece dsg almanlara uyan şanzıman değilmiş demekki, ayrıca bmv çift kavramaları niye aşırı sorun çıkarmıyor. DSG hatasız olacak diye bir kural yok kul yapısı sonuçta ama niye malına sahip çıkıpta çuvalla para verilen boş araçlarına garanti olanağını arttırmıyor. İ30 un çok yakıyor denilen bir önceki tam otomatikleri konforluydu ayrıca 10 yıla kadar sorunsuz giden bir sistemi var. Sonuçta her markanın iyi ve kötü tarafı var fakat her firma malına sahip çıkıp garanti kapsamına alsın.

berkay 13.03.2015 15:09

cenk bey, milleti saf mı sanıyorsunuz? yok dsg sorunsuzmuş yok ww iyiymiş. dsg şanzımana kim geçecek kanıtlar mısınız? aklını peynir ekmekle yiyen firmalar geçer.bence ww şanzımanını değiştirip japonlardan alsın. ayrıca turbo motor kimsenin tekelinde değil. ww de turbonun mucidi değil.

yakup 13.03.2015 15:08

Cenk Bey, yorumlarınızda haklısınız özellikle teknoloji ve öncülük konusunda vw en başarılı firmalardandır, bunda hemfikiriz. Burada olay dsg'den ziyade Doğuş Oto'nun sorun yaşayan müşterilerine karşı kötü tutumu ve insanları yok saymasıdır. 5 yıllık garanti varken 69 bin tlye leon yerine i30 dizel otomatik tercih edilebilir. Ha ilk defa kullanılan şanzıman elbette sorun olabilir keşke tüm firmalar bu şanzımanları ve bu teknolojik yatıırmları daha önceden yapabilseydi de vw alternatifleri otomatik şanzımanlar çoğalsaydı.

aofbitirim 13.03.2015 14:53

sayın ayrancı,
Beyenmediğin leon bende 1.2 tsi dsg.105 hp 175 tork.
İ30 1.6 136 hp 300 tork yapmış neye yarar egsozumun ucunu göremez mühim olan motor büyüklüğü ve beygiri değil, mühim olan bunun verimliliği.burda dsg yi kötüleyip duruyorsunuz elin hundaisi daha yeni bulmuş 7 ileri otomatiği vw grubu kaç yıldır bunu kullanıyor. dsg kim ne derse desin mükemmel...

HaKaN 13.03.2015 13:43

burada dsg yi övenler ya dsg li bir vw kullanmamış...arkadaşlar şirketimde en az 25 tane dsg şanzımanlı 1.6 tdı jetta comfort vardı.rent a car şiketinin 1 yıllık sözleşmesini hiçbiri sağlam çıkaramadı.ister inanın ister inanmayın herbiri 15.000 km den sonra şanzıman arızalarıyla servisten çıkmadılar.burada kimse bana dsg sorunsuz masalları okumasın.vw kadar paragöz başka hiçbir marka yok.araçları sağlam falan değil sadece şehir efsanesi.

CENK 13.03.2015 12:59

Yakup düne kadar DSG yi kötülüyorlardı ne oldu, bakıyorum da bütün firmalar hem DSG hem de turbo benzinli motorlara geçiyorlar. Ama geçmiş olsun arada 10 yıl gibi bir tecrübe farkı olacak, bir 10 yıl sonra da ATC ( silindir kapama) ye geçerler. Bu konuda ilk uyanan firma FORD oldu ondan sonra RENO. Baksana TOYOTA bile daha fazla direnemedi HYUNDAI desen daha yeni yeni turboya geçecek. PSA grubunun otomatiği ise tam bir fiyasko, vites atarken aşırı şekilde yığılma yasatıyor. Demek istediğim şu; VW bu teknoloji yatırımlarını çok daha önce yaptığı için, şimdi tüm markalardan fazla satıyor. Siz bakmayın burada ki yorumlara yok DSG arıza yaparmış edermiş, yok google ye arıza diye arattırın, tabiki arıza çıkacaktır, sonuçta en fazla satan marka. Sanki farklı bir marka yazdığında hiç arıza çıkmayacak. Kimse yoğurdum kara demez. Bana göre en başarılı otomatiklerden birisidir

cenk 13.03.2015 12:42

Ayrancı, hyundai nin beygirleri çelimsiz olmalı ki 105 yerine, 128 tane koymuşlar. Bir de bu beygirler iştahlı ise pompacılarla ahbap olursunuz. Arkadaşlar, önemli olan beygir adeti değil, motorun verimliliğidir, yola aktarma becerisidir. Bunu da en iyi yapan firmalardan birisi de VW dir. Merak etme senin beğenmediğin 105 beygir, 128 beygiri döver.

ayrancı 13.03.2015 09:15

zaten önceki motor da 128 beygir 260 tork güçlü bir motordu mevcut farkı rampa yük arttığında anlarsınız .

ayrancı 10.03.2015 11:49

opel astra dizel otomatik yok , ford focus dizel otomatik yok, auris 1,4 hanttal dizel motor , golf dudak uçuklatan fiyatı hem 105 beygir 250 tork , golfun dandiği leon , c4 ve 308 de uyduruk otomatik bir şanzıman :)) bunlar ile kıyaslandığında bu motor ve şanzıman ile i30 segemtinde açık ara birincidir.

selcuk 10.03.2015 11:03

tork ve beygir gücü daha yüksek olmasına rağmen son hız ve hızlanma değerlerine bi katkısı olmamış.

selcuk 10.03.2015 09:28

bir de yakıt tüketimi ve emisyonu daha fazla.

yakub 10.03.2015 08:41

işte beklenilen çift kavrama şanzıman ve eskiye oranla 100 kg daha hafif. leon'da karar kılmıştım 1 yıldır araç almaya niyetli biri olarak fakat ibreler artık i30'u gösteriyor. leon'a göre tek dezavantajı ağırlığı fakat motoru daha güçlü leon'a oranla. ve leon'a göre 1-1,5 litre fazla yakar kanaatindeyim.

selman 09.03.2015 21:32

mercedes de kullanıor bu şanzımanı A serisinde. hemen kötülemeye yönelik yazmayın. hyundai son 3 senede çok level atladı.

ayrancı 09.03.2015 18:04

arabanın torkuna ve beygirine bakarsanız leondan ne farkı olduğunu anlarsınız

selcuk 09.03.2015 14:04

şimdi leon'a yaklaşmış biraz...

H.ÇEBİ 09.03.2015 13:25

... Ayrıca bu çift kavrama şanzıman ise dsg gibi kuru tipmi yağlı tipmi? Eğer kuru tip ise dsg den farkı olmaz ki dsg den de kötü olabilir çünkü dsg en azından yılların tecrübesini barındırıyor DCT ise yeni daha saatli bomba almayalım elimize!!!

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN