2014 Hyundai i30 1.6 CRDI Elite

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
saroz 02.04.2015 23:09

Wv,hyundai,opel,reno bence hepsinin kendine gore artilari var.alman arabisi istedim,astra aldim.daha once saydigim araclarin hepsini de test ettim.aracimi yenileme zamani geldiginde i30 cekiciligine devam ederse i30 almak isterim. Karasiz kalanlar varsa alin kardesim.arac bence oldukca kaliteli .

can boza 19.03.2015 12:45

merdo...vw ile bozmuşsun...cano kardeş sen de yanlış yerdesin galiba. bu sayfa i30 crdi yani dizel sayfası be abi. gdi benzinli değil...sözün özü: hyundai yapmış arkadaş. hele 2015 i30lar ile sallayacak ortalığı belli. daha bunun neyi tartışılıyorki?

Gerçekçi 07.03.2015 21:39

Merdo ...1.6 dizelde en güçsüz 1.6'nın v de olduğu gerçeği değişmiyor bunlarla. 1.6 105 bg, 250 Nm, 5 vites en kotu 1.6 dizeldir.Lütfen "ama gücü yere iyi aktarıyor demeyın" :-) Elalem 130-136 hatta 160 bg 1.6 dizel yaptı.

MERDO 07.03.2015 15:23

sn. gerçekci, sanırım verdiğiniz bilgiler biraz eksik kalmış. aşağıda ki listeden ihtiyaca göre istediğini seçebilirsin. öyle tek motor çıkarmakla olmuyor seçenek olması gerekir, hem de otomatik dahil. benzinli motorlar 1.0 75 ps 1.2 tsı bmt 90 ps 1.2 tsı bmt 105 ps 1.4 tsı bmt 122 ps 1.4 tsı bmt 125 ps 1.4 tsı act bmt 150 ps 1.4 lt tsı bmt 160 ps 2.0 lt tsı 211 ps dizel motorlar 1.4 tdı 75 ps 1.4 tdı bmt 90 ps 1.6 tdı bmt 105 ps 1.6 tdı 110 ps 1.6 tdı bmt 120 ps 2.0 lt tdı bmt 140 ps 2.0 tdı bmt 150 ps 2.0 lt tdı bmt 177 ps 2.0 tdı scr bmt 190 ps

necati 07.03.2015 00:54

merdo kardeşim nokia samsungdan 10 yıl önce telefon üretmeye başladı hani ne oldu şimdi?? kabullenemediğiniz birşey var hyundai bazı konuları çoktan aştı en hızlı büyüyen ve gelişen otomobil markası oldu nerdeee eski kasa i30 nerdee yeni kasa i30 golfe bakıyoruz herkes golf6 golf7 den iyi diyor anladınmı şimdi olayı hyundai birkaç seneye vwyi falan silip süpürür

Gerçekçi 04.03.2015 10:12

Sn Merdo yiğidin hakkını bende yemiyorum Fakat dediğim gibi bu Turbo yıllardır bilinen bir şey ve vw önce davrandı ve pazarladı bunu, ama artık işi kolay değil. Şimdi Toyota da atağa kalktı tam 14 yeni motor sunuyor (1.2 turbo, 1.6 dizel....) ACT güzel ama şu anda fiyatı sebebiyle kim alabilir???1.2 turboda 105 bg ile vw geridedir( Ford 1.0 115 bg, Renault 1.2 115 ve 130 bg, Opel 1.0 115 bg, Toyota 1.2 115 bg, Hyundai 1.0 120bg yolda...)Ayrıca 1.6 dizelde 250Nm tork ve 5 vites ile en geride vw'dir; rakipleri 130-136 bg/300-320Nm'e çıktılar, hepsi 6 ileri (Renault, Opel, Honda, Fiat-AlfaRomeo..). Şu anda 1.2 8 valf Jetta 105 bg ve 1.6 dizel 105 bg/5 vites yetersizdir.

MERDO 03.03.2015 20:55

Tabi ki diğer firmalarda da kompresör desteği hariç, turbo benzinli araçlar var. Önemli olan takip etmek değil, takip edilen olmak. VW downsizing felsefesi ile motor üretimine 2005 yılında başladı, arada 10 yıl var. Örneğin ACT silindir kapama teknolojisi. 250 NM maksimum torkunun 100 NM ve daha düşüğü talep edildiği durumlarda ve 1.250 ila 4.000 d/d arasında, saatte 130 km/s hızın altında ilerlendiği sırada 2 ve 3 numaralı silindirlerini kapatır. Bunu, egzoz ve emme subaplarına kumanda eden egzantirik milini 0 dereceli bir noktaya kaydırarak yapar ve aynı anda yakıt enjeksiyonunu ve buji ateşlemesini de keser. Ve bu uygulama 2012 yılında başladı. Ve aynı teknolojiyi bir kaç yıl sonra diğer firmalar da taklit etmeye başlayacaklardır. Amacım bu firmayı göklere çıkarmak değil, biraz da yiğidin hakkını yiğide vermek gerek.

Gerçekçi 02.03.2015 20:26

Yakında Hyundai'ye de 1.0 ve 1.4 turbo geliyor. Halihazırda Peugeot, Renault, Ford ve Fiat'ta zaten bol bol turbo-benzinli var. Bu kadar abartmanıza gerek yok. Neticede atmosferik tercih edende çok (misal Toyota Corolla dünyanın en çok tercih edilen aracı ve atmosferik)

MERDO 02.03.2015 12:39

Erdal, madem bu araçlar bu kadar kalitesiz de neden son 2 yıldır en çok satan marka. Demek ki kullanıcılar memnun üstelik o iş senin dediğin gibi bir turbo takmakla olmuyor kısaca; Turbo ve kompresörün eklenmesiyle oluşmuş bir teknoloji. İlk kalkıştan itibaren emrinize hazır bekleyen motorda turbo devreye girene kadar kompresör size eşlik ediyor. Bu sayede turbo motorlu araçların büyük bir kısmında yaşanan “Turbo Boşluğu” kompresörün varlığıyla ortadan kalkmış oluyor.. Bunun bir sürü yatırımı var 1.4 lt bir motordan neredeyse bir V6 motor gücü almak ve düşük vergi dilimine tabi olup, 1.6 lt sınıfındaki birçok araçtan bile az yakıta ihtiyaç duymak. Bana göre cebe seslenen en önemli iki unsuru daha yolun başında alt etmiş Volkswagen. Bunun dışında ülkemizde yeni yeni bilinç kazandığımız bir diğer konuda da TSI motorun başarısı alkışı hakediyor: TSI motorlu Volkswagen’lerin kilometre başına doğaya bıraktığı zehirli gaz oranı bu güçteki diğer markaların araçlarına oranla neredeyse yarı yarıya daha az. Kendi markası içinde örnek vermek gerekirse; Volkswagen Golf 1.6 (102 hp) kilometrede 166 gram zehirli gaz yayarken, aynı aracın 1.4 TSI (122 hp) versiyonu daha güçlü olmasına karşın 144 gram zehirli gaz yayıyor. Hatta Volkswagen bu sene TSI motoruyla birçok Hibrid (Melez, elektrik motoru+benzinli motor) ve dizel motoru geride bırakarak “Yılın Yeşil Motoru” seçildi. Yaa işte böyle

mesut 25.02.2015 18:02

yaklaşık 1 ay önce aldım i30umu ve bu aracı almak için o kadar neden var ki performans desem dizeller arasında sınıfının en iyisi ekonomi bakımından şehir içi 6 yakıyorum ilk bakımdan sonra dahada düşer ancak şu ana kadar kullandığım bütün araçlar dizeldi şehir içi hep 7 lt yaktım böyle bir makine için bu tüketim değeri harika sınıfının en yakışıklısı sağlam kaliteli konforlu 2. eli çok iyi kullandıkça daha çok sevdim aracı direksiyona millet hissis diyor ama teknoloji harikası kullanımı çok zevkli çok konforlu heleki yüksek süratlerde spor mod çok başarılı

ASLAN 24.02.2015 19:47

merdo kardeş ww araçları parasının karşılığını vermiyor. Fiyatına göre donanımları yerlerde. Teknoloji teknoloji demişsin daha 500 bini değil 200 bini sağlam kapatan tsi motoru ve dsg si varmı acaba. Piyasa araçlarından 10 bin 15 bin pahalı. Servislerde keza aynı şekilde...

erdal 24.02.2015 18:29

bırak allah aşkına vw de ne teknolojisi var arkadaş benzinli motora her firma turbo takacak teknolojiye sahip bunu yapacak teknoloji donanımda olmayan firma araç üretemez zaten :)) bu tercih meselesidir sorunsuz taş gibi araç ve şanzıman isteyen klasik şanzıman atmosferik motor alır yıllarca kullanır tsi kaç sene veya kaç bin km gider daha 50 binde 60 binde araçlar serviste şikayetler hep aynı araç çekişten düştü motor yağ yaktı dsg arızası dünyada sorunsuzluğu kanıtlanmış en az arıza veren araç Hyundai ve otomobil markaları arasında tüm dünyada her sene en hızlı büyüyen otomobil markasıdır yılların markaları ilk 5e giremezken Hyundai dünyanın en büyük 5 otomobil markası arasındadır bu hızda büyüyen bir firma tüm dünyada özellikle Amerikada siparişle araç satan bir firma aynı şekilde türkiyede de i30 canavar gibi satıyor daha 2. jenerasyonu olmasına rağmen hemde

MERDO 24.02.2015 13:02

toyota cı arkadaşa cevabımdır. piyasası olmaz derken, şunu anlatmak istedim; atmosferik motor inadına devam ettiği sürece Dünya çapında en çok satan ünvanını VW ye kaptıracak demek istedim. Ve TR. de üretim yapmayan bir firma senin fluence, toyota veya hyundai firmalarından toplamda daha çok satıyor neden acaba. Ben söyleyeyim, geliştirdiği TSI motorlar DSG şanzımanlar daha doğrusu teknoloji sayesinde. Durum budur arkadaşlar. Tamam karşısında başka firmalarda olsun rekabet olsun ama, teknoloji olmayınca satışta olmuyor.

ömer 23.02.2015 23:37

dizel manuel elite aracım 14 aydır kullanıyorum en ufak şikayetim olmadı çok memnunum aracımın içinde en ufak tıkırtı sesi yok konfor harika yol tutuş mükemmel bir defasında hızla viraja girdim farketmeden tabiki kasıtlı girmedim bu sebeple panikledim toparlamaya çalıştım aracın arkası nasıl kaymadı hayret ettim yol tutuş gerçekten çok çok iyi

mert 23.02.2015 21:23

ben İstanbul şehir içi kullanıyorum sürekli ve ortalamam 5.5-6 arası şunu açık net söyleyebilirim kullandığım dizel araçlar arasında en az yakan i30 muadilleri golf focus vs ortalama 6.5-7 yakıyor bizzat biliyorum çamur atmaya gerek yok araç az yakıyor bence en büyük sebebi güçlü motor yüksek tork

Toyotacı 23.02.2015 18:54

Piyasayı olmaz dediğiniz Toyota dünyanın en çok satan arabası, bizde de Linea ve Fluence'dan sonra en çok satan Corolla. A sınıfı satış lideri i10, B sınıfında 1. clio, 2. i20. İkinci elde de Toyota da Hyundai de 10 numara.

cüneyt 23.02.2015 14:00

Arkadaşlar bu ülkede millet çoğunuzun adını bimediği (toros, broadway, şahin, doğan, kartal, flash, fairway,tata,vs vs vs ) şu araçlardan alabilmek için kendini zorlarken uçak gibi arabalara binip 5 kuruş 10 kuruşun hesabını yapmak bana abes geliyor.Aslan besleyen yemin hesabını yapmasın bence.Kazasız belasız sürüşler diliyorum herkese.

MERDO 22.02.2015 15:49

çok yakar az kaçar, satarken zarar eder niye, altı üstü atmosferik motorlu bir araç. Bu motorla devam ettiği sürece de piyasası olmaz, aynen toyota gibi.

cano 21.02.2015 22:07

arkadaşlar yapmayın insanlara yanlış bilgiler vermeyin, şehir içi 5 lt. yakıyorum diyen var, hyundai resmi sitesini açıp bakınız 1.6 GDI Benzinli 6 İleri Düz model için şehir içi 8lt. şehir dışı 4.7 lt( tutturabilene helal olsun ) ortalaması ise 6lt olarak yazıyor. Yani ne deyim bilmem ki.

martinist 21.02.2015 17:02

arkadaşlar 1 senedir özel bir şirkette vale olarak çalışıyorum kullanmadığım araç kalmadı şirketin bana tahsis ettiği araç mondeo işe gidip gelirken bu aracı kullanıyorum şehir içi hemen her araçla istanbulu karış karış gezmişimdir audi vw araçların her modelini kullanma şansım oldu şunu açık ve net söyleyebilirim c sınıfında kullandığım en kaliteli en konforlu en iyi araç kesinlikle i30 adamlar öyle bir araç yapmışlarki sanki premium model gibi c sınıfı diyemezsin bu araca sürüşü mükemmel ve zevkli sürücü koltuğunda insan kendini güvende hissediyor ve sürerken ne kadar kaliteli araç olduğunu anlayabiliyorsun bu araçtaki kalite konfor rahatlık golfte yok bunu ciddi ciddi söylüyorum araç alacak olsam bu sınıfta kesinlikle i30 alırım

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2014
  • Yakıt Türü Dizel
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1582 cc
  • Beygir Gücü 128 Hp
  • Maksimum Tork 260 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Maksimum Hız 197 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.7 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
  • Uzunluk 4300 mm
  • Genişlik 1780 mm
  • Yükseklik 1470 mm
  • Bagaj Hacmi 378 lt
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Boş Ağırlık 1290 kg
  • Lastik Ölçüleri 195/65 R15