- Silindir Hacmi 1582 cc
- 0-100 Km Hızlanma 10.1 sn
- Beygir Gücü 128 HP
- Maksimum Hız 190 km/s
- Yakıt Türü Dizel
- Uzunluk 4370 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.4 lt
- Genişlik 1700 mm
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
- Yükseklik 1457 mm
- Karma Yakıt Tüketimi 4.4 lt
- Bagaj Hacmi 465 lt
- Vites Tipi 6 İleri Düz
- Boş Ağırlık 1200 kg
- Maksimum Tork 262 Nm
- Yakıt Deposu 43 lt
- Lastik Ölçüleri 175/70 R14
- Yıllık Vergisi 970 TL
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- Diz Hava Yastığı
- Lastik Basınç Kontrol Sistemi
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- ESP (Elektronik Denge Sistemi)
- ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
- Ön Sis Farları
- LED Gündüz Farları
- Alaşım Jantlar
- Arka Park Sensörü
- Elektronik Park Freni
- Geri Görüş Kamerası
- Yol Bilgisayarı
- Hız Sabitleme Sistemi
- Yokuş Kalkış Destek Sistemi
- Yağmur Sensörü
- Far Sensörü
- Start Stop Sistemi
- USB Girişi
- Bluetooth Bağlantısı
- Navigasyon Sistemi
- Otomatik Katlanan Yan Aynalar
- Xenon Ön Farlar
- Manuel Klima
- Çok Bölgeli Dijital Klima
- Soğutmalı Torpido Gözü
- Isıtmalı Sürücü Koltuğu
- Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
- Deri Döşeme Koltuklar
- Deri Direksiyon Simidi
- Fonksiyonel Direksiyon Simidi
- Elektrikli Arka Camlar
- Ön Kol Dayama Ünitesi
- Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
- Anahtarsız Giriş Çalıştırma
- Refakatçi Aydınlatma Sistemi
- Sunroof/Cam Tavan
- Koyu Renk Arka Camlar
Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.
CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.
Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar
2013 MODEL ACCENT BLUE 1.6 CRDİ PRİME OV. Merhaba arkadaşlar aracı 40 binde aldım çekişi yol tutuşu ve konforu mükemmel. Cam kaldırma ışıklarından bahsedilmiş açıçası bmw nin ışık paket diye sattığı araçlardan daha fazla ışık donanımı var... navigasyon bluetooth usb vs.mükemmel.Güvenlik anlamında ise araba dört dörtlük...ülke şartlarında sizin ne kadar iyi bir sürücü olduğunuz ve karşıdan gelenlerin de ne kadar iyi bir sürücü olduğu daha önemli.
Ben yeni 2014 accent blue aldim dizel manuel 44,400 e arac yakıt konusunda iyi ama özellik acisindan tatmin edici degil bi hız sabitleyiciyi koymak cok mu zordu yada buna benzer özellikleri onun dısında paraya göre modele göre gayet normal bir arac kimse demesin bu araba cok iyi yada cok kötü orta sınof bi arac fiyata göre yani ...
arkadaşlar elbette herkes deneyimini yada duyduklarını dile getircektir.2004 yılına kadar amerikan arabalarıda dahil farklı marka ve modellerde araba kullandın.2004 hundai getz dizel""sınıfında bana göre süperdi.2013 eylülünde de aksent bulü dizel aldım 9000 km.deyim.arabaya sürat lastiği takmışlar ani direksiyon kırmalarında dikkat etmek lazım.ufak tefek süs sayılacak eksikler var sanırım mühendisleri gereksiz görmüşler..her şartta yakıt 3,5--5,5 arası.3.vitesten sonra performans süper gazına basmaktan korkmayın yerine göre.test edilen araçların 600 bininin geri çağrıldığınıda biliyoruz.bana göre 45--50 binliraya satılan araçlarla kıyaslamak haksızlık olur.kaporta zayıflığı her arabada vardır.toyata coralla,yada aurıs 70 binliraya satılıyor.blu'nun şa anki fiatı 59 civarında.bunu satsam gider yine blu alırım bana gelin arabası lazım değil.atak süratli,cimri,yeterli konforu var fişek gibi bir araba alanlara hayırlı olsun.
sayın deniz ua c elysee daha az donanımlı demişsin yorum yaptığın siteden bi özelliklere bakmanı tavsiye ederim
syn Deniz-uA kardeşim bu araçtan fazla performans beklentin var ise chip tuning yazılımını attırmanı ısrarla tavsiye ederim araç 128 beygir yazılım sonrası 170 beygir gücüne çıkıyor aynı zamanda 0 100 kalkışları fb verileri 10 saniye yazılım sonrası 8 saniye yüzde 35 performans artıyor yakıt tüketimi ise sakin kullanırsan önceki halinden daha da az yakıyor bilginize...
dikkat edin bu aracın bayii fiyatı ile galerilerdeki 0 fiyatı çok farklı almadan önce iyi araştırı
preme paketi nasıl bir arac arkadaslar almayı düşünüyorum
Arkadaşlar aracım 2012 model CRDi Prime paket. Haziran 2013te 2. elden 17.500 km de aldım. İlk başlarda şehir içi 6,5-6lt nin altına inmek çok zor oluyordu ama 6 vites şanzıman a alıştıktan sonra ve araç şimdi 30.000km kapısına dayandığından dolayı, şehir içi ortalama 5,5lt yakıyor. Benim için bu arabanın en büyük eksiği yol tutuşudur, bana hiç güven vermiyor. Bundan önce ki arabalarım hep spor tarzı olduğundan dolayı (VW Golf GTI G60, Opel Astra Coupe Turbo) belki ben çok bekliyor olabilirim. Ama azıcık atak kullanmaya başlayınca, arabadan gelen tepkiler pek güven verici değil. Sık kullandığım Skoda Octavia şirket aracımız bile çok daha güven verici. Bence biraz yazık olmuş çünkü Accentın motoru gerçekten çok zevk verici performans açısından. Konfordan az bişi ödül verip amortisörleri 1-2cm daha alçak ve azıcıkta daha sert, bir de 205lik lastikler olsaydı doyamazdık sürüşüne. Donanım açısından bakılırsa, en büyük eksiği hız sabitleyicisi olmaması ve Türkiyede sonradan bile eklenememesi (Amerikan versiyonlarında var çünkü ama kendiniz getirtseniz bile servisler bağlamak istemiyorlar). Şehir dışı yolculuklarda dedikleri gibi 3.9lt ulaşılabilirdi o zaman. Gerçek değer aslında 4.2-4.4lt arasında çünkü. Bir de elektrikli camların ancak sürücünün ki otomatik olması gerçekten şaka gibi. Bunların dışında, masrafsız, konforlu ve fonksiyonel bir araç. Temel donanımların dolu, hatta segmentine göre dolu dolu diyebildiğimiz bir araç (benzeri Citroen Elysee ve Peugeot 301 in en dolu paketlerinde bile bu arabadaki donanımın yarısı yok). Baş ağrıtmayacak, kullanımı ucuz olan bir aile arabası arayanlara şiddetle tavsiye ederim.
2013 model prime paketini ben aldım. yakıt konusunda iyi ama fiyatına göre özllikleri çok az bir araç. örneklerini şöyle sıralayayım. cam açma ve kapama düğmelerinde ışıklandırma yok. hız sabitleme, elektrikli yan aynaların kapama sistemi, sürücü yan kol dayama kolu tamamiyle basit aynı yolcu otobüslerinin yolcu kol dayanağı gibi. ne yağmur ne sis sensörü var. hafif ve savurgan bir araç. şimdi 56.000 olmuş fiyatı. şahsen ben çok pişman oldum.
mrb arkadaşlar bende 2013 aralık sonunda dizel blue mode plus aldım henüz 1000 km yakıt istanbul şehir içi 8.5. 9.lt gösteriyor bana çok fazla geldi inşallah düşer aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa yazarlarsa sevirim.
2012 ağustos da aldım araç güzel serii ilk 7000 km kadar yakıtı yüksek sonra adeta kokluyor yakıtı eradan çok çok güzel
benzer araçların hemen hemen hepsini araştırıp inceledim.(seat toledo-skoda rapid-fiat linea-pejo 301-citroen c elyse-ford focus) aklım focusta kaldı ama fiyat nedeni ile blue'yu seçtim.50.000 tl ya aldım. aracımı alalı henüz iki hafta oldu.180 km şehir içi ve kısa mesafelerde(motor tam ısınmadan) kullandım.ortalama yakıt 7 litreyi gösteriyor.şuan için fazla diye düşünüyorum.kullanımı rahat.hızlanması çok iyi yani atak.yani memnunum.
Ben on aydir blue dizel kullanıyorum çok memnunum performansi yakıti çok iyi almadan diğer arabalarada baktım kullandıkca doğru karar verdigimi daha iyi anlıyorum herkese tavsiye ederim ben her marka model araç kullandım kimse bilmeden acımasizca eleştiri yapmasın otomobil sektörü alman ve japonlardan ibaret değil kore kucumsenmemeli samsungu herkes neden kullanıyor bir sorun kendinize güvenliği kendinize dert etmeyin kurallara uyarsaniz eceliniz gelmediyse kimse ölmez eski arabalardaki kalın saçlari aramayin artık o audi mercedes bmw volvo hiçbirinde yok donanım derseniz yeterli unutmayınki ne kadar fazla olursa okadar sorun arıza masraf demek unutmayalım ki düne kadar şahin doğan brodwayla geziyorduk son sözüm ben memnunum herkese tavsiye ederim bugün alacak olsam yine alırdım
ben bu araca 2011 de ankara da bu modeline ilk binenlerden biriyim ,aracım su an 97.000 km de uzun yolde yakıt 4 lt sehir içinde (120 kmhızla) 5,2/5,8 arasında sabitlendi sayılır tabi mazot kalitesine göre çok az Oynar , bence bu araç hyundai nin çıkartığı en iyi dizel performans süper bir çok dizel araç kullandım ancak bu aeaçdaki sürüş zevkini ve ekonomiyi bulmak biraz zor , sıfıralmaya güçünüz yetmiyorsa temiz bir ikinci elini bulursanız aldığınıza pişman olmazsınız
Arkadaşlar ben 2011 yılında Türkiye'ye ilk gelen Hyundai Accent Blue 1.6.CRDI Prime manuel vites araç aldım.Rengi karbon grisi.B segmentinde piyasadaki otomobillerin içerisinde full aksesuarları,fiyatı,performansı ve yakıt tüketimi ile gerçekten mükemmel.Uzun yolda kadranda 210 km yi gördüm.Araçta titreme yok.Yol tutuşu mükemmel.43lt lik bir depo ile sehirdışında 650km yol yapabiliyorum.Tabii sabit 100km hızla.Şehiriçi kullanım da km başı tüketim 25krş.Lastiklerini değiştirdim.Kumho 205/50/16 lastik taktım.Gerçekten yol performansı çok iyi.Eğer tekrar lastik taktırmam gerekiyorsa yine Kumho'yu tercih ederim.Otomobili satın aldığım gün İstanbul'daki Ziebart'a gidip ses ve paslanma yalıtımı yaptırdım.Yol sesi yüzde 80 azaldı.Ben aracımda Shell V-Power diesel+ GTL kullanıyorum.Performansı ve çekiş gücünü inanılmaz artırıyor.İçerisinde Sülfür yok.Doğalgaz metan gazı var.Bu da motorun tortularını temizliyor.Motor ilk günkü gibi tertemiz oluyor.Diğer Shell diesel yakıtları arasında 25krş fark var.Bence bu farka değer.Kısacası ben otomobilimden çok memnunum.Uzun seneler sorunsuz olarak kullanacağımı düşünüyorum.
.natiflerine göre pahalı diyen olmuş. c segment benzinli aracımı satıp B segment dizel arayışına girdim. 3 haftadır denemediğin araç kalmadı inanın hepsi oyuncak gibi plastik kaliteleri yerlerde yol tutuş isolasyon desen hak getire. rekabettenmidir bilinmez ucuza maletmek için tırtıklamadıkları yer kalmamış. Accent era önyargısından dolayı hiç aklımda yoktu isimler aynı olsada araçlar farklı kesinlikle mükemmel demiuorum ama içime sinerek blue mode plus dan yana kullandım. Allah pişman etmesin. lpgden korkmazsanız ama alternatif çok.
bende şu sıralar araba bakıyorum.çokda anlamıyorum.yorumlara baktım aklım karıştı.1.6 almayı düşünüyorum.fiatı banada fazla gibi geldi.diğer markalarıda gezdim.bazı teknik özellikler eksik.test sürüşü yaptım.yol tutuşu seri oluşu güzel.güvenlik konusunu bilmiyorum.bana aile arabası lazım.ralli arabası değil.
ya sait baya karamsan tablo çizmişsin, ben uzun yolda 150-160 la gidiyorum, radara girme riskini de alarak, ses desen opel corsa kullandım çok bir fark yok, belki bir derece, benim de arabamda beğenmediğim tekerlerin 14 inc olması...
Arkadaşlar ben bu aracı test ettim. Çok seri ve güvenlikli bir araç. Yaklaşık 100km ile oldukça keskin bir viraja girdim, sonuç mükemmel. Sadece arkasını hafiften kaydırarak yolu kavrayıp devam etti araç (VSM teknolojisi devreye giriyor, bu özelliği süper). Bazı arkadaşların dediği gibi tek eksiği cruise control(hız sabitleyici) olmaması. Bakarsın ileri ki modellerinde koyarlar. Bekliyorum.
Arkadaşlar bütün yorumları okudum herkes güzel söylüyor.Ama kimse Asfalttan içeri gelen sesi ve en ufak virajda savrulduğunu özellikle 100 de sonra hakimiyetin tamamen kaybolduğunu söylemiyor bunları da yazın ki inanalım.Bende var dizel 45 e aldım 35 satamıyorum 7 aylık ve 12,000 deki araba
gayet güzel bir araba yakıtı mükemmel performansı iyi 2012 kasımda aldım 46000 km yol yaptım memnunum tavsiye edrim
accent blue prime dizeli bir yıldır kullanıyorum araç çok seri kalkış yapıyor bir çok araca kalkışta fark atıyor uzun yolda yormuyor .era gibi değil çok daha sağlam gidiyor yolda frenlemede gayet iyi.yakıtı ortalama 27 krş
ben accent blue yu 9 aydır kullanıyorum şu an 8000 km de, araçtan memnunum, opek astra clasic le hyundai accent blue arasında çok tereddüt ettim hyundaide karar kıldım, motor gücü 128ps 260 tork cazip geldi ama teker boyutlarına dikkat etmek aklıma gelmedi, 14 lük tekeri var, opel astranın 16. tekeri küçük görünüyo arabanın boyutuna göre ama sorun yaşamadım, taşlı köy yolunda da otobanda da kullandım...
bu gün test ettim arabayı dizel motor olarak benzinlilerden bile daha atak seri ii bir alternatif olabilir
b segmenti sedan geçiyor dedi yetkili satıcı
arkadaşlar iyi diyorsunuz ama bu araçtan su anda türkiyede yok bunu biliyormusunuz hundai yetkililerine sesleniyorum lütfen satmayacağınız aracın reklamını yapmayın ben konyadan yazıyorum malasef konyada dizel 1.6 pirime modeli yok inanmıyan araştırabilir
2012 model prime aldım.307 laguna toyota kullandım.bu saydığım araçlardaki bulamadığım atikliği gücü bu araçta buldum.motor mükemmel yakıtta gayet başarılı
teknolojik olrak hyundai accent blue.boyut olarak c-elyse.teknolojik dediğim çok az ayrıntılar var aslında.otomatik klima.elektrikli aynalar.kapı açma düğmelerinin kapıda olması v.s.accent blue'da da en büyük eksiklik c-elysee'ye göre hız sabitleyicinin olmayışıdır.
Hundai accent blue ile yeni citroen c elysee arasında kararsız kaldım. Hangisi daha mantıklı
Arkadaşlar yıllardır hyundai ile geziyorum starex matrix ve blue ileride de ix35 alacam vazgeçmiyorum.Hondaci nin biri peşime takıldı ama bin pişman. Okadar arkadaşlarıma savrulma önlemesini gösterdim anlamadilar nerde asr çalıştı diye. Güvenlik iyi fren iyi 100 km de 39 metrede duruyor bmw 38 metrede duruyor.servis desen zaten çok iyi.Araba hata vermiyor bozulmuyor 31 aralıkda aldım arabayı şuan 36bindeyim yayla yolu şehir içi daha 6.5 litreyi geçmedi. Düz yolda 4. viteste 70 km hız yaparsan bak bakalım ibreyi sıfırladıgında 4.3 ü görüyormusun görmüyormusun.Yani arabam diye demiyorum öyle güzel viraj alıyor ki (benimki prime paket) millet hayran...Düşünme hoşuna gidiyor sa al.Bak diger firmaların sürücüleriyle tartışma anahtari ver gezsin.Arabafdan inişlerini seyret.
Bu arabayı 9 gündür kullanıyorum araba canavar gibi otabanda 225 i gördük ve çok az yakıyor herkeze tavsiye edebilirim bilip bilmeden olumsuz yorum yapanları kınıyorum bu arabanın hiçbir kusuru yok .
arkadaşlar accent blue prime dizel 128 ps ile 3000 km yeni bitirdim. Araç hakkında görüşlerimi bildirmek istiyorum.isa arkadaşın yorumunda ortalama yakıt 7 lt. altına düşmüyor demiş fakat şunu belirtmek isterimki yol bilgisayarı herzaman gerçek verileri yansıtmayabilir depo ışığı yandığı zaman 50 tl. mazot alıyorum ortalama 240 - 260 km.de tekrar depo ışığı yanıyor. Accent blue'da 128 ps güç ancak 4000 devir/dk. itiberen başlıyor. Performans ve serilik isteyen elbette benzinli araç tercih etmelidir. 1-2-3 vitesler diğer klasik dizel araçlardan farkı yok gibi gaza kökleyince tepki süresi pek iyi değil. Fakat 4-5-6 vitesler harika hızlanmalarıda iyi 6. vitesde 2200 d/d araç 120km/s yapıyor. 2800 d/dk. geçmeden 140-150 km hız yapıyor ekonomi ve performans sunuyor. EuroNcap olmaması soru işaretlerini beraberinde getiriyor fakat abs esp ebd standart olarak geliyor. Esp için pego 207 de 750 tl fark çıkarmışlardı. hyundai bayileri indirim konusunda da iyiler. Opel bayisinde 1 saat pazarlık yaptım liste fiyatında 1 krş aşağı inmediler. hyundai 2000 tl indirim yaptı üstelik hediye de verdiler. önceki aracım 1.5 dizel clio idi. Dizel araçları kullananlar bilir ekonomi konusunda çok iyi inşallah motorda sorun yaşaşmam. Bütün markaların bayilerini gezdim fiyat-performans sedan olarak en iyi seçenek accent blue idi. İnşallah pişman olmayız. herkese hayırlı kazasız belasız sürüşler.
Selam arkadaşlar. Burdaki yorumları okudum ve şunu anlamadım siz yarış arabasımı alıyorsunuzda bu kadar para verilmez yok torku yok bilmem nesi.. Bir kere bu tür sedan arabalar aile arabalarıdır. Yakıtına bakarsın, konforuna bakarsın, güvenliğine bakarsın vs... Onun dışında bu paraya evet çok güzel 2ci el arabalar alinir. Alınır da ya ezikler, çürükler vs.. ne olacak? Daha önemlisi ben evli bir insanım neden karımı çocuklarımı ne olduğu belirsiz 2ci el arabaya oturtup bindireyim? Aile arabası alacaksanız bu tür arabalar gayet güzel ama zevk için alcaksaniz bir çok arabanın bir sürü modeli var bakarsınız bulursunuz istediğiniz tarzda cebinize uygun arabayı...
Herşey normal, iyi de katalogda yazılan yakıt miktarına bakarak aldık. Yani 100 km.de 5lt.nin altında gösteriliyor ama ortalama hiç 7 lt.nin altına düşmüyor. Bu kadar çok yaktığını bilseydim almazdım.
Arkadaşlar boş boş konuşmayın önce arabaya binin deneyin sonra konuşun. era dan çok çok farklı bi araç. alacak arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim aracın seriliginde hiç sıkıntı yok.fazlası ile isteginizi karşılar. ayrıca fren sistemi çok güzel. zaten esp standart sunuluyor.kullanmayı bildiginiz sürece cıvıc, leon , focus , toyota hiç fark etmez. bu araçlardan geride bırakamayacagı yok. bizzat denedim. inanmayan binsin denesin sonra karalayacak şey varsa karalasın aracı.saygılarımla...
bu araç şeklen ve performans adına güzel, ancak hakettiği para içine bir hız kontrolü bile ekleme gereği duymamışlar.. bu çok büyük bir eksiklik.. bu kadar para verip arabanın teknik özellikleri içinde hız kontrolü özelliği olmaması cok garip..
Şimdi konuşuyoruz ama neci konuşuyoruz bilmiyorsunuz.Araç sahane bir araç .7000km dir kullanıyorum güç dersen güç performans dersen o biçim. B mi C mi hiç tartismam.128beygir şehir içi zorlaşan 24kuruş yakıyor daha ne olsun.Gereksiz ve arıza yapacak hiçbir donanım yok.Herşey optimum seviyede.gerekli olan herşey var.Daha ne olsun.Bunu sadece ben demiyorum.Abimin toyota avensis i var.Geçen benim aracı aldı.Geri bıraktığın da bende mi acaba bundan alsam diyordu.Daha ne olsun...Peugeot un 508ine 65000verecegime...Güvenlik yıldızı olmayışı da daha teste ancak tabi olduğundan...
fiyatı yüksek güvenlik desen zaten yok kasa sağlam değil o paraya honda toyata al daha iyi
ARKADAŞLAR BİLEN VARSA LÜTFEN YAZSIN BU ARAÇ C SEGMENTİ Mİ YOKSA B SEGMENTİ Mİ BAZI OTO EKSPERTLER C BAZILARIDA B DİYOR. YOKSA İKİSİNİN ORTASINDA BİR YERDEMİ ? HYUNDAİ SENELERDİR UCUZ VE KALİTELİ ARAÇ SUNDU BU ÜLKEDE BU KADAR PAHALI PİYASAYA GİRDİRMESİ PEK MANTIKLI GELMEDİ CHEVROLET AVEO SEDAN İLE REKABET ETMESİ ÇOK ZOR...
SONUÇTA HYUNDAI GÜVENLİĞİ BELLİ YILLARDIR PİYASADA ATİK PRATİK SERİ EKONOMİK YAKITLI FİYATIDA UYGUN DİĞER MARKALARA GÖRE BU PARALARA BU ARABA ÇOK İYİ BENCE PERFORMANS İSTEYENLER YÜKSEK TORK ÜRETEN ARABALARA BİNSİNLER
Araçın test sürüçüne bile katılmayan arkadaşlar nasılda emin konuşuyorsunuz! Araç segmentine ve fiatına göre normal bir araç, yok ben bundan fazlasını isterim derseniz; volvo s60, passat cc, peugeot 508, opel insignia vb... Ellerinizden öper.
valla bu araca bu para asla verilmez git honda all yaa mukemmel araç bu onun yanında at arabası gibi güvenlik desen ful donanım desen sunrofu yeter yaa vallaa
zamları markalar degl senin oy verdgn hükumetin yapıyo habire
cok pahalı
indirimde yok malesef...
hyundai bu modellere hiç kampanya yapmıyor paso zam yapıyor
Aracın fiyatı biraz daha uygun olsa gözüm kapalı alırım.
araç çok hoş.yalnız fiyat olarak orta sınıf hedefini aşmış görünüyor.fiyatı biraz uygun olsa çok iş yapar Türkiye de.
Fiyatına ve özelliklerine göre iyi araba 128 beygir 268 tork çok çok iyi toyota 90 begir 205 tork inani ki uzun yolda araba gitmiyor bende toyota var ama memnun değilim araba alırken torkona ve beygir gücüne çok iyi bakmak gerekiyor
Aldatmaca kampanyalar değil net indirimli kampanyalar bekliyoruz.Merak ediyorum bu fiyatlarla piyasaya çıktığından beri bu araba Türkiye'de kaç tane sattı acaba?
bende ikinci ele bu kadar para verenin aklına şaşarım.adı üstünde ikinci el.
Bu arabaya bu kadar para verenin aklından şüphe ederim.47 bin liraya ikinci elde ne arabalar var ya..
BİZ KAMPANYA BEKLERKEN ZAM GELMİŞ.
altında kaplasan oluyor bu kadr paraya 2 el bmw almak daha iyi
Ne kadar güvenli olduğunu nereden anlayacağız peki?Ben bu arabayı almayı düşünüyorum.Ama güvenlik konusunda endişeliyim.Era kullanıyorum araba çok atik performansından çok memnunum denemek için 200 km ye kadar çıktım.Ama insan tedirgin oluyor.Sağlamlık konusunda era nın üzerine koyup mu çıkarılar yoksa biraz makgajlayıp piyasaya aynen sürdüler mi?bunu öğrenmek istiyorum.
Euro Ncap testlerine sokulmadığı için herhangi bir derece almadığı anlamına geliyor
güvenlikte hiç yıldız olmaması ne anlama geliyor?