2018 Honda Jazz 1.5 Dynamic CVT

  • Silindir Hacmi 1498 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.0 sn
  • Beygir Gücü 130 HP
  • Maksimum Hız 190 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3995 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.4 lt
  • Genişlik 1694 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Yükseklik 1541 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 354 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1196 kg
  • Maksimum Tork 155 Nm
  • Yakıt Deposu 40 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
93
85
73
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-7849 23.10.2018 13:55

Misafi 897
Sanırım senin yanılmanın sebebi esp işlevi. esp nin ne olduğunu bilmediğinden, araç bir şekilde yol tutuyor diye düşünüyorsun.Bundan dolayı yan esp olsun şu olsun bu olsun araba bir şekilde yol tutuyor diyorsan hepsi zaten esp sayesinde yol tutuyor.Renault symbol de tutuyor.Esp nin devreye girmesi ne demek?Aracın viraj performansı ; ağırlık dağılımına-şasi tasarımına-rüzgar sürtünme katsayısına-lastik birim basınç kuvvetiyle doğru orantılı.Şasisi iyi olmayan araçta viraja dengesiz girersen araç merkezkaç kuvvetinin etkisiyle savrulur.Savrulmayı tespit eden beyin de esp yi devreye sokar araç tekerleklere saniyeler içinde onlarca irirli-ufaklı sistematik frenler yapar ve nihayetinde araç yola girer.Lakin İyi yol tutan araçlarda esp devreye daha geç girer.Bu esp denilen sistemin daha geç müdehale zorunluluğunda kalmasından oluşur.Yani aracın şasisi-süspansiyon geometrisi o limite kadar esp ye gerek bile duymaz.Esp ile olsun yine de bir şekilde yol tutsun demeAracın şasiye de güven.Esp de seni belli açılara kadar korur çünkü.Esp nin kurtarma payesini aşarsan veya sistematik ufak bir arıza yaşarsan araçta bulunan diğer insanlar da zarar görür.Sorun bundan ibaret.Bilemediğin yanılgıya düştüğün noktalarda yardım ederim buradan mesajını görürsem.(Bu mesajı adminin yayınlamasını isterim çünkü bu hususta yanlıgı çok fazla,insanların güvenliği bence önem sırasında ilk kriter)

Misafir-2186 23.10.2018 10:43

Jazz'ı diğer B sınıfı arabaları ile kıyaslayamayız. Jazz daha çok mini van sınıfına giriyor. Boyutlarına kıyasla bunun kadar pratik ikinci bir araba söyleyin bana.
Tasarım, fiyat, yol tutuş, performans gibi özellikleri değerlendirmeden önce bu kadar geniş hacimli bir arabaya ihtiyacınız olup olmadığına karar verin.

Misafir-897 23.10.2018 10:10

Sayın 2431
Bırak sistem esp yi açsın kapatsın, sen araba yola iyi tutunuyor mu ona bak. Demek ki sistem arabayı iyi kontrol ediyor ki yoldan çıkmıyor.
2012 de ki honda jazz ile bu honda jazz aynı mı?
Bende 1989 de corolla test etmiştim. Çok çok kötüydü.

Misafir-2431 22.10.2018 14:40

Bazı hususlarda bilgi verelim.2012 senesinin son günlerinde honda jazz test sürüşü yaptım ve honda jazz modelinin yol tutuşunu beğenmedim.Test sürüşü yaptığım aracın arkayı bırakma eğilimi çok fazla idi.İç dizaynını da oldukça tuhaf ve gereksiz futuristik bulmuştum.Yol tutuş hususunda km77 de iyi derece elde etmiş ancak tecrübeli bir sürücü olarak bu testte 79-80 bandında kalan birçok aracın pratikte honda jazz dan çok daha iyi yol tuttuğunu kendim gözlemledim.Kesin birşey söyleyemem ancak galiba piyasada yol tutuşu zayıf olarak bilinen birçok aracın bu testte iyi performans göstermesinin sebebi;esp nin tamamen kapatılamaması ve buna ilaveten en ufak direksiyon hareketinde hemen esp nin devreye girerek aracı oldukça yavaşlatması ve 80-85 km/h hızla girilen geyik testi pistinde aracın ilk direksiyon hareketinden iltibaren aracı çok fazla yavaşlatması olabilir.Yani bazı araçlar 80 km/h hızla başlayıp iyi yol tutuşa sahip olmasından ötürü esp nin devreye çok geç girişinden pistin sonuna doğru hızı ancak 75 e iniyor bazı araçlar ise 80-85 ile başlayıp pistin sonlarına esp nin çok keskin müdehalesine uğrayıp pistin sonuna doğru aslında 50-55 km/h hıza düşüyor olabilir.Bu durum bence düşük viraj limitlerine sahip olan jazz ın 85 km/h hızla geyik testinde başarılı gözükmesine sebep olmuş gibi duruyor.Yani esp si erken devreye giren modellerde aracın piste giriş hızı baz alınırsa moose testlerinde bir ilüzyon yaratıyor olabilir.Tecrübeli kullanıcılar ne demek istediğimi anlayacaktır.Bence bu olası ilüzyon sebebiyle honda jazz bu sebeple iyi yol tutuşa sahip gibi gözüküyor.
Aracı değerlendirecek olursak görünümünü beğenmiyorum,aracın 0 km satış adetleri şu veya bu sebeple önemli rakiplerinin gerisinde kalıyor.Biraz bayanlara hitap eden boyutlara ve dizayna sahip.Fiyatı cvt ve atmosferik kombinasyonlu olduğunu hesaba katarsak bugünkü piyasa koşullarına rağmen yine de yüksek.Şuan bu segmentte bu araçtan daha iyi ve turbo-çift kavrama kombinasyonuna sahip ve çok daha az fabrika yakıt tüketim verisine sahip fiyat/performans araçları var.Belki şirin dizaynından ötürü bayanlar rağbet gösterebilir çünkü bu segmentte birçok araç artık masküler gözüküyor(ibiza,polo,clio,i20 vs gibi) ve masküler tasarım dili bazı bayanlara itici gelebiliyor

oktay vez 23.10.2018 18:39

yorum için teşekkürler. bu araç mpv olarak geçmiyor mu? diğerleriyle aynı yol tutuş sanırım beklememek gerekiyor. birde bir erkek olarak ben fonksiyonel bir araç tercih ediyorum. fiyatlar nedeniyle artık b segmentine muhtaç kaldık gibi duruyor. diğer b segmenti araçlar bu kadar geniş ve konforlu değil.yani iç mekan ve bagaj vs gibi konularda çok avantajlı. birde kısmetse param olurda (hala uğraşıyorum) arabayı alırsam büyük ihtimalle 85 km hzla viraja gireceğim yol pek olmayacaktır. ortalama bir kullanıcının zaten ömrü boyunca bir iki kere bile karşılaşmayacağı durum. seninin 330 günü şehir içinde (birde eskişehir gibi sakin bir şehirde) kullanıyor olacağım. bayır bile yok. çift turbolu motorlar iyi ama daha fazla sorun çıkarma potansiyeli var. işçilik ücretleri de artık can yakıyor. uzun vadede sakin kullanım yapmak isteyen ben gibi erkek kullanıcılar içinde bence iyi bir tercih. tüketimi makul. turbolarla hemen hemen aynı. doğru kullanmazsanız bazı turbolar daha çok yakar. açıkcası bu işin eksperi değilim ama bana kelimenin tam anlamıyla "makul" bir otomobil gibi geliyor. birde futuristik çizglier vs gibi estetik meseleler çok kişiseldir. ben seviyorum mesela. benim bu araçla ilgili kafama takılan 1.5 mi yoksa 1.3 mü tercih edilmeli. 1 litre tüketim farkı var. uzun vadede bence önemli bir fark. acaba performans farkı çok mu yüksek? özellikle araç yüklü ve dolu olduğunda far ediyor mu? youtubeda 1.5in testini türkçe yapan pek kimse yok. tek tes buldum. oda manueldi ve karşılaştırmaya fazla yer vermemişti.

Misafir-9421 22.10.2018 13:04

Bu segmentte araba almayı düşünenler için bana göre gerek motoru, gerek yakıt tüketimi gerekse sunduğu güvenlik ve konfor ekipmanları ile alınabilecek en iyi araba.
Ön yargılı olmadan özelliklerini inceleyin derim.
Fiyat konusuna girmiyorum. Çünkü şu an ucuz araba yok

Nadir Dipi 04.09.2018 09:52

Honda özellikle bu model de 1.3 motorların ve Elegance modelderi satma derdinde. Neden? Bu 1.5 motor için İstanbul da dahil olmak olmak üzere bir çok bayii aradım alığım cevap elimizde 1.5 model yok ama size 1.3 Elegance modelden verelim. Bu durumu Honda ya da ilettim neden diye... adamlar cevap dahi vermedi. Adamların amacı belli ellerinden olan 13 motorlardan satmak. Eğer ki 1.5 motorlar var ise de çok az sayı da veriyorlar. Çünkü yok denmesin diye. Bu durum şahsen bir tüketici olarak benim canımı fazla fazla sıktı.

Misafir-3523 05.06.2018 15:17

KM77 kanalının geyik testinde, manevraya 85 km ile girerek rekor kırmış bir arabadır kendisi. üstelik 185 55 16 (tırt) lastiklerle. sınıfının, hatta bütün sınıfların yol hakimiyeti en iyi arabası olma özelliğine sahip, gönüllerin efendisidir.

Misafir-8470 04.06.2018 14:17

sayın 2332, bu kadar rakamlara takılmasına gerek olmadığını düşünüyorum. illa ki 1.0 turbo aşkı nereden geliyor anlayamıyorum. performans isteyen 1.5 atmosferiği alması; donanım, ekonomi ve ileri güvenlik seviye donanım paketini isteyenlerin ise 1.3 atmosferik makineyi alması gerektiğini düşünüyorum. 1.5 versiyon hızlanma 10 sn. yani piyasadaki çoğu 1.0 ve 1.2 turbodan daha iyi. hem de yakıt tüketimi de 1.0 turbolarla aynı. geriye sadece 1.6 vergi motor farkı kalıyor. onun da eksisi ne yazık ki vergilendirme sistemimizin egzoz emisyona göre değil, hacme göre alınmasıdır. ama 100 bin lira verebilecek bir insanın, eğer arabayı beğenmişse, arabanın ömrü boyunca fazladan vereceği 2500 lirayı da gözden çıkarır. bu aracın da eksisi varsın bu olsun. araç beğenilmişse ömrü boyunca fazladan vereceği 2500 lira son kriter olacaktır. bu aracın alınacak sebepleri çok: ferah, kaliteli, donanımlı, az yakıyor. şehir içi arabası olmasına rağmen 10 sn diyebileceğimiz atik bir motoru var. yani artısı çok. saygılar

Misafir-6004 04.06.2018 13:00

@2332
Biri daha güçlü, diğeri daha az yakıyor. Ekonomiklik isteyen 1.3, daha fazla güç isteyen 1.5 alacak; yanisi bu. :)

Misafir-2332 03.06.2018 17:18

1.3 benzinli varken 1.5 benzinli getirmenin ne espirisi vardı ?? ikiside atmosforik motor ikiside benzinli ???? yani ????????

Misafir-2412 21.04.2018 20:57

B sınıfının mükemmeli olduğuna katılıyorum fakat donanım baz ve baz coralla 1.6 otm. ile aynı fiyat,kendi içinde bile Civic ile karşılaştırıldığında lpg-cvt'den 10 bin az ve 5 bini LPG farkı zaten,pahalılığı ortaya çıkıyor,1.3 kaldırip 1.5 86 bin olursa fiyatı makul olur ancak

Misafir-2404 05.03.2018 22:48

Tek kelime ile mükemmel. Bide lpg of tadından yenmez bide fiyatı şöyle 75. 80lere çekseler....

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar