2017 Honda Jazz 1.3 Premium AT

  • Silindir Hacmi 1318 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.3 sn
  • Beygir Gücü 102 HP
  • Maksimum Hız 182 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 3995 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Genişlik 1694 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
  • Yükseklik 1541 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
  • Bagaj Hacmi 354 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1170 kg
  • Maksimum Tork 123 Nm
  • Yakıt Deposu 40 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/60 R15
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
93
85
73
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-440 11.01.2018 10:05

Selamlar Değerli ve Sayın Forum Ziyaretçileri, Yazarları,
Hepimiz bilgilerimizi ve tecrübelerimizi paylaşıyoruz. İçimizde teknik konulara hakim arkadaşlarımız zamanlarını ayırıp bizleri bilgilendirdiği için kendilerine çok teşekkür ederiz. Ben de bu araçla ilgili yorumları ilgiyle takip etmekteyim. B segmentinde araç; kalitesiyle, kullanışlılığıyla, güvenliğiyle, yakıt ekonomisiyle, sağlamlığıyla, tasarımıyla benim de dikkatimi çekiyor. Bir aile aracı olarak benim için motoru gayet yeterli amacım çok hızlı gitmek değil, ama insanlar anladığım kadarıyla turbo motor seçeneği de olsun istiyor. Yabancı sitelere baktığınız vakit Honda'nın yıllardır 1.0 ve 1.5 lt Vtec Turbo motorları mevcut. Turbo motorun fiyatları sanırım yaklaşık 10-15 bin lira yukarı çekecektir ama böyle bir seçeneği de Honda Türkiye Dağıtıcısının müşterilere bırakması gerektiğini düşünüp ürün gamında turbo seçeneğine de yer vermesi gerektiğini düşünüyorum. Saygılar

Misafir-9245 03.01.2018 14:15

Ben bu tip şehiriçi için tasrlanmış araçlarda öncelikli olarak turbo aramam. Benim için önemli olan sorunsuz olması, ekonomik olması,konforlu olması,güvenli olması. Yoksa bu araç 10 saniye de hızlansada 12 saniye de hızlansada günlük hayatımı etkilemez. Şimdi yokuşta kamyon bile sollayamazsın diyecek arkadaşlar olacak. Şehiriçinde hangi yokuşta hangi kamyonu sollayamıyorsunuz merak ediyorum doğrusu. Tabiki torku daha yüksek olsa daha iyi olacaktır ama bu araç için ilk kriter turbo olmamalıdır.
Ayrıca küçük hacimli turbo motorların üretiliş amacı yakıt tasarrufu ve emisyon değeri düşürmek içindir. Yoksa bindiğiniz her küçük turbo sizi uçuracak diye bir beklentiniz olmasın. Çocukluktan aklınızda kalan turbo araç efsaneleri sizi yanıltmasın. Bu yüzden tork ağırlık oranına, turbonun hangi devir bandında ne kadar tork sağladığına, ara hızlanma (her vistesteki maksimum tork )oranlarına da bakın derim.
Gelsin bakalım turbolu modeli. Geçrekten hızlanma için mi yoksa reklam için mi turbo takmışlar görelim.
Örneğin honda civic 1.5 182 hp de bir turbo salyangozu koymuşlar canlı salyangoz kadar boyutu. İnsan basmaya çekiniyor.

Misafir-6662 03.01.2018 13:18

Şaştık şu otto ile atkinson çevrimli motorlardan. Yahu arkadaş tüm firmaların hem atmosferik hem de turbo benzinli modelleri var. Honda açısından eksik olan sadece turbo benzinli arabayı çıkarmakta çok geç kalmış olması, durum budur, neden konuyu olduğundan daha oylumlu göstermekte ısrarlı davranıyorsunuz anlamadım.

Misafir-171 03.01.2018 10:56

Sayın 5284, söylediklerinizden yola çıkarak bayi ve bayinin bilgilendirmemesi ile ilgili yaşadığınız sorunlar için üzgünüm. Ancak ifadelerinizin bazılarını düzeltmek isterim ki Honda Jazz'ın motoru çağın gerisinde kalmamıştır. En az turbo makineler gibi üst teknolojileri bünyesinde barındıran teçhizat, mekanik, elektronik, gömülü yazılımlarıyla donatılmıştır.

Honda Jazz'ın bu motoru literatürde "Honda Jazz Earth Dreams Engine" olarak geçer. Amerika, Avustralya, İngiltere'de bu araç çok satar. Sokaklarda bu araçlara sık rastlarsınız. Teknik olarak subap zamanlamalarını hiçbir zaman, sizin "daha yüksek teknoloji" olarak lanse ettiğiniz Otto çevrimli Turbo motorlar gibi sabit zamanda açıp kapamaz. Gaz tepkisine göre zamanlamalarını anlık olarak hesaplayıp buna göre genişleme ve sıkıştırma hacimlerini belirleyerek en iyi termal yanma verimliliğini sunar.

Bu araç şehir içinde 5.5 lt yakmaktadır ve diğer bazı markalar gibi 5 lt gösterip de 7 lt nin aşağısına düşmeme gibi bir oyun da yapmaz Honda. Kağıt üzerinde neyse o verileri dikkatli kullanımla yakalarsınız Honda'da. Ayrıca yakıt tüketimi turbolardan fazla değildir. Hatta sınıfındaki turbo benzinli araçlardan daha az yakar.

Atkinson çevrimli araçlar, Otto çevrimli atmosferiklerden %25 daha verimlidir. Dahası motorun üzerinde turbo motor gibi yüksek basınç yoktur, daha dayanıklı motorlardır. En az turbo motorlar kadar tutumludur hatta ufak bir miktar daha tutumludur. Turbo motorların avantajı motorun ömründen feragat edilmek suretiyle küçük hacimden devasa yüksek güç almaktır. Bu da insanlara etkileyici bir motor gibi gözükür. Aslında güç anlamında etkileyici olduğu yadsınamaz bir gerçektir ama siz daha az hacimden daha yüksek güç aldığınızda bir miktar yakıt tüketiminde ayrıca daha çok motor ömründen feragat etmek zorunda kalırsınız. Turbo benzinin amacı hızdır, yarıştır. Uzun ömürlülük, sağlamlık parametrelerine uymaz Turbo benzinli makineler. Yakıt tüketimi olarak turbo benzinliler ihtiyaçları karşılasa da turbo benzinin asıl amacı yarıştır. Ekonomi ve uzun ömürlü olmanın yolu Atkinson çevrimli motorlara sahip elektrikli hibrit araçlardır. Veya daha uygun fiyatlı olsun derseniz sadece Atkinson çevrimli motora sahip arabalardır.

Bu demek değil ki Honda turbo motor yapmayacak, elbette hız severler için 0-100 km hızlanması 6-7 ve hatta 8 saniye daha iyi olsun diyenler için bunu da çıkardı. 320 hp lik Type-R, şu an, pist rekorunu VW Golf'ten aldı. Yani kuşkusuz Honda, turbonun en iyilerini yapan markalardandır. Ama Honda, turbo yapmayı yenilenebilir bir dünya ve uzun ömürlü kullanım için uygun görmemesine rağmen insanlar üzerindeki hala eski motorla devam ediyorlar algısını kırmak için bir anlamda cevap verdi rekortmen Turbo Type-R 320 hp ile.

Sonuç olarak "Honda Jazz Eart Dreams Engine" yüksek teknoloji bir motordur, turbodan bir miktar daha az yakmakla beraber çok daha uzun ömürlüdür. Turbonun avantajı düşük motordan daha yüksek güç almaktır. Ama turbo arızalara karşı daha hassas motordur. Honda'nın bu motorunu enerji geri kazanımlı elektrik motoruyla birleştirseniz(Hibrit motor) şu araç 3.8 lt yakıyor. Hibrit modeli bizim ülkeye gelmiyor ama Amerika, Avustralya, İngiltere gibi ülkelerde hibrit modeli çok satılıyor.

Bu araç bizim ülkede az tutuluyor diye kötü bir araç olmaz. Demek ki insanlara kalitesi, nitelikleri yeteri kadar anlatılmıyor ki insanlar reklamları daha iyi yapılan araçlara yöneliyorlar. Kuşkusuz B segmentinin kalite, güven, uzun ömürlülük, donanım zenginliği açısından en iyilerinden(belki de genel anlamda en iyisi) olan Jazz'ın makyajlı yeni modellerin gelmesiyle fiyatlar nasıl olacak bakalım.

Misafir-6732 03.01.2018 06:24

Misafir 5284 Dizel araçların hiçbir avantajı kalmadı. Sesli çalışıyorlar, sorun çıkarıyorlar, vergileri fazla.
1.3 cc altında ki turbo benzinliler ülkemiz için velinimet.
Vergi avantajı var. Sessiz çalışıyorlar. Sorunsuzlar. Sağlamlar.
Ekonomikler kilometre 35 kuruş yakıyorlar çoğu LPG'li ve DİZEL'lerden ekonomikler.
1.0 Turbo benzinli JAZZ gelir gelmez fiyatı uygun da olursa hemen alacağım.

Misafir-5284 02.01.2018 20:00

değerli forum yorumcuları , teknik bilgilerinizden ziyadesi ile istifade ediyoruz lakin ben herşeye rağmen bu aracı kasım ayında almak adına karar vermiştim ancak hiç bir bayide bulamadık honda jazz ı.hantal ve 1.0 turbolara göre çok yaksa da(aslında 1.0 motolar bana hep soru işareti olarak kaldı) aracı sevimli bulduk.ancak Honda malesef Türkiye ye ye sanırım pek bakmıyor zira bayiler soğuk ve isteksizler...sonuç : araç zaten 2-3 aydır satılmıyor .ben yollarda 3.nesil jazz ı hiç göremedim.olmayan bir araç için bu kadar yorulmak yorum yapmakta benim için anlamsız.artık önümüze bakacağız.ben herşeye rağmen dizel alacağım.kim ne derse desin.benzinin Türkiye şartlarında motor ne olursa olsun bize uygun olmayacağını düşünüyorum.selamlar hepinize.

Misafir-3219 23.12.2017 11:12

Merhaba, ben M-340 olarak yazan bir otomobil meraklısı ve aynı zamanda işim gereği arabalarla ilgilenen mekatronik mühendisiyim. İşlerim müsaade ettikçe bu güzel bilgi alma-paylaşma sitesine girip naçizane katkı vermeye çalışan bir davranışla yazılarımı kaleme almaktayım. Ayrıca buradaki herkesin saygılı ve samimi bir şekilde bilgi alışverişinde bulunması da beni ayrı mutlu etmektedir. Evet değerli forum üyeleri, tekrar Honda Jazz'ın Atkinson motorlu atmosferik aracına dönecek olursak:

Aslında burada Japon ve Avrupalı üreticilerin birbiri arasındaki ürün geliştirme stratejisine inmek gerek. Turbo motor, ilk 1962 yılında Amerika menşeili General Motors'un ürettiği makinenin Chevrolet Corvair'de kullanılmasıyla başladı. Turbo motor, atmosferik motora nazaran %10-15 tasarruf sağlamasından öte asıl performansta kaydadeğer bir artış sağlamaktaydı. Diğer yandan turbo motorlar aşırı beslemesinden ötürü, atmosferikler kadar uzun ömürlü olmuyorlardı. Dolayısıyla bugün kullanılan otto motorlu turbo makineler uzun ömürlülük anlamında büyük bir mesafe katetti.

Ancak sizin sorunuza gelmeden şunu da belirtmek isterim ki, Japonlar en başından beri otto çevrimli turbo motor gelişmelerini takip edip 1980 yılında Kawasaki motorlarında üretiyorlardı. Ancak petrolün rezerv anlamında sınırlı olması ve egzoz salımlarının dünyayı hiç olmadığı kadar ısıtmasına vesile olması Japonlar'ın fikirlerini dünyaya en az zarar veren ve dünyanın sınırlı metal, petrol vs madenlerini en verimli kullanma stratejisini konu alan bir zihniyetle ürünlerini üretmeye başlamasına itti. Böylece, 1980'li yıllarda belirgin bir şekilde Japon ve Avrupalı üreticilerin dünyaya bakış açılarının farklılıklarından ötürü ürünlerinin farklı tekniklerde bantlardan çıkmasının bir sonucu vesile oluyordu.

Dolayısıyla Japonlar, Atkinson motorlu atmosferik makine teknolojisinin geliştirilmesini, dünyanın daha yaşanabilir bir geleceği için önemli görüyorlardı. Krank milinin daha az enerji yapan periyot dönemlerinde makinenin özel mekanizmaları(i-vtec vvt-i) ve gaz pedalı tepkisine göre enjeksiyondan yakıt püskürtme zamanlama ve şiddet algoritmaları sayesinde makineyi geçici olarak serbest çalıştırarak makineyi, sürtünme anlamında zorlayan kısımları azaltıp motoru daha verimli çalıştırıyorlardı. Bu bize dikkat edilmesi gereken 2 önemli durumu sunuyordu. Örneğin burada Jazz 1.3 motorlu bir Atkinson makine olarak yakıt ekonomisi anlamında 0.8 atmosferik gibi yakıyor ancak performans anlamında 1.0 lt motor gibi çalışıyordu. Japonlar daha büyük bir motorla daha az performans almanın yanında ASIL OLARAK çok daha az yakıt tüketimi elde eden ve turbo motorlu araçlara göre daha uzun ömürlü araçlar tasarlamayı başarmışlardı.

Avrupalı üreticiler ise geleneksel atmosferik motorun çok yakmasını turbo motorla engellemeyi başardılar. Yani 1960'larda başlayan düşük motorlardan yüksek güç almanın yanında az yakmayı başaran egzoz hava akımından giriş havasını sıkıştırıp performanslı daha az yakan arabalar ürettiler. Örneğin 1.0 lt motordan 1.3 lt motor gücü alıp 0.8 lt atmosferik motor yakıt tüketim değerini elde etmeyi başaracaklardı. Ayrıca rekor seviyede rektefiye zamanına giren ilk turbo motorlardan farklı olarak Atkinson çevrimli atmosferik motor kadar olmasa da göreceli olarak daha uzun ömürlü olmayı sağlamışlardır. Ancak bu Otto makineli turbo motorların üzerindeki aşırı yüksek basınca maruz kalacağı anlamını değiştirmeyecekti. Ama çok daha önemli bir gerçek vardı ki, insanlar bu kadar düşük bir motordan hiç beklenilmeyecek kadar bir güç alınmasını hem şaşırarak hem de sevinerek karşılayacaklardı.

Şimdi bu kadar teknik bilgiden sonra kullanıcı olarak şu sonuçları çıkaralım.

Japonlar, geleceği düşünerek büyük motordan daha düşük güç alıyorlar. Ancak daha düşük güç aldıklarından çok daha az yakıt tüketimi elde etmeyi başarıyorlar.

Avrupalılar, bizim arabaların kullanım ömrü 25 yıl değil 20 yıl olsun. Biz, daha düşük motordan, geliştirdiğimiz teknolojik donanımlarla daha yüksek güç alıp kağıt üzerinde etkileyici bir motora imza atalım düşüncesindeler.

Şimdi sorunuza gelecek olursam, aslında burada kazanan kaybeden veya doğru, yanlış yok. Fabrikalar, bir sistem en iyi diye(ki burada en iyiden kasıt fabrikanın üretim stratejisi) sadece o sistemi geliştirmezler. Herkese hitap etmek adına fabrikalar her motor mekanizma yelpazesini çıkarabilir. Honda'nında Otto çevrimli turbo motorlu 1.5 lt 182 hp makineyi çıkarması da bu sebepten farklı değil. Aslında bu yaklaşım, Japonlar, yukarıda da belirttiğim üzere dünyayı sürdürülebilir bir yaşam kılınması adına en iyi karar olduklarını düşünmeseler de pazarlama stratejisinden ötürü böyle bir karar almak zorunda kaldılar.

Sözlerimi şöyle bitirmek isterim ki, aracın fabrika verisi yakıt tüketim değerleri sizin için bir fikir olmakla beraber %100 doğrunuz olmasın: Ne demek istedim? Yani öyle araçlar var ki yakıt tüketim verisini 6 lt gösterip 10 lt aşağısına düşmeyen ve yakıt tüketim ve egzoz salımlarında hile yapan firmalar oldu bu sektörde. Japon arabalarında da Civic'lerde göçük sorunu olduğu söylense de(her marka hata yapabilir ama kasıtlı olarak farklı göstermek bambaşka bir kabul edilemez bir durumdur) asla verilerde kasıtlı düşük veya yüksek göstermeler olmaz. Yani tavsiyem arabayı gidin görün dokunun kullanın ve kullandığınız zaman ve yol boyunca sıfırladığınız yol bilgisayarından bakarak son görüşlerinizi netleştirin derim.

Son olarak bu kaliteli Honda Jazz'ın yeteri kadar reklamının yapılmadığına, dolayısıyla insanlara ne kadar kaliteli bir araba olduğu Honda ve bayilerinin bir hatası olarak insanlarda hakettiği yeri görmediğini düşünüyorum.

Herkese iyi hafta sonları dilerim. Kazasız, huzurlu sürüşleriniz olsun...

Misafir-3741 22.12.2017 19:35

Bir yorumcu demiş ki; Otto çevrimli turbo motor, Atkinson çevrimli atmosferik motora göre yağ yakma, motor aşınma konusunda daha hassas. Yani Honda'nın motoru rakiplerine göre daha uzun ömürlüdür. Peki adama sormazlar mı, madem Atkınson motor bu kadar başarılı da, HONDA neden turbo benzinliye geçti?

Misafir-8824 22.12.2017 14:50

Misafir-340, segmentindeki araçlardan atmosferik motora sahip avrupa araçları da hemen hemen aynı yakıtı tüketiyor. Araç ne kadar hafif olursa o kadar az tüketir o kadar basit. Madem avrupa araçların yakıt sarfiyatı daha fazla, niye Focus, Astra 1.6 benzinliler Civic'ten daha az yakıyorlar! Astra Sedan ki daha ağır olduğu halde daha az tüketebiliyor üstelik!

Misafir-100 22.12.2017 14:29

tutulmadı demişsinizde benzinli tek bir motor seçeneği vede sınıfında hiçde ucuz sayılmayacak fiyatlandırmayla bence iyi bile tutuluyor..

Misafir-340 22.12.2017 10:32

Evet, kaliteli işçilik, az yakan, sorunsuz bir araba. Periyodik bakımları yapıldığı sürece ufak tefek dahi hiçbir sorun çıkarmayan güvenli bir Japon arabası. Motor çalışma prensibi Avrupalı ve Amerikalı araçların aksine(onlar Otto çevrimiyle motorlarını yürütmekte) Atkinson çevrimiyle gerçekleştiği için yakıt tüketimi dizel araçlara çok yakın. Avrupalı araçlar yakıt tüketim tasarrufunu turbo motorla kapatıyorlar. Ancak Otto çevrimli turbo motor, Atkinson çevrimli atmosferik motora göre yağ yakma, motor aşınma konusunda daha hassas. Yani Honda'nın motoru rakiplerine göre daha uzun ömürlüdür.

Tekrar bu araca dönecek olursak, örneğin, muadili bir dizel bir araç 5 lt yakıyorsa bu araç aynı şartlarda 5.5 lt yakıyor. Yani 100 km de yarım litre tasarruf için aracın fiyatının %20 fazlasına hiç dizel araç mı alınır dedirtiyor.

Ayrıca ön yan camların motor kısmı tarafında kelebek camlar olduğu için ön taraftakiler ferah bir görüş açısıyla seyahat ediyorlar. Arka koltukların da diz ve baş mesafesi büyük. Dolayısıyla hem tasarım hem kullanışlılık hem de donanım açısından satın alınabilir bir araba. Ancak ilginçtir, ne yazık ki bu araç bizim ülkede tutulmadı. Bakalım yeni kasasıyla beraber satışları nasıl olacak, hep beraber göreceğiz.

Hepinize kazasız ve huzurlu sürüşler olsun...

Misafir-5741 21.12.2017 19:26

Araba kalite anlamında sınıfının en iyi 2 aracından birisi. Yakıt tüketimi benzinli otomatik vites bir araç için çok iyi. Donanım seviyesi, malzeme kalitesi, sağlamlık, servis masrafları kullanıcı dostu. Sadece 18 cc daha az olsaymış da 1.3 lt motor vergi dilimine girseymiş o zaman çok daha fazla satarmış ama bu araç şu haliyle de fiyatına göre oldukça iyi

Misafir-3664 05.12.2017 20:09

Yakın zamanda fiyat alan var mı

akg78 12.12.2017 22:17

hiç bir bayide honda jazz yok.bu konuda bayilerden açıklama yapılmıyor.honda ağızlara bant çekmiş adeta ! çok garip.bugünlerde markalar araç satmak için kampanyalar düzenliyor araç satmak için her yolu denerlerken honda anlamsız ve açıklama yapmadan jazz satmıyor.bir duyuma göre 1.5 benzinli gelecek haberleri var ama o da epey bir fiyatla gelir ayrıca honda nın Türkiyedeki benzin fiyatlarından sanırım haberleri de yok !

Misafir-8572 14.09.2017 14:04

jaz yedek parça konusunda kimseyı sıkıntıya sokmaz çünkü uzun yıllar periyodik bakım hariç masraf çıkarmaz

Misafir-2809 13.09.2017 23:44

Fiyat olarak sınıfında nerdeyse en ucuz otomatik araba.Ancak yedek parçasının maşallahı var.Hiç ucuz değil. Sırf bu yüzden millet belli marka arabaları alıyor

Misafir-8894 02.08.2017 15:37

Tüm b sınıfları bu özelliklere sahip araçlara ; 70 bin civarlarında fiyat çekmeye başladı , ilk çıktığındaki fiyatlamaya göre pahalı dediğimiz Jazz alternatifler arasında düşünülebilir hale geldi artık .

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi