2018 Honda HR-V 1.5 Executive CVT

  • Silindir Hacmi 1498 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.4 sn
  • Beygir Gücü 130 HP
  • Maksimum Hız 187 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4294 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.3 lt
  • Genişlik 1772 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
  • Yükseklik 1605 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.4 lt
  • Bagaj Hacmi 393 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1320 kg
  • Maksimum Tork 155 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/55 R17
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
86
79
72
71
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9206 19.07.2018 16:29

Honda' nın başka araçlarında turbo motor seçenekleri var. Turbo desteği tabii ki aracın hızlanmasına, rampalarda hızlanma isteğine olumlu katkısı tartışılmaz ama atmosferik motorlu cvt şanzımanlı bir aracı da kendi karakterine uygun kullanırsanız tüm ihtiyaçlarınınızı karşılayacaktır. Önemli olan performans istediğinizde motoru verimli olduğu tork bandında yürütmek. Sabit hızlarda ekonomi, yüksek devirlerde performans. Şehirdışı 2000 km lik bir tecrübede ortalama tüketimin 5-5,5 olduğuna şahit oldum. Bu araç ekonomi, güvenlik ve konfor odaklı yerden yükseltilmiş bir araç. Aracın kabiliyetlerini ve vaat ettiklerini iyi öğrenirsiniz oldukça keyifli bir makine kullandığınızı fark edersiniz.

izzet hrv 19.07.2018 09:38

Merhaba Misafir-6285
Öncelikle hayırlı olsun aracınız. Allah kazasız belasız kullanmayı nasib etsin. Ben bu arabayı 2 senedir kullanıyorum. Gelir gelmez aldım.
Performansıyla alakalı daha önce birçok yorum yapmıştım. Tekrar etmeyeceğim.
Sollamalardaki sıkıntınızı manual vites kulakçıklarıyla çözebilirsiniz. Tam sollamaya çıktığınız anda soldaki vites düşürme butonunu çekin. Bir anda motorun bağırdığına ve tabiri caizse şahlandığına şahit olacaksınız. Motor sesinden korkmayın gaza basmaya devam edin. Bence gayet tatmin edici.
Yokuştada yapmanız gereken vitesi S konumuna almanız. Bu şeklilde yüksek torkla tırmanmaya başlayacaksınız.
Bütün otomatik şanzımanlar gibi CVT şanzımanında kendine özgü kullanma şekli vardır. Biraz araştırıp öğrenmek lazım.
İyi günler.

Misafir-742 19.07.2018 06:49

Araçta tork yok ki daha doğrusu torku geniş devir bandına yayan bir motoru yok ki,hızlanması iyi olsun.
Hele ki cvt vites ile ani hızlanma yapmak tam evlere şenlik bir gürültü demek
Tabela okusa ne olur. 2 kere test sürüşü yaptım. Vazgeçtim

Misafir-8306 18.07.2018 20:53

Bu araçtan bende de var. Hiç öyle yokuşta çıkamayacak gibi bir hisse felan kaptırmıyor. Elbette atmosferik olduğu için turbo 1.5 litre 150 beygirlik makine performansı beklemek doğru olmaz.
Değerli kardeşim o zaman aynı fiyatlara 1 litrelik turbo arabalar da bakabilirsiniz.
İleri güvenlik seviye, çarpışma önleyici sistem, tabela okuma sistemi gibi Ncapten 5 yıldız almayı sağlayan şartları satın almak yerine siz 1 litrelik turbo araç alın. Ama o araçlar da sizi tatmin eden hızlandırmalara sahip olmayacağını söylemek isterim. Zira 1 litrelik, bu hacim ve ağırlıktaki turbo makine suv araçların hızlanması da 10.5-11 saniye civarlarında.
Hele turbo makine bir volvo dan sonra 1 litre turbo makine de sizi tatmin etmeyecektir. 1 litrelik araç tasarruf aracıdır tıpkı buradaki atmosferik 1.5 hrv gibi. konforlu cvt vites yaklaşık yarım saniye kadar aracı hızlanmasına ket vuruyor ama dayanıklılık anlamında bunu telafi ediyor. seçim size kalmış.
20 bin lira pahalı 1.5 150 beygirlik bir rakibi var o da hem fiyatı yüksek hem de hrv nin sağladığı güvenlik özelliklerine sahip değil. bunun yanında daha performanslı(artık o kadar da olsun hem 20 bin daha pahalı hem de hrv deki ileri güvenlik seviyeleri yok)
Hizmette sınır yoktur değerli kardeşler. herşeyi fiyatına göre yorum yapmak gerektiğini düşünüyorum. hrv ise rakiplerinin fiyatına göre iyi bir araçtır. kazasız belasız sürüşler

Misafir-8718 18.07.2018 11:55

Sayın 6285
Yazdıklarınız ne yazık ki güçsüz atmosferik motor ve cvt sisteminin kaçınılmaz tepkisi

Misafir-6285 17.07.2018 21:06

Merhabalar,
2016 1.5 excutive HR-V aracımı yeni aldım. Bir önceki aracım 1,6 dizel turbo Volvo idi. Sanırım bundan olsa gerek bana hızlanması ağır geldi. Rampa çıkarken gaz pedalına aynı ivmeyle basmama rağmen hızı düşüyor. Sollamalarda da araç birden değil yavaş yavaş ivmeleniyor ki bu da sollama İçin mesafeyi uzatıyor. Aracım 20.000 km’de
Onun dışında araç donanımı, görünüşü ile mükemmel.
Yanlış mı kullanıyorum acaba?

Misafir-4411 12.07.2018 13:16

Yeni motorlu versiyonu gelecek. Bence bekleyin .
Ya da 141900 e honds civic hb plus paketi alın

Misafir-7124 11.07.2018 16:53

1 ay once 140 bndi simdi ise 157 bn olmus 1 ayda 17 bin fiyat geldi uzerine dger markalar bu kadar uzerine gelmedi lansmanina gore fiyat ckmu uygun acaba

Misafir-9667 28.06.2018 19:32

Hrv' de adaptif hız sabitleyici yok. Hız sabitleyici var. Önünüzde seyreden aracın hızına uymak isterseniz bunu manuel müdahale ederek yapacaksınız. Bizim Hrv 1000 km' yi yeni aştı. Ağırlıklı şehiriçi kullanımda 8 lt/100 km gibi bir tüketimi var. Bu tüketim ortalama 18 km bir hızla yapılıyor. Şehirdışı tüketimini uzun yol tecrübemizden sonra paylaşırım ama makul bir kullanımla güncel pek çok benzinli araç gibi 5-6 lt arasında gezineceğini umuyorum. Saygılar.

Misafir-9777 27.06.2018 13:40

Tüp taktırmaya gerek duyacak kadar fazla yakmıyor Şu an şehir içi 40-45 kuruş yakıyor. Tüp taktırsan en az 35 kuruş yakar.

Misafir-6810 16.06.2018 18:22

Sanirim turkiyede bu arabaya lpg takan kimse yok uyumlumu degil yogsa takmakmi istemiyosunuz

Misafir-8412 08.06.2018 00:02

Merhbalr 2017 hrv kulaniyorum memnunum cok harika bir araba yalniz bazen yolda gidrkn motorda gucurtu sesler cikiyo bnu yasayan varmi servise goturdum bisey yok dedi.

Misafir-7649 22.05.2018 08:36

Hız sabitleme HRV de var Bu araçta istenilen özelliklerin hepsi var sadece torpido gözü soğutma yok

Misafir-7561 21.05.2018 10:51

bu araca adaptif hız sabitleyici eklenebiliyor mu?

Misafir-9866 19.05.2018 22:09

Lpg taktiran yokmu taktira varsa bi yorum yapsn arastrdigim kadariyla bu arac lpg uyumlu degil diolar lpg ciye gitigim zmanda 7 bin tl ye takilir dior hem benzin.icer hem lpg dio.2 si bir arada bu arac cift enjeksiynluymus

Misafir-8897 12.05.2018 15:16

aracın çok lpg takılmasına ihtiyaç duyulacak kadar bir yakıt tüketimine sahip olduğunu düşünmüyorum. ş.dışı 5.5 litre, ş.içi 8-9 litre ortalaması var ki her benzinli araç da hemen hemen bu ortalamalarda geziyor. ama yılda 15 bin km'den daha fazla yol yapıyorsanız bu araca tüp taktırılıp dizelden bile daha ekonomik yapabilirsiniz. yalnız dikkat etmeniz gereken ucuz lpg kitlerine kaçmayın ve elektronik püskürtmeli enjeksiyonlu kitleri alın.
lpg dönüşümünde avrupa araçlarından çok daha dayanıklıdır japon araçları. mesela japon araçları triger zincir kullanır. değişken zamanlı subap ayarlarıyla(vvti vtec) lpg'ye dayanıklıdır. soğutucu ekipmanları daha iyi çalışır. japonlarda sonradan servisten para kazanma derdi yoktur. yani rölantide devirde dalgalanma, yakıt göstergesi arızası gibi özellikler görülmez japon araçlarında.(toyota ve honda için konuşuyorum, diğerlerini bilemem) içiniz rahat olsun.

Misafir-357 12.05.2018 13:20

m-3695 LPG'nin sıkıntı yapacağını bile,bile nasıl oluyorda hala (herhangi bir yeni araca) LPG taktırmayı düşünüyorsunuz, nedir bu LPG TAKINTISI !..
LPG'den kim fayda sağlamış, çevremdeki insanların nerdeyse tamamına yakını bir süre sonra keşke hiç bulaşmasaymışım deyip pişmanlıklarını dile getiriyorlar.
Aracınızı alın paşa,paşa binin kasasız sorunsuz kullanın, gerisinide fazla düşünüp dert etmeyin.

Misafir-3695 10.05.2018 17:00

Bu arabaya lpg taktırınca ne gibi sıkıntılar oluyor. Lütfen bilgisi olan varsa yanıtlasın.

Misafir-9784 06.05.2018 16:29

Hem bmw 320i aracım, hemde honda civic hb aracım var.
Bmw de sisteme gömülü gelen, honda da ise odb portu bağlantısı ile cep telefonu üzerinden takip ettiğim beygir tork gösterge programları var.
Günlük kullanımda,normal şehiriçi trafiğinde hatta 110-120 kms ye kadar çıktığım normal ara hızlanmalarda baktığım değerlere göre torkun 90- 100 ü beygirin 60-70 i geçmediğini gördüm.
Yani normal bir ailenin, araba ile çok yoğun olarak ani hızlanma yapmayacağı durumlarda bu motor gayet yeterli olacaktır . Ayrıca bu motorun pistonları vs. elden geçirilerek yakıt tüketimi düşürülmüş.
Tabi maksumum torku üst devirde verdiği için çok ani ara hızlanmalarda ve çok dik yokuşlarda cvt vr atmosferik motoru nedeniyle ses artacaktır. Ama normal kullanımlarda da son derece sessiz ve pürüzsüz kullanımı vardır.
Tabiki turbo bir motorla gelse torku 5000 lerde değilde 2000 lerde sunsa iyi olur ama fiyatı ne olur onu da düşünmek lazım.

Misafir-3343 06.05.2018 10:31

Atmosferik motor normal bir kullanım isteyen aileler icin yeterli.. 5 aydir kullanıyorum aracı 1 depo ile sehirici 700 km gidiyorum..gayet yeterli bence

Misafir-1118 06.05.2018 07:52

Bu araç 1.5 turbo motor ile gelecek, o zaman eli güçlenecektir.
Ancak 1.5 turbo motor ile piyasaya yeni giren eclipse cross gibi fiyat etiketine sahip olacaksa hiç gelmesin daha iyi .

Misafir-9663 05.05.2018 23:25

Sayın 963, fikrinize saygı duyarız. Işıklarda ilk kalkmak da bir düşünce olabilir elbet. Ama günlük bir kullanımda ne 100 nm torku ne de 100 beygir gücü kullanıyoruz.
Ama bu cümlenin altını çizmek isterim ki güvenlik ve sürüşte yardımcı ekipmanlarının sonradan bir çözümü yok. Hele ki kaza önleyen sistemler, güvenlik kıstasında. Konfor anlamında donanım konusu da ayrıca bir öneme haizdir.
Ayrıca Honda'da yüksek performans isteyen insanlar için 182 beygir turbo makineli Civic de satın alabiliyorsunuz. 160 beygirlik turbo dizel makineli CRV de. Yani hem performans hem ekonomi isteyenler için ürün yelpazesi mevcut.
Bu araca dönecek olursak turbo olsa ötv diliminin artmasından ötürü fiyatı kaydadeğer bir şekilde artar. Ayrıca bu aracı alan insanlar yüksek hızlı performans değil kolay sürüş, ekonomik bir benzinli araç ve araç içi pratik çözümlere sahip uzun yıllar sorun çıkarmayacak sağlam bir araç alma gayesiyle sahip oluyorlar.
Kaldı ki 200 nm sunan küçük motorlar da bizlere yüksek performans sunmuyorlar. Zaten küçük motorlu araçlar performans için değil ekonomi için üretiliyor. Onların da amacı buradaki 1.5 atmosferik gibi ekonomiye oynamak.
Dizel araçlar her ne kadar 10-15 yıl sonra Avrupa'da satışı yasaklanacağı söylense de hala bütün büyük araç üreticileri(Ford, Peugeot, Hyundai) yeni nesil geliştirdikleri dizel makineleri hem avrupa hem de dünya pazarına sunmaya hazırlanıyorlar. Yani bu konuda Honda yalnız değil. İyi günler dilerim.

Misafir-963 05.05.2018 19:36

Bence bu arabanın en büyük eksiği maalesef atmosferik motorlu olması. Rakipleri en az 200 tork sunarken 155 tork ile hiç şansı olabilir mi? Marka algısı başka, arabanın kalbi saydığımız motor aksamı başka. Yani markası Honda diye her ürettiği kaliteli olacak değil. Honda nın asıl eksiği turbo benzinli motorlu araçlara 10 yıl sonra başlamalarıdır. Ve hala bütün modellerinde de geçebilmiş değil. Dünya da dizel ölürken, Türkiye piyasasına başka yerde satamadığı dizeli getiriyor mesela. Yani aradığın her kriter de araç bulmak Honda da maalesef imkansız.

Misafir-807 05.05.2018 13:10

Sayın 2434, araç tutulmadığından dolayı değil, dünya çapında çok satışı olduğundan her ülkenin bir kontenjanı var ve ülkemizde de sınırlı sayıda satışa sahip olduğu için pazarda az. Bu kriter arabanın kaliteli olduğu gerçeğini değiştirmeyeceğini düşünüyorum. Elbette her arabanın dezavantajlı olduğu yerler vardır. Ama ben bu fiyata tüm özellikleri alt alta topladığınızda HRV'nin iyi bir araba olduğunu düşünüyorum. Nihayetinde en lüks araçlar da bile dışarıdan yol sesi alıyorsunuz. Eğer ses konusunda hassas isek ayrıca yalıtım yaptırır bu güzel aracı hem ekonomik, hem güvenli hem de donanımlı olarak kullanmaya sahip oluruz diye düşünüyorum. Saygılar

Misafir-2434 04.05.2018 19:26

m.7034'ün yorumuna harfi,harfine katılıyorum.
HRV'nin en büyük dezavantajı motor gürültüsünün aşırı rahatsız edici olması.
zaten bu yüzden bu araç tutulmadı.
bayilerde test aracı nerdeyse hiç yok, ben ist.da bütün bayileri gezmiştim almayı düşündüğümde ve şansıma test aracı bulabildim bütün gayretlerim sonucunda ve aracı uzun bir süre test ettim ama dediğim gibi aracın hem performansından hemde kabine sızan motor gürültüsünden çok rahatsız olup, almaktan son anda vazgeçmiştim.
aracın fiyatına göre donanımları benide çok cezbetmişti açıkçası.

Misafir-6952 04.05.2018 18:44

Bu araç bende var. Araç sürekli yüksek devirde gitmek istemiyor ama ne zaman ki çabuk hızlanayım derseniz o vakit doğal olarak turbo makineler de dahil tüm arabalar gibi bağırıyor. 120 km hızla çok gidiyorum. Şehir dışında da kullanıyorum. Ben gürültüsünden hiç şikayet etmedim. Normal bir araçta olması gereken bir ses geliyor kabine. Bu arada 30 bin lira aşağı ve yukarı bu fiyat bandındaki Avrupalı rakiplerini de binip kıyaslıyorum. Ama derseniz ki ben daha sessiz araba istiyorum. Onun da çözümü çok basit araca ekstra yalıtım yaptırmak ki aracın gürültü desibelini 5 desibel indirebiliyorsunuz. 5 desibel demek sesin yarı yarıya azalması demek. Ekstra kapı içlerine lastik fitiller ve araba iç yüzü ile motor kaput içine halı döşeme yapılırsa çok güzel bir yalıtım da sağlanmış olur. Bu araçta şerit takip sistemi, çarpışma önleme sistemi, tabela okuma sistemi, acil fren sistemi gibi ileri güvenlik ve konfor özellikleri var. Yani ülkemizde aldığımız en ucuz hakiki 5 yıldızlı EuroNcap güvenlikli araba. Diğer arabalar gibi 2 hava yastıklı veya yukarıdaki saydığımız önemli güvenlik donanımlarından kısık değil.(Ülkemize 5 yıldız değil 3 yıldızlı arabalar ithal ediliyor).
Zaten bu aracın birde turbo modeli olsa bir üst vergi dilimine girer ki fiyat o zaman çok yükselir. Ayrıca her küçük motorlu turbo araçlar, hızlı gitmesi için değil az yakıt tüketmesi için tasarlandığı unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. 1.4 hacimli turbo motorlardan daha düşük turbo motorların gazına çok basılmaması gerekir yoksa motorun rektefiye zamanını rekor derecede kısaltmış olup motorun ömrü azalıyor. Yani her turbo makineyi(özellikle 1.4 litre altını kastediyorum) performans aracı değil, ekonomi aracı olarak görmek lazım. Bu araç da 1.5 lt atmosferik ve ekonomi öncelikli, güvenli, konforlu bir araçtır.

Misafir-7034 04.05.2018 13:59

Araç donanım olarak evet zengin ama,
aracın CVT ot.şanzımanın sürekli yüksek devirlerde gitmek istemesi büyük handikap.
Bu da Konfordan ödün vermek demek.
Aracı sadece ve sadece ş.içinde kullanacaksanız alın kullanın derim ama 90-110 km ile giderken bile kabine sızan motor gürültüsünden illallah dersiniz.
Arkadaşımın arabası kullandım bende arkadaşımın bu şikayetlerine bizzat şahit oldum, malesef.

Misafir-9042 03.05.2018 13:11

Evet ben de biraz önce Honda'nın sitesinden baktım araçta konfor ve güvenlik anlamında yok yok. Zaten sihirli koltuklarla yukarıya kalkan koltuklarla Honda kullanışlılık anlamında da güzel bir hamle yapmış. Yalnız Honda'nın sitesinde şehir içi yakıt tüketimi 7.1 lt ve Bagaj hacmi 470 lt verilmiş.

izzet hrv 03.05.2018 09:31

Merhaba.
Önceki arkadaşlara (9203, 7167) yorumları konusunda katılıyorum.
Bu aracı Türkiye'de ilk kullananlardan biriyim ve hala severek kullanıyorum.
Araç ODD'ye göre C-Suv. Ancak mevcut C-Suv'lara göre biraz küçük. Eski kasa Quashqai ile yükseklik hariç aynı ölçülerde. Yenisinede çok yakın. Ama asıl önemli olan iç ölçüleri. Honda bu konuda çok başarılı. Daha önce Jazz kullanmıştım. 4 kişilik aileme 3-4 sene yetti. Ne demek istediğimi aracın içine oturunca anlarsınız. Dış ölçülere göre içi çok büyük. Bence bu bir mühendislik başarısı. Arabanın dış ölçülerinin ufak olması özellikle şehir içi kullanım için çok önemli.
Çok satmamasına takılmayın bence. Birçok arkadaşında dediği gibi az getiriyorlar. Gelende hemen satılıyor.
Honda araçları genelde biraz geç tutulur ama 2. elde yıllarca değerini korur. Bugün hala eski kasa HR-V ler aranıyor.
Saygılar...

Misafir-7167 02.05.2018 17:54

Sayın 3703, bu donanım ve güvenlik özelliklerini sunan bu fiyata başka bir araç yok. Aşağıda arkadaşlarımızın da belirttiği gibi bu aracın donanım seviyesi rakiplerinden fazla ve bu özellikler çok lüks araçlarda bulunuyor. Ama normal bir hızlanma değil de; benim aracımın güvenlik seviye ekipmanları az, donanım seviyesi düşük fakat turbo olsun bastım mı koltuğa yapıştıran bir hızlanması olsun derseniz aynı fiyatlarda başka araçlar da elbette var ve bu durumda biz de size saygı duyarız. Ama bu güvenlik standardı ve konfor donanımı özelliklerinde, bu fiyatta başka bir araç olmadığını belirtmek isterim.

Misafir-9203 02.05.2018 16:56

Aracın boyutları itibariyle B segmenti Suv sınıfında düşündüğünüz vakit abartısız emsalsiz. Çünkü bu özellikler bu fiyatta başka bir araçta yok. Avrupalı rakiplerinde olan bu özellikli araçların fiyatları 250 bin liradan başlıyor. O özellikler neler mi? Çarpışma uyarı sistemi, trafik işareti tanıma sistemi, şehir içi aktif fren sistemi, akıllı şerit takip sistemi. Bu özellikler dalgın olunduğunda sürücü kaynaklı önden çarpmalara karşı koruyor. Dolayısıyla güvenlik 5 yıldız ve bu fiyat bandında rakipsiz.

Malzeme kalitesi sınıfının en iyilerinden. Ayrıca ön konsol ve kolçak bölümünün ince işçilikle tasarlandığı hemen dikkat çekiyor. Arka koltuklar tamamen yatırıldığında dümdüz bir zemin elde ediliyor. Dış tasarım görecelidir ama ben aracın yan silüetinden baktığınız vakit damla şeklindeki tasarımını çok beğeniyorum ayrıca estetik bir burnu var. Arka tasarım yan ve ön kadar olmasa da yine de güzel sonuç olarak araba tasarım olarak bana göre iyi.

Gelelim motoruna: sanırım bu araçta motor konusu en göreceli yer. Eğer 150 beygirlik turbo benzinli bir araçtan sonra bu atmosferik motorlu araca binerseniz performans konusunda biraz alışma süreci geçirmeniz gerekir: Yani araç ağır gelecektir. Ama aracı çok hızlı kullanmayan birisi iseniz bunu sıkıntı yapacağınızı kesinlikle düşünmüyorum.

Gelelim motor sesine: Aracın motoru çok sarsıntısız ve sessiz. Çalışıp çalışmadığını anlayamıyorsunuz. Ama ne zaman ki biraz aracı performanslı kullanayım derseniz o zaman araç, devrini cvt şanzımanıyla maksimum güce kilitleyip en yüksek hızlanma zamanında sesini alıyorsunuz. Yalıtımı da iyi dediğim gibi aracı çok performanslı kullanmazsanız içine ses almıyor 110 km/saat hıza kadar.

Sonuç olarak baktığımızda fiyatına göre boyutları biraz küçük diyebiliriz ama güvenlik, konfor, ince işçiliğiyle fiyatını fazlasıyla hak eden bir arabadır. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir araçtır.

Kimin satın aldığı önemli değil diyebilirsiniz ama bu araç dünyada B suv segmentinde en çok satan araçtır. Türkiye'de kontenjan sebebiyle sınırlı satış rakamı var. Unutmadan araç şehir dışında 5.5-6 litre; şehir içinde 8-10 litre yakmaktadır.

Misafir-3703 02.05.2018 13:52

bu motor atmosferik ancak lpg uyumsuz.
lpg takılamayacaksa turbo motorları tercih ederim.

yinede sevenler vardır saygı duyarım

Misafir-2928 02.05.2018 10:37

bu aracı kullananlar rica etsem, aracın ARTLARINI, EKSiLERiNi YAZARLAR MI..
Ş.İÇİ Ş.DIŞI TüKETiM nedir özellikle belirtirlerse sevinirim.

Misafir-5102 20.04.2018 00:14

Fiyat 130 bin, indirim yok, bakım ücretini herhangi bir yetkili servisten öğrenebilirsiniz, koltuklar gerçek deri kumaş kombinasyonu. Oturulan yer kumaş ki bu çok iyi düşünülmüş. Kapılarda, iç döşemelerde kumaş kullanılması aksine bir avantaj; rengini vs beğenmezseniz bir döşemeci de istediğiniz gibi renk ve malzemeyi değiştirme şansınız var. Cvt şanzıman mümkün olan en düşük devirde yürütüyor aracı ama direksiyon üzerinden motor devir bandına istediğiniz gibi müdahale edebiliyorsunuz, yol tutuşu harika iyi viraj alıyor, hava yastık sayısını web sayfasında bulabilirsiniz, yüksek devirde motor sesini oldukça içeri alıyor, rolantide devire bakmazsanız motorun çalıştığını asla anlamıyorsunuz. Yüksek hızlarda biraz rüzgar sesi var ama rahatsız edici değil. Müzik sistemi bence gayet yeterli ama bu zevk meselesidir kişiye göre beklentiler değişir. Yol bilgisayarında her türlü tüketim ve menzil vs bilgileri mevcut. Medya ekranı kullanışlı bir tablet. Basit ve anlaşılabilir. Lastikleri Michelin 215 55 r17. Gaz pedalı iki kademeli, normal basışta araç hantal gibi gelse de dip gaz yaptığınızda motor devri en yüksek torku değerine kilitlenip aracı rahatça hızlandırıyor. Tabi turbo performansı beklemeyin.

Misafir-4565 11.04.2018 01:24

Ortalama Ayda bir geliyor.

Misafir-3682 10.04.2018 18:05

2018 modelde bekleme süresi nedir şu an?

Misafir-5352 10.04.2018 01:48

Araç zaten honda jazz şasisi üzerine inşaa edilmiş b-c sınıfı arası crossover bir araç. Şu halde honda jazz ın iç boyutları ile benzeşmesinden daha doğal bir durum yok. İç hacmi, bagaj hacmi, ortalama 5 kişilik bir aile için gayet yeterli. Nihayet yarın Hrv' müzik teslim alacağız. Niyetine girenler varsa milano red çok yakışıyor, tavsiye ederim.

Misafir-8262 20.03.2018 14:01

Bu araç C SUV sınıfında değil. Honda Jazz'a binin anlarsınız. İç tasarımı ve genişlikleri bire bir Jazz.
İlk çıktığında ben de heyecanla Honda bayisine koştum ama içine oturunca hayal kırıklığına uğradım. Kendi sınıfında premiumlar hariç hepsinden daha iyi ancak fiyatı da öyle.

Misafir-9849 19.03.2018 20:49

Bende Aralıkta aldim aracım 2.500km oldu gayet memnunum ..işçilik,malzeme kalitesi piyasadaki diğer coupe suvlardan bir adım önde

Misafir-3115 19.03.2018 18:38

m.5245 ve 532 ilginiz için çok teşekkürler.
- öncelikle öğrenmek istediğim (m.532) kaça aldınız bu aracı.
- yıllık bakım ücreti ne kadarmış şu günlerde.
- kapılardaki iç döşemelerde kumaş kullanılması bir handikap mı.
- cvt şanzımandan memnunmusunuz, yüksek devirlerde mi kalıyor çoğunlukla ş.içi kullanımda.
- yol tutuşu nasıl , özellikle virajlarda güvensizlik yaratıyor mu.
- araçta kaç hava yastığı var, diz hava yastığı varmı mesela.
- trim sesi, lastik,motor,yol ve rüzgar sesi rahatsızlık verici mi.
- özellikle müzik kalitesi nasıl, benim için önemli kriterlerdendir zira.
- anlık yakıt tüketimini rakamsal olarak görebiliyormusunuz.
- medya ekranı kullanışlı mı, apple car play,android uygulama vede mirror link var mı.
- lastikleri ne marka ve model, kaç inç jantlarla geliyor.

yanıtlarsanız sevinirim, şimdiden teşekkürler..

Misafir-532 19.03.2018 14:36

bande bu aracı çok araştırma ve rakipleriyle kıyasladım ve bunu tercih ettim şu anda 2 ay oldu 1300 km de aracın yol tutuşu donanımı yalıtımı çok güzel D de sürerseniz ekonomik ve konforlu S de araç bayağı seri 250 km uzu yol yaptım 190 km saat hıza kadar çıktım S de sollama ve rampa çıkışı çok güzel şu anda 7.1 litre tüketimi var uzun yolda hızlı kullandığım için 6.7 den aşağı düşmedi bence bu değerler güzel 5000 veya 10000 olduğunda biraz daha düşer birde kış mevsimindeyiz menmunum ve tavsiye ederim

Misafir-5245 19.03.2018 09:16

Merhabalar. Türkiye'ye ilk gelenlerden biri Bizde. Gemideyken ayırttırmıştık :)
Ben aracı Yunanistan'da görüp incelemiştim. Yaklaşık 2 senedir çok severek kullanıyoruz. Piyasada çok görünmemesi bence daha iyi. Özel bir arabaya bindiğinizi düşünüyorsunuz.
C Suv sınıfında (Qashqai, C-HR vs.) benzinli otomatik ve full bir araç arıyorsanız bence hemen sıraya yazılın derim.
Honda'nın bu HR-V yi Türkiye'ye az getirdiği doğru. Ama sebebini açıkçası çok iyi bilmiyorum. Zannedersem Meksika üretimi olması ve ülkemizde Meksika'dan gelen araçlara çok vergi uygulanması.
Çok konforlu, sessiz, güvenli, geniş ve oldukça tutumlu bir araba. Tavsiye ederim.
Özellikle sormak istediğiniz bir konu varsa cevap vermeye çalışayım.
İyi günler.

Misafir-6238 16.03.2018 17:21

Honda bu aracı maliyetleri kurtarmadığı için az getiriyor, bu sınıfta aracımız var demiş olmak için satıyor. Yıllık 1000-1200 civarı getiriyorlar ve gelen araçlar daha yoldayken ayırtılıp satılıyor. Bu yüzden aracı etrafta pek göremiyoruz. Eğer fiyat yükseltilse bu kez de rakipleri arasında satılma şansı kalmayacak. Hrv' nin çilesi de bu :)

Misafir-7268 16.03.2018 13:13

bu aracı kullananlar memnuniyetleri vede memnuniyetsizlikleri belirtirse çok sevinirim.
çok fazla göremedim yollarda bunun bir sebebi olsa gerek, sonuçta bu araç HONDA marka.

Misafir-7701 13.03.2018 10:38

hondanin sitesinde sehir ici tuketim verisi 7.1 lt gösteriyor hangisi doğru?

Misafir-4244 12.03.2018 15:05

Yazın sorduğumda hrv başına yaklaşık 11 bin tl zararları olduğunu söylemişlerdi.

Misafir-584 12.03.2018 12:48

Uzun bir araştırma sürecinden sonra bu aracı eşime almaya karar verdik. Deneme sürüşünde yumuşak, keyifli bir kullanımı olduğunu görmüştüm. Hızlanma ve çekişi atmosferik motor&cvt şanzıman ikilisinden dolayı çok heyecan verici olmasa da, ön konsoldaki yanyana üç üfleçin zevksiz yerleşimi gözü tırmalasa da, genel malzeme kalitesi vasatın biraz üstünde olsa da rakipleri arasından en alınabilir araç olarak Hrv' yi bulduk. Araçlar Meksika üretimi. Sanırım Honda Türkiye bu aracı zararına satıyor ve her bayi ayda 3-4 araçtan fazlasını getirmiyor. Umarım memnun kalırız.

Misafir-628 11.03.2018 11:01

Servisine sor ben sordum uyumlu dediler. Yanılmıyorsam garantisi bir yıl erken bitiyordu

Misafir-2521 09.03.2018 14:12

Lpg uyumlumu bu motor

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi