1999 Honda CR-V 2.0 ES

  • Silindir Hacmi 1973 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.5 sn
  • Beygir Gücü 128 HP
  • Maksimum Hız 177 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4530 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 11.9 lt
  • Genişlik 1750 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 8.4 lt
  • Yükseklik 1705 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.7 lt
  • Bagaj Hacmi 374 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1401 kg
  • Maksimum Tork 182 Nm
  • Yakıt Deposu 58 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/70 R13
  • Yıllık Vergisi 295 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3476 06.09.2016 15:15

CR-V'nin dört tekerlekten çekiş sistemi sürücünün isteği dışında devreye giriyor. “Real Time & Wheel Drive" adı verilen bu sistemde normal koşullarda motor gücü tamamen ön tekerleklere aktarılırken, ön tekerleklerden birinin bile patinaja başlaması durumunda sistem otomatik olarak torkun bir kısmını arka tekerleklere aktarmaya başlıyor. Böylece güvenli bir yol tutuş sağlanmış oluyor. Bu sistem de CR-V'nin ağır arazi şartları için olmadıgını gösteriyor; çünkü ağır devir takviyesi de bulunmuyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi devreye girdiğinde yürüyen aksamdan gelen ses biraz artıyor. Daha çok kış şartlarında sıkça karşılaşılan kaygan zeminlerde daha güvenli yol tutuş gözetilerek tasarlanan CR-V'yle hafif arazi şartlarında da sorunsuz ilerleniyor.

Şehir içinde şaşırtıcı bir ataklığa sahip olan CR-V yüksek hızlara doğru ataklığını kaybediyor. Önden gelen rüzgarlarda hızını korumakta biraz zorlanan CR-V geniş yan yüzeyinin de etkisiyle yan rüzgarlardan da biraz etkileniyor. Yüksek hızlarda ön kapı direklerinde rüzgar uğultusu olussa da CR-V genel kullanımda

sessi/ bir arac. Vite» kolundaki vites secme koluna ıılısınak gerckiyor. Bu kolun ucuna yerlestirilen “overdrive" düğmesinin kullanımı kolay. Otomatik şanzıman hızlı ve sarsıntısız vites değiştiriyor.

CR-V’nin ABS destekli fren sistemi kolay dozlanıyor. ABS devreye girdiğinde çok az titreyen pedal biraz fazla aşağıya iniyor. 100 km 5 hızda yaptığımız frenlerde elde ettiğimiz 4S metrelik duruş mesafesi yeni nesil ABS'li bir araç için biraz uzun.

CR-V'nin standart donanımında ABS. çift havayastığı, klima, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, elektrikli 4 cam, elektrik kumandalı dış aynalar, far yükseklik ayarı, far yıkama sistemi, ön gergili ön emniyet kemerleri, elektrikli sunroof, merkezi kilit, alaşıın jantlar, radyo-teyp, yatııılabilen arka koltuklar, immobilizer, içerden açılabilen depo ve bagaj kapağı, üçüncü fren lambası bulunuyor.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN