2018 Honda Civic 1.6 Executive ECO LPG CVT

  • Silindir Hacmi 1597 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.6 sn
  • Beygir Gücü 125 HP
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4648 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim -
  • Genişlik 1799 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim -
  • Yükseklik 1407 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi -
  • Bagaj Hacmi 519 lt
  • Vites Tipi Otomatik
  • Boş Ağırlık 1322 kg
  • Maksimum Tork 152 Nm
  • Yakıt Deposu 47 lt
  • Lastik Ölçüleri 215/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
92
75
75
88
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4704 14.09.2018 17:41

Arkadaşlar iyi günler haziran sonrası eklenen paddle shift ile sürüş hissiyatı nasıl ?

Misafir-4330 09.09.2018 12:01

İyi günler. Bu araç uzun zamandır özellikleri görünüşü ve konforu sebebiyle hayalimdeydi. Geçen hafta almak nasip oldu. Ve 500km şehir dışı yol yaptım. Aracın konforu ve sessizliği çok güzel. Uzun yolda lastik sesi rüzgar sesi alıyor diye okumuştum daha önceki yorumlarda ancak öyle bişey yok. Bir çok araçtan daha az ses alıyor. Bu özelliklere bu fiyata bi araç bulamazsınız.daha önce 2016 Skoda marka dizel aracım vardı. Konfor ve ses yalıtımı olarak bu araç daha iyi. Ancak dizel olduğundan Skoda daha atikdi. Yakıt konusunda da çok iyi bir araç. Ancak tüp kapasitesi az. Şikayet ettiğim tek konu kapı kapanışı. Sert çekmezseniz kapanmıyor. Bir de bana mı öyle geldi gerçekte de var mı bilmiyorum hızınız yüksek olduğunda ön kaputta dalgalanmalar oluyor gibi geldi bana. Yere yakınlığı bence ideal. Şehir içinde birçok kavisten engelden olması gereken hızla geçtim ve hiç bir sorun yaşamadım. Bu iki sorun haricinde araç çok güzel gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Elinizi çabuk tutun derim. Çünkü ben aracı ayırttım ve teslim almadan bir hafta içerisinde 22 bin lira artış oldu. Bugün alırsanız yarın kardasınız.

Misafir-4099 07.09.2018 09:00

hayalimdeki araç uzun zamandır almayı düşüyüyordum dolar kuru ve aracın tutulmasını fırsat bilen hondanın bir anda 30 bin tl zam yapması isteğimi düşürdü gidişat iyi değil bu fiyata alınmaz bu araba sayılarımla....

Misafir-3392 05.09.2018 13:50

Selamlar, daha önce 6132 ve 4339 olarak yorumlarım olmuştu. Şimdi geride kalan 10000 km de ki izlenimlerim.
- Yaz tatilinde 2700 km yol yaptım (ankara-çanakkale-izmir-fethiye-ankara) yol üzerinde girmediğim koy, antik kent, dağ, bayır vs kalmadı ve araç full dolu şekilde. 708tl lpg ile yaptım.
- Aracın altı alçak vs katılmıyorum bir çok yolda dolu bir araçla gezdim vurmadım. Kasise 20km ve üstü girmediğiniz sürece bir sorun yaşamazsınız.
- Konforu daha önceleri belirtmiştim.
-Gördüğüm eksiklik olarak sunroof açılınca rüzgar tentesi olmayışı, Türkçe sesli sistemin olmayışı.
Bunlar hariç F/P üzeri bir araç Türkiye şartlarında.

Misafir-2857 26.08.2018 16:58

15 yıllık HONDA binicisiyim şu anda yeni modelim var tek şikayetim alçak olması 5 kişi bildiğinde kasislerde kesinlikle altı sürtüyor.Keşke buna bir çözüm bulunabilse.

Misafir-8409 21.08.2018 14:18

Bu modeli çok beğendim ve almaya düşünüyorum, hangi bayi indirimli veriyor bilen var mı? Duyduğuma göre bayramdan sonra yine zam kapıda.

Misafir-5093 20.08.2018 12:54

Izmır çamkıran 135 veriyor

Misafir-5197 18.08.2018 16:19

Sayın 628 16 08 2018 yani perşembe günü Adana tekbaş pazarlıksız 140 000 dedi ve bayramdan sonra yine zam gelecekmiş Bu zamlarla ve vergilerle ne yapacağız bilmiyorum rabbim milletimizin yardımcısı olsun herkese hayırlı kazasız belasız bayramlar diliyorum

Misafir-628 18.08.2018 12:13

Bu araca eylül ayında da zam gelir mi acaba, bayiler ile görüşen var mı şu an için ne fiyat veriyorlar

Misafir-1687 17.08.2018 15:32

Aracı 1 yıldır kullanıyorum. Araç şekil ve görsellik olarak 10 numara. Yakıt şehir içinde Lpg 33 krş civarı aynı zamanda aylık 50 TL'de benzin yakıyor. Performans şehir içinde gayet iyi tatminkar. Öyle söylendiği gibi araç gitmiyor yığılıyor gibi söylentiler şehir efsanesi.Araçta yığılma asla yok ama 80-90 km hızda giderken bazen silkeleme yapıyor biraz can sıkıcı bayi ile görüştüm yeni olduğu içim hepsi yapıyor zamanla geçer dediler. Yalnız araç saçı çok ince. Elimle değdiğim yer göçecek gibi. Aracın içi ise geniş ve ferah.

Misafir-5136 08.08.2018 12:33

Ben aracı 2.el aldım. Depoyu fulledim. Şehir içi 27krş yaktı. Şehir dışı gidiş- dönüş 300 km lik bir yol(en sağlıklı ölçüm) yaptım dün akşam. 23krş yaktı. Yolun 30 km lik kısmı nda 30 km nin üzerine çıkmadan çok keskin devamlı S dönüşleri olan ve 2050 rakımdan 750 rakıma inen bir yol . Araç hiç bayılmadı. Rampanın düzlesen yerlerinde 20den_80 km yaptım. Önceki dizel aracımda bu rampada 20 den_90 km nin üzerine çıkamıyordum.
CVT degisik bir şanzıman. Önceki aracım Dsg ydı. Garanti bitince şanzıman riskinden dolayı sattım bu aracı aldım. Dsg ile rampa inerken araç yüksek devir çeviriyordu. CVT de ise vitesi L ye aldığınızda frene inene kadar dokunmuyorsunuz ve aynı devirde sabit kalıyor.Araç devir yükseltip bağırmıyor.
Düz yolda sabit hızda 150 ile giderken 2100 devir yapıyor. 1500 devirde 40 ile giderken hızınız aynı devirde 100 un üzerine çıkıyor. CVT ye alışmanız gerek. Kalkışlarda gaza basip giderken motor sesine göre gitmiyor gibi gelebilir. Insanlarda yanlış algı yapıyor bu ses. CVT Sonsuz şanzıman çünkü. Bunun yerine devir yükselince gazdan ayağınızı çekip tekrar dokundugunuzda devirin 3000 lerden aynı hızda 1500 lere düştüğünü göreceksiniz. Bu size hızdan ödün vermeden hem düşük yakıt hemde konfor sağlayacaktır. (Dsg de ben gaza başar üst vitese atınca gaza sadece dokunurdum. Yüksek vites düşük devir.)
Çoğu insan otomotik vites kullanmayı bilmiyor. Ayağınızı manüel viteslerde olduğu gibi eliniz gibi kullanın. Özellikle CVT ler için ayağınızı bir tik gazdan çekip geri basarak devri düşürüp hız ve konfordan ödün vermeyin...
Aracım exulive paket. Full deri. Premium havası var. Yol tutuş ve burak kabiliyeti çok iyi. 130 dan sonra rüzgar sesi almaya başlıyor aynalardan. Çok km yaparım. Şehir içi dizel kadar yakan bu araç bana bu ekonomik krizde ilaç gibi geldi. Şehir dışı üzmeden kullanırsanız 20 krş yakmaniz içten bile değil

Misafir-3717 03.08.2018 12:45

Dış görünüşü kokpiti inanılmaz güzel. Arabadaki çizgiler otomobil dünyasında çığır açtı. Civic insanları klasikten kurtardı. 10 sene eskimeyecek bir kasa. Bu araba alınır.

muratkarakas 25.07.2018 09:20

Sn. Misafir-4924
Şanzıman tipi değişmeden verdiği hissin(tipi ve yazılım ile ilgili bir durum) farklı olacağını sanmıyorum. Tahminimce kullanım acısında bir pratiklik ve keyif saglar.

Misafir-4924 24.07.2018 23:37

Dostlar merhaba bugun bayiye gittim. 1.6 eco executive donanımlı araç pazarlığı yapmak için hemde detaylı incelemek için. satış danışmanı şu şekilde birşey dedi temmuz ayı üretiminde executive modellerine has direksiyona paddle shift yani f1 kulacıklar gelmiş. bayide yoktu gelmiş hemen bitmiş araçlar. konu hakkında bilgisi olan varmı. f1 kulacıklar olmadan araba scoter gibi oluyor.

Misafir-2782 24.07.2018 12:07

Arkadaşlar biliyorsunuz artık honda civic sedan ve hb modelinde seçenekler arttı. Dizel manuel hariç otomatik versiyonlar bir üst ötv dilimine girince ister istemez daha pahalı durumda, bu durum f/p açısından bakınca benzinli eco modeller gerek fiyat gerekse yakıt anlamında daha ekonomik duruyor. Sorum şu; ben aşırı hız tutkunu birisi değilim ancak gerek klima çalışırken, araç sollama, rampa tırmanma ve bazen uygun yollarda biraz performans almak adına cvt ve tork yetersiz mi kalıyor? Yoksa araç orta şekerli ve tatmin edici mi? Kullananlar yorumlarsa çok memnun olurum. Karar vermemde katkınız olur, şimdiden teşekkürler...

Misafir-3253 23.07.2018 14:41

hurda indirimli fiyat alan var mı? hurda araç olmasa bile indirim yapılıyormuş

muki̇can 25.07.2018 09:12

bayisine göre değişiyor. Sıkı pazarlık yaparsan 3bin civarında indirim yapılıyor

Misafir-5102 22.07.2018 14:54

Şu arabayı da kötüleyenlere pes diyorum. Bugüne kadar Passat a biniyorlardı sanırım. Kulaktan duyma bilgilerle ağzı olan konuşuyor. İnsanlar fesatlıktan arabaya haksızlık ediyor. 3 aydır biniyorum mükemmel bir aile arabası, kimseye kulak asmayın kesinlikle memnun kalırsınız. İyi günlerde binin.

Misafir-5545 11.07.2018 23:15

Şimdi bana sen hondacısın diyecekler ama birçok c segmenti kullanan birisi olarak yazıyorum. arkadaşlar, bu aracın altı c segmentindeki corolla, octavia, megane vs araçlarının yerden yüksekliği ne kadarsa yaklaşık o kadardır. aksini iddia eden lütfen aracın yerden yüksekliğini ölçüp yazarsa memnun olurum.(arabanın rakiplere göre daha yere yakın olduğunu iddia eden arkadaşlarımızdan birisi değerleri paylaşırsa en yakın zaman da ben de, rakip araçların da değerlerini ölçüp verileri paylaşacağım) hem megane, hem octavia, hem de corollanın değerlerinin aslında birbirlerine yakın olduğunu göreceklerdir.
civic'in yol tutuşunun iyi olması yere yakın olmasından değil direksiyon takımının kaliteli olmasındandır. yoldan tekere gelen ters tepki kuvvetini rakiplerine göre daha iyi emer. hatta bozuk satıhlı arabasız bir yolda düşük hızda(güvenlik maksadıyla düşük hız diyorum zaten test düşük hızda da anlaşılacaktır) ellerinizi direksiyondan çekin. civic'in direksiyonu rakiplerine göre en az oynayan direksiyon olduğunu gözlemleyin derim. ikincisi kendi segmentinde tek olan bağımsız süspansiyonlara sahip. şasi ağırlığını her taraftan düzgün bir şekilde tekerlere aktararak ani yük dağılımından kaynaklanan savrulmalarının önüne geçiyor. dolayısıyla civic'in yol tutuşu yanlış olarak bilinen, rakiplerine göre yere yakın olduğundan değil süspansiyon ve direksiyon takımının kaliteli olmasından ileri gelmektedir.
çok eğimli veya tümsek bir yerde civic altını vuruyorsa diğer c segmenti araçları da vurur. yani altını yere vurma olayı sadece civic aracına özgü bir şey değil. tümseklerden yavaş geçmemiz lazım. tümseklerin yüksek olması konusunda katılırım ama civic'le, altın vurulduğu bir yerde ne yazık ki diğer araçlarla da vurursunuz. birazcık tümsekten yavaş geçip hız kurallarına uyarsak altını vurmayız. ya da yerden yüksek araç istiyorsanız(ki benim tercihim değil alana saygı duyarım o ayrı) kona, hrv, karoq gibi araçlar alıp bu konuda hepten rahat edersiniz.

Misafir-729 11.07.2018 20:14

Sayın 9737
1.5 senedir honda civic hb araç sahibiyim. Aynı şekilde evde mazda3 aracımızda var
Mazdanın vurmayıp da hondanın vurduğu hiç bir kasise denk gelmedim.
Sizin de dediğiniz gibi kasislerin hiçbirisi STANDARTLARA UYGUN DEĞİL
Bu nedenle yaşadığınız olumsuz bir olayı araçta aramak yerine,yolda aramak daha net cevap verecektir.
Eğer elinizde hondanın yerden yükseklik bilgileri var ise bizimle paylaşabilir misiniz rica etsem?
Ama tavan yükseliğini değil aracın tabanının yerden yüksekliğini ,yaklaşma ve uzaklaşma açılarını rica ediyorum.

Misafir-9737 11.07.2018 11:36

sn. m-840
ülkemizdeki kasislerin hiçbiri STANDARTLARA UYGUN DEĞiL.
Dolayısıyla şayet durma noktasında yavaşlamazsanız altını vurmaktan tutunda, süspansiyon sisteminden,rot-balans sistemine kadar aracınızın hasar görmesi kaçınılmaz bir durum malesef.
Civic'in diğer sedan yada hatcback otomobillere göre altının yere yakın olması (bu özellikle aracın yola daha iyi tutunabilmesi için uygulanmış) tekrar ediyorum ülkemiz yol şartları için uygun değil.Bıraktım standart dışı kasisleri,çukurları,tümsekleri, göstermelik hatalı yapılmış (ön takımdan tutunda, tüm süspansiyon sistemine zarar verecek boyutlarda) yamalı yollarımız,son derece hatalı virajlı yol eğimleri var.
Avrupadaki gibi standartlara uygun yollarımız olabilseydi şayet Civic gerçekten keyifli alınası bir araç haline gelebilirdi.Ama ülkemiz gerçekleri böyle söylemiyor neyazıkki..
Ayrıca bu aracın ülkemizde üretiliyor olması gerçekleri değiştirmez.
zira bu araç ülkemizde üretilip ihraçta ediliyor tüm dünya ülkelerine, tıpkı toyota c-hr gibi.
C-HR'ın hybrid versiyonuda yüksek vergi dilimine girdiği için ülkemizde rağbet görmüyor bu nedenle.

Kısacası ne Civic nede C-hr hybrid türlü nedenlerden dolayı ülkemiz şartlarına uygun üretilmemişler malesef,üzgünüm..

Misafir-840 10.07.2018 20:00

Ya sayın 4212
Türkiye de üretilen araba nasıl Türkiye ye uygun değil?
Bugün kargıcak koyunu (dalyan) araba ile gittik. Nasıl bir yol olduğunu bilir misiniz?Arabanın hiç bir yerini sürtmedik.
Sizin arabanın altını sürtmeniz ise her normal binek araba ile yaşanacak bir talihsiz bence.

Misafir-4212 10.07.2018 14:24

m-6281 siz aracınızı sürekli otobanda kullanıyorsunuz sanırım yada altını sürtmek gibi bir kaygınız yok.
ş.içinde helede evden çıkışta sokak aralarında kullanırken altını yere sürtmemek için ( itina göstermeme rağmen defalarca altını sürttüm) stresten kullanırken hiçbir zevk alamıyorum ben bu aracı.
otoban kullanımında keyifli ancak günlük hayatta otobanda zaman geçirmiyoruzki, hayatımız evden işe,işten eve ş.içinde geçiyor bu yüzden ş.içi kullanımına uygun bir otomobil değil, tipini beğenerek almıştım ama hiç memnun değilim hatta pişmanım.
Bu araç avrupa için üretilmiş bizim yollarımız için uygun bir araç değil.
Alacak olanların bilgisine.

Misafir-7932 10.07.2018 11:47

Merhaba bende düşünüyorum tüplü otamatik ful paket engelli üzerinden temmuz 25 önerileriniz neler ve en uygun nereyi önerirsiniz

Misafir-6281 09.07.2018 21:35

Kaç saniyede kaç basar falan filan bilmem. Kullanması çok keyifli. Uzun yol süper. Tipi zaten bir milat, sıradışı. Ben çok beğeniyorum arabamı maşallah.

Misafir-4339 08.07.2018 14:19

Merhabalar, daha önce "Misafir-6132" olarak aracı yorumlamıştım. 2 hafta kadar önce Ankara-Ordu arası toplam 1670 km yol yaptım. yolculuğun %90 klima açıktı. Bu yolculuk boyunca 102,9Lt Shell LPG yakıt aldım, total 322,4 TL ödedim. Hesap ortada. Konfora zaten diyecek birşey yok, performanstanda öyle aman aman birşey kaybetmiyorsunuz. Türkiye şartlarını göz önüne aldığınızda F/P nin üzerinde bir yatırım yapmış oluyorsunuz.

Misafir-396 05.07.2018 23:13

İlk kez Honda kullanıyorum, bence sınıfında tartışmasız lider ve en iyisi. Almadan önce kiraladım tüm gün kullandım yokuş çıktım, bastım, çukura girdim, viraja sert girdim, herbir şeyi yaptım. Benzini sağlam içiyor ancak bunun dışında arabaya diyecek söz bulamıyorum. O kadar para vereceksiniz test sürüşü hikaye kiralayın binin. İyi ki de almışım dersiniz. Bence parasını hak eden bir araba.

Misafir-3331 26.06.2018 15:26

alalı 1 ay oldu 2000 km yol yaptım kendi sınıfının en iyisi bence cvt şanzıman harika performans çok iyi yakıt güzel alan pişman olmaz olumsuz yorumlara inanmayın mersedes ayarında sayılır full execuviteler harika test edin farkı görün

Misafir-9672 26.06.2018 03:54

Misafir 2261 İstanbul hangi bayiden aldiniz 81e öğrenebilirmiyim

Misafir-3541 24.06.2018 17:27

Güncel tüketim değeri verebilecek mümkün mü?
Şehir içi/dışı, klima açık/kapalı şeklinde olursa daha iyi olur

Misafir-2261 22.06.2018 18:16

Misafir 4318 bn bugün ötv indirimli 81.500 e aldım istanbul,

Misafir-8747 21.06.2018 16:18

Kararan dikiz aynası için üretimde sıra beklemektense kamera kaydı yapan otomatik kararan civic için üretilmiş ayna alabilirsiniz

Ercan Bozbola 21.06.2018 11:03

Aracı kullanmamış olanlar için yazıyorum atmosferik benzinli bir araç için olabilecek bir tork değerine sahip ve bu ivmelenme için ancak makul sayılabilir birde LPG ile çalışınca aracın performansı tatmin edici değil. Benzinde yakıt tüketimi fazla ancak LPG ile dengeleniyor tüketim. Yakıt tüketimi ve performans harici genel olarak güzel bir araç. Şu malum kaporta mevzusunu araştırmadan almayın derim

Misafir-4318 20.06.2018 23:35

ÖTV indirimli 83 lira dediler Adana

Misafir-5162 19.06.2018 18:48

Bursa Inallar 122 ye bırakıyor

Misafir-326 15.06.2018 00:58

Nakit 122.5 liraya son dediler daha uygun nereden alabilirim ?
2018 Honda Civic 1.6 Executive ECO LPG CVT için.

Misafir-3017 14.06.2018 12:44

Kararan dikiz aynası opsiyonel olarak sunuluyor. Ama araç özel ısmarlandığı için Volkswagen gibi biraz bekletiliyor.

defaroz 14.06.2018 10:43

Executive ECO LPG CVT modelini aldım 5-6 gün oldu. corolla ya da civic düşünüyordum, ikisini de kullandım inceledim sonuç olarak civic aldım. corolla nın seneye kasa değiştirecek olması da etkiledi. alman arabalarıyla karşılaştıranlar mutlaka olacaktır, ani hızlanma yakıt v.s... iç malzeme kalitesinde almanlarla çok bir fark kalmamış, kapılar alman gibi tok bir şekilde kapanıyor, cvt şanzımana diyecek yok zaten hissiz sürüş vites geçişi yok gibi bir şey. donanım olarak fazlasıyla tatminkar rakiplerine göre çok iyi, yol tutuşu direksiyon tepkileri çok güzel. gaza biraz yüklenince gerçekten iyi yakıyor :) bir de yol sesi sanki biraz fazla gibi geldi. alınır mı derseniz tereddütünüz olmasın alın güle güle binin..

Misafir-6004 13.06.2018 18:43

Kararan dikiz aynası opsiyonelmi yoksa hiçmi yok acaba bilen warmı

Misafir-3668 11.06.2018 21:46

7731 araçlar türkiyede üretiliyor

Misafir-8052 11.06.2018 15:03

Parasını kesinlikle hak ediyor. Kaliteyi hissedeceksiniz. Full için 10bin TL fark kesinlikle değer, full alın pişman olmayın. Yarış yapmam geç hızlanıyormuş falan filan beni ilgilendirmiyor konforlu bir araba ben çok beğendim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Misafir-7731 05.06.2018 04:05

Meraba arkdaslar, açıkçası arabalar hakkında köklü bilgilere sahip değilim. Elimdeki imkanlar doğrultusunda baktığımda bu fiyatlara ve bu özellik ve donanımlara ait alınabilecek en iyi araç gibi duruyoz, civic görsel olarak iç dış dizaynı muadillerine göre gayet başarılı lakin bu araçla iligili 1. Lpg lerin fabrika çıkışı değil türkiyede takıldığı, 2. Kaputun çok zayıf oldugu hatta kendiliğinden göçükler meydana geldiği, 3. Aracın hantal olduğu konusunda eleştiriler duyuyorum. Bahsi geçen konularda bilgi sahibi olan varmıdır acaba ? İlginiz için Şimdiden teşekkür ederim.

Misafir-8460 15.05.2018 17:50

değerli arkadaşlar devir ekonomi zamanı. akaryakıt fiyatları ne yazık ki çok arttı. artık kontak açarken 2 defa düşünmeye başladık. 1 litrelik motorların bile ne yazık ki kasa ağırlaşınca yakıt maliyeti artmaya başlıyor. dizellerin fiyatları ortada benzinli versiyonlardan en az %10-15 daha fazla istiyorlar. bence bu aracın fabrika çıkışlı lpg ye göre tasarlanmış olması ve honda güvencesinde olmasıyla daha da tercih edilecek bir araç haline geldi.

Misafir-5971 09.05.2018 16:28

merhaba,

web sitesinde 2017 modellerin olduğu yazıyor ama hiç bayide yok. Bilgisi olan var mı ?

Misafir-5982 08.05.2018 15:04

19.04.2018 tarihinde ÖTV siz 70.500 TL.ye aldım. Sigortalar hariç. Ankara Bora dan.

nicea 21.05.2018 16:06

30.03.2018 77500 aldım siz 70500 e executive mı aldınız ?

Misafir-7005 06.05.2018 23:24

Kullanıcı arkadaşlar araçta şerit takip sistemi kör nokta uyarı sistemi gibi güvenlik sistemleri var mı.

Misafir-9053 27.04.2018 23:11

MART AYI SONUNDA İSTANBUL MARMARA BAYİSİNDEN 113,500'E ALDIM. HARİKA BİR ARAÇ

Misafir-4008 26.04.2018 22:47

2017 modelinin olduğu bayii var mı bilgisi olan?

Misafir-9050 26.04.2018 22:39

ÖTV indirimiyle 80 mersin honda

Misafir-3710 21.04.2018 23:11

Ötv indirimli alan varmı kaçlira

Misafir-5555 17.04.2018 20:45

Daha uygunu yok Bursa da aldım spor paket dahil 117500 bu gün aldım

Misafir-6624 16.04.2018 08:52

misafir-5235.. yakın illerden (istanbul kocaeli eskişehir izmir balıkesir ankara) fiyat teklifi almanı tavsiye ederim Bursa gibi büyük bir şehirde honda bayisi tek olmasından dolayı çoğu zaman fiyat teklifleri diğer illerin üstünde oluyor..

Misafir-5235 15.04.2018 17:07

honda/civic/2018/1-6-executive-eco-lpg bu aracı almak istiyorum Bursa son fiyat 118 dedi daha uygun satan bayi varmı alan arkadaşlar memnun mu

nicea 18.04.2018 15:11

mart sonunda mavi renk executive inallardan 116 bine aldım aldıktan sonra arabaya 3 bin zam geldi aldığınız fiyat uygulanan zamma göre makul adapazarından 150 tl daha düşük fiyat almıştım

Misafir-6132 12.04.2018 18:15

Merhabalar, bir hafta önce aldım aracımı Ankara'da bu sürede dik olsun trafik olsun kullanma fırsatım oldu, ben ne bir bayılma ne bir isteksizlik gördüm. Aksine çok konforlu ve tam bir şehir içi aracı. Yazın uzun yol yapacağım yakıt değerlerini ve daha geniş o zaman buraya tekrar yazacağım.

Misafir-9189 27.03.2018 16:10

böyle bir şey kesinlikle yok. honda motoru yüzyıllık düz atmosferik motor sıralı sistem lpg kullanılır bunlarda

Misafir-3091 27.03.2018 10:13

Yüksek devirlerde lpg'nin yanında benzin püskürtmesi de yapılıyor deniyor motorun sağlığı ve performans düşüklüğünü önlemek için, doğru mudur bilen var mı?

fenerli2335 27.03.2018 15:16

evet dediğiniz doğru. açıp kapama seçeneği var diye biliyorum benim aracım 2015 honda civic eco bana öyle söylenmişti. lpg benzine göre daha yüksek sıcaklıkta yandğı için benzin için tasarlanmış bir arabada kuruluğu sebeb olabilir bunun için yüksek devirde damla şeklinde benzin verilir diye biliyorum.

Misafir-5470 26.03.2018 18:22

Mersin honda 117 veriyor daha uygun veren var mı?

Misafir-7623 25.03.2018 17:46

Bu model donanım olarak, tasarım olarak, sürüş dinamikleri olarak mutlaka çok başarılı ama konforlu olduğuna katılmıyorum. Bu büyük kasaya 1.6 150 tork yeterli gelmiyor arkadaşlar, bundan dolayı da virajlı, rampalı yollarda motor zorlandığı için 4000 devir üzerinde çevirerek gürültülü bir yolculuğua neden oluyor özellikle araç yüklüyse... Amerika ve avrupa'da en düşük atmosferik motorlu Civic 1.8'dir bundan dolayı ama vergi probleminden dolayı bize getirillmyor. 1.0 turbo biraz daha pahalı olacağından o da getirilmedi sanırım.

Misafir-6180 09.03.2018 18:43

İstanbul maslak çiftkurtlar 112.500 tl dedi.

Misafir-6358 08.03.2018 18:36

En uygun endüşük hangi il hangi bayi verdi.lütfen yardımcı olurmusunuz.ankara 115 dedi.daha uygun veren varmı

Misafir-3057 02.03.2018 15:41

Sayın 8776, L vites konumu daha aşağıdaki yorumlarda işlendi. İlgili konuyu sayfanın altlarında bulabilirsiniz.

Misafir-8188 02.03.2018 14:57

hangi hızda olursanız olun L ye aldığınızda araba 3.000 devirde çalışmaya başlar ve burada vitesi kilitler. Yani artık vites değişmez. hızlansanız da yavaşlasanız da o viteste kalır. Bu ne işe yarar; yokuş aşağı inerken motor freni kullanmış olursunuz, çok dik yokuş çıkarken vitesin gereksiz büyüyüp tekrar düşmesini engellemiş olursunuz. Karda giderken sabit viteste giderek arabayı daha kolay kontrol etmiş olursunuz. Hızlı ve yoğun trafikte çok ara hızlanma yapıyorsanız motorunuzu bağırtmadan sabit vitesle hızlanıp yavaşlarsanız. Velhasıl L sabit vitestir gerektiğinde L ye alabilirsiniz. Not: Uzman değilim, kitapta yazanı ve kendi yaptığımı yazıyorum, sorumluluk kabul etmem. daha iyi bilen varsa ona sorun.

Misafir-5086 02.03.2018 14:01

1398 biz temmuzda aldık nakit aldık yaptıkları indirim 500 tl idi araba peynir ekmek gibi satıyorlar hiç esnemiyorlar

Misafir-8776 02.03.2018 10:21

L vites tam olarak nasıl ve hangi durumda kullanılıyor arkadaşlar bilgisi olan paylaşabilir mi ? Teşekkürler

Misafir-1398 02.03.2018 10:16

merhaba bu aracı nakit 113000 tl altında verebilecek bildiğiniz bayii varmı yardımcı olurmusunuz lütfen mtv hariç fiyat..

Misafir-4623 02.03.2018 00:32

Bir hafta oldu alalı bu modeli gümüş rengi seçtim ve bir kaç aksesuar taktırdım görünüş mükemmel oldu. Konforu, iç malzeme gayet iyi. Performansı bu arabaya göre bence yeterli ve en önemlisi de lpg çok ekonomik.Bence fiyatı bu donanıma normal. Bu arabayı beğenmeyenler gidip ayni donanımlı 200 bine benzinli passat alabilirler.

Misafir-5545 24.02.2018 02:06

Honda civic Türkiyede alınacak en mantıklı arabadır. Ucuz araba kalmadığını göz önünde bırakırsak. Bırakın şimdi malzeme kalitesini. Ailenize uygun düşüneceksiniz. kalite Leon falanmı alalım sanki hayır civic hem LPG grantisi hemde Dış görünüşle gayet alınır.

Misafir-510 22.02.2018 14:28

Sayın 1795
Önceki kasada da lpg vardı ve kulaçkçık vites de vardı...

Misafir-1795 22.02.2018 13:26

Sayın 4728, LPG versiyonunu alan sürücü bu aracı ekonomi ve konfor odaklı aldığından kulakçık vites koymadıklarını düşünüyorum. Manuel vites konfordan öte bir sürüş tarzıdır. Bu sürüş tarzını isteyen zaten sportif kullanıma öncelik veriyordur. Ama bu araçta kulakçık vites de elbet olabilirdi. Arabaya eklenen her şey maliyet. Dolayısıyla Honda'nın, bu aracı alan insanların, arabayı ekonomi öncelikli aldığı için kulakçık vites eklemeyip arabayı olabildiğince uygun fiyatla insanlara sunalım mantığını benimsediğini düşünüyorum. Kulakçık vites isteyenler sportif amaçlı da kullanılabilen 7 ileri oranlı RS Civic'e bakması uygundur diye düşünüyorum.

Misafir-6377 22.02.2018 09:53

CVT 'de gerçek manada bir vites geçişi yok. Eğer CVT 'nizde manuel mod varsa bu zaten yapay olarak oranlanmış bir CVT oluyor yine. Bu da sizi ses ve his olarak, biraz da performans olarak rahatlatıyor. Algoritmasını anlamak derken bundan bahsediyordum. Evet manuel geçiş istiyorsanız başka seçeneğe yönelmeli. Bir de ben Renault araç kullanıyorum. İç mekan kalitesi hep eleştirilir, ki ben de katılıyorum. Yalnız Şu Civic 'in içini gördükten sonra acaba dedim bu aracın içi neden eleştirilmiyor. Çünkü Renault 'u aratmıyor hatta Megane 'ın iç mekan kalitesi daha önde. Japonlar yeni Subaru XV ile iç mekan kalitesinde çitayı çok yükselttiler. Tüm Japonlar o seviyeye çıkar umarım.

Misafir-1569 21.02.2018 22:40

Vites değişimlerini yapabilmek, kontrol altına almak isteyebilir bazı sürücüler, aracın önceden programlanmış tepkileri vs.'nin bu tercihle bir alakası yoktur. Vİtes kontrolünü ele almak isteyenler başka model ya da marka araçlara bakacaklar, yapacak başka birşey yok.

Misafir-4728 21.02.2018 21:20

Sayın arkadaşlar madem cvt de manuel moda gerek yok başka markaları bir yana bırakın honda nın kendi ürün gamındaki atmosferik turbo farketmez cvt vitesi kullanan diğer araçlarında kulakçık vites var.
Jazz ,hrv honda hb ve honda rs bunların hepsinde cvt var ve hepsi kulakçık vitesli.
Neden?

Misafir-7723 21.02.2018 17:04

Bu aracı manuel modu yok diye eleştirmek bence CVT şanzımanı tam anlamamaktır. Konudan ayrı olarak ben Renault EDC şanzıman araç kullanıyorum. Yokuş inerken aracımda manuel mod olmasına rağmen şöyle yapıyorum; ECO modundaysanız araç yokuş aşağı hızla vites artırarak hızlanacaktır. Yokuş iniş başında ECO modundan çıkarsanız aracın düşük viteste(yüksek devirde) kaldığını, yani sizin yazdığınız tabirle motor freni ile indiğini, vitesi hızla artırmadığını göreceksiniz. Türü ne olursa olsun otomatik şanzımanlarda yazılımsal manada algoritmayı anlamak gerektiğini düşünüyorum. Araçlar belli durumlarda belli tepkiler vermek üzere programlanıyor. Özellikle günümüzde bu her araçta bu farklıdır ve kullanmadan anlamak ve yorum yapmak da pek mümkün değil kanımca. Saygılar.

Misafir-4897 20.02.2018 18:58

CVT sanzimani EDC ile karistirmamak lazim. Manuel mod'a ihtiyac pek yok. Cunku L modu var. Diger markalarin da benzer uygylamalarinda oldugu gibi asiri dik yokuslari inerken veya cikarken, camurlu/karli zeminlerde L modunda guvenli inis/cikis yaparsiniz. Amac burada deviri ve haliyle torku yuksek tutup arabayi dusuk hizlarda canli tutmak. Tek dezavantaji yakita cok yuklenir.
Tam otomatik tork konvertorluler ve CVT sanzimanlar, her zaman EDC/DSG/DCT turevi sanzimanlardan daha dusuk ariza oranina sahiptir. Istisnalar kaideyi bozmaz. Merak edenler DAKRA used car report (TUV benzeri Alman kurulus) uzerinden hangi sanzimana sahip hangi marka araclarin yillik bazda ariza oranlarina erisebilir.

Misafir-1747 14.02.2018 12:58

Arkadaşlar, aşağıda da yazdığımız gibi eğer yokuşta motor freni yapmak istiyorsanız aracın yüksek devir sürüş tekniği olan L modunda kullanmalısınız. Birde yazdığımız doğru bilgilere bu kadar eksi notu veren arkadaşlarımız keşke açıklamalarını yapsalar biz de aydınlansak. Bu araçları kullanan insanlar olarak çözüm önerilerimizi sağlıklı ve saygılı bir şekilde sunuyoruz. Ama araçları kullanan insanlar olarak yazdığımız yazılara bazen haksız eksiler yağıyor. Lütfen insanları yanlış yönlendirmeyelim. Başka bir markayı daha çok sevebiliriz. Sevdiğimiz arabanın sayfasında olumlu düşüncelerimizi veya sempatimizi duygularımızı belirtebiliriz. Ama lütfen sevmediğimiz markanın açıklamalarına gelip aracı haksız yere kötülemeyelim. Bu hareketler bizlere yakışmaz. Bu aracı ülkemizde üretilen bir araç olarak ben de tercih ediyorum. Ayrıca 90-130 bin lira bandında kalite ve güvenlik konusunda en iyi seçenek olduğunu düşünüyorum. Hepinize iyi forumlar olsun. Saygılarımla...

Misafir-224 13.02.2018 23:35

Evet arkadaşlar bu arabada manel modu yok hatta hiç gerek yok. Bundan önceki kasada kulakçıklar vardı iki sene kullandım ve bir kere bile manuel kullanmadım lazım olmadı. Demek istediğim şey manuel modu yok diye arabayı kötülemeye gerek yok, çök seviyorsanız gidin manel alın. Arabaya gelince mükemmel bir kasa iyi ki kimseyi dinlemeden aldım ve keyifle biniyorum. Bu arada LPG çök ekonomik.

Misafir-4343 13.02.2018 14:15

Merak ettiğim bişi var,
bu araçta MANUEL mod yok mu !?
otomatik vitesli-şanzımanlı tüm araçlarda manuel vites vardır yada mutlak olmalıdır.
kendi aracımda (EDC) ot.şanzımanlı bir araç ve ben Manuel modu ÇOK SIK kullanıyorum.Son derece faydalı manuel mod.dur-kalk trafikte şanzımanın zarar görmesini önlüyor.
Ayrıca rampa aşağı inerken manuel moda alarak vites küçültüyorum ve hiç frene basmadan sadece motor freniyle (kompresör) iniyorum yokuşu.Bu hem balataların aşınmasını önler hemde daha güvenli bir iniş sağlar.(gerekli olduğunda frene bastığınızda hem motor freni devrede olur, hemde ayak freniyle çok daha çabuk ve stabil bir şekilde durabilirsiniz.
Eskiden rampa aşağı inişlerde yolun başında iniş başlamadan '' i.E.T.T. şöförü yokuşu 2. vitesle ininiz '' diye uyarı tabelaları vardı hatırlayanlar bilir.
Bu şu demek oluyor yani inişlerde mutlaka vites küçültülerek inmek lazım, bu hem sizin güvenliğiniz için hemde başkalarının güvenliği için şarttır.Allah göstermesin sadece fren pedalına basarak inmeye kalktığınızda (aracınız büyük vitesteyken) freninizin patlaması halinde aracınızı kontrol etme şansınız nerdeyse hiç yoktur.(hatta ölüm riskiniz çok yüksektir).
Ama aracınız kompresördeyken yani motor freniyle inerken freninizin patlaması durumunda bir yere çarpsanız bile az hasarla atlatırsınız durumu.
Manuel vitesin önemini, hatırlatmak istedim..
Herkese kazasız,keyifli sürüşler..

Misafir-5121 12.02.2018 22:35

Sayın 1549
Ekonomiden feragat etmeden de tork konverterli sanal oranlı cvt li araçlar var. Bence buradaki amaç sadece maliyeti kısmak başka birşey değil.
Eski kasasında bile kulakçık vites vardı yanlış hatırlamıyorsam

Misafir-1549 12.02.2018 17:21

Merhaba sayın Misafir 2681,
Otomatik vitesli Lpg versiyonlu Civic'leri yeni kasası da dahil olmak üzere şirket aracı olarak yıllardır kullanmaktayım. Motor frenini otomatik spor moduna alarak ayarlayabilirsiniz. Ayrıca bu araba 125 beygir size ne kadarlık bir güç sunuyorsa o şekilde gidiyor. Ben aracın performansını beğeniyorum. Elbette gaza bastığınız vakit koltuğa yapıştıracak bir hızlanmaya sahip değil. Ancak bazı arkadaşlarımızın belirttiği gibi yokuşta araç ağırken çekmez veya araç sollayamazsınız söylemlerini de doğru bulmuyorum. Araç gayet çabuk bir şekilde hızlanıyor. Eğer çok çabuk hızlanmak öncelikli tercihinizse RS Civic'e bakmanızı tavsiye ederim. Zaten turbo modeli 7 ileri oranlı cvt otomatik vitese sahiptir ve belirli bir devirde sabitlenmez. Ama performans alırken ekonomiden feragat etmek durumunda kalıyorsunuz. Bu bütün araçlar için geçerlidir. Sonuç olarak bu aracın hem alırken hem de kullanırken ilk olarak ekonomi ve konfor odaklı bir araba olduğunu belirtmek isterim. Saygılarımla

Misafir-8350 12.02.2018 17:04

Sayın 1715, L moduyla motor freni yaptırmak sizce pratik mi, bence değil. O nedenle de kimse kullanmaz.

Misafir-9758 12.02.2018 17:03

Merhabalar, bazı arkadaşlar F1 kulakçığına ne gerek var demişler ama, özellikle yokuş inerken manuel olarak vites düşürmek hakikaten çok faydalı bir özellik. Kendi arabam da vites kolundan bile müdahale edebiliyorum ama, direksiyon da olması, kullanım açısından daha pratiklik sunuyor. Ayrıca, şehir içinde lambalara yaklaşırken kırmızıya kalacağını anladıysan küçültüyorsun vitesi, hiç olmazsa fren balataların eskimemiş oluyor. Valla ben çok memnunum. Alacaksanız triptronik özellikli olanı tercih ediniz. Piyasa da bir sürü otomatik var, sadece adı otomatik, biraz daha kullanışlı olanlar tabi ki pahalı ama, hiç olmazsa işe yarıyor.

Misafir-8558 12.02.2018 14:23

civic in otomatik şanzumanının sorunsuzluğuna lafım yok fakat yokuş çıkarken araç bağırıyor.
f1 vites olsa vitesi arttırarak motoru rahatlatabilirsin.gaza yuklenıpde vites artmasını beklemektense (f1 e göre yarım saniye geç vites artiyor) f1 ile değiştirmek daha makül bence.
f1 tek şeritli yollardaki sollamalarda da sürücünün işini kolaylaştırır.
iç konforu ve şıklığı ile sınıfındaki araçlardan iyi. kazasız sürüşler

Misafir-1715 12.02.2018 13:31

F1 yerine L moduyla motor fireni yapabilirsiniz

Misafir-2681 12.02.2018 13:10

Sayın 1169
Düşük hacimli atmosefik motorlu araçlarda (2000 cc altında) tork da düşük olur. Motorun yapısı gereğince maksimum tork ve beygir gücüne üst devirlerde ulaşacağınız içinde genellikle tork konvertörlü (suzuki mazda gibi) ya da cvt de ise sanal oranları belirlenmiş cvt vitesli araçlar(toyota gibi)araçları kullanmak daha performanslı daha ekonomik ve daha konforlu sürüş sağlamaktadır
Yokuş çıkarken vites küçültmek isteseniz sıkıntı,motor freni yapmak sıkıntı,performanslı kullanmak sıkıntı
Cvt yi sabitlemişler 5500-6000 devire .sadece gürültüsü bile insanı arabadan soğutur.
Bende toyota yaris var. Onda bile 7 ileri sanal da olsa vites oranı var.
Siz kullanırken rahatsız olmuyorsanız sorun yok ama ben test sürüşünde oldukça rahatsız oldum

Misafir-5629 12.02.2018 12:48

Merhaba arkadaşlar f1 kulakçıklarının olmadığundan şikayet edilmiş rampa aşşa inmek sıkıntı oluyor denmiş L modunda araç motor fireni yapar veya dik rampalarda çıkarken de L modu daha güçlü çıkmayı sağlar.

Misafir-7295 12.02.2018 08:06

slm arkadalar.f1 olmayınca uzun mesafeli yokuş aşağı inerken araçhep hızlanacak ve bizde bol bol firene basacaz.en azın dan f1 olsaydı vitesi düşürüp araçmotr fireni yapar gibi inerdi aşağıya.ama f1 olmayınca bol firenle balatalar çabuk eskiyeceek diye düşünüyorum

Misafir-1169 10.02.2018 18:42

Merhaba, sayın misafir 5737. Ben de bir Civic Executive LPG kullanıcısıyım. Aracımdan gerek konfor, gerek donanım, gerek performans, gerek ekonomi, gerekse de hacim tasarım olarak çok memnunum. Dediğiniz elle vites değiştirmeye ben hiç ihtiyaç duymadım. Gaza basma şiddetine göre araç zaten kendini ayarlayıp ona göre hızlandığını düşünüyorum. Ben müsaadenizle sizlere bir soru sormak isterim. Atmosferik araçta neden gerektiğinde manuel vites şart? Bunu biraz açabilir misiniz? Otomatik vitesin rahatlığını seven birisi olarak manuel vitesin eksikliğini, bu aracı kullanan biri olarak yaşamadığım için sizlerin görüşlerini almak isterim. Teşekkürler

Misafir-5737 10.02.2018 16:22

Her otomatik viteste mutlaka müdahale imkanı sunulmalı. Hele ki atmosferik motorda şart

Misafir-1430 09.02.2018 20:09

4297 ilginiz ve cevabiniz icin tesekkur ederim.bir onceki civic kasasina sahiptim.atmosferik motor ve diger nedenlerden dolayi yokusta araba yigiliyordu.bogdugum anlarda f1 ile hemen vites artirabiliyordum.

Misafir-4297 09.02.2018 16:10

Merhaba sayın misafir 7116, kulakçık viteslerin olmaması olumsuzluktan ziyade 2 anlamda değerlendirilebilir.

Birincisi manuel vitesin olması veya olmaması araca teknik anlamda herhangi bir sıkıntı doğurmaz zira siz gaz pedalına ne kadar derinlikte bastığınıza göre araç ona göre hızlı gideceğinizi anlar ve devir ayarlaması yapıp ona göre hızlanır.

İkincisi konfor anlamındadır: Eğer kulakçıklarla manuel olarak siz değiştirmek istiyorsanız turbo benzinli Civic RS'ye bakabilirsiniz. Zira manuel vites, sürüş keyfini veya sportifliği simgeler. Mevcut LPG li versiyon ekonomi ve konfor odaklı olduğu için manuel vites yoktur.

Yani burada ekonomi ve konfor odaklı araba mı yoksa performans ve konfor odaklı araba mı tercih edilecek bunun kararı verilerek LPG veya Turbo benzinli tercihi yapılması gerektiğini düşünüyorum.

Misafir-7116 09.02.2018 11:52

arkadaşlar bir önceki kasada f1 vites vardı fakat bu kasada tercih edilen şanzuman nedeniyle yok.bunun olumlu ve olumsuz yanları nelerdir ? teşekkürler

Misafir-5717 07.02.2018 12:06

sayın 6411, gümüş şık bir renktir ayrıca hem resmi hem de dinamik bir görüntüsü vardır. ayrıca kir ve tozu da çok göstermez. güzel bir seçimdir. benim verebileceğim naçizane tavsiye, birde maviye bakmanız. mavi de civic'e çok yakışan bir renk. hayırlı olsun

Misafir-6411 06.02.2018 23:58

Hangi rengi tavsiye edersiniz. Gümüş düşünüyorum.

Misafir-2953 05.02.2018 14:48

9525, aracı sürekli karalıyorsunuz.Bırakın isteyen alsın. Audi'nin, BMW'nin , mercedes'in altı çok mu yüksek?Zaten Honda Civic aan kişilerin çoğu taşrada yaşamıyor, genelde büyük şehirlerde çok tercih ediliyor.Çevremde de bir tane bile göçük problemli Civic görmedim.Bu araç bizde üretilip, dünyaya ihraç ediliyor ama dünyadan da hiç şikayet yok. Sadece bizde var; bu normal mi sizce? Münferit olaylar elbette olabilir ama bunun da çok abartıldığı bir gerçek. Yoksa tüm dünyada nasıl satılsın CivicSedan? bakın RS bizden almanya'ya, ingiltere'yeve ve bir sürü ülkeye gidiyor bizden mesela, hiç de sıkıntı yok. İhracat sürekli artıyor. Bence Honda'yı eleştireceğinize, ülkemize 5 kuruş yatırım yapmayan firmaları eleştirirseniz daha isabetli olur.

Misafir-9525 05.02.2018 12:41

6167 sizin altını yere sürtmeden kullanıyor olmanız,aracı titiz-itinalı sürüyor olmanızın yanısıra, düzgün asfalt yol güzergahınızın (ender görülebilen asfalt yol) olması ile ilgilidir.yollarımızın durumu ortada, prosedürüne uygun kasis nerdeyse hiç yok,hepsi baştan savma yapılıyor,standart değil çoğu kasislerin yolların durumu.
Benim söylemek istediğim münferit,istisnai durumlar için geçerli değil.Siz bu yol şartlarında aracınızın altını sürtmeden kullandıysanız sizi alkışlarım.Etrafımda kullanıcı arkadaşlarımın çoğu altını sürtmeden kullanmak imkansız bu aracı, itina etmeme rağmen defalarca altını sürtmek zorunda kaldım diye serzenişte bulunuyorlardı bende bunu dile getirdim, aracı almayı düşünen kişiye uyarı niteliğinde gözlemlerimi aktardım,yardımcı olmak amacıylada bilinsin istedim.
Ama açık söylemek gerekirse civic almak isteyen kişiler,kaporta sorunlarının ayyuka çıkması nedeniyle satarken zarar etmeyide gözönünde bulundurmalalılar.
açık söylemek gerekirse ben özellikle 2.el bir Civic almayı asla düşünmem.

Misafir-3014 05.02.2018 10:59

Arabayı 6 aydır kullanıyorum. Önceki arabam 2007 model Jettaydı. Biraz fazla yakıyordu ama ben aracımdan model yılına göre memnundum. Donanım ile güvenlikteki eksikler ve model yılını arttırmaktan dolayı Civic almaya karar verdim.

Bu aracı kötüleyenlerin ya 160-200 bin liralık araçlardan sonra eleştirdiğini ya da markayı kötülemek için yorum yaptıklarını düşünüyorum. Zaten aşağıda da olumlu anlamda yorum yapan arkadaşlarımıza da katılıyorum.

Bu araç, coupe tarzı 4 kapılık dış ve yatay ön konsol iç tasarımıyla çok şık bir araç olarak güvenlik ve konfor anlamında sınıfının en donanımlı aracıdır. Malzeme kalitesi yüksektir. Bu aracın ses yalıtımı rakiplerinden kötü demek için herhalde bir desibel ölçerle test etmek lazım ki onda bile kaliteli bilinen rakiplerinden önde olduğu ortaya çıkabilir. Yani şunu demek istiyorum, kaliteli rakipleriyle yalıtım anlamında insan kulağının anlayamayacağı kadar bir fark var.

Göçük sorunu ilk parti modellerin bir kısmında oldu. Bu sorunu aracın sahibi olarak ben de çok takip ettim. Söz konusu C sütunundaki sac göçüklerinin güvenlikten dolayı değil kozmetik olarak gövde sacından meydana geldiği ortaya çıktı. Zira göçüklerin aracın boyuna doğru meydana gelmesi ve ısı farkından dolayı olan genleşme ve büzülmelerden ileri geliyordu. Birtakım insanların, güçlü ve zayıf sacın birleştiği noktadan göçme olduğu dolayısıyla aracın şasisini sağlam olmadığı yönündeki iddiaları kesinlikle doğru değil.

Honda Türkiye, kapı sac gövde çerçevesinin malzeme içeriğini tekrar gözden geçirerek malzemenin sıcaklık farkıyla beraber genleşme büzülme sorununun önüne geçti ve bu kozmetik sorun ortadan kalktı. Sonuç olarak marka tedbiri aldı ve son 4 aydır üretilen araçlarla beraber mevcut kasanın sonunda kadar böyle bir sıkıntının olmasının önüne geçtiler.

Elbette turbo makine daha hızlıdır. İsteyen 12 bin lira fazla vererek turbolusunu alabilir. Ama LPG kadar ekonomik olmayacağını söyleyeyim. Araç 125 beygir gibi gidiyor ve bana göre gayet yeterli ve ışıklarda hızlı kalkma iddiası olmayan bir sürücü için de yeterli olacağını düşünüyorum. Dediğim gibi yeterli değilse turbolu Civic RS'e bakılması uygun olur.

Bir not da CVT şanzıman için söyleyeyim. CVT şanzıman dur kalk trafikte en rahat ve dayanıklı şanzımandır. Saygılar

m262626 05.02.2018 01:33

2016 aralık ayında mavi renk exec. lpg aldım. bir önceki aracımda bir önceki kasa civicti. aldığım için çok memnunum. çok kaliteli çok şık donanımı çok iyi. aslında iyi yanı çok almayı düşünen arkadaşlara kendi farkettiğim kötü yanlarını söyleyeceğim.1.bazen rölantide giderken araba yoruluyor, motor bi boğulur gibi olup sonra toparlıyor (lpg li araçlarda genelde olabiliyor.) 2. cd girişi yok, radyo-mp3-tlf. bağlantısı ile müzik dinlemelisiniz. 3. dokunmatik ekran her açılışta uyarı yazısı veriyor ona tıklamadan ekranı açamıyorsunuz gına geliyor.
bunlar ufak tefek şeyler zaten. kokpit,şıklık, donanım, sağlamlık, ekonomik olarak çok memnunum tavsiye ederim. yine olsa yine alırım (mavi renk özellikle çok şık).

Misafir-6167 04.02.2018 23:04

M 2244 - Ben yaklaşık bir sene oluyor bu modeli alalı : daha altını yere sürtmedim, içeriye ne motor sesi ne rüzgar sesi gelmiyor, kaportadaki göçük problemi 2017 kasım ayından beri tamamen kalkmıştır. Yani şimdi alanlar hiç düşünmesin bir problem yoktur. Bu araba tek kelimeyle Türkiye şartlarında mükemmel ve idealdir.

Misafir-2244 04.02.2018 20:33

M-8876 civic'in yere yakın olması dolayısıyla ülkemiz yollarında altının yere sürtmesi olasılığının yüksek oluşu,içeri aşırı motor,yol,rüzgar sesi alması, kaportadaki göçük problemleri ile ilgili şikayetleri gibi dezavantajlarını biliyorsunuzdur herhalde.
fabrika çıkışlı LPG'li olması ve tasarımı ise başlıca artıları denilebilir.
seçim,karar sizin..

Misafir-5561 04.02.2018 19:46

Tabiki tavsiye ediyoruz, bu aracı alan da satan da şimdiye kadar hiç pişman olmadı. Mükemmel görüntüye sahip. Bu fiyatta bu donanımda ve güzellikte rakipleri yok diye biliyorum.

Misafir-8876 04.02.2018 02:28

Bu aracı almayı düşünüyorum. Tavsiye edermisiniz

lugai 04.02.2018 19:34

İç tasarımı kalitesi iyi bir araç ama aracın sıkıntıları motor ve cvt sanzıman.
Motoru rakiplerine göre güçsüz hele cvt sanzımanla alınca daha da kötü oluyor performansı ama honda alan genelde sorunsuzluğu için alıyor kaç yıl kullan sansız değilsen sorun çıkarmaz pek

Misafir-840 31.01.2018 00:50

Bu arabayı beğenmeyen ve kötüleyen arkadaşları anlamıyorum. Bu yeni kasa mükemmel ve harika arabadır. Sınıfının en güzeli ve kralıdır. Şimdiye kadar ülkemizde bu modelin bu seğmende rakibi yoktur. Motoruda, konforuda, kaliteside gayet iyidir. Bir şey olsa, lpg sine kadar 6 sene garantisi var yine ne boş konuşuyorsunuz. Ben aldım ve keyifle biniyorum, kararsız kalan arkadaşlara tavsiye ederim, kimseyi dinlemeden gidin test yapın ve kararınızı öyle verin. Herkese saygılar.

Misafir-1043 30.01.2018 21:44

Sn.1191, atmosferik hakınnda sizinle aynı görüşte değilim. Yeni nesil atmosferikler turbolarla aynı tüketime sahipler ( Toyota 1.5 VVTI, Honda 1.5 VTEC, Mazda 1.5 Sky active....). performansları da çok yakın turbolulara. Arıza yüzdeleri daha düşük (bu sebeple sorunsuzluk indexlerinde hep üstteler). Avrupada da yeni çyeni çıktı turbo japonlar ve aynı zamanda atmosferik de devam ediyor. Türkiye'de de CHR turbo mesela, ama Yaris'te de yeni 1.5 atmosferik var. Tüketimleri aynı. Honda'ya yakında 1.0 turbo da gelecek (zaten avrupa'da da yeni sunuldu). Mesela Civic RS Turbo bizde de var, avrupada da var. 150 Tork bana aynı tüketimi sağlıyorsa ben ne yapayım turboyu. Arabayla hızlanırken kronometre tutmuyoruz, zaten 1 veya en çok 2 sn fark oluyor hızlanmada. LPG tüm avrupada güvenle kullanılmaktadır (almalarda kullanmaktadır, kötü olsa neden fabrika çıkışlı lpg li satsınlar). Dediğim gibi yeni nesil atmosferik motorlarla aynı tüketen turbolular bir mucize değildir (sadece malum alman firmanın bir pazarlama başarısıdır) ve yakında hibrit ve elektrikli motorların yaygınlaşmasıyla demode olacaklardır.

Misafir-1191 30.01.2018 16:13

Sayın 640 ve 8108, konu ile ilgili görüşlerim aşağıdadır.
- İçinde ki yağ oranından dolayı, otomobiller için en ideal yakıt benzin olup, lpg gibi kuru bir yakıtın sürtünen parçalara verdiği zararı minimize eder. Bu nedenle 2. elde asla lpg li araba almam. Dizel ise yapı itibarı ile sadece yüksek güç isteyen motorlu araçlar için uygundur. Siz bakmayın bu işin cılkını çıkarttıklarına 2.000 c.c altı arabalar için asla uygun değil.
- Daha önce de belirttiğim gibi Japon lar turbo işine daha yeni girdiler. Yani aradan 10 yıl geçmiş ve Avrupa da satış yaptıkları turbo benzinli üniteleri TR. ye layık görmüyorlar, sizce neden?
- Rakipleri 200 tork yakalamışken, 152 tork veren bir üniteyi neden tercih edeyim?
- Türkiye pazarından bahsettiğimiz için, lpg bifuel konusuna girmeyeceğim.
- Almadan önce test kararı vermek için önce katalog değerlerine bakıldığı için, bahsettiğiniz modelin denenme şansı zayıflıyor maalesef.
- Fiyatına göre iyi bir araç olabilmesinin koşulu, önce atmosferik motor olmaması. Saygılar.

Misafir-9862 30.01.2018 11:22

Sayın 7793, diğer kaliteli markalar da fabrika çıkışlı LPG sistemini tasarlıyor. Sadece Honda, fabrika çıkışlı LPG üretiminde değil. Volkswagen de Avrupa'da Polo ve Golf araçlarında LPG sistemini, araçlarına entegre etti. Hatta "LPG Bifuel Polo" olarak ararsanız görebilirsiniz. Önceden de yazmıştım ama yayınlanmadı. Tekrar araca gelecek olursak ben fiyatına göre iyi bir araç olduğunu düşünüyorum. Almadan önce test ettiğinizde kaliteli bir araç olduğuna kanaat getireceksiniz diye düşünüyorum. Saygılarımla ve selamlarımla.

Misafir-8108 29.01.2018 23:53

Sayın 7793, bu aracın 9 ileri dizel modeli önümüzdeki aylarda gelecektir. Honda segmentinde en düşük yakıt tüketimini yakaladığını söylüyor. Muhakkak yakıt cimrisi bir araç olacaktır ancak rakiplerine baktığımız zaman kendisinin fiyatı 140-150 bin lira bandında olacağı tahmin edilmektedir. Yani yaklaşık 30-35 bin lira orijinal fabrika LPG li versiyonundan pahalı olacaktır. Zaten hali hazırda 182 beygirlik turbo makinesi satıştadır. Yani dediğiniz gibi teknolojiden mahrum bırakma olayının olmadığını düşünüyorum. Zira motor gamı ne kadar çeşitli olursa o kadar biz müşteriler için yararlı olacağını düşünüyorum. Eğer hem çok hızlı gitsin hem de basmayınca az yaksın derseniz 35 bin lira fazla para vererek dizeli alınabilir. Ancak hepimiz bu kadar meblağları veremeyebiliriz. 116 bin liraya, 6 yıl Honda güvenceli fabrika çıkışlı ekonomik, kaliteli, donanımlı bir araba alıyorsunuz. Bence güzel bir araba.

Misafir-640 29.01.2018 19:51

LPG avrupada çok tercih edilen bir yakıttır. Honda da ülkemizde benizn fiyatının yarı fiyatına olması sebebiyle bu alana girdi. Neden yanlış olsun LPG? Küçük hacimli turbo bir mucize değildir, yeni nesil atmosferikler kadar yakmaktadır ve asla dizel ve lpg'li kadar ekonomik değildir. Teknoloji demek de sadece turbo benzinli yapmak değildir. Teknoloji hibrittir, elektriklidir. Bu alanda da japonlar öncüdür. Turbonun kaydadeğer bir üstünlük sağlamadığını ve birkaç yıl içinde hibritin artmasıyla demode olacağını bildiklerinden bu turbo işine geç ve zayıf girdiler. Bakın adamlar taktı lpg'yi, sizin turbonuzdan daha az yakıyor arabaları. Diyeceksiniz ki o halde neden girdiler; rekabette geri kalmamak için tabii ki. Çünkü malesef turboyu mucize sanan bir sürü insan var. Peki bu mucizeyse neden turbolu aracına lpg taktıran veya taktırmak isteyen insan var (Malum 2. el sitesine girdiğinizde bir sürü tüplü+turbo benzinli araç var)?

Misafir-7883 29.01.2018 19:51

Kronik sorunu ve marka prestiji yerlerde. Özellikle bu kasa da iç mekanda kullanılan malzeme kalitesi çok kötü. Deri koltuklarda daha senesini doldurmadan şekli kaymalar, direksiyon ve vites topuzu derisinde deformasyonlar. Hepsinde değil fakat bazılarında kaporta aksamında paslanmalar var. Fiyat ve donanım olarak rakiplerinden çok önde olsa da kalite olarak çok geride malesef. Tasarım olarak bu araba olmuş fakat kalite olarak bu araba olmamış. Üstelik lpg de iken araç hiç sessiz değil.

Misafir-7793 29.01.2018 14:59

Sayın 5145. Ben mevcut durumu marka+prestij anlamında değerlendirdim. Yorumuma katılıp katılmamak tabi ki sizin değerlendirmeniz. Konuyu biraz daha açarsak, atmosferik özellikli bu motorun, fazla yakıt harcamasının önüne, lpg eklenerek geçilmeye çalışılmış. Lpg li sistemler, barındırdığı risk ve düşük kalite algısı nedeni ile kaliteli üreticiler tarafından tercih edilen bir yöntem değil. Yüksek yakıt sarfiyatını önlemenin yöntemi, bana göre yanlış üzerine bir yanlış daha ekleyerek çözülemez. Diğer firmalar atmosferik yerine küçük hacimli turbo motor kullanarak bu sorunu çoktan çözdüler. Sizin de bahsettiğiniz gibi Honda, daha yeni yeni bu yöntemi kullanmaya başlayacak. Burada önemli olan, marka seviciliği olmamalı. Onun yerine şu şoruyu sormalıyız "sevdiğimiz, beğendiğimiz firmalar neden bizi yüksek teknolojilerden mahrum bırakıyor " Saygılar.

Misafir-5145 29.01.2018 09:10

2018 yılı içinde benzinli 1.0 motor seçenegi ve dizel motor seçenegi eklenecek önümüzdeki aylarda.. mevcutda zaten 1.5 motor 182 hp. seçeneğide var lpg li seçeneği sunmasıda bence çok iyi.. ülkemizde akaryakıt fiyatlarından dolayı lpg ye ciddi bir talep oldugu ortada.. senede 25 - 30 bin km. civarı yapıyorum özellikle lpg uyumlu motorunu tercih ettim başka biride çıkar diğer motor seçeneklerini tercih eder alternatifler ne kadar çoksa okadar iyidir elbetde.. burda ne aracım nede firma adına prestij kaybıda göremiyorum sayın misafir 3792..

Misafir-3792 28.01.2018 12:00

Honda gibi kalite algısı güçlü bir markanın, yeni model bir aracını LPG li olarak lanse etmesi anlaşılır gibi değil. Bu olumsuz durumu 3. sınıf bir üretici yapsa anlarım. Tamam sürüş ekonomisi sağlıyor filan ama, kaybettiği prestije bence değmedi.

Misafir-329 27.01.2018 17:35

Sayın 4961, dediklerinize LPG sistemi hariç katılıyorum. Bu araç tasarımından itibaren fabrika çıkışlı LPG olarak tasarlandı. LPG aracına özel: harareti için soğutma düzeninin ve 16 tane hareket eden motor parçasının malzeme cinsi uyumlu hale getirildi. Ayrıca LPG sesi hiçbir şekilde içeri gelmiyor. Aynı benzinli gibi sessiz.

Performansta ise günlük kullanımda hiçbir şekilde LPG modunda mısınız diye anlamıyorsunuz. Ama dip gaz yaparsanız LPG benzin farkını anlıyorsunuz. Yaklaşık %6-9 luk bir fark olduğunu tahmin ediyorum. Bence güzel ekonomik bir araç performans ise göreceli kimi arkadaşımıza yeterli(ben de dahil) iken kimisi için yeterli olmayabilir. Eğer yeterli olmadığını düşünüyorsanız RS kardeşine de bakmanızı öneririm. Saygılar sevgiler

Misafir-4961 27.01.2018 12:24

Araç görünüm, kalite, yol tutuş ve sessizlik olarak çok iyi. C seğmentindeki ve Türkiye donanımlarını göz ününe alırsak en iyi araç. 1 yıl 12000 km kullandım. Araç benzinde çok seri ve sessiz. Lpg' hem sesli çalışıyor hemde %50 çekiş gücünü kaybediyor. Yaklaşık olarak şehir içi lpgde 31 krş yakıyor.

Misafir-4905 25.01.2018 23:33

Arkadaşlar ben aldım bu modeli ve çok memnunum iyi ki LPG li almışım inanın dizel arabalardan daha ekonomik. Performans bu motora göre normal. Konforu iyi ve iç malzemeleri kaliteli buldum. Arabaya dıştan bakınca gerçekten eski kasaya göre daha iyi ve çekici. Ful bir model, kararsız kalanlara tavsiye ederim, bu donanımda bu fiyata başka araba yok.

Misafir-4524 25.01.2018 11:46

ARACI ALAN 2017 PAKETİNDEN OLUMLU OLUMSUZ YÖNLERİNİ YAZABİLİRLER Mİ ?

Misafir-1789 10.01.2018 13:44

misafir 5722 aracı ne kadara aldınız acaba

Misafir-8697 10.01.2018 13:07

arkadaşlar bir önceki kasada f1 vites vardı fakat bu kasada tercih edilen şanzuman nedeniyle yok.bunun olumlu ve olumsuz yanları nelerdir ? teşekkürler

Misafir-5722 09.01.2018 23:37

2017 yılın sonunda bu modeli aldım, gerçekten mükemmel bir kasa. Dıştan bakınca çok güzel görüntüsü var. İç malzeme ve konforu gayet iyi ve ful bir donanıma sahip. Bu sınıfta rakibi yok diyebilirim, düşünenlere tavsiye ederim, hiç pişman olmazsınız.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi