2021 Ford Puma 1.0 ST-Line AT
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 999 cc
- Maksimum Hız 190 km/s
- Beygir Gücü 125 HP
- 0-100 Km Hızlanma 10.2 sn
- Maksimum Tork 200 Nm
- Uzunluk 4186 mm
- Vites Tipi 7 İleri Otomatik
- Genişlik 1805 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1536 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.8 lt
- Boş Ağırlık 1326 kg
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.3 lt
- Bagaj Hacmi 456 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 4.9 lt
- Yakıt Deposu 42 lt
2021 YILI FİYAT GRAFİĞİ
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Popüler Karşılaştırmalar
motor hacmi düşük, tork yüksek, yakıt az, fiyatı diğerleri gibi uçuk, bakımı normal.
Merak ediyorum, elektrikli otomobiller yayılınca motor hacmine takılan insanlar ne diyecekler?
Ben bir yıldır kullanıyorum, torku ve gücü gayet yeterli, şanzımanla uyumu muhteşem. Yakıt tüketimim çoğunlukla şehir içi trafikte 6,7 Lt/100 km. 20 yıldır aktif olarak araç kullanıyorum ve çok çeşitli modeller kullandım, Puma'nın verdiği sürüş zevki ilk 3'te. Uzun yol için aynı şeyi diyemem. Uzun yolda rahatlık konusunda hiçbir SUV sedanlarla boy ölçüşemez.
motor hacmi düşük tork düşük yakıt fazla fiatı ucuk bakımı pahalı
Misafir-4516 geçen seneden sonra vergi dilimlerine zam geldi. 100 tl olan araba %45 ötv %18 kd ile satılıyordu. yani 100 tl olan araba 180 tl (ıvır zıvır dam vergisi vs ile geliyordu). şimdi ötvyi %80 yaptılar. 100 tl olan araba 215 tlya (ıvır zıvır vergiler dahil) geliyor. birimi kolay anlaşılsın diye 100 yazdım. satış fiyatı 120.000 tl üstü olan her araba için vergi dilimi yüzde80'ne çekildi. yani haklısınız, zam yaptılar fırsatcı davranıp. ama saolsun en büyük zamı devlet yaptı. seçim filan olunca göstermelik bir kaç indirirler ötvyi. ozamana almak lazım.
Geçen sene bu sınıf arabalar 30,000$ civarıydı şimdi 45,000$ istiyorlar. Fiyatlar çok abartıldı.