2010 Ford Fusion 1.4 TDCI Comfort

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
Kemal 16.06.2015 21:28

Başka arabaları kullanınca ya da binince kıymetini daha iyi anladım.Yüksekliği,ferah iç hacmi , sürüş keyfi,az yakması,park sorunu olmaması çok büyük avantaj.

kusursuz 29.03.2015 01:11

Bilgi almak istiyorum kullanicilardan 2009 modelin ozelligi nelerdir Teşekkürler

Hüseyin 16.01.2015 15:25

Yıllık vergi 412.00 TL.

kutbettin 17.12.2014 22:01

Arkadaslar 2008 model four fieasta almayi dusunuyorum benzin ve lpg li hem fiyat jonusunda hemde yakit konusunda bilgilendirirseniz sevinirim 1, 4 konfortu

nurettin 15.12.2014 23:40

bende 2008 1i6 tdci lüx modeli var 9o beygir turbo 204 torku var özellikle yokuşlarda süper araba resmen gaza dokundukça kendini ileri atıyor eksi yönü amortsorleri sert birde yük ağırsa yokuşda durduğun zaman turbo birden devriye giremediğinden kalkışda zayıflık oluyor 40 lt dizelle 0rtalama 90-100 km hızla 750-ila 8oo km yaparsınız ben çok memnunun

birol 30.11.2014 00:58

arkadaşlar bende 2007 1.4 tcı var ilk kalkışta cok yavaş bunda bir anormallik varmı acaba

m.ferah 06.09.2014 16:13

dusuk masraf az yakıt tuketımı ustun performans turkıye sartlarında alına bılecek guzel bır arac

veli yildirim 06.09.2014 10:02

Arkadaslar 1:6 benzinli nasildir tutulurmu ?

Musa 23.05.2014 17:53

O bir efsane. Kıymetini kullanan bilir.

Recep ÖKSÜZ 06.05.2014 20:33

Arkadaşlar ben 2006 model benzinli lüks modelini kullanıyorum karadenizli olduğum için dağ bayır keçi gibi tırmanıyo hiç yolda kaldığım olmadı bu aracın ufak tefek eksikleri var yalan yok buda jip görünümlü dizaynından daha çok kaynaklanıyo bu araç çok tutuldu özellikle bayanlar tercih ediyo,asıl şaştığım şu bu araç neden birazdaha geliştirilip yeniden üretilmiyo bu araç özelliklerinde bu sınıfta başka araç olduğunu sanmıyorum umarım tekrar üretilir.

sadık 06.12.2013 22:31

arkadaşlar bende 2007 model tdıturbo dzel modeli var comfort diye geçiyor en son cıkan yüksek kasa gariban cipi çok memmunum yokuşta çekişleri süper sadece dik yokuşlarde durup kalkarken zorlanıyor

Kemal 24.11.2013 14:40

Aslında tam Türkiye şartlarına uygun bir araba.Eksiklikleri giderip yeni modelini çıkaracaklarına üretimini neden durdurdular anlamadım.renault toros ve broadway'a kaliteli bir alternatif olduğunu düşünüyorum.

ZEKI GURSAL 17.11.2013 12:21

arkadaşlara katılıorum 2004 tdı var bende torpıdosundan şıkayetcıyım pahalı yoksa ıyı bır araç yakıt bandrol vs ford yetkılerı derhal bu kapat fıyatını ındımelıler ıvedılıkle,

kemal 14.11.2013 15:26

1 ay önce 2011 model 1.4 tdci comfort modelini aldım.önceki arabam benzinli olduğu için motor sesine alışmak zaman aldı ayrıca yol sesi de alıyor içeri ama az yakması ve görünüşü için değer.

Adem 02.10.2013 13:27

Beğenenler haklı.Sıfır almıştım, yıllarca kullanıp sattım.1.4 dizeldi.Sıfırı olsa şimdi yine alacağım.Şahane bir araba.Hiç mi kusuru yok ? Olmaz olurmu, kul yapısı tabiki.Çoğu servisleri kötü.Donanım, koltukları ve plastik aksamı zayıf.

Mehmet A. 01.10.2013 15:04

Evet, gerçekten çok kullanışlı bir araba.Sağlam ve çok az yakıyor. Altmışsekiz beygir ama, doksan beygirleri aratmıyor.Neden satıştan kaldırıldı anlamak zor.

Abdi 29.09.2013 18:06

Piyasası, sıfırı yok deniyor ama neden bu kadar tutuluyor ?

TUNCAY DEMİRTAŞ 05.09.2013 11:50

Ford fusion aracımı 5 yıl kullandım ve geçenlerde 145.000 km de sattım, aracı özetlemem gerekirse, yakıt açısından ve bagaj hacmi açısından son derece iyi ayrıca tabanının yüksek olması da pek çok yerde avantaj sağlıyor, sayabileceğim iyi özellikleri bunlar eksileri ise, konfor hiç yok, motor ve yol sesini çok fazla hissediyorsunuz, özellikle kasis ve küçücük çukurlardan geçerken , kendinizi çarpışan arabaya binmiş gibi hissetmeniz gayet normal, birde meşhur torpido kapağı var , sanırım bu kapağı kırılmayan fusion kullanıcısı yoktur, son derece kalitesiz üretilmiş ve yenisi 250.00 TL gibi fahiş bir rakama satılıyor, ben alacak olanlara asla tavsiye etmiyorum,

serdar 30.08.2013 02:47

2008 model urbanıte 1.4 kullanıyorum.amortisorler sert,sürüşte uğultu ses ızalasyonu sorunu var, araç genel olarak cok ıyı .torpıdo kapaklarını güneşten koruyun grı-siyah kaydırmaz alıp sekline göre kestim.üzerine koydum ayrıca yazın güneslık.

SKBA 16.08.2013 23:45

ben ilk fusionu benzinli aldım kullandım ve sattım 2008 de ikincisini dizel aldım ve 150.000 km.yi geçtim önemli hiç bir masrafı ve arızası olmadı. ayrıca 1.6 dizel motor bu aracı düzde ve yokuşta uçuruyor. şu anda 1.4 dizel satılıyor keşke 1.6 dizel satsalar hemen arabayı yenilerdim. çok kullanışlı ve pratik bir araç ancak dediğim gibi sürüş zevki ve torku muhteşem yokuşta çok marka araç ile oynarsınız. fazla konfor ve teknoloji isteyenler almasın. ama motor tek kelime ile muhteşem. 960 km. yaparsınız isterseniz, ben yaptım.

tekirdağ orhan 11.08.2013 21:29

2005 model fisuon arabam var dizel çooook memnunum ekonomik rahat bir araba değiştirme durumum olsa yine aynısını alırım şuan bendeki araba 70 binde ilk sahibiyim satmaya daha erken alacaklar başka aramasın ford fisuon dizel alsı bi depoyla 900 km gitsin 180 ile 200krş km de yakıyo ynlız 90 veya 100 le gitmek şartıyla

ünal bey 06.08.2013 23:40

2006 makyajlı kasa 1.4 tdcı yıllık vergisi 180.50 * 2 = 361 tl hayırlısı olsun almanı tavsiye ederim takıldığın noktalarda yaz cevaplarım .

fatih ç. 31.07.2013 10:16

serkan bey 2005 fusıon sahıbıym..
2013 yıllık vergısı 180.50*2=361 tl ödedim.fusıon pıyasası pek olayan bır araba ama tam bır aıle arabsı cok memnunum..hayırlısı olsun

serkan 30.07.2013 13:36

merhaba arkadaşlar fusion almak istiyorum yıllık vergisi ne kadar bilen var mı?

unal bey 22.07.2013 23:24

hakan kardesim dert etme sikinti yok sana tavsiyem internetten tdci motor ozellikleri yaz bak motor hakkinda uzmanlar neler yazmis bu durumda nasil degerli bir motormus diyecksin emin ol

hakan 37 19.07.2013 21:36

arkadaşlar bendede fusion var ilk kalkışta araç biraz geç hızlanıyor ikiye üçe takınca ondan sonra sıkıntı yok arabayı tutamazsın sizin araçlarınızda böyle bişey varmı serilik konusunda cevap yazarsanız sevinirim rampada kalkarken özellikle 1.3 motor araç denedim onlar daha seri gibi geldi saygılarimla

ünal bey 08.07.2013 21:28

öncelikle fusion hakkında yazarken ali beyin merakını gidereyim 2006 model 70210 km asm triptonic vites fusion kullanıyorum. dizel versiyonlarda 2004-2005 normal kasa 2006 da ise makyajlı kasa olarak üretildi daha sonra araç sorunsuz kullanımı bayanlar tarafından da rağbet görmeye başlayınca fabrika diğer yenileyeceği versiyonların satış kaygısı ile 2006 sonunda dizel asm triptonic versiyonunu kaldırdı fiesta ile yola devam etti 2006 dan 2011 yılına kadar fusion uretimini 1.4 tdcı ve 1.6 tdcı düz vites olarak devam ettirdi hem dizel ekonomik hemde triptonik olsun isterseniz bence 2006 makyajlı kasayı tercih etmelisiniz diğer kasalar için motor ve kullanılan malzeme konusunda sözüm yok fakat makyajlı kasanın 2011 yılana kadar aynı üretilmesi içindeki torpido ve diğer aksamların farklı olması size alırken diğerlerine göre biraz pahalı gelecek fakat şunu unutmayın arac 2011 yılında üretilenlerle aynı değerde kalacak ali bey e kararı noktasında faydalı olmaya çalıştım şimdi gelelim asıl konumuza fusion un kullandığı 1.4 tdcı motor bugun yuzbinlerce araç üzerinde kullanılıyor örnek cıtröen c3 peugeot 206 ford bu motoru çıkardığında önce fiesta da kullandı sonra sonra c3 ve 206 modellere verdi binlerce km yapan bu motor ford a 1.lik getirmiştir.amacı yüksek performans düşük yakıt olan bu motor kullanıcısı tarafından bakımları düzenli yapıldığında 500000 km rahatlıkla yapabiliyor 368000 km yapan arkadaşım var fiesta ile daha yola devam diyor yani fusion için ideal bir motor kasa işciliğine gelirsek yüksek ve pratik oluşu şehir içi ve dışı yollarda oldukça rahat fakat süspansiyon biraz sert bunu dez avantaj olarak görmüyorum zaman zaman dağa bayıra aracı çıkardığımız zaman gayet başarılı altı sürtmüyor gönül rahatlığı ile dağa bayıra çık :) fiyatına göre ve kullanımına göre yağını suyunu doldur sür istediğin yere bu araç üretilmeye devam etseydi diğerleri ne satacak tı merak ediyorum :) triptonic vites konusunda astra, corolla,fierino modellerde olantiptonic vites e ek vites kutusu koruma beyni takmış araç şanzumanı fazla zorlanmalarda otomatik kendini korumaya alıyor ve şanzuman yağı soğuyana kadar hareket ettirmiyor bu durum da şanzumanın yaklaşık 500000 km yol yapan 1.4 tdcı motordan daha fazla ömrünün olduğunu gösteriyor.ayrıca bu tirptonik vites ile otomatik vites konusunda yanlış bir tesbit var otomatik vites şanzumanı vites kutusu ile triptonık vitese göre çok farklı triptonic vites manuel vitesli şanzumanın aynısı tek farkı manuel viteste tek baskı balata var triptonic vites te çift baskı balata var bunu düzenleyen de bir beyin var.yanı gönül rahatlığı ile ayrıca kendi rahatlığınızı da düsünüyorsanız 2006 makyajlı 1.4 tdcı tirptonik vitesli araç sizler için en iyisi olacaktır bende var diye yazmıyorum ama gerçekler böyle tarafsız bir aydınlatma yazısından ibaretti bu yazdıklarım sabırla okuduğunuz için hakkınızı helal edin ama böyle yapacak bişey yok :) aracın diğer artılarını veyaya eksilerini yazmıyorum arkadaşlar yeterince yazmış pek eksisi yok ama :)

aslan kadir 07.07.2013 21:08

gerçekten çok harika ve keyifli biraraç artısı yüksek tavanı olması kısaca midilli bir at yani mini jeep arkadaşlar

ali çınarcı 06.07.2013 12:37

slm arkadaşlar ben fusion arıyrum 2005 2008 ze kadar km sı düşük otomatık vides dizel yada az yakan benzınlı düşünyrum tavsiye edermısınız hıç kullanmadım iyi bilen arkadaş varsa yardımcı olsun ltfn

ersin 01.07.2013 22:33

2 yıldır ford fusıon kullanıyorum 2006 aracımın km si yükseldiği için sattım ve yarın 2011 ford fusıon alıyorum arkadaşlar lütfen bu aracı kullanmadan yorum yapmayın çok güzel bir araç görüş açısı sürüşü muhteşem eğer adam gibi viraja girmezsen bmw ve mercedeside devirirsin araç güzel ekonomik yakıtı muhteşem

hüseyin 27.06.2013 00:04

arkadaşalr ben 2011 .tc cofort aldım 120 km hıza cıktıgımda arkada ugultular başlıyo sizdedeböyle bi sorun varmı .arac 40 binde.yardımcı olursanız sevinirim

ugur 22.06.2013 19:29

2004 1.4tdci iki senedir kullanıyorum az yakıyor tam bir aile arabası dezavantajı amortisrlerinin sert olması ama yinede çok memnunum kullanmadan karar vermeyin

nevzat 08.06.2013 18:48

arkadaşlar 2004 dizel fusionların ruhsatıda kaç kişiliktir yazıyor

CELAL 04.06.2013 18:04

arkadaşlar ben 2007 modeli yeni aldım 6 aydır kullanıyorum cok mennun kaldım yapılan cogu aksi yorumlara katılmıyorum gercekten güzel cok hoşuma gitti zevk veriyor daga iyisini istersen 5 30 d bmv alacaksın yok yok

erdinç hilmi 01.06.2013 20:49

hem yakıtı iyi hem yüksek tam aile aracı tavsiye ederim 2004- 14 dizel var bende orta direk jeeep-i

türker 24.05.2013 11:14

fatih.. kardeş benzinli olan daha donanımlı.ben 2004,ten buyana kullanıyorum.fiyatına göre on numara bi araç.temizse eger araç fiyat makul. 1 aya kadar satma niyetim var bilginize.

fatih 23.05.2013 19:44

Galeride ford fusion 2004 model 21.5 istiyo dizel almayi dusunuyoz fiyat olarak uygunmu motor 1.4 lutfen aydinlatin

Hasan Bahtiyar 02.05.2013 00:55

Arkadaşlar 2004-2006 model 1.4 TDCI Otomatik vites versiyonunu düşünüyorum. 1. sorum 1.4 motor bu kasa için yeterli mi? 2. sorum bunların otomatik şanzımanı 1.6'ya göre çok kötü diyorlar doğru mu? Yardımcı olursanız sevinirim.

kml ylmz 30.04.2013 17:20

2006 dizeli var tam 7 yıldır kullanıyorum arabadan cok memnunum yakıtı az saglam savrulma yok ben 170-180 km hız yaptım banamısın demedi yokuşlarda benzinli arabaları nal toplatıyor zaten dizel arac rampaları benzinliye gore daha rahat cıkar ,68 beygir olması sizi sıkıntıya sokmasın o dizel bnzinliye gore mukayese ettiğinde karşılığı 120 beygir civarı usta varsa onlar bilir yalnız dişli asfalt olduğunda ses yapıyor her şeyi güzel kim ne derse desin inanmayın deneyin

suat özürer 26.04.2013 22:24

arkadaşlar bende 2006 fısıon var mukemmel araba yakıt ta park ta sorun yok

Behlül 16.04.2013 10:49

arkadaşlar yaklaşık olarak 4 aydır ford fusion 1.6 2007 madel dizel aracı kullanıyorum aracı almadan önce okuduğum yormlar nedeni ile birçok şüphem vardı. araç çok yüksek savruluyor ,böyle araç olmaz gibi yorumlar okumuştum.şu anda bunların hiç birisinin doğru olmadığını düşünüyor ve arabama zevkle biniyorum sizlere tavsiyem önce araçla kendiniz kullanarak bir yolculuk yapın zevkini ozaman anlarsınız. güçlü bir motor az yakıt hele rampalarda gidişi bana göre tek eksiği solön direğin görüşüengellemesi

özkan 13.04.2013 21:50

o kadar düşük km savurmaz yalan söylemişler araç zaten ikinci viteste zaten 6o kmyapıyo bende hızı seven biriyim kullanan kişiyle alakalı bence. tam aile arabası dogru diyosun fakat bu kalıpta bi arabaya beygir gücü yetmiyo ..sıkıntı sadece kalkarken ikinci vitese taktıktan sonra tutamzsın zaten aracı 95 beygir yaptırın tadına o zaman varırsınız ben yaptım yakıtıda gayet iyi böyle büyük araca binmek varken fiesta. corsa felan düşünmeyin parasına göre zengin bir arac tavsiye ederim. .iyi aksamlar

misafir 13.04.2013 12:02

arkadaşlar bu araç için 50-60 km hızla virajlarda savuruyor diyorlar doğrumu

misafir 12.04.2013 22:53

araba çok iyi hem yakıtı çok az bence tam bir aile arabası

Görkem 11.04.2013 08:59

Merhaba;
Bende 2007 tdci Comfort modeli var. Motor olarak fiesta ile ayni motora sahip yakit yonunden gayet cimri ayrica ic komforu emsallerinden cok daha iyi. Bu araci seviyorum cunku havali bir gorunumu var. yerden yuksek olusu ona cip havasi katiyor.

özkan 11.04.2013 00:40

arkadaslar bende ford fusion kullanıyorum tavsiye ederim ama 1.6.tdi alın cünkü 1.4 tdi cok zayıf kalıyo motoru tek kişi olunca güzel ama içinde 3veya 4 kişi olunca cekmiyo rampalarda trafikte dur kalk yaptıgın zaman bitiyosun ben büyüzden cipletip beygirini yükselticem cünkü en az doksan beygir olması lazım o zamam torkuda yükselicek yoksa binilmesi zor trafikte anlıcanız uzun yol arabası

mahmut 28.03.2013 20:04

arkadaşlar yorumları okudum bende 2004.2005 fusion almak istiyorum aile biraz geniş bende 1.4 dizellerin motoru çok çabuk yıpratıgını söylüyorlar bu konudaki düşüncelerinizi paylaşır sanız sevinirim

metin 27.03.2013 14:43

Merhaba arkadaşlar bende 2004 fusion almayi düşünüyorum ama 1.4 mu 1.6 mi karar veremedim. Yakıt olarak km ne yakıyor kullanan arkadaşlar yardim ederlerse bu konuda. Birde arka kisimda fazla gürültü yapıyor deniyor dogrumu sizce.

koray 27.03.2013 10:04

bugüne kadar biçok araba kullandım,en memnun kaldıgım araba bu.parasını kesinlikle hakediyor.suan 2012model opel astra j cosmo kullanıyorum ama bu arabayı satamadım,kıyamıyorum.

musa 19.03.2013 23:42

Fusion 2011 model 1.4 dizel.Bir yıldır kullanıyorum.Bir depo ile karışık 800 km.yapıyor. Genişlik,yükseklik,sağlamlık .Harika bir şey.Boşuna memur jipi dememişler.Yalnız iç döşeme zayıf. Temizini bulursanız kaçırmayın derim.

Hüseyin 12.03.2013 14:35

bende 2011 dizel var , çok hantal diyenlere hiç de katılmıyorum gayet rahat araba motor desen süper , ne rampada ne de hızda sorun yaşamıyorum , sadece ilk kalkışta benzinliler gibi ani hızlanmıyor , zaten yarışa sokacak da değiliz.. Motor son derece güvenilir , arıza yapacak yolda kalacağım diye aklınıza gelmesin çevir kontağı vur yola gitsin. Yerden yüksek ve jeep havası veriyor özellikle aileler için mükemmel , bagajı çok geniş , toprak ve bozuk yollarda bile ideal.Yakıt deseniz cüssesine göre çok çok az , ben 20 liralık mazotla 100 km yapıyorum. herkese tavsiye ederim . fiyatına göre türkiyede ki en ideal araba

levent 08.03.2013 02:24

arkadaşlar ben alalı 1 yıl oldu çok memnunum yalnız torpito kapağının yayı kırıldı servise sordum çokpalıgeldi tam 300 tl başka yerden alabilirmiyim

ömer 06.03.2013 14:24

Ne oldu ya. Ben sattım, araba ikinci elde kıymete bindi. 2011 leri otuz bin liranın üzerinde. Hele km.si düşükse. Az yakışı, sağlamlığı yenimi anlaşıldı. Yoksa yaz geliyor diyemi.

ahmet 02.03.2013 15:54

fiesta daha estetik, fusion güzel kullanışlı ama estetik yönü yok..tabi tek sebep bu değil elbette ...ama yer yönüyle 10 numara araçta yapılsa tutulmayınca tutulmuyor...zatenn bu yüzden üretilmiyor artık

musti 02.03.2013 11:20

Fusion bu kadar geniş, yüksek ve hesaplı iken niye fiesta alıyorlar anlamıyorum.

onur 26.01.2013 21:07

1.6 dizel.arkadaslar daha ilk alcam araba begendgm param yetecek kadarda fusıon modelı araçtan bınmis kullanmis arkadaslar bilgilendrmsinz.beni ismimi yazarak yorum yaparsaniz sevınirm tesekkrler.,

Mustafa 19.01.2013 18:44

Bende 2006 1.6 lüx var çokk memnunum masrafsız bakım hariç 3 senedir sorunsuz değişirsem yeni modeli ile değişir yine fision derim yakıtta normall

hakan 07.01.2013 03:13

fiyatı çok değilmi ya.o paralara daha güzel arabalar var sanki.ama yakıtıda düşünmek lazım.bende 2004 dacia solenza var fusionla değiştirmeyi düşünüyorum ama kararsızım naapsam bilemedim şimdi

gürsel 24.10.2012 22:21

arkadaşlar ben 2010 model yeni aldım araba her şeyiyle on numara yedek parçası her yerde sanayide her sokakta var bu çok önemli ayrıca parça fiyatları bence pahalı değil

kaptan 19.10.2012 20:45

vallaha bende 2005 model 14 dizeli var araba adam gibi araba türkiyedeki yol şartlarına en uygun araba yakıtı süper daha ne olsun tafsiye aderim

Ferhat 08.10.2012 19:53

Bende 1.6 Lux var 100 beygir gayet seri ve yakıt tüketimi az. Azcık ses alıyor ama o tüm fordlarda var. Süspansiyon da biraz sert uzun yolda biraz yoruyor ama genel olarak araba iyi.

DAMLA 01.09.2012 17:24

süspansiyonu biraz sert başka sorun yok

baybarss 23.07.2012 03:40

avantajları: yerden yüksek geniş görüş açısı 130 tl ye sakarya amasya arası 645 km uzun yolda ortalam 200 krş arka koltukta oturanlar yüksek görüş açısına sahip ayaklar ağrımıyor.dizel olmasına rağmen seri bir araba.park etme sorunu yok
dezavantajları:virajlara çok dikkat edilmeli savrulma riski var.dizel verisyonları içeri ses alıyor.90km nin üzerindeki hızlarda içeri rüzgar sesi girmeye başlıyor.rüzgarlı havalarda arabanın altı yüksek olduğu için direksiyon hakimiyetinde kısmı zorluklar olmakta.süspansiyon sert.
uzun yol için oldukça yorucu ama şehiriçi kısa mesafe için oldukça ideal ben heriki şekildede kullanıyorum.rampa ve düz yollarda oldukça başarılı ama virajlarda herkes beni geçiyor

MUSTAFA 06.07.2012 10:00

ACABA NASIL BİR ARABA İLK DEFA FORD FUSION MARKA ARACA BİNİCEM YALITI NASIL ÇOK MERAK EDİYORUM BİLEN VARMI DOĞRU OLARAK TEŞEKKÜRLER

memo 13.06.2012 22:02

6 aydır biniyorum o fiyata bence çok güzel aynı şartlardaki diğer arabalar 30 binden başlıyor.neden daha fazlasını vereyim.

emin 25.05.2012 11:06

temiz bulabilirsem alırım ama 1.6 mı yoksa 1.4 tdci mi karar veremiyorum

ugur 25.05.2012 09:23

geçen sene aldm 2004 model 1.4 tdci yakıtı çok iyi 30 kuruş yakıyor km de çok hoş kullanışlı araba tek problemi amortisrleri sert SEVEREK KULLANIYORM

ksk gökhan 15.05.2012 13:19

ekim 2011 de ford fusion 2006 makyajlı kasa.1.4tdci comford 65000 km de aldım...siyah rengi. araba çok güzel sadece süspansiyonu sert onun dışında süper ..22.000 tl aldım... bu arada.bence çok sağlam bir araba bence.yağmur sensorü var...farlar otomatik.daha ne sayıyım...bu paralara başka alıncak bir araç yok bence...yakıtı çok iyi 140tl ye depo doluyor.700 km şehir içi gidiyor şehirlerarası 800 km ye çıkıyor...

gokhan 12.05.2012 08:43

2005 model 109000 binde yeni aldım. tuketimi , ankara sehiriçi trafikte ölçtüm. tam dolu depoyu 100 km kullandıktan sonra tekrar tam doldurttum. 6.4 lt yakıt. altı. bu da litresi 3.86 olan yakıtta , 25 kuruşa denk geliyor.gayet iyi diye düşünüorum...

adnur 01.05.2012 15:52

motor sesini içeriye çok verdiğni söyluyorlar aslı var mı

alim 29.04.2012 15:00

bende 2006 1.4 tdci modelini aldım km 92000'de şehiriçi 300 kuruş yakıyor bana biraz fazla geldi acaba normalmi bu yakıt.arkadaşlar bilginiz varmı

HALİL 24.04.2012 21:44

SORUN YAŞAYANLARA DUYRULUR..ARKADAŞLAR BEN 2 YILDIR KULLANIYORUM 1.4 DİZEL.ÇOK MEMNUNUM.BENİM ARACIMDA RAMPALARDA KALKIŞ SORUNU YAŞIYORDUM.USTAM EGZOST İÇİNDEKİ KATALİZATÖRÜ KIRDIRMAMI TAVSİYE ETTİ.KIRDIRDIM.OHHH BEEE ŞİMDİ FİŞEK GİBİ.

erkan kaymak 23.04.2012 19:32

bende de 2006 ford fusion var benimde torpido gözünün kapağının tırnakları kırıldı bende çzümü küçük ama güçlü mıknatısla buldum tavsiye ederim ....

murat 22.04.2012 15:29

2007 model var benim arkadaşlar arabayı alırken kalite ve yakıt a bakmak lazım fision çok ekonomik kasislerde sert biraz öbur turlu süper tam anlamıylan ama parçası pahalı bilhassa servisten alamassın

kadir cufalcı 22.04.2012 14:04

boşverin arkadaşlar bu işleri ben yetkili servis ustasıyım fusion on numara arabadır ayrıca bundan az yakan arac yoktur

fofana yuduf 22.04.2012 00:59

Arkadaşlar cok iyi bir araç 2008 urbanıte modeli var bende ben cok memnunun evet tek kusuru yokuşlarda 1.vitese düşüyor oda 68 beygir olacak okadar ama gerçekten sınıfının en iyi aracı uzun yolda hiç yormuyr şuan ford üretimden kaldırdı yerine b max serisini üretti ağustosta piyasaya sürecek almak isteyenlere tavsiye ederim.

hakan cetın 14.04.2012 21:32

2005 model 1,4 tdci fusion alalı 1 ay oldu gayet çok memnunum yerden yuksek içi cok geniş tam bır aile arabası ben çok memnun kaldım sürüş olarakta çok keyıfli YAKIT YÖNUNDEN DE MÜKEMMEL SEHIR İÇİ 22 KURUŞ SEHIR DİŞI 18 KURUS YAKIYORRR TAVSIYE EDERIM ARKADASLAR TEKRAR ARABA ALSAM MODEL YUKSELTIRIM

mehmet 12.04.2012 23:07

2005 model dizeli var çokk memnunum o fiyata bence güzel

oktay 05.04.2012 14:53

ben 2 yıldır kullanıyorum 2006 model en son zamlarla yakıtı tam hesaplamadım ama çok değil ben çok memnunum yerden yüksek, bakım harici masraf yok cip gibi havalı, virajlarda yere tutuş iyi savrulma yok, herkese tavsiye ederim

ali rıza 04.04.2012 09:43

2004-2010 arası kullandım,
çok rahatsız takoz gibi bi arabadır.

ERKAN 03.04.2012 20:44

Bende bir ay önce aldım tereddüt etmiştim sürüş keyfini alışınca rahat bir araba oldugunu fark ettim herkese tavsiye ederim kullanan bilir

hüseyin 13.03.2012 22:22

arkadaşlar bende dış görünümüne kapılarak ocak ayında fusuon aldım 1-4 dizel yokuş kalkışlarında sorun yaşıyorum kalkışda benzinli gibi bir anda fırlamıyo acaba bendemi sorun var

coşkun 05.03.2012 19:21

bizde almayı düşünüyoruz km ne yakıyor 2004 clio var satıp fusion almayı düşünüyorum yakıt yonunden endişem war cok fark edermi:??

saco 23.02.2012 01:37

ben 2008 de aldım 1.6 dizel bu kadar keyifli ve torku iyi araç zor bulunur B segment araç olduğu için biraz serttir ama gereklidir. yokuşta önünde araç bırakmıyor tavsiye ederim.

şükrü 22.02.2012 22:03

2011 tdci comfort aldım. 36500km de motor rektefe oldu garanti kapsamında ama deger dustu bir kez hem gozumden, hem degerinden..

israfil kaya 19.02.2012 12:20

tam 4 sene kullandım hiç bir arabadan bu kadar memnun kalmadım, arabanın sadece 2 kusuru var,
1) süspansiyonu biraz kötü kasislerde çok sarsıyor,
2) torpido kapağının tırnakları kendiliğinden kırılıyor, takım olarak değişiyor 200 tl, fakat ben değiştirmedim hiçte lazım olmadı, ama konfor serilik kalite 10 numara...

METE 18.02.2012 21:59

SON BİR KAÇ AY İÇERİSİNDE FİYATTI ÇOK ARTTI

turgay 05.02.2012 19:04

Bende 2011 model fusion var. Kilometrede 22-23 kr yakıyor. Arkadaşımla aynı anda aldık. O aynı paraya fiat linea aldı. Bazen onun aracını kullanıyorum. İyi ki fusşon almışım diyorum. Yerden yüksekliği, seriliği çok güzel. Kasistlerde çok sallıyor. O kadar.

ALİ 04.02.2012 14:06

BİZ 2011 MODEL 1.4 COMFORT MODELİNİ NİSANDA SIFIR ALDIK .ALMADAN ÖNCE PEK HOŞUMA GİTMİYORDU AMA KULLANDIKÇA ÇOK MEMNUN KALDIM.DİZEL OLMASINA RAĞMEN ÇOK SERİ, YERDEN YÜKSEK EKONOMİK,İÇİ GENİŞ ÇOK RAHAT TAVSİYE EDERİM.

yaşar 25.01.2012 20:33

arkadaşlar yorumlar için sağolun..inşallahh yakın zamanda alacağım bu paraya bencede güzel tam bizlik fakir cipi..teşekkürler.

yaşar 23.01.2012 22:33

merhaba arkadaşlar fusion almaya niyetliyim avantajı ve dezavavtajı nelerdir..1.4 tcdi comfort için.. yorumlarınız için teşekkürler..

fatih 14.01.2012 18:02

arkadaslar arac 100 km seehirici 5.6 yaktı bu karısık kullanım bence basarılı uzun yolda dahada dusecektır yoltutusu cok ıyı yuksekolması cokbuyukbı avantaj konfor bırazdahaıyı olabılırdı yanı sert ıcı cok genıs cok ferah fiestaya göre cokdaha mantıklı yanlız fieesta daha spor

mesut ekren 08.01.2012 00:03

herkes çok iyi araç çok ekonomik diye söz ediyor gel gelelim km de kaç para yaktığını yazmıyor.lütfen cevaplarmısınız

ali şahin 03.01.2012 23:46

2010 model yeni aldım 10 numara bır araç yakıtı çok guzel herkese tavsıye edrım

murat 27.12.2011 21:25

flson almak istiyorum internetteki göruslere bakınca alsammı yoksa almasamı ben cıfciyim arabanın altı yuksek tam cifci arabası

fenerli 20.12.2011 00:20

arkadaşlar 2004 te sıfır aldım...102000 km de 8 yıldır biniyorum.çok şükür yoldada kalmadım.arızada vermedi.rutin bakımlarını yalnızca yetkili serviste yaptırıyorum.alacak olan arkadaşlara tavsiye ederim

arif 19.12.2011 09:29

ARABAYI YENİ ALDIM YORUMLARA BAKIYORUMDA HERKES BİR HATA GÖRDÜGÜNÜ SANIRCASINA YAZIYOR KİMSE BAŞKA ARABALARA BİNMEDİMİ BENCE BİR COK ARACA GÖRE DAHA SAĞLAM DAHA KALİTELİ DAHA KONFORLU DAHA EKONOMİK BEN KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM BİR HATA GÖREN YÜZ KİŞİYE ANLATIYOR HERKESTE BU ARABALARI SORUNLU ZANEDİYOR BENCE İNNMAYIN

lülük 24.10.2011 11:04

2006 modelinialdım 130.000 km de servisten çıktığım yok iyi bilen arkadaşlara satılık

Osman 19.04.2011 17:20

4 Yıldır kullanıyorum iyi araba, küçük bir sorun torpido kapak tırnakları kendiliğinden kırılıyor. FİYATI 220 TL Kapak olarak değişmesi gerekiyormuş

ahmet er 19.02.2011 00:02

2006 modelini 2. el olarak kasım 2010 da aldım, özellikle fusion aldım gerçekten arabayı ilk gördüğümde beğendim başka model veya marka istemem illaki fusion olacak dedim ve fusion aldım çok memnunum.

uğur 05.01.2011 22:55

ben bu arabayı aldım çook memnunum gerçekten herkese tavsiye ederim

HUSEYİN 08.11.2010 07:45

YENİ ALDIM 2005 1.4 TDCİ EKONOMİK ARABA ARAYANLARA TAVSİYE EDERİM SAYGILAR:

SABLE AYKAZL 09.07.2010 16:12

ARABA JİP GÖRÜNÜMLÜ ÇOK EKONOMİK ,BU FİYATA JİP KULLANIYORMUŞ GİBİSİN HERKEZE TAVSİYE EDİLEBİLİR

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2010
  • Yakıt Türü Dizel
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1399 cc
  • Beygir Gücü 68 Hp
  • Maksimum Tork 160 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 16.1 sn
  • Maksimum Hız 158 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Uzunluk 4013 mm
  • Genişlik 1950 mm
  • Yükseklik 1543 mm
  • Bagaj Hacmi 377 lt
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Boş Ağırlık 1120 kg
  • Lastik Ölçüleri 195/60 R15