2018 Ford Focus Yeni 1.5 Trend X

  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.2 sn
  • Beygir Gücü 123 HP
  • Maksimum Hız 196 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4647 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.1 lt
  • Genişlik 1825 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.6 lt
  • Yükseklik 1454 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.0 lt
  • Bagaj Hacmi 511 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1308 kg
  • Maksimum Tork 150 Nm
  • Yakıt Deposu 52 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
85
87
72
75
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9679 19.11.2018 13:59

Ekstra ÖTV indirimi sözkonusuyken başlangıç fiyatı böyleyse, ötv eskisine dönerse, gerçekten çok pahalı kalacak, 150 N.m tork veren bir makina var yani rakiplerinden zayıf bir motor ama tasarım tartışılır, boyutlarının büyümesi tam bir aile aracı hüviyetine kavuşturmuş. Arka süspansiyonlarda torsiyon çubukları kullanılmış belki eskisi kadar yol tutuş performansı beklenemez ama daha konfor odaklı olmuş. Başlangıç paketinin orta paket gibi donanımlı olmıuş denebilir biraz da ondan pahalı zaten. Velhasıl, fiyatı şu anda en büyük problem orta direk vatandaşlar için almak zor bu aracı.

Misafir-3079 17.11.2018 23:34

Bu fiyata bir focus sever olarak malesef daha iyi seçeklere yöneliriz.

Misafir-4157 14.11.2018 17:47

Araç güzel fiyat satışına engel olur. Sokaklarda göremeyiz

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi