2018 Ford Focus 1.5 TDCi Titanium Powershift

  • Silindir Hacmi 1499 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
  • Beygir Gücü 120 HP
  • Maksimum Hız 193 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4538 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
  • Genişlik -
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
  • Yükseklik 1469 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.2 lt
  • Bagaj Hacmi 421 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1364 kg
  • Maksimum Tork 300 Nm
  • Yakıt Deposu 53 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 1.294 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2035 12.06.2018 11:43

8 ay önce sıfır almıştım 115 bine. şuan 4 bin km oldu. çok güzel araç sadece biraz dar özl bagajı..

Misafir-496 02.03.2018 03:23

Aracı test sürüşü aracılığı ile deneyinledim.

Uzun bir yorum yapmamak adına önceki kasalarındakinden pek farklı değil motorda virajlar bir önceki kasasına ziyade daha iyi. Powershift şanzıman zaten yumuşak geçişleriyle kendini gösteriyor.

Ancak iç atmosfer önceki yıllarla aynı zaten sadece fiesta modeli yeni iç konsepte geçti.

Alınabilir bir araç ancak rakipleri bana göre daha avantajlı ancak iç konsept güncellenince focus modelinin kartları daha kuvvetleneceğini düşünüyorum.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi