- Silindir Hacmi 1499 cc
- 0-100 Km Hızlanma 10.9 sn
- Beygir Gücü 120 HP
- Maksimum Hız 193 km/s
- Yakıt Türü Dizel
- Uzunluk 4538 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.7 lt
- Genişlik -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.9 lt
- Yükseklik 1469 mm
- Karma Yakıt Tüketimi 4.2 lt
- Bagaj Hacmi 421 lt
- Vites Tipi 6 İleri Otomatik
- Boş Ağırlık 1364 kg
- Maksimum Tork 300 Nm
- Yakıt Deposu 53 lt
- Lastik Ölçüleri 205/55 R16
- Yıllık Vergisi 1.649 TL
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- Diz Hava Yastığı
- Lastik Basınç Kontrol Sistemi
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- ESP (Elektronik Denge Sistemi)
- ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
- Ön Sis Farları
- LED Gündüz Farları
- Alaşım Jantlar
- Arka Park Sensörü
- Elektronik Park Freni
- Geri Görüş Kamerası
- Yol Bilgisayarı
- Hız Sabitleme Sistemi
- Yokuş Kalkış Destek Sistemi
- Yağmur Sensörü
- Far Sensörü
- Start Stop Sistemi
- USB Girişi
- Bluetooth Bağlantısı
- Navigasyon Sistemi
- Otomatik Katlanan Yan Aynalar
- Xenon Ön Farlar
- Manuel Klima
- Çok Bölgeli Dijital Klima
- Soğutmalı Torpido Gözü
- Isıtmalı Sürücü Koltuğu
- Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
- Deri Döşeme Koltuklar
- Deri Direksiyon Simidi
- Fonksiyonel Direksiyon Simidi
- Elektrikli Arka Camlar
- Ön Kol Dayama Ünitesi
- Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
- Anahtarsız Giriş Çalıştırma
- Refakatçi Aydınlatma Sistemi
- Sunroof/Cam Tavan
- Koyu Renk Arka Camlar
Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar
temmuz 2017 de bu aracı aldım, elantra ve astra dizel otomatik full modellerle kıyasladım bayilerde. en çok içime sinen focus oldu, özellikle malzeme kalitesi diğer baktıklarım araçlardan çok daha iyiydi. elantranın deri direksiyonu çok ucuz hissiyatı verdi, astranın deri direksiyonu çok sertti, focusun deri direksiyonu çok kaliteli hissiyatı verdi bana, yani kısaca araç sürücü koltuğuna oturduğunuzda emsallerine göre kalite kokuyor.
araç içi emsallerine göre dar ama bence yeterli, ön koltuğu geri çek arkadaki 190cm 120kg biri değilse rahatsız olmaz.
motor şanzıman uyumu çok iyi araç1700d/d dan sonra fırlıyor spor mod da kullanmaya hiç gerek yok, isterseniz otobanda 200km ye rahatlıkla ulaşırsınız ve vibrasyon vb ürkütücü bir sürüş hissiyatı olmuyor, 100-120km hızdan sonra yol sesi artıyor fakat normal düzeyde, 120km hız yaparken de gaza basarsanız araç hızlanmasını rahatlıkla hissettiriyor, yokuş yukarı dahil, yani 1,5 dizel motor sınırlarını zorlamış.
tüketim ilk aldığımda şehir içi agresif kullanımda 6,8 - 7,8 arasında gezdi, şuan karışık 2 depodur sıfırlamadım 5,7 tüketim.
bagaj emsallerine göre küçük fakat buz dolabı çamaşır makinası taşımayacaksanız oda yeterli,
ses sistemi yeterli kalitede, arama karışık müzik takmama rağmen aynı şarkılar, aynı karışık sırayla çalıyor bikaç gün sonra enteresan,
kısaca beklentiniz c sınıfı alayım d sınıfı genişliğinde olsun diyorsanız almayın,
sürüş zevki yol tutuşu güvenlik malzeme kalitesi önemliyse alın derim,
Volvo powershift i terketti demek yanıltıcı olabilir. Çünkü volvo markasi ford a aitti sattı. Doğal olarak zaman içinde kullandıkları ortak motor ve şanzıman seçenekleri farklılık gösterecektir. Volvo artık made in china.
powershift de her yarı otomatik gibi sorun çıkarmaya müsaittir.internette araştırın.dikkat ederseniz volvo powershift ten vazgeçti
temmuz 2017 de aldım çok araştırdım. tamam gerçekten içi dar ama dsg sanzımana da içi yüzenden değişmem. tam bir genç arabası çok seri arıza yapmayan bir araç şuan 480 km de hiç pişmanlık duymadım. bugün olsa kesinlikle yine alırdım
Geçen yıl arabamı yenilerken araştırdım. Fordun kasası bence en güzel kasa. Motoru, yakıt tüketimi çok iyi. Fakat içine oturmaya gör. Kuyuya girmiş gibi. Torpido resmen kucağınızda oturuyor. Görüşüm o ki yıllardır bu eleştirilere rağmen hala aynı içi dizayn üretim Ford a yakışmıyor.
Şu an ki kasanın ön tarafı lancer a benziyor. Kokpiti beğenmiyorum. Ama kullanışı keyifli ve dengeli
lancere benzemiyor
2016 ocak ayında bu aracı aldım. oldukça seri bir araç vites geçişleri güzel. Ama diğer ford kullanıcılarının da belirttiği gibi içi dar. Ben Eskişehir oto koç tan arabamı aldım. ocak ayının sonunda kar lastiklerini taktırdığım da, lastikçi üzerindeki lastiklerin üretim tarihlerinin 2013 yılının 24 haftası olduğunu gösterdi. Oto koç bunu söyledim. verdikleri cevap yenisini alacaksınız. Siz ford araba alırken lastiklerine de dikkat edin. Satamadıkları lastikleri gelen arabaların yeni lastikleri ile değiştiriyorlar. Benim başıma geldi sizin gelmesin.
Misafir 505
Hocam, yorumlariniz icin tesekkurler. Ses yalitimi konusunda detayli bilgi verebilir misiniz? Ornegin mijir asfaltta durum ne? Ornegin benim i30 beton asfaltta hic sorun cikarmiyor ama mijir asfata girince dayanilmaz bir gurultu cikiyor ortaya
tam 1 yıllık focus kullanıcısıyım öncelikle pozitif yanlarından bahsetmek istiyorum. Vites geçişleri çok düzgün, çok seri bir araç, ses yalıtımı iyi seviyede, bursa uzak çevre yolunda oldukça fazla sayıda 200 km/h hıza çıktım ve bu hız araç içinde hiçte o hızda gidiyormuşsun gibi hissedilmedi, tam bir asfalt arabası olduğunu söyleyebilirim. Dezavanatajları ise dışarıdan geniş bir araç olarak görünmesine rağmen içerisinde bunu tam olarak hissedememeniz ancak bunun nedenlerinden en büyüğü karakteristik ford kapıları çok geniş ve ağır buda içerisini biraz daraltmış güzel tarafı ise bu kapıları açıp kaparken kendinizi darbelere karşı kuvvetlendirilmiş bir kafes içindeymişsiniz gibi hissettiriyor. Yakıt tüketimi normal kullanımda sehir içi sehir dışı karışık 5.8 litre diyebilirim.
Benim de çok istediğim bir araçtı fakat içine oturduğumda çok kasvetli geldi c segment bir araç için çok dar. Hele ki ön yolcu kabini resmen torpido üzerinize geliyor ayağınızı sıkıştırıyor. Bu sebeple vazgeçtim almaktan
2016 haziran ayında 92 bine almıştım çok zam gelmiş vites geçişleri çok güzel fakat dar bi araç koltuklar çok sıkıntılı rahat edemiyorum