2017 Ford Fiesta 1.0 Titanium AT

  • Silindir Hacmi 998 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 12.2 sn
  • Beygir Gücü 100 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4040 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.9 lt
  • Genişlik 1735 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1476 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
  • Bagaj Hacmi 292 lt
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1206 kg
  • Maksimum Tork 170 Nm
  • Yakıt Deposu 42 lt
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
87
84
64
60
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1849 13.01.2018 13:37

Hava yastığı konusuna katılıyorum ama araç sınıfında en iyi konfor ve yol tutuş özelliklerine sahip kendi test surusum ve uzmanların testleri bunu gösteriyor

umutturk 04.12.2017 18:42

Yılın en büyük hayal kırıklığı yaratan araçlarından biri olduğu düşünüyorum.
Hem fiyatının yüksek olması, hem de bize 2 hava yastığını layık gören araç satışlarda da çok ciddi çakılmış durumda. Ekim ayında 88 adet satarken, bu rakam Kasım ayı için sadece 69' da kalabildi.

Misafir-2552 06.11.2017 15:45

focus titanium kullanıcısı olarak aracı daha yeni test ettim. içi kesinlikle ferah tabi cam full cam tavanında etkisi yüksek ama sonucta B sınıfı bır araba ıc hacimde çok bısey beklememek lazım. Ortadakı ekranın konumlandırılması ve dokunmatıgı ınanılmaz guzel ben premium arabalarda bıle boyle ekran gormedım ayrıca oldukcada kullanıslı. on taraf diz mesafesı dahada ıyılestırılmıs.direksiyon hassasiyetı focusla bırebır dıyebılırım. hoparlorleri yanı yenı ses sistemini baya bir test ettim benım ıcın cok onemlı bunlar ve sonuc olarak cok tatmın edici !! bu arada anahtarsız calıstırma var. bunlar dısında hızlanması cok ıyı ama 80 km ye kadar ondan sonra tükeniyor araç. tabı kucuk motor bırde B sınıfı arac olmasından dolayı ama yeterlı bence vites gecıslerıde gayet ıyı. Kotu yanı fıyatı ben full e bındım 97 bin civarında bır fıyat duydum. gercı artık ucuz araba dıye bısey yok 100 bın fıyatlara alısın bence. Ama cogu kısının aracı begenmeyısı bu kadar para verıyoruz şu yok bu yok demeleri ama şunuda unutmayın ülkemizde verginin vergisi var bu fiyatlara alısın ve bu aracın B sınıfı oldugunu unutmayın. 90 bin veripte C sınıfı bısey beklemeyın adamlar napsın daha bence 10 numara araç. Beğenmiyorsanız 130-150 bin verip focus alın alabılırsenız. Olan bu ülke bu yapacak bisey yok!!

Misafir-6351 30.09.2017 10:59

Bu aracın crash testini izledim dün, orada yan perde hava yastıkları açıldı.demekki yine bizlere 3.dünya ülkesi muamelesi yapılıyor bırakın güvenliği insan yerine koymuyorlarki artık standart hale gelen olmazsa olmaz güvenlik kriterleri bizler için fazla görülüyor olmalı ki, en dolu versiyonda bile (bırakın diz hava yastıklarını) yan perde hava yastıkları dahi yok.
herzaman olduğu gibi yine çifte standart...

Misafir-8729 29.09.2017 14:33

Bu araç en üst seviye ve en DOLU ARAÇ.
- HIZ SABITLEICI, YOK !!!
- ARKA PARK SENSÖRU, YOK !!!
- YAN PERDE HAVA YASTIĞI, YOK !!!
- OT.KATLANAN YAN AYNALAR, YOK !!!
- NAVIGASYON, YOK !!!

TEKRAR EDİYORUM BU BAZ MODEL DEĞİL, BU ARAÇ EN DOLU ARAÇ !!!!!!!!!!!!!
NE OLUR BİRİSİ BANA BU ŞAKA,DESİN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misafir-1845 26.09.2017 00:04

Fiesta 1.0 ecoboost powerschift kullanıcısıyım Yeni fiestayı bugün test ettim.Çift kavramalı şanzıman yerine tam otomatik şanzımana geçiş yapılmış araç halefine göre biraz hantallaşmış ama vites geçişleri yine de fena değil.Ön taraf oldukça ferah görüş açıları eskiye nazaran daha iyi ,park asistanını da test ettim tatmin edici,arka koltuklarda aynı kaos devam ediyor.Ses izolasyonu oldukça iyi eskiye göre bi tık büyümüş fiyat konusuna gelirsek dizel otomatik focus derim 3.20d tadında araç.

Misafir-6068 25.09.2017 12:35

Hala hız sabitleyici yok mu bu donanımda ne verecez 100.000 TL mi? Yoksa buraya mı işaretlenmemiş?

Ford şunu mu demek istiyor bu araba şehir içi bu bölgede takıl uzun yol yapma sen :)

Misafir-6354 22.09.2017 08:57

umutturk plastik çokta önemli değil. güvenlik donanımına bakın en üst seviye.

Misafir-2078 21.09.2017 19:32

1,0 turbo'nu tüketimi 1.1 atmosferikten daha fazla. 1.0 turbo 5.2 lt yakıyır, 1.1 atmosferik ise 4.4 lt. Performans olarak ta 12.2 sn hiç parlak değil.

Misafir-4091 21.09.2017 14:13

Eski bir Fiesta kullanıcısı olarak arabanın yol tutuş,direksiyon hassasiyeti ve sürüş konforu konusunda kendi sınıfında 1 numara olduğunu söyleyebilirim.Ancak yenilenen kasada yan/perde hava yastıklarının en üst donanım seviyesinde bile olmaması çok acı.9 aydır bu arabayı bekliyorum ama fiyat çok yüksek,bagaj hacmi küçük ve arka koltuk diz mesafesi yine berbat.Bence Seat İbiza alın,bu paralar bu arabaya verilmez.Ben öyle yapacağım mesela :)

umutturk 22.09.2017 00:34

İbiza'nın da iç malzeme kalitesi berbat. O kadar para verip adi plastik kaplı arabaya binmeyi tavsiye etmiyorum. Üstelik plastiği gerçekten çok kötü. Sen ne önerirsin diye soracak olursanız şu anda B sınıfında içime sinerek alabileceğim bir araç bulamadım. Yeni Micra ve Swift'i beklemenizi tavsiye ederim.

Misafir-8072 21.09.2017 13:51

Aracı görmek için heyecanla Ford Tunalar Trabzon bayine gittim.
Yeni fiesta çok yakışıklı olmuş. 1.0 Turbo benzinli motor bir harika çok ekonomik ve atik.
1.0 Turbo benzinli motor piyasadaki en ekonomik olanı hem vergi hemde yakıt avantajı var.
İç malzeme kaliteside iyi, cam tavan muazzam.

OLUMSUZ TARAFI İSE;
Bagaj çok küçük ve dar.
Arka koltukta başım cam tavana ve tavan döşemesine değiyordu, Fiesta'dan soğudum.
Arka yaşam alanı aşırı dar. Benim boyum 1.80cm arka koltukta çok kötü hissettim.

BURAK COŞKUN 21.09.2017 13:48

fiyat ve donanım fakirliği ile büyük hayal kırıklığı yarattı. benzinli ve çok da dolu olmayan b sınıfı bir araç için inanılmaz bir rakam.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar