2014 Ford Fiesta 1.6 TDCI Titanium

  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.8 sn
  • Beygir Gücü 95 HP
  • Maksimum Hız 175 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 3950 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Genişlik 1943 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.6 lt
  • Yükseklik 1481 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
  • Bagaj Hacmi 281 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1000 kg
  • Maksimum Tork 205 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri 195/50 R15
  • Yıllık Vergisi 997 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
serkan 30.01.2015 20:50

Arkadaslar ford fiesta otamatik vites araba bes para etmez verdigim para haram olsun insallah ford servisi izmir ...oradaki bas teknisyen bile bu araba yada focus otamatik almayin diyo kalite sıfır diyo arabada titreme adami cileden cikariyo 1 yildan beri belki 6 defa gittim yapacak bisey yok diyolar aramadigim yer kalmadi kimse muhattap olmuyo satana kadar almasaydiniz diyolar...

Tuncay 21.09.2013 12:52

2010 model 1.6 titanium dizel aldım. Konfor ve sürüş harika. uzun yol çok keyifli. Uzun yolda yakıt çok az yakıyor fakat şehir içi inanılmaz fazla yakıyo.. Şehir içinde gaza dokunmama rağmen 7.0 ile 7.4 arasında gidip geliyor. Yukarda 4.9 yazmış ama hikaye galiba.. Diğer kullanan arkadaşlardada böyle mi acaba ???

eren 17.09.2013 14:19

hayatımda böyle berbat bir arabaya bınmedim yakıt az yakıyor tamamda gaza bıraz dokununca bildigin içiyor yakıtı ıstedıgın kadar zorla araba anca bagrıyo performans denen sey bu aracta yok

ahmet 30.04.2013 20:34

arkadaşlar bu araba zaten aile arabası olamaz istisna olarak olabilir fiziksel olarak benim görüşüm bu araba genç arabasıdır az yakıyor iyi kaçıyor bence fiyatı çok uygun

tarık 13.04.2013 13:19

arkadaslar 1.6 tdci 2010 model fiesta 47350 km de, galeri 29000 tl istiyor fakat biraz indiriz dediler,yalnızca arabanın çiziklerden dolayı full boyası yapılmış.hasar kaydı falan yok, ekspert yapıp almayı düşünüyorum fiyat olarak yorumlarınızı bekliyorum.

kazim 06.10.2012 00:30

fazla atmanızın anlamı yok uzun boylu arkadaşlar zaten böyle bi arabayı göz göre göre almazlar arabayı bizzat kendim sürdüm abartılcak bi durumu yok bagaj hacmi az yakıtı cok az konforlu görüş acısı da normal arabayı kötülemenin anlamı yok FORD gibi bi markayı HYUNDAİ gibi bi markayla kıyaslamanın da bi anlamı yok..kimse burdan yazılanlara bakıpta arabadan soğumasın boyunu kilonu düşün cebini düşün ona göre al arabanı önce kullanın kiralayın rent a car dan ona göre karar verin bazı arkadaşlar sacmalamaktan arabayı bitirmişler...!!!!

burak 11.09.2012 06:20

arkadaşım full + fullunu aldı ona rağmen araçta xenon yok sanroof yok ve 46000 tl para verdi. vede aracın elektrikli camları tek tuşla bile kapanmıyor...

serdar 18.06.2012 18:07

milleti bukadar çok soymaya ne gerek var kardeşim kirbit kutusu kadar arabaya yazdıkları fiyata bakın allah aşkına bukadarda olmaz ondan sonra kampanya yapmaya çalışıyorlar yok 24 ay sıfır faiz falan

atboat 29.05.2012 10:21

bu ne biçim fiyat aynı fiyata i30 alırım daha donanımlı üstelik 5 yıl garanti beygiri fazla bir üst sınıf

misafir 22.05.2012 13:21

mehmet bey peki arkada oturan nasıl oturdu siz 1.80 kilo 90 kilo? bu arabayı çok kullandım fakat dar dar dar.. arkada kimse oturmazsa rahat sürersin tabiki.. şekil falan güzelde içi gerçekten ufak ve arkadaşlarında dediği gibi daha sağlam rakipleri var bu fiyatlara..

ali tok 22.05.2012 11:41

bencede bu arac pıyasadaki diğer markaların alt segmentlerıne gore en ıyısı,yol tutus fena degıl hızlanma ıyı,cokk ta az yakıyo,konforu da var,herseyı ıle guzel bı araba

CELAL 09.05.2012 16:27

Hyundai accent blue crdi prime ve Chevrolet 1.3 ltz sedan varken bu araçın bu fiyatta tutulması zor gibi geldi blue ve yeni aveo sedan donanım olarak çok daha üstünler.

mehmet 18.03.2012 22:17

ben yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum.benim arabam dizel hem az yakıyor,hemde aracın dar olduğunu söyleyenlere şöyle cevap vereyim.ben 1.80 boyunda ve 90 kg ağırlığındayım.ve hiç rahatsızlık duymadığım gibi.ist.izm arası uzun yol yaptım .çok rahat.kesinlikle tavsiye ederim.aracın iç ve dış görünüşüne herkes hasta .trafikte kullanırken bunu bizzat hissediyorsunuz.

ercan monopeto 19.01.2012 14:00

ya nedersenız deyın bazıları ulasamadıgı ıcın kotu konusur alabılende zaten alıyor neyı konusuyor bu ınsanlar arkadas araba super ve cok komforlu vede genıslıkte gayet ıyı son soz bu gerısı vesaıre :)

mete 30.12.2011 17:00

gerçekten çok dar tabii bana göre:) 1.80 birisi için ama 160 170 birisi için çok daha konforlu gelebilir tercih meselesi...

nuri 29.12.2011 23:12

bizim ford fiestamız var konforu yüksek iyihız sabitleyici + sanrof vs. herşey var en ful paketi
eğer alıcak olursanız titanyum x paketi alın

TANER 28.11.2011 17:45

Kesinlikle çok dar arkadaşım yeni aldı b sekmentinin nerdeyse en pahalısı ve en küçük ford yakışmamış...

ali veli 21.08.2011 15:25

biz de FİESTA alıcaz bence bu araç SEAT LEON dan , CHEVROLET SPARK tan HATTA FORD FOCUS tan bile daha iyi. çünkü yakıt tüketimi az beygir gücü idare eder dış görünüm de iyi iç görünüm de iyi ve konfor anlayışı yüksen sürüş , kontrol gibi her herşey iyi ayarlanmış ABS, ESP, ASR de var galiba . O yüzden bu araç bence LEON dan SPARK tan veya FOCUSTAN daha da ucuz ben ce bu araç tercih olmalı nedenleri saydım.....

fordcu çocuk 27.06.2011 18:06

Çok dar bir araba içerde hapsolmuş gibi hissediyorsunuz kendinizi...

CAN 26.06.2011 18:30

BU ARAC KENDI SINIFININ EN GENIS ARACI ARKDASLAR.NERESI DAR ANLAMADIM.LEONDAN BI MIKTAR KISA 10MM FILAN SANIYORUM.YUKSEKLIGI VE GENISLIGI IYI YANI.PEJODAN FILAN DA ÖLE.SADECE ARKA CAM BIRAZ KUCUK GIBI AMA ODA PROBLEM OLMUYOR YANI.SAYGILAR

volkan 16.09.2010 19:06

evet bende inceledim.gercekten cok dar ve gorus acilari yok denecek kadar az.oyuncak gibi bir araba resmen

barış 06.08.2010 10:32

[b][/b]yeni fiestayı inceledim. arabanın dış görünümü mükemmel ama içi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. uzun yolda arka koltukta birisi varsa boğulacakmış gibi olur. çok basık yapılmış.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN