2017 Fiat Fiorino Combi 1.3 Multijet Premio

  • Silindir Hacmi 1248 cc
  • 0-100 Km Hızlanma -
  • Beygir Gücü 75 HP
  • Maksimum Hız 155 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 3864 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Genişlik 1716 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Yükseklik 1721 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.5 lt
  • Bagaj Hacmi -
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1190 kg
  • Maksimum Tork 190 Nm
  • Yakıt Deposu 45 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/65 R15
  • Yıllık Vergisi 1.035 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.

2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9251 20.10.2017 23:47

bu aracı aile aracı olarak alsam(ticari) 3 yıl boyunca ne gibi harcamalar yaparım mesela mtv? bakım? muayene? ücreti nedir?

Misafir-9122 15.08.2017 22:01

Aralık ayında otomatik vitesini aldım. Şu an 21000 km deyim. Yakıtı 4.5 ile 5.5 arasında değişiyor şehir içi ş. Dışı kullanım ağırlığına göre- yol bilgisayarının verileridir. Öncelikle hız sınırını kafanıza takmayın, çünkü bu araçla 110 un - hız limiti- üstünde gitmek hiç konforlu değil, stabilize yollarda çok zıplatıyor, ancak sıcak asfaltlı düz yollarda sorun yok. Süspansiyon sert, yokuşlarda esp kontrolü hemen ele alıyor yol tutuşu iş görür. Kesinlikle seri kullanmaya gelecek bir araç değil. Uzun yolda 90-110 arasında kullanır, ş. İçi kalkışlarda gazı köklemeden doğru devirde vites geçişlerine izin verir, 0-100 hızlanmayı önemseyecek kadar acele etmezseniz müthiş keyifli bir araç. Robotize şanzımanı iyileştirmişler, normal kullanımda sadece vitesin geçtiğini hissettiriyor, rahatsız edici sarsıntı olayı kalmamış. Vites geçişleri çok hızlı, manuel modda kullanmak eğlenceli. Performanslı kullanıma bırak şanzımanı, motoru uygun değil bi kere. Neticede 75 hp ve 1300kg lık araç, sürtünme alanı fazla, yerden yüksek.. İzolasyon ortalamalarda, boyuttan dolayı rüzgar sesi 110km den sonra hissediliyor. Motor ve yol sesi çok az. Yerden yüksek olması bozuk yollar için büyük avantaj, crossoverlara göz kırpıyor. oturma pozisyonunun yüksekliği ve geniş camlar yolculukları keyifli hale getiriyor. Yokuş kalkış, çekiş kontrol sistemi, stop-start mükemmel çalışıyor. Multimedya vasat, navigasyonu kayıtlı olduğu için eve dönerken kullanıyorum, yeni bir yer bulmak meşakkatli. Gps başarılı ama. Bluetooth ve handsfree olması iyi. Ses sistemi vasat. Koltuk ısıtması kışın ankara soğuklarında bana defalarca iyiki almışım dedirtti. Isıtmalı dikiz aynaları sorunsuz, dikiz aynaları genel olarak sorunsuz; bu aracın kör noktası yok diyebilirim. Ayna kontrolü elektrikli, camlar otomatik ve kapıya konumlandırılmış. Tek basışta camı açıp kapatabiliyorsunuz. Ayrıca anahtarlıkla camları açıp kapatabiliyorsunuz. Ş içi kullanımı çok rahat park sorunu yok, fakat direksiyonun hidroliği çok eski bir teknoloji, düşük hızlarda sert, yüksek hızlarda yumuşak kalıyor. Bagajı mükemmel, katlanır iki bisikletle birlikte bir dünya şeyi alıyor ve koltukları katlamak zorunda kalmıyorum bile. Bu arada koltuklar katlanmakla kalmıyor, sökülebiliyor da. Ön koltuklar çok konforlu yanal destekler yeterli, yükseklik ve bel ayarlarları var. arka süspansiyonların sertliğini önde hissetmiyorsunuz, fakat arka koltuklar için durum tam tersi. Bu araç kesinlikle iki kişilik aileler için. Kliması çok başarılı, kıştan yaza geçişte klimanın kullanım fazlalığı yakıt değerlerine yansımadı desem yeridir-kışın da kış lastikleri yakıtı artırıyor. Ha bu arada aracı alırken 4 adet continental kış lastiğini 450 tl ye verdiler. Ön kaputta izolasyon, bagaj kapağında plastik koruma ve ön kapılarda çapraz kolonlar var. Kapıyı açıp kapatırken ağırlığı hissediyorsunuz. İç konsol malzemesi plastik ve hiç estetik değil, fakat ses, tıkırtı sorunu yok. Yirmibin km de ne alt takımından ne de iç malzemesinden rahatsız edici bir ses gelmedi. Arka kapıların sürgülü olması dar park yerlerinde çok kullanışlı. Mandallı yapısı ömrünü uzatmak için yapılmış olsa da, araca yabancı kişiler tarafından kullanımı zor. Saklama alanları çok iyi, kapılarda alt gözün dışında üstte iki küçük göz daha var. Konsolda telefon için altta ve üstte iki farklı göz var. Koltuk arasını iyi değerlendirememişler, sadece tek bardaklık var. Kol dayaması var. Şoför tarafında tavanda gözlük koyma yeri var. 3 yıl 150000km garantisi var. 10000km de bir bakım aralığı.

Ben bu araçta şunları isterdim;
- aracı 5cm genişletip 10cm uzatsalar zıplatma sorunu ortadan kalkar. Boyutları ford courier ile aynı olur ve konforu da.
-otomatik kombinasyonu bence 95 hp ve 6 ileri robotize olmalı.
- yeni nesil elektrikli hidrolik bir direksiyon daha hisli bir sürüş sağlar.
- avrupadaki versiyonlarında bulunan traction + özelliği türkiyede de olmalı.

Fiatın bu değişimleri yapması şart çünkü artık çok güçlü bir rakibi var. Eğer courier da otomatik vites olsa kesinlikle onu alırdım. Yine de aracımdan memnunum. Aralık ayında otomatik vitesini aldım. Şu an 21000 km deyim. Yakıtı 4.5 ile 5.5 arasında değişiyor şehir içi ş. Dışı kullanım ağırlığına göre- yol bilgisayarının verileridir. Öncelikle hız sınırını kafanıza takmayın, çünkü bu araçla 110 un - hız limiti- üstünde gitmek hiç konforlu değil, stabilize yollarda çok zıplatıyor, ancak sıcak asfaltlı düz yollarda sorun yok. Süspansiyon sert, yokuşlarda esp kontrolü hemen ele alıyor yol tutuşu iş görür. Kesinlikle seri kullanmaya gelecek bir araç değil. Uzun yolda 90-110 arasında kullanır, ş. İçi kalkışlarda gazı köklemeden doğru devirde vites geçişlerine izin verir, 0-100 hızlanmayı önemseyecek kadar acele etmezseniz müthiş keyifli bir araç. Robotize şanzımanı iyileştirmişler, normal kullanımda sadece vitesin geçtiğini hissettiriyor, rahatsız edici sarsıntı olayı kalmamış. Vites geçişleri çok hızlı, manuel modda kullanmak eğlenceli. Performanslı kullanıma bırak şanzımanı, motoru uygun değil bi kere. Neticede 75 hp ve 1300kg lık araç, sürtünme alanı fazla, yerden yüksek.. İzolasyon ortalamalarda, boyuttan dolayı rüzgar sesi 110km den sonra hissediliyor. Motor ve yol sesi çok az. Yerden yüksek olması bozuk yollar için büyük avantaj, crossoverlara göz kırpıyor. oturma pozisyonunun yüksekliği ve geniş camlar yolculukları keyifli hale getiriyor. Yokuş kalkış, çekiş kontrol sistemi, stop-start mükemmel çalışıyor. Multimedya vasat, navigasyonu kayıtlı olduğu için eve dönerken kullanıyorum, yeni bir yer bulmak meşakkatli. Gps başarılı ama. Bluetooth ve handsfree olması iyi. Ses sistemi vasat. Koltuk ısıtması kışın ankara soğuklarında bana defalarca iyiki almışım dedirtti. Isıtmalı dikiz aynaları sorunsuz, dikiz aynaları genel olarak sorunsuz; bu aracın kör noktası yok diyebilirim. Ayna kontrolü elektrikli, camlar otomatik ve kapıya konumlandırılmış. Tek basışta camı açıp kapatabiliyorsunuz. Ayrıca anahtarlıkla camları açıp kapatabiliyorsunuz. Ş içi kullanımı çok rahat park sorunu yok, fakat direksiyonun hidroliği çok eski bir teknoloji, düşük hızlarda sert, yüksek hızlarda yumuşak kalıyor. Bagajı mükemmel, katlanır iki bisikletle birlikte bir dünya şeyi alıyor ve koltukları katlamak zorunda kalmıyorum bile. Bu arada koltuklar katlanmakla kalmıyor, sökülebiliyor da. Ön koltuklar çok konforlu yanal destekler yeterli, yükseklik ve bel ayarlarları var. arka süspansiyonların sertliğini önde hissetmiyorsunuz, fakat arka koltuklar için durum tam tersi. Bu araç kesinlikle iki kişilik aileler için. Kliması çok başarılı, kıştan yaza geçişte klimanın kullanım fazlalığı yakıt değerlerine yansımadı desem yeridir-kışın da kış lastikleri yakıtı artırıyor. Ha bu arada aracı alırken 4 adet continental kış lastiğini 450 tl ye verdiler. Ön kaputta izolasyon, bagaj kapağında plastik koruma ve ön kapılarda çapraz kolonlar var. Kapıyı açıp kapatırken ağırlığı hissediyorsunuz. İç konsol malzemesi plastik ve hiç estetik değil, fakat ses, tıkırtı sorunu yok. Yirmibin km de ne alt takımından ne de iç malzemesinden rahatsız edici bir ses gelmedi. Arka kapıların sürgülü olması dar park yerlerinde çok kullanışlı. Mandallı yapısı ömrünü uzatmak için yapılmış olsa da, araca yabancı kişiler tarafından kullanımı zor. Saklama alanları çok iyi, kapılarda alt gözün dışında üstte iki küçük göz daha var. Konsolda telefon için altta ve üstte iki farklı göz var. Koltuk arasını iyi değerlendirememişler, sadece tek bardaklık var. Kol dayaması var. Şoför tarafında tavanda gözlük koyma yeri var. 3 yıl 150000km garantisi var. 10000km de bir bakım aralığı.

Ben bu araçta şunları isterdim;
- aracı 10cm uzatsalar zıplatma sorunu ortadan kalkar.
-otomatik kombinasyonu bence 95 hp ve 6 ileri robotize olmalı.
- yeni nesil elektrikli hidrolik bir direksiyon daha hisli bir sürüş sağlar.
- avrupadaki versiyonlarında bulunan traction + özelliği türkiyede de olmalı
-güvenliği rakibi gibi en az 4 yıldız olmalı

Fiat bu değişiklikleri yapmak zorunda çünkü artık çok güçlü bir rakibi var. Ford courier da otomatik vites seçeneği olsaydı kesinlikle onu alırdım. Yine de aracımdan memnunum.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi