En Hızlı Büyüyen Chevrolet

En Hızlı Büyüyen Chevrolet
Chevrolet pazar payı 2008 yılına göre % 79 arttı ve % 1.84'e ulaştı. Bu artış Chevrolet'i pazarda en fazla büyüyen marka yaptı. Bu büyük başarı Chevrolet'nin 2006 yılından beri düzenli olarak sürdürdüğü Türkiye'nin ilk marka garantili LPG programı, SUV müşterilerinin Captiva'ya yoğun ilgisi sonrasındaki yüksek satış performansı ve iddialı Cruze lansmanının yanı sıra başarılılı bir şekilde planlanan ve uygulanan müşteri odaklı satış – pazarlama programları ile gerçekleşti. Chevrolet markası ÖTV indirimin uygulanmadığı 1 Ocak – 15 Mart 2009 dönemin de de yıla hızlı girmiş ve 2008 yılına göre toplam araç pazarındaki payını % 35 arttırmıştı. Yılın ilk çeyreğinde gösterilen başarı Chevrolet'nin 2009 yılını büyüme yılı olarak görmesinin bir göstergesi olarak görülebilir. Chevrolet, Mayıs 2009 ayında başarısını daha da yukarıya çıkartarak binek araç pazarında % 3.25 pazar payı ile en çok satan 8.marka olarak pek çok rakibini geride bıraktı. Chevrolet, Captiva modeli ile segmentinde liderliğe yükseldi. Ocak - Mayıs döneminde Captiva 779 adet sattı. Nisan ayında pazara sunulan Chevrolet Cruze modeli pazara hızlı bir giriş yaparak 795 adetlik satış ile gelecekte büyük başarılara imza atacağını ispatladı. ESC ve 8 hava yastığımın en baz modelinde bile standart sunulduğu bu tasarım harikası araç kompakt sedan segmentinde müşterileri lasman reklamları başlamadan kulaktan kulağa yayılan bilgiler ile heyecanlandırmıştır. Chevrolet Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Aydın konu ile ilgili görüşlerini şu şekilde açıkladı : '' Son derece rekabetçi olan ve 40'dan fazla markanın yarıştığı Türkiye pazarında en fazla büyüme oranına sahip marka olmak bizim için çalışmalarımızın karşılığını almak açısından büyük sevinç kaynağı olmuştur. Satmakta olduğumuz otomobilleri tedarik süresi çok uzun olan Güney Kore'den getirmemize rağmen bu başarıyı elde etmemiz bayilerimiz ile son derece etkin bir ilişki içinde olmamız, pazarlama iletişimine önem vermemiz ve iletişimde marka değerlerini öne çıkarmamız, iletişimlerimizde marka değerlerine odaklanmamız ve parasal indirim kampanyalarından uzak durmamız, LPG dönüşümü gibi yaratıcı ve öncü çalışmalara imza atmamız ile mümkün olmuştur. Chevrolet önümüzdeki 3 yıl içinde yeni model atağı ile ülkemizdeki otomobil alıcılarını daha fazla heyecanlandıracak ve daha iddialı rakamlara imza atacaktır.''

15.06.2009 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
Bu habere ilk yorumu siz yapın!