Dizel Civic'ler Satışa Sunuldu

Dizel Civic'ler Satışa Sunuldu

Türkiye otomotiv pazarının her dönem en çok satanlar listesinde yer alan Honda Civic, merakla beklenen dizel motor ünitesi ile satışa sunuldu.

121.000 TL'den başlayan fiyat etiketi ile satışa sunulan yeni dizel Honda Civic, 2 farklı donanım seçeneği ile karşımıza çıkıyor.

Başlangıç fiyatına sahip olan Elegance donanım paketi ile birlikte satışa sunulan üst donanım seviyesi Executive paketinin satış fiyatı ise 130.000 TL olarak belirlendi.

Yüksek performansı düşük emisyon ve yüksek ekonomiyle aynı anda sağlamayı amaçlayan 120 beygir gücündeki yeni 1.6 litre i-DTEC dizel motor seçeneği sadece 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilmiş.

Yeni dizel motorda, ani gaz tepkileri ve buna bağlı olarak atak bir sürüş keyfinin yanında gelişmiş teknolojiler kullanılarak düşük emisyon ve NOx değerlerinin elde edilmesi hedeflenmiş.

Güncel NEDC test normuna göre 91 gr/km CO2 emisyon salınımı gerçekleştiren Yeni dizel Civic Sedan'ın fabrika test tüketim değeri 100 km’de sadece 3,4 litre olarak açıklandı.

Güncel donanım paketlerinden farklı olarak dizel motor seçeneğinde Start&Stop sistemi ve multimedya ekrana dahil navigasyon yazılımı da yer alıyor.

Güncel Honda fiyat listesine ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

20.02.2018 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4628 12.09.2018 10:11

Avrupada dizel Honda satılıyor (şimdi baktım Almanya, İngiltere...hep var).Sizin eleştireceğiniz emisyon sabıkalı firmalar olmalı, Honda değil.

Misafir-3716 11.09.2018 22:31

Diğer firmalar dizel çağını kapattı honda, Avrupa da satamadıklarını burada satıyor. Ne de olsa onların çöplüğü oluyoruz ya. Arkadaşlar olaya hep şu gözle bakıyorlar, sanıyorlar ki bu araba hep, 91 gr/km CO2 emisyon salınımı gerçekleştirecek öyle mi? motor ayarları hiç mi bozulmayacak, or. enjektörler hiç mi arıza yapmayacak? İşte asıl zararlı gazları o zaman çevreye yaymaya başlıyor. Yollar da görmüyormusunuz, en lüks, en pahalı dizel arabaların bile arkasından dumanlar savruluyor.

Misafir-2695 11.09.2018 13:15

En pahalı olan yani 187 olan size 116 gibi bir rakama gelir.

Misafir-4219 10.09.2018 21:53

Öteve indirimli fiyatı ne kadar

Misafir-1585 20.04.2018 14:47

2771, size kısmen katılıyorum ve katılmıyorum. Çünkü dizel araçların benzinli araçlara göre daha çevreci olması sürücünün kullanım alışkanlığıyla ilgilidir. Eğer sürücü gaza pamuk gibi basıp usulca hızlanırsa dizel araçlar ömrü boyunca benzinli araçlara göre havayı her açıdan daha az kirletir. Ancak dizel araçla devamlı dip gaz yapılıp ani hızlanılırsa(dizelin amacı ekonomidir performans değil yani kullanım amacı dışında kullanılırsa) o zaman aracın emisyon değerleri bozuluyor. Kirli egzoz atmasından tutun, zararlı azot oksit türevlerinin salınımı alıp başını gidiyor. Bir örnek vermek gerekirse piyasada bulunan 7-8 yıllık bazı dizel Renault Fluence modellerinin egzozlarına dikkat edin. Egzozları daha tertemizdir.(Tabi dizeli amacına uygun kullanımda) Öte yandan marka verip kötülemeyelim ama 3 litrelik dizel lüks suvların egzozuna baktığınızda kurum bağlamış olduğunu göreceksiniz. Yani sonuç olarak dizel aracın benzinli araca göre daha çevreci olup olmayacağı sürücünün kullanımına bağlıdır. Hem benzinli hem dizel aracı sakin kullandığınızda dizel araç çok daha çevreci olacaktır. Burada da dizel Civic labaratuvar testlerinde çevreyi çok az kirlettiği onaylanmıştır. Benim şahsi fikrim: eğer yılda 30 bin km yol yapıyorsanız dizel Civic alın, daha az yol için 182 beygirlik Civic'i tercih edip performanslı arabanın keyfini sürün derim.

Misafir-2771 19.04.2018 13:20

Dizel motorların en büyük dezavantajı co2 so2 ve nox değil, havaya yaydığı gözle görülemeyen karbon partikülleridir. Direkt kansorejendir. Akciğerler için son derece zararlıdır. Benzinli veya lpg li motorlarda bu zararlı partikul oranı çok daha düşük fakat yinede var.

Misafir-8801 19.04.2018 07:40

Dizel kirliliği sadece co2 değeri değildir. Hatta saldığı gazlar içerisinde neredeyse en masumu co2 dir.
Honda dizel motor yaptı diye insanları yanlış yönlendirmeyin .
Bir çok üretici dizel motor üretimlerini durduracaklarını zaten açıkladı .
Honda nın da bu ilk ve son dizeli olur.

Misafir-8327 18.04.2018 15:24

Sayın 8336 Civic dizel in Co2 degeri ile en dusuk motor benzinlinin Co2 degerini karsilastirin.Su an Avrupa da benzinli araca kayma nedeni ile yillar sonra ilk kez Co2 miktarinda bir artis oldu.Eee ne anladik bu isten.Bu isin cozumu hibrit de degil tam elektrikli arac ya da H2 benzeri yakitlardir.Bu nedenle Honda benzeri gelismis dusuk emisyonlu dizellere devam.

Misafir-7017 05.03.2018 12:06

Sayın 8336, daha alt yorumlarda sayın 4394'ün yazdığı yazıyı okuyup Civic'in çevreyi çok az kirleten bir araç olduğunu araştırmanızı tavsiye ederim. Avrupa ile Amerika çevre ve güvenlik standartlarına göre geliştirilen son tek teknoloji akıllı dizel motordur i-DTEC. Büyük ve kaliteli firmalar yeni dizel makine çıkarmaya devam ediyor. Merak etmeyin dizel makineler, elektrikli araçlar gelene kadar daha çok uzun yıllar kullanılacaktır. Civic dizel de çok satış yapacağına inanıyorum. Ama ben büyük bir sabırla yazın gelecek olan 9 ileri otomatik vitesini beklemekteyim. Selamlar

Misafir-6414 04.03.2018 23:17

Ya şu arabayi biraz daha avrupai tarzda yapsalar ya.ne o öyle yarış arabalari gibi 20 li yaşlara hitap eder evet ama keşke bir iki önceko jenerasyonu yapsalar ama yine de corolladan daha güzel bu uzakdoğu arabalari..

Misafir-8336 02.03.2018 13:27

Cevreye verdiği ciddi zarar yüzünden, tüm dünya dizel araçları yasaklarken, Honda Türkiye pazarına dizel araç sunuyor. Dizel araç alacakları uyarı, artık Avrupa ve dünyada dizel araçlara sınırlama ve hatta yasaklama getiriliyor. Turkiye de bir süre sonra bu standartlara istese de istemese de uymak zorunda kalacaktır. Bu saatten sonra dizel araç almak ciddi risktir, ayrıca çevreyi benzinli araca göre 2 kat kirletmeyi göze alıyorsunuz demektir.

Misafir-4810 01.03.2018 15:57

otomatik olmadan fazla satamaz.

Misafir-1956 27.02.2018 18:28

128 bin liraya 1.6 turbo dizeli, 1.5 turbo makineyle mükemmel performans sunan donanımlı, kaliteli arabalar alıyorsunuz. Başka markaları kalitesini kötülemek istemem ama karşılaştırdığınız araç Honda arkadaşlar. Hem de fiyatı rakiplerine bakınca pahalı da değil.
Burada yazılmış olumsuz eleştirilerin doğruluğuna da inanmıyorum. Nedense, ülkemizde ürettiğimiz bu araç devamlı karalanmak isteniyor. Test edin ve fiyatına göre ne kadar kaliteli bir araç olduğunu keşfedin derim.

Misafir-6518 27.02.2018 17:17

Sayın 9568, Honda'nın son teknoloji 1.5 turbo benzin ve 1.6 dizel makinelerini alabiliyoruz. Sadece 1.0 motor ülkemizde yok. Yani eleştirimiz, sadece 6 ayda 300 lira az vergi veren, kullanım ömrü boyunca toplamda yaklaşık 3 bin lira daha az vergi verecek 1.0 motor için mi? Japonlar, ülkemizde fabrika kurmuş. Sınıfında tarihte her zaman kaliteli bir araba olan Civic'i üretiyoruz. Bazen ülkemizde üretilen bu aracı haksız yere o kadar kötülüyoruz ki(Sadece ithal ettiğimiz başka markaları sevdiğimiz için).Ayrıca Almanya(Bifuel LPG Polo), Güney Kore gibi teknolojik ülkelerde de LPG araçlar kullanılmaktadır. Dizel araçlar yakın zamanda Avrupa'da da bitmeyecektir. Bakınız PSA grubu daha yeni 1.5 lt 130 hp dizel motorunu sundu, aynı dizel Civic gibi.

Misafir-9568 27.02.2018 16:20

Honda nın tüm dünyada marka değeri çok yüksek...Kalite ile ilgili şüphe duymak çok gerçekçi değil fakat şöyle bir sorun var mesela 1.0 ve 1,5 motor seçeneklerini halen saklı tutuyor... Civic RS modelinde 1,5 motor var, fiyatı yüksek... 1,6 benzinli motor çok fazla yakıt tüketiyor... Gazlı seçenek araçlar tamamen uydurma bir şey, otopark sorunu, güvenlik sorunu ve diğer teknik sorunlar mevcut (Çünkü bizim ülkemiz haricinde başka nerede bu kadar gazlı araç var bilemiyorum)... Avrupada Dizel motor kalkarken ve benzinli ekonomik motor seçenekleri varken ben neden halen eski motor seçeneği alayım ki... Sonuç bence çok kısa sürede en azından Avrupa ile aynı seçenekleri ülkemizde de sunmalı Honda....

Misafir-9923 27.02.2018 14:53

Cvt nasıl subaruda 380 nm torka dayanıyor acaba?

Misafir-7698 27.02.2018 01:19

yani 2 yıl garanti daha iyi fazlasına gerek yok deniyor ya pes doğrusu. oldu olacak garanti de yapmayalım nasıl olsa kullanılmıyor olacak demeçleriniz. gerçekten şaşırıyorum. ayrıca sayın 2950, civic her zaman tutulan bir modeldi ancak hb dizel araçlar kısa bir süre üretimde kaldığı için her yerde yaygınlaşmadan aracın yeni kasasına geçildi. yani eski dizel versiyon kısa süre satışta olduğundan yollarda ondan çok göremedik.

Misafir-3427 27.02.2018 00:50

Sayın 5447, sorun çözüldü bile, mahkemeye gerek yok. Aracınızı yetkili servise 3 gün bırakıyorsunuz yapılıyor. Zaten şimdiye kadar başvuran 225 araç varmış. Tüketici kanununda da bir ürünün değişimi veya iadesi için bir sorunun üst üste 2 defa tekrarlaması durumunda sıfır ürün değişimi ve iadesi yapılır şeklinde ibare vardır. Civic'teki ilk partide yaşanan dış sactan kaynaklı genleşme sorunundan daha çok otomotiv sektöründe firmaların çift kavramalarında yaşanan mekatronik sıkıntılar ve yakıt tüketim ve egzoz emisyon değerlerini olduğundan düşük göstermeler yaşandığını biliyoruz. Sehven hata yapmak ayrıdır(ki Toyota, Mercedes, Honda, Peugeot'nun da bir parti hatalı üretimden kaynaklı onarımları olmuştur); insanları kasten yanıltmak apayrı bir durumdur. İlk parti üretimde yaşanan bu sacı üreten şirket olan Kobe Steel uçak üreticilerine dahi sac tedariği sağlayan bir şirket. 2017'nin başında üretilen saclardan Honda da sipariş verdi. Hangi marka olsa bu talihsizliği yaşayacaktı. Yaklaşık 250 araçta meydana gelen bu sorunun abartıldığını düşünüyorum. Sorun da ayrıca çözüldü. Yani zaten çözülmüş bir sorundan yola çıkarak 6 yıl garanti ne işe yarıyor demenin doğru olmadığını düşünüyorum.
Sayın 2950, CVT dur kalka en dayanıklı şanzımandır. Vites geçişleri pürüzsüzdür ve konforludur. Ancak CVT'nin dezavantajı 300 nm ve daha yüksek torklara gelemez. En fazla emniyetli olarak 250 nm tork değerlerine izin veriyor. Dolayısıyla dizel otomatikte 9 ileri tork konvertörlü şanzıman olacak. 2020'li yıllarda Honda'nın patentini aldığı 3 kavramlı 11 ileri otomatik vitesleri göreceğiz. Amaç hali hazırda kuru çift kavramalılarda dur kalk trafikte yaşanan ısınmaları ve elektronik karmaşasının önüne geçmek. İyi forumlar olsun.

Misafir-2950 26.02.2018 21:12

Otomatik versiyonunu goremedim acaba cvt şanzumanin dizelle sıkıntı çıkarmasından olabilir mi?dizel motoru yillarca hb kasaya koydu honda ama pek yollarda göremedik

Misafir-5447 26.02.2018 16:58

1395 peki 5 yıl garanti işe yarıyor mu? Ülkemizde ki tüketici hakları zayıf olduğu için olabilir mi? Göçük sorunlu civiclerde çıkacak mahkeme sonucu ne kadar sürede sonuçlanacak?

Misafir-9175 26.02.2018 12:47

Değerli arkadaşlar, iş yine dönüp dolaşıp turbo-atmosferik tartışmasına gelmiş. Daha fazla parası olan turbo motor alabilir ama turbo iyi atmosferik kötü söylemini de bence bırakalım. İkisi de fiyatına göre teknolojik az yakan motorlardır. Atmosferik alan insanın cebinde en az 10 bin lira kalır yine aynı kalite arabaya biner. Turbo alan insan daha performanslı arabaya biner. İkisi elektrikli araçlardan önce daha uzun yıllar kullanılacaklardır. Bu arada 6 yıl garanti, para tuzağıdır şeklindeki yorumları şaşırarak okumaktayım. Lütfen böyle yanlış söylemlerle arkadaşlarımızın kafasını karıştırmayalım. Tekrar dizel Civic'e gelecek olursam zaten mevcut benzinli-lpg araçlarıyla satışları hiçte fena değildi. Dizelle beraber satışlarını arttıracağını düşünüyorum.

Misafir-1395 24.02.2018 13:25

Demek 2 yıl garanti, 5 yıl veya 7 yıl gibi garantilerden daha iyi, bunu da öğrendik :-)Peki bizde 2 yıl garanti veren firmalar neden yurt dışında daha uzun garanti veriyorlar. Bu konuda da engin bilgilerinizden faydalanabilir miyiz?

Misafir-5456 24.02.2018 13:20

bir motorun verimini düşüren en önemli şey aşırı ısınma dolayısıyla ortaya çıkan fazla ısı enerjisidir. verimi arttırmak için bu ısınmayı azaltmak gerekir. şimdi bu durumda çok çok ısındığı için verimi düşen atmosferik motor dayanıklı ama az ısınıp verimi arttıran turbo motor dayanıksız, öyle mi? atmosferik 20 yıl dayanıyor olabilir ama küçük hacimli turbo motorların "yaygın" kullanılmaya başlanması bile daha 20 yıl olmamışken bunların dayanıksız olduğu söylemek kehanetten öte bir şey değil. bu aynı, zamanında amerikada Nicola TESLA'yı ve bugün kullanmakta olduğumuz alternatif akımı karalamak için alternarif akımın insanları öldürdüğünü söyleyen Thomas EDİSON'un karalaması gibi oluyor.

Misafir-1672 24.02.2018 08:12

Eski atmosferik dediğiniz 1.6 motor 20 yıl dayanır ama 1.0 motor düşük hacimden yüksek verim alınması nedeniyle motorun ömrü epey kısa, zamanla verimi düşmeye başlar.. Kağıt üstündeki verilere nazaran gerçek sürüş performansı 1.6 atmosferikle eş değerdir turbo boşlukları fln daha çok hissedilir.. En güzeli 1.6 turbo esasında ama yanlış ülkede yaşıyoruz maalesef..

Misafir-497 24.02.2018 00:47

merhaba arkadaslar.1.0 turbo Hollanda fiyatlari.S (129PK) 1.0 VTEC TURBO 6MT 25250 euro.COMFORT (129PK) 1.0 VTEC TURBO CVT 27620 euro.

Misafir-3657 23.02.2018 18:50

Bazı arkadaşlar garanti olayına çok takılmışlar. Honda bayisine hiç garantiden dolayı yolları düşmediği için sözde 5 yıllık garanti hoş geliyor haliyle. E ne demişler davulun sesi uzaktan hoş gelir. Honda binicilerinin umarım araçlarında herhangi bir problem çıkmaz zira servise girer girmez karşılaşacağınız tek cevap 'kullanıcı hatası' olacaktır. Kaldı ki bu kasa da malzeme kalitesi öyle çok üst düzey bir kalitede değil ama çok kötüde değil. Tek sorun satış sonrası destek yani garanti. Israrla 5 yıl motor ve şanzıman garantili diye reklamı yapılıyor Honda nın. Zaten tüm markalarda garanti sürecinde oluşan şanzıman veya motor problemi bir şekilde garantiden değişmiyor mu? E nerde kaldı bu 5 yıllık garantinin espirisi? Honda servislerinde bakım fiyatlarından haberi olan var mı? Lütfen binicisi olmayan veya sonradan 2.el sahibi olup yetkili servise yolu düşmeyen arkadaşlar burada yanlış yorumlar yapmayın.

kurgu 24.02.2018 12:07

aynen katılıyorum, bu garanti olayı tam bir para tuzağı. 6 yıl boyunca, üstelik her 10 bin km'de bir(diğer markalar genelde 15 bin km'de bir çünkü) en az 500-600 TL bayılıyorsun. 6 yılda en kötü ihtimal 100 bin km yapsan 5-6 bin para eder ki bu parayı hangi firmaya versen zaten garantini uzatır, üstelik servise 10 değil 6 defa gitmiş olursun.

Misafir-94 23.02.2018 15:28

Honda dizel motor seçeneğini getirdi ama 1.0 turbo benzinli motor nedense henüz Türkiye ye getirmiyor. Eski atmosferik benzinli motora mahkum ettiriyor insanları...

Misafir-4394 23.02.2018 12:49

Honda yeni dizel motoruyla güzel bir iş çıkardı. Bu motorun ortaya çıkmasında uzun yıllar süren ürün geliştirme işlemleri yatmaktadır.

Yeni Civic dizel, aynı hibrit araçlar gibi doğaya çok az karbondioksit salmaktadır. Ayrıca geçmişte yaşanan NOx zararlı partiküllerin dizel araçlarda labaratuvar testlerinde gerçek kullanımdan düşük çıkması dizel araçları aslında çevreyi olduğundan daha çok kirleten bir araç durumuna getirmişti.

Yeni Civic dizeller ise "NERD, RDE Avduha U Commission Press Release" raporlarına göre çevreyi hem karbondioksit hem de NOx azot oksit türevleri bakımından en az kirleten araç olarak tescillendi.

Ama işin diğer önemli tarafı olan ülke ekonomisi olarak baktığımız zaman ülkemizdeki dizel araçların çokluğu Türk ekonomisine zarar vermeye başladı. Şöyle ki ithal ettiğimiz ham petrolün bir kısmı benzin bir kısmı motorine rafine edilmektedir. Ancak ithal ettiğimiz ham petrolden çıkan motorin yetmemektedir. Dolayısıyla 2016 verilerine göre 8.2 milyon motorini rafine merkezlerinde biz üretirken, 11.9 milyon ton motorini ithal edip ayrıca daha fazla işleme paramız dışarıya gitmiş. Bu nedenle dizel benzinli satış dengesini de iyi ayarlamamız lazım

Sonuç olarak Yeni Civic dizel, kaliteli, çevreci ve az yakan bir motora sahip olmuş. Bu aracın dizel modelini almak isteyen yılda en az 25-30 bin km yol yapması gerektiğini düşünüyorum. Hem kişisel hem de ülke ekonomisi için. Selamlar...

Misafir-7730 23.02.2018 12:44

Sn 9900, Honda'yı hergün acımasızca eleştirenlere varken bırakın biraz da biz eleştirelim diğerlerini. Hergün yok göçük olayı, yok çağdışı atm. motor, yok izolasyon zayıflığı, yok sapı inceliği yazılmıyor mu? Ayrıca ben karalama yapmadım, yazdıklarımın hepsi de gerçek (jettanın satıştan kalkması, anlamsız sıraya yazılma olayı, hatta 2 yıllık kısa garanti....). Objektif, karalama içermeyen tenkitler yapılacaktır ve yapılmalıdır da.

Misafir-9062 23.02.2018 09:02

M - 9627 ben 120 hp. dizel motorla alakalı birşey söylemedim 120 hp güç beni yanıltmıyorda diğer firmalar (d) sınıfı araçlarına daha zayıf dizel motorları koyuyorlar farkındayım.. demek istedigim elinde 1.6 motor 160 hp. dizel böyle bir motor varken neden değerlendirmezsin seçenek olarak sunmazsın tamam crv üst segment ama accordda üst (d) segment.. eşdeğer bir motor renault talismanda var mesela hem 130 hp. dizel hemde 160 hp. dizel seçeneğini sunuyor müşterilerine.. ayrıca dediğim gibi deil accord bence ülkemizde en çok tutulan modeli civicde bile değerlendirmeli bence..

Misafir-9627 23.02.2018 00:44

M 7198, CRV daha üst segmentte olmasından ötürü daha güçlü bir motora sahip olması normaldir. Dolayısıyla daha pahalıdır. Ama Civic'deki 120 beygir güç sizi yanıltmasın. Bu motor ekonomisiyle, performansıyla, sağlamlığıyla, dizel motor olarak sessizliğiyle baştan aşağı son teknolojilerle donatıldı, tasarlandı.

Misafir-9900 22.02.2018 18:23

Sayın 1018, ben de 1 yıllık bir Honda kullanıcısı olarak arabamı seviyorum. Arabayı almadan önce güvenlik, tasarım, kalite, donanım, sağlamlık konularını ele alıp diğer araçlarla birebir karşılaştırıp tercihimi yaptım. Sizlere, Japon araçlarının fiyatlarını kuruşuna kadar hak ettiği konusunda katılırım. Ancak başka arabaları eleştirip ve bu yolla Japon markalarını yüceltmenin bizlere yakışmayacağını düşünüyorum. Selamlar

Misafir-1018 22.02.2018 13:36

Honda 3.4 Lt tüketen çağdaş 300 Nm tork sunan ve emisyonu çok iyi olan dizeli çıkardı, Toyota Hibrit katını oynuyor, Nissan ülkemizde fabrika açmayı düşünüyor. Japonlar nihayet silkindiler ve kendilerine geldiler, inşallah ülkemizde de , tüm dünyada olduğu gibi kaliteli, az tüketen, sorunsuz, çevreye saygılı Japon modellerini daha çok göreceğiz ve yavaş yavaş alman hegomanyasından kurtulcağız. Dünyanın heryerinde alman tercih eden çok insan vardır ve kalitelididr alman arabaları ama en az onlar kadar kaliteli (hatta daha fazla) Japon, Kore araçları da tercih edilir. Örneğin Amerika'da durum böyle Civic de çok satar, elentra'da çok satar, passat ta çok satar. Ancak ülkemize son yıllarda almanlar adeta tekel olmuştu. Bu durumun artık değişmeye başladığını görüyorum (örneğin jetta'nın satıştan kalkması). Sıraya yazılma rezaletinin de artık biteceğini düşünüyorum. 3.4 lt mazot tüketen dizel veyahibrit Japon-Kore arabaları artık piyasamızda ağırlıklarını hissettirecekler. Saygılar.

Misafir-7198 22.02.2018 09:28

misafir 991 honda bu accord modelini 1.6 dizel 160 hp. motor seçenegiyle neden getirmez anlamış deilim hatta aynı motoru civic e bile koyması gerekir bence..

Misafir-8170 21.02.2018 21:39

9 ileri otomatik CRV'de kullanılan şanzuman değil mi?

Misafir-2278 21.02.2018 17:17

Yaz aylarında 9 ileri otomatik şanzıman bekleniyor.

Misafir-991 21.02.2018 10:37

Honda'nın artık ülkemizdeki yerinin daha da güçlü olacağına inanıyorum. İnşallah model çeşitliliği de artar (örneğin accord da gelir ileride). Bu dizel motor satışları çok arttırır.

Misafir-2894 21.02.2018 10:21

fiyatı rakiplerine göre iyi

BİZİ TAKİP EDİN