2021 Dacia Sandero 1.0 Prestige X-Tronic
TEKNİK ÖZELLİKLER
- Silindir Hacmi 999 cc
- Maksimum Hız 169 km/s
- Beygir Gücü 90 HP
- 0-100 Km Hızlanma 13.4 sn
- Maksimum Tork 142 Nm
- Uzunluk 4088 mm
- Vites Tipi Otomatik
- Genişlik 1848 mm
- Yakıt Türü Benzin
- Yükseklik 1499 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.9 lt
- Boş Ağırlık -
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.5 lt
- Bagaj Hacmi 410 lt
- Karma Yakıt Tüketimi 5.0 lt
- Yakıt Deposu 50 lt
2021 YILI FİYAT GRAFİĞİ
Güncel Donanım Paketleri
1. Comfort
2. Prestige
Standart Donanımlar | 1 | 2 |
Elektronik Park Freni | - | T |
Otomatik Farlar | S | S |
Yağmur Sensörü | - | S |
Yüksek Konsol | - | T |
LED Gündüz Farları | - | S |
Kör Nokta Uyarı | - | D |
Arka Park Sensörü | O | S |
Park Sensörleri | - | D |
Geri Görüş Kamerası | - | S |
Otomatik Klima | - | S |
Elektrikli Arka Camlar | - | S |
Krom Tavan Barları | - | S |
Alüminyum Jantlar | - | O |
Gövde Rengi Kapı Kolu | - | S |
Multimedya Sistemi | O | S |
Navigasyon Sistemi | - | N |
Apple Car Play | - | N |
Hız SAbitleme | S | S |
Ön Sis Farları | S | S |
Lastik Basınç İzleme | S | S |
Ön Kol Dayama | S | S |
Bagaj Halısı | S | S |
Yol Bilgisayarı | S | S |
Eco Mode | S | S |
Siyah Tavan Barı | S | - |
Deri Direksiyon | S | S |
USB Bağlantısı | S | S |
Bluetooth | S | S |
ABS, ESP | S | S |
Yan Hava Yastıkları | S | S |
S (Standart olarak) O (Opsiyonel), T (Teknoloji Paketi), D (Sürüş Destek Paketi), N (Navigasyon Paketi) ile sunulmaktadır.
EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ
Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.
Popüler Karşılaştırmalar
Benim anlamadığım aynı şanzıman Clio da 11.5 sn 0-100 ama dacia sandero 13.5 sn bunu nasıl yaptın Renault ucuzlukta bunu nasıl çalmış bilemedim
İlk yorum benden olsun, eski sandero clio 3 platformunda üretiliyordu, ve artık eski bir teknolojiydi, yenisi clio 5 ile aynı platformda, daha dengeli daha oturaklı. Donanım olarak çağa yaklaşmış, gerçekten gerekli donanımlar tercih edilmiş, gösteriş ve fiyaka için eklenmiş donanımlar yok. Bagaj ciddi büyümüş, bi sedan kadar olmasada bir hatchback değil artık. Tipi görüntüsü hoş, albenili. Motor, şanzıman, yürüyen aksam renault. Ncap çarpışma testleri güvenliğini gösterecektir. Fiyatı hala satılan en ucuz araç değil, dacianın felsefesine uymuyor, bunuda hallederlerse bu araç satış rekorları kırar, tabi ekonomik bunalım biterse.