2015 Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
74
78
28
29
FİYAT ENDEKSİ
Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
cessur 19.06.2015 12:42

bu araç hakikaten şaşırtıyo insanı hem 4x4 özellikleri çok iyi hem sağlam hem konforlu dacia bu sefer işi başarmış. bu fiyatlada almadan dönmüyorsun bayiden helal olsun.tam bizim memleketin aracı olmuş. bende nasıl bu kadar satıyor diyordum.

sami 17.06.2015 13:06

Arkadaş bu duster tam bir canavar. Malum aile kalabalık, yük ağır. 4x4 keretayı yüklüyorum bana mısın demiyor.maşallah

xxxxx 11.06.2015 21:15

araba bir çok araba ile kıyasladığımızda hakkını veriyor. adam kalkmış ikinci el 150.000-200.000 km'deki araca 40.000 milyar para istiyor onun yerine şartları zorlar sıfır araba alırsın. ne elinde patlar nede bişe sonuç olarak hem sıfır hem suv. arabanın internetten performanslarını izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız

hasan 02.06.2015 14:43

bu millet yeri geldiği zaman 5 yıldızı da 6 yıldızı da bilir.
bunca insan bu aracı tercih ediyorsa vardır bir sebebi farikası.
geçen bir arkadaşım aldı sevinçten hala şaşkın.
bu araca gittikçe sevgim arttı!
4x4 dusterimin yıllık bakımı gelip kapıya dayandı, haydi hayırlısı...bu

ahmet 28.05.2015 12:52

hocam sağlam markaların otomatik vitesine bile güven yokken dacianın otomatiğini şahsen ben almam herhalde. bu aracı alacaksam köyde, dağda, bayırda kullanmak için alırım ve en boşunu alırım. Daha fazlası ziyandır.

Suvcı 27.05.2015 11:18

bu Arabaların neden otomatik vitesi yok otomatik olsa daha fazla tercih edilip Alıcı olabilecek bi araba bilginiz var mı otomatik vitesini çıkartacak mı Dacıa Duster

ferroli 25.05.2015 18:17

teşekkürler özgür bey, yani arabada sadece biz yolculuk yapmıyoruz, çolumuz çocuğumuz eşimiz dostumuz da arabada bulunabiliyor, biz veya başkasının bir anlık dikkatsizliği ile Allah göstermesin kazalara yol açabilir ve bu kazaları nasıl az hasarla atlatabiliriz mesele burada. ünlü video sitesinde bmw ile şahin çarpışmış ona bir göz atın derim.

Özgür 25.05.2015 13:11

Ferroli beye katılıyorum. Aynen dediği gibi güvenlik olarak sağlamlık olarak zihinlerde bek de iyi bir izlenim bıraktığı söylenemez. Güvenliğine inansam benim de alacağım araç bu olurdu. Ama ne hikmetse peynir ekmek gibi satıyor. Şimdi ukalalık gibi algılanacak ama çok insan euro ncap nedir bilmiyor bile. İki hava yastığı oldu mu bu iş tamamdır gözüyle bakabiliyor. Allah hepimizi kazadan beladan korusun inş..

ferroli 23.05.2015 16:49

bu araç için; en azından 260 torkluk olan motoru (gücünden ziyade km'de 15 kuruş yakan bir ekonomik tasarruf sağlıyor bknz: juke, qq, merso) kullanmadan, euro ncaptan 5 yıldız almadan (kaportayı şaseyi sil baştan yenileyip, yüksekliği biraz daha aşağı çekmesi ile) bu araç hala zihinlerde can güvenliği olmayan konforu olmayan ekonomik olmayan bir araç görünümünde kalacaktır.

d k 22.05.2015 18:48

arkadaşlar bu arabanin yakıt deposu kac litre bilen varmi

MZK 13.05.2015 22:51

DEVAMI;
Yeterlidir 100 kg üstü iseniz ön koltuklarda sadece baldır desteği ihtiyacı hissederseniz. Hepsi o.

***Quasqai de alabilecek gücüm var ama o paraya giderim ya 2 . el x5 alırım!!
///

Evet para gerçekten de zor kazanılıyor. Bu bir iş adamı için de aynıdır bir memur için de. Dünyalar ve ihtiyaçlar farklıdır çünkü.
Dacia Duster biraz daha farklıdır, tılsımı ayrıdır. Neden mi!
Saydığınız araçlar da yalıtım gayet yeterli, içeride bol ışıklı rengarenk bir kadraj sizi bekler. Diğer taraftan büyük boyutlar ve kullanıma bağlı bunların işletim giderleri ve yedek parça servis durumları.

Saydığınız araçlar ile markaları telafuz etmiyorum, arazide 4x4 olmadığı sürece ki araziden ne anladığınıza da bağlı. Sizin için arazi çayırlık bir alan ve ufak tefek tümsekler ise sorun yok. Bu araçların hepsi. Mitubishi ASX, Honda CRV, Toyota Rav4, Bmw X5 - 6, VW Tiguan, Ford Kuga, Opel Mokka, Porche Chayenne, vs. vs hepsi burada çok başarılıdır. Size güzel konfor sunar. Bunun yanı sıra da size dediğim tarzda arazide elektronik sürüş destek sistemleri ile belki güven de verir.

Ama bu araçlara sahip olmak için bütçenizin kapısını 130 bin tl den başlaması gerekir. Modele göre de bu 500 bini de geçer. Ben bu parayı veririm 40 cm sudan da geçerim hoplaya zıplaya taşların üstünden de atlarım diyebiliyorsanız DUSTER ı seçmeyin boşuna.

Ama bütçeniz sınırlı, hayalleriniz sınırsız ise, ve her daim yola çıkarken içinizden sorun yok ben rahat giderim seyahat ederken de yakıt ta ekonomi sağlasın istersen o zaman doğru tercihin 4X4 olarak DUSTER olmalı.

Diğer taraftan son olarak *** Para kolay kazanılmıyor ***
///

Bu araç ne beklediğini bilen ve beklentilerin gerçekler ile buluştuğu noktada tek seçimdir, belli kazançları olan insanların mutluluk ve huzur sebebidir.

Umarım sorularınıza cevap edinebilmişsinizdir arkadaşlar.

Saygılarımla
MZK

MZK 13.05.2015 22:49

Hımm bizim doktora soruları gibi olmuş bazı sorular burada bir baktım cevap vereyim dedim:) Hem arazide hem de yolda kullanılacak en iyi araçları Allah nasip etti kullandık şok şükür zamanında.Sorulara bakalım

***Hatchback bir araçtan buna geçiş ne olur.
Bu türde bir araçtan geçişte hiç bir değişiklik olmaz. Neden? Bu da aynı yükleme kapasitesine sahip ve hatta daha iyi.
İç genişliği kullandığınız araçla kıyasla hemen hemen aynıdır. Ne dar ne de çok geniş ama seyahat sırasında rahatsızlık vermez iç hacim çünkü daha ferah yapılıdır.
*** Ve hızlı araç kullanan biriyim.!
Düz yolda gayet de hızlıdır her araç kullanmasını bilene tabi ki. Ama dizel aracın tork ve motor gücü yeterlidir ve ekonomi sürüş desteği de vardır. Uyarsanız mutlu olursunuz.

Ama bu güç bana yetmez derseniz bazı araçlarımızda olduğu gibi mevcut motor gücünü 130 beygir ve torku da 300 nwm çekerseniz, elinizin altında ki aracın nelere kadir olduğunu görebilirsiniz. Sizi gücü ile etkiler. Bunu garanti süreci içinde uygular iken YETKİLİ SERVİSE gitmeden önce çıkartmanız gerekir küçük bir detaydır, buna takılmayın.
*** Yolda güven hissi veriyor mu soruları kafamı tırmalıyor!?
///4x4 araç her türlü güvenli sürüş için elektronik olarak desteklenmektedir. Ama asıl olan sizin sürüş karakteriniz ve altınızda ki aracı tanıyıp ona göre davranmanız gerektiği gerçeğidir. Sınırları zorlandığında fiziksel olarak araç dinamikleri devreye girip gerekli müdahaleyi yapıyor. Ve sorun olmuyor sizden yana bir sorun teşkil etmediği sürece.
*** . Bir de malzeme kalitesi. Alıştırıyor mu insan yoksa her bindiğinizde neden bu kalitesizlik mi derim? ///
Gelelim malzeme kalitesine. Kalite hissi herkes için çok farklıdır. Ama üretim amacı şehir içi ve arazi şartları için düşünülerek tasarlanmış olan bu araçta kaliteyi şu şekilde ele alalım; Bildiğimiz üzere araçlar A sınıfından başlar F ye kadar devam eder ve MPV, Crossover ve SUV la nokta koyar . Dacia iç kalitesi '' B '' segment bir araç için tanımlandırabiliriz.

murat 04.05.2015 17:12

Ferroli bey,ben birçok araç kullandım küçük büyük birkaç araç ,yazdığınız gibi rampalarda ne kadar küçük viteste giderseniz o kadar daha az yakıt tüketimi olur ve araç daha az zorlanir. Aracınızla rampada 4.viteste gidebilmeniz aracın izin motorunun maşallah sağlam olduğunu gosterir.

ferroli 02.05.2015 14:23

murat bey bilgileriniz için teşekkürler, bu arada aracım opel combo 1.3 cdti, 1.3 olmasına rağmen çok memnunum, 1.6 benzinli arabaları (atmosferik olanları) rampada filan ezip geçiyorum. yalnız kullanım kitapçığında yakıt sarfiyatı ile ilgili olarak bir an evvel en yüksek vitese geçip düşük devirli kullanıldığı zaman yakıt sarfiyatında yüzde 50 oranında tasarruf sağlandığı yazıyor. düşük devir derken hangi devir oranı olduğundan bahsetmemiş, 5. viteste iken 80-90 km hız ile gidildiğinde de maksimum yakıt sarfiyatının sağlandığından bahsediyor, ancak rampalara göre de uygun vites seçilmesinden bahsediyor. Anlamadığım husus ise uzun ve yüksek rampalı yollarda aracım 2500 devir ve üstünde iken 4. vitesi kaldırabiliyor ancak onun yerine biraz daha yavaş gidip 2200 devir bandında 2. veya 3. viteste gitmek daha mı az yakıt sarfiyatı olur acaba

murat 01.05.2015 14:07

Ferroli bey,rampalarda 1 ve 2. Viteste devrin hicbir önemi yok alt devirlerde istediğiniz gibi kullanabilirsiniz üst viteslerde devirsiz kullanmak kotu.ben servise gittiğimde aracın makineye bağlandı servis elemanı sordu abi kaç devirde kullayorsun 220 devirde kullanıyorum 3000 devirde vites artiriyorum abi çok güzel dedi arabanin motoru ilk günkü gibi maşallah dedi sürekli 2000 devirde kullanmak turbo arazasida açabilir binada dikkat edin

ferroli 30.04.2015 23:35

teşekkürler murat bey, aslında bende 2200 devir için uğraşıyorum fakat yaşadığım yer bol rampalı bir yer olduğu için, yüksek vitesteyken 2000 nin altına düşüyorum, düşük vitese geçince de 2500 *3000 devir bandını görüyorum bu da yüksek yakıt sarfiyatına neden oluyor ama bir şekilde ayarlamam gerekecek

murat 30.04.2015 13:06

Syn ferroli, facia dusterinizi 2000 devirde kullanırsınız yakıttan tasarruf edersiniz fakat aracinizin motoru krum bağlar biraz daha yani 2200 devir civarı kullanırsınız motorunuzun ömrü uzun olur

ferroli 28.04.2015 19:28

her ne kadar dizel devirli kullanılması gereken bir araç olarak söylense de devirsiz kullandığım zaman yanlış hesaplamadıysam yakıt konusunda tasarruf etmeye başladım.dizel araba için 2000 devir en ideal devir mi acaba. bu konuda fikirleri olan paylaşabilir mi.

menzil 16.04.2015 18:05

Memlekette 4x4 araç eksikliği olduğu bir gerçektir.Duster 4x4 bu açıdan lider konumdadır. Daha da önem kazanacak çünkü kullanışlı, pratik araçlardır.
vergisi az
yakıtı iyi
yüksek, süspansiyonları rahat
güçlü 4x4
servis yedek parça ucuz
şık ve heybetli
lauret modelini şiddetle tercih ederim.

abdullah 14.04.2015 01:20

Taha arkadaş 4x4 duster in parksensoru, hizsabitleyici multimedya dvd oynatıcı ve geliyorum kamerası var...ben 3 yıldır avni aracı kullanıyorum. Yeni bir araç siparis verdim 1 aydır bekliyorum araç yok satıyor. 62800 tl yetim özellikler var.bufiyata4x4yok.enyaki
n fiyatlarıyla arasında 40tlfarkvar.

  • 0 KM 60.050 TL
  • Model Yılı 2015
  • Yakıt Türü Dizel
  • Vites Tipi 6 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1461 cc
  • Beygir Gücü 109 Hp
  • Maksimum Tork 240 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 12.9 sn
  • Maksimum Hız 168 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.7 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.0 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 5.2 lt
  • Uzunluk 4315 mm
  • Genişlik 2000 mm
  • Yükseklik 1695 mm
  • Bagaj Hacmi 408 lt
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Boş Ağırlık 1395 kg
  • Lastik Ölçüleri 215/65 R16