Dacia Duster Arazide Nasıl Bir Araç?

Dacia Duster Arazide Nasıl Bir Araç?

Dacia markasının ülkemizde başarılı bir satış grafiğine sahip SUV modeli olan Dacia Duster hakkında en çok merak edilen konulardan biri de, modelin arazi performansı.

Dacia Duster yapı itibariyle arazi şartlarında iyi bir performans sergileyebilecek tasarıma sahip. Gerek alt korumaları ve gerek 21 cm'lik yerden yüksekliği ona bu gücü veriyor.

Öncelikle tam bir arazi performansı için 4 tekerden çekiş sistemi ile birlikte satın alınması gerekiyor. Arazi kullanımında ise standart olarak sunulan ESP sistemini de devre dışı bıraktığınızda artık Duster'ı tam gücü ile kullanabiliyorsunuz.

Yumuşak süspansiyon sistemi ile yaşadığı darbeleri absorbe edebilen Dacia Duster, yüksek devirlerdeki iç mekan gürültüsü ile ses izolasyonunun çok da iyi olmadığını gösteriyor.

Vites kolunun önündeki dairesel kumandayı çevirdiğinizde ön ve arka aks arasındaki güç dağılımı %50'ye varan oranda kilitleyerek dik eğimli yerlerden de kolayca ilerleyebiliyor. Ancak bir arazi şanzımanına sahip olmadığı için debriyaja erken müdahale etmek gerekebilir.

Tekerlerden biri yer ile temasını kaybettiğinde çekiş sistemi gücü diğer tekerlere aktarma konusunda zorlanıyor.



24.02.2016 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8701 12.04.2016 11:19

yorum yapan aracı hiç kullanmamış ve arştırmamış. zaten tam bir arazi şanzımanı değil diyo o bile yanlış kilit 4x4 bile olabilen araç tam arzi şanzımanıdır. araç bu haliyle 1350 kilo olmasıyla dev jiplere taş çıkarıyor. çıkamayacağı ter yok. mitsubishi hariç japon pikaplarından bile daha iyi

tokay ceritoğlu 26.02.2016 10:05

anlatıma bakılırsa çok da övüldüğü gibi değilmiş..