2014 Citroen C4 1.6 e-HDi Confort MCP6

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
Ogndmr 03.07.2015 10:07

Arkdaşlar herkes gibi başta bende süspansiyonları sert diye şikayetçiydim ama bunun virajlarda yararını öğrendikten sonra kabullendim istanbul şehir içi 25krş şehir dışı18krş yakıorum bundanda gayet memnunum aracın performansı ise şöyle söyleyeyim ben daha bana uzun yolda yetişebilen 1.6 dizel bir araç görmedim a3 golf leon mercedes a180 diesel falan hikaye yani mcp şanzumanı kesinlikle bilmeden almamak lazım pişman olursunuz ama ekonomik we şanzuman fiyatı ucuz tek memnun olmadığım şey ses sistemi zayıf kalıyor onuda ufak bir takviyeyle istenilen kıwama getiriryorsunuz bence bu fiyata sınıfında alınacak en güzel araç polonun 55000tl oldunu düşünürsek

murat 23.06.2015 15:20

yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. 10.000 km ye yakın yol yaptım. en ufak bir sıkıntısı yok. yakıt verileri oldukça iyi. ankara ş.içi 5.4-5.5 lt/100 km yakıyor. vites geçişleri yarı otomatik olduğu için hissediliyor (1-2, 2-3). manuel arabadaki gibi düşünün. zaten bu arabayı alırken bunu bilmeden almaz kimse.
ama 270 torka sahip bir aracı gerçekten keyifli. almayı düşünüp kararsız kalanlara tavsiye ederim. hiç düşünmeyin alın.

oho 19.06.2015 12:56

citroen veya pejo bu araçların otomatiklerinin son derece konforsoz ve abuk subuk otomatik olduğunu çoğu sürücü bilir. Bilmeyenlerde otomatik araba aldım diye sevinir. Bir kere bu araba da otomatik şanzıman yok sadece debriyajı iptal edip, yerine hidrolik bir sistem koymuşlar. Yani öyle çift kavramalılar gibi milisaniye süresinde vites atan bir özelliği yok. o yüzden biraz abartılı olacak ama her vites attığında kafanız ön cama gider gelir. Kimse alınıp gücenmesin.

Faruk KARACA 17.06.2015 09:03

Sayın Murat Öcalan bey bence çok yanlış konuşuyorsunuz. Araba her anlamda çok iyi bir araba sizi bu araba konusunda kim ikna etti ise bence onunla sıkıntınızı çözmelisiniz. Burada ki insanları da olumsuz etkilemeyelim lütfen.

g.yiğit 07.04.2015 15:47

yaklaşık bir yıldır 2.el aldığım 2013 comfort kullanıyorum.bu donanımla ve bu tüketim değerleriyle ikinci bir araç var mı bilemiyorum.tek kusuru bence sileceklerinde daha fazla alternatif olabilirdi.uzun süre kullanacaksanız gönül rahatlığıyla alabilirsiniz

Emre 22.03.2015 22:08

Can bey, kimse mcp şanzımanın mükemmel işlediğini kabul etmiyor zaten. Ama tek sorunu 1'den 2 ye geçiş oda kullanım alışkanlığına göre düzelebiliyor. Robotize şanzımanların seçilme sebebi ucuz bakım onarım masrafları ve problemsiz oluşu.Problem yaşansa dahi Tüm şanzımanı 2500tl 'ye değiştirebiliyorsunuz-ki ben daha problem yaşayıp değiştireni duymadım-. Ama dsg edc gibi şanzımanların problem çıkarma olasılığı çok yüksek. Maliyeti ucuzlatmak adına kuru yağlama sistemiyle yapılıyorlar ve henüz sağlıklı çalıştıklarını söylemek mümkün değil. Ya vites arızası ya devir arızası ya da komple şanzıman değişimi gerekiyor- bu da 15 bin tlyi bulabiliyor- arkadaşımın sıfır seat leon 1.6 tdi dsg si hala devir ayarı oturmadığı için çift kavramalı sistem olmasına rağmen istediği randımanı vermiyor. Son çare değişim gözüküyor. Herşeyi alırken + ve - lerini bilirsek daha doğru tüketici olabiliriz.

sel80 22.03.2015 22:08

bu araç bu kadar acımasız eleştiriyi hak etmiyo bence.evet otomatikleştirilmiş düz vites kullanılmış fakat bende sorunsuz çalışıyor yeter ki aracı kullanmayı billin.gazı diplemezsen yığılma yaşamazsın.bahsettiğiniz dsg.edc 7.8 bin fark istiyor.bu araç sınıfına göre en ideali bence.

CAN 21.03.2015 20:28

Kemalbs arabanı güle güle kullan ama, bu kadar da övmeye gerek yok. Bahsettiğin arabayı ben de kullandım. Öyle dediğin gibi 198 le giderken yok zerre ses almıyor, yarı otomatik olması iyi filan, keşke öyle olsa. Bir kere birbirimizi kandırmayalım, otomatikleştirilmiş şanzımandan bahsediyorsun, debriyajın yaptığı işlemi robotize bir sistem yapıyor ve vites atarken aşırı yığılmalar yapıyor. Yani artık çoğu firmaların kullandığı çift kavrama yok. Bu durum çok rahatsız edici. PSA grubu böyle bir şanzımanı piyasaya sürmekle bence itibar kaybına uğradı. Bilmeyen kullanıcılar da bu arabaları otomatik diye alıyorlar, memnun kalmayınca da satarken zarar ediyorlar. Yazıktır, kucak dolusu para veriyoruz. Bu arabayı almayı düşünen arkadaşlara kıyas için milisaniyeler içerisinde vites geçişi yapan DSG veya EDC yi test etmelerini öneririm, otomatik neymiş görsünler

Emre 21.03.2015 17:34

Murat bey ben dahil birçok kullanıcı araçtan çok memnun. Sanırım sizin kriterleriniz bayağ yüksek. Sizi hiçbir c sınıfı araç tatmin etmez. Size en az D sınıfı araçlardan birini seçmenizi tavsiye ederim.
Ses problemi sizin aracınıza mahsus bir problem olabilir mi? 25150 km aracımda baahsettiğiniz gibi sesler yok.
Süspansiyon olarak biraz sert diyebiliriz. Ama eğer ilk çıkan modeli almadıysanız her yerdeki forumlarda aracın süspansiyonuyla ilgili iyi ya da kötü yorumları bulabilirsiniz. En azından birkaç kez test edip alabilirdiniz . Sonuçta az paralar ödemiyoruz.
Parçalar normal bence sonuçta bir fiat yada renault kullanmıyorsunuz.
Servis problemi ülkemizde her markada bir sorun bence. Saygılı ilgili servis bulmak çok zor. Her marka özellikle doğuş grubununkiler( daha önceki aracım polo idi) para tuzağı. Birkaç farklı servis deneyip size en hitap edeni bulabilirsiniz...
Araçlar hakkında yorum yaparken dikkatli olmalıyız. Herkesin beklentisi farklı olabiliyor. Hiç iyi bir özellik bulamadığınıza şaşırdım doğrusu. Bence az yakan ,geniş bagaj hacimli , iyi yol tutan , güzel görünümlü ve donanımı bol bir araç. Beğenmediğim özellikleri de alışması zaman alan mcp şanzıman , ekranın bir önceki modelle aynı olması( makyajla değişiyormuş), çukurda ses yapan arka amortisörleri. Ama sorarsanız genel olarak çok memnunum ve aracımı kullanmayı seviyorum.

Murat ÖCALAN 19.03.2015 17:47

Arkadaşlar arabanın süspansiyonu çok kötü, araç 10 binde heryerinden ses geliyor, aynalar ufacık dokunma ile kırılıyor, parçalar pahalı. Servisleri rezil, araç az falan da yakmıyor. Sesi içeri çok veriyor, motor traktör gibi kalkışta ses yapıyor. Metalik boya kalitesi oldukça kalitesiz, en ufak bir dokunuşla çiziliyor.

BurakG 13.03.2015 12:47

Yaklaşık 1,5 senedir sahibi olduğum aracımdan en memnun olduğum şey düşük yakıt tüketimi ve buna rağmen çok canlı ve atak motoru, ayrıca sessiz ve confort plus olarak aldığım için içi gayet dolu, şanzıman tipini ise ben hiçbir zaman yadırgamadım bence gayet akıcı geçiyor

MEHMET 03.03.2015 21:34

Ötv indiriminden alan varmı fiyat ne

mehmet 03.03.2015 15:49

her şey güzelde vites geçişleri ile yakıt arasındaki ilişkiyi nasıl kurdunuz anlayamadım.

özgür öztürk 03.03.2015 13:17

2.yorumum; dün ayvalık-izmir arası gittim.Hava sıcaklığı 13-14derece idi.arabayı cruze kontrolde 90 km.hıza sabitledim,klima kapalı,yakıt inanılmaz idi,3-3.5 lt.arası gösterdi yol bilgisayarı,tabi hep bu suratlerde gidilmez ama rakam mükemmel.

kullanan 26.02.2015 12:43

yakıt konusunda bir bilgi vermek istiyorum.son 1 yıldır total den Euro dizel alıyordum (normalinden yani katkısız).araç vites geçişleri daha belirgin di.ama daha sessiz çalışıyordu.dün Shell Euro dizel normalinden aldım.sesi biraz arttı ama vites geçişleri gerçekten çok yumuşadı.aracımı daha çok sevdim. bilginize

Emrekrc 13.01.2015 22:50

2012 model aracım ort. Hız :25 km ort. Tüketim: 6.3 lt. İstanbul şehir içi. En son fulledikten sonra 789 km yaptım 193 tl lik mazot aldım.

Fatih 12.01.2015 19:37

2013 yılından sıfır aldım çok şükür hiçbir sorun yaşamadım. bence fırat arkadaşımız ya cep telefonu gibi kurcaladı arabayı, yada başka markaların satıcısı . . .

Oktay KALIÇ 11.01.2015 23:58

2013 model citroen c4 kullanıcısıyım exclusive paket içi full sınıfına göre harika bir araç esp nin o tutuş sistemi çok muhteşem çalışıyor 80-100 km hızla giderken karlı yolda hızlı hızlı sağ sol yaptığınızda araba yolunu değştirmiyor nereye çevirsen oraya gidiyor virajlarda da harika bir araç 1.6 dizel sınıfında alınabilecek güzel arabalardan birisi otomatik şanzımana alışıcaksınız o şanzıman sayesinde içerisindeki yakıtı kokluyor resmen :)

fırat 11.01.2015 09:54

tescil tarihi 02.01.2015 olan bu aracım 10.01.2015 tarihinde seyir halindeyken vites kutusu,esp,park freni,ve bir iki tane daha vererek beni trafikte rezil etti.1 hafta içinde bu olur mu kardeşim sıfır aldığım araba gözümde çöp oldu.bütün yaasal hakkımı kullanacağım.

hakan 04.01.2015 00:00

2012 dizel bende kullandım 6.5 dediğine bakma istanbul şehir içinde normal kullanımla trafik oldugu halde ayda bir depo fulluyordum fazla basınca 22-25 günde bitiyordu full depo

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2014
  • Yakıt Türü Dizel
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • Beygir Gücü 115 Hp
  • Maksimum Tork 270 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 11.2 sn
  • Maksimum Hız 190 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.9 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.2 lt
  • Uzunluk 4329 mm
  • Genişlik 1789 mm
  • Yükseklik 1498 mm
  • Bagaj Hacmi 408 lt
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Boş Ağırlık 1440 kg
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16