2017 Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi Shine ETG

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • Maksimum Hız 182 km/s
  • Beygir Gücü 92 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 11.4 sn
  • Maksimum Tork 230 Nm
  • Uzunluk 4157 mm
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Genişlik 1729 mm
  • Yakıt Türü Dizel
  • Yükseklik 1480 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 3.8 lt
  • Boş Ağırlık 1055 kg
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.4 lt
  • Bagaj Hacmi 358 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 3.5 lt
  • Yakıt Deposu 50 lt
2017 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
msafacan 28.11.2017 13:33

Aracı satın aldım 1000 km kadar tecrübe ettim. B sınıfından B ve C sınıfı ortasında konumlanan bu araca geçtiğim için beni her şeyiyle memnun etti. Yarı otomatik şanzımanı sabırlı, sakin ve ekonomik sürüşü benimsemiş sürücüler için ideal bence. Sabırlı olmayan, trafikte acele eden, hele hele performanslı kullanmak isteyen sürücüler hiç bulaşmasın. Motoru ise torku sayesinde gayet yeterli. Onun haricinde araç donanım ve konfor olarak beni tatmin ediyor. Tasarımı ise başlı başlına tercih sebebi benim için. Kimisi nefret ediyor o ayrı. Aracın başkaları için sorun oluşturabilecek eksikleri : vites geçişlerinin hissedilmesi, arka camların açılmaması, klima dahil bütün kumandaların dokunmatik ekranda toplanması, cam tavanın kapanmaması, dikiz aynalarının kapanmaması, elektronik park freninin olmaması. Bunlar sizi için sorun değilse gönül rahatlığı ile alın kullanın. 2014, 2015 Modellerinden temiz olanları 60-70 bin bandında bulunabiliyor. Bu fiyatlara otomatik dizel, iki-üç yaşında araç aradığınızda cactusun alternatifleri dacia sandero, clio, symbol, fluence gibi araçlar. Bunların yanında çok tercih edilesi bir araç bence. Ayrıca yıkatıp bir caddeye park ettiğinizde en az on kişi gelip araçla ilgileniyor bu ilgi de insanın hoşuna gidiyor.

Misafir-5078 24.09.2017 09:24

dün test sürüşü yaptım. araç bir çok b sınıf araçtan bile dar. arka koltuk diz mesafesi ve bagaj hacmi geniş. direksiyonu çok yumuşak. şehir içi manevralarda işinizi kolaylaştırıyor, fakat hız arttıkça sertleşme oranı başarısız. peugeot bu konuda daha başarılı diyebilirim.. süspansiyonları çok yumuşak, bu durum konforu çok iyi noktalara taşısa da, aracın dar ve uzun olması ve ağırlık merkezinin yukarda olması, viraj salınımlarında başarısız bir performans sergilemesine neden oluyor. aracın hafif olduğunu sürerken hissediyorsunuz. açıkçası bana hiç güven vermedi. fakat aynı hafif platformu kullanan 2008 için durum çok daha farklı diyebilirim. hafif olmasına rağmen ayakları yere basan, yola çok iyi tutunan bir araç. citroenin tasarımdan çok daha fazlasını vaad etmesi gerekiyor. test aracının ortalama yakıt tüketimi 5.3 lt idi. ben bu araçla 4 lt yakıt ortalamasını tutturabilirim.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ