2009 Citroen C1 1.0i SX

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
birgul 16.02.2015 23:26

Bende c1dusunuyorum bu benim ilk arabam olacak ,ama net değilim yakıtın ekonomik olmasi önemli ama otomatiklerin çoğu benzinli oluyor.tam otomatik benzinli nasıl ?beni bilgilendirirseniz sevinirim

Eyüp 10.11.2014 19:55

Benzinli 107 kullanıcısıyım ama arasında biraz farklılık gösteren kasa dışında bir fark olmasa gerek. Yakıt ekonomisi ve boyutları aracı şehir için çok elverişli kılıyor. Kullanımı çok zevkli. Uzun yolda 3000 devirde 110 km hız arabanın kontrolden çıkmadan kullanılabileceği son nokta. İbre kadranı 90 derece ile kesiyor. Kullananlar ne demek istediğimi son derece iyi anlar. Seri motor. Kalkışlarda segment farksız pek çok aracı geride bırakırsınız.

Mehmet 05.11.2014 22:28

Aracı kızıma almıştım. İstanbul'a taşındı. Bulunduğu semtte park yeri olmadığından, şu an aracı kendim kullanıyorum. Ayrıca kendi aracım olmasına rağmen çoğu zaman C1'i kullanmayı tercih ediyorum. Şehir içerisinde son derece pratik ve ekonomik. Yaşadığınız şehre göre değişebilir ama genellikle park yeri sorunu da olmuyor. Şehirler arası yolda fena değil. Yalnız gözünüzü yoldan ayırmamanız gerekiyor. Benim gibi sık sık şehirler arası seyahat eden ve büyük arabaya alışkın biri iseniz bu aracı şehirler arası yollarda kullanırken biraz daha dikkatli olmanız gerekiyor.
Aracım yukarıda görülen kırmızının aynısı, 2012 model ve 17000km de.
Aracı kullanmadan saçma sapan yorumlar yapıldığı için kendimi aracı bizzat kullanan ve test eden biri olarak yorum yapma zorunluluğu hissettim.
-EM Lisesi Motor bölümü mezunuyum. Uzun yıllar oto tamiri, direksiyon ve motor öğretmenliği yaptım. 1974'ten beri sürekli araç kullanmaktayım. Bu aracı almaya karar verdiğimde pek çok şüphelerim vardı. Fakat aracı kullanmaya başladığımda tüm şüphelerim ortadan kalktı. Virajlara son derece sert girerek kayma eğilimlerini denedim. Acaba önden mi kaymaya başlayacak, arkadan mı kaymaya başlayacak diye. Bütün zorlamalarıma rağmen kayma eğilimi göstermedi (kuru zeminde). Aracımın lastikleri 155 tabanlı idi bunun yerine yanak korumalı 165 tabanlı Premium Cont3 taktım. Aracı yüksekliği artmasına rağmen savrulma eğilimi göstermemesi aracın ne kadar dengeli olduğunun kanıtı idi. Fren denemelerim son derece başarılı , frenleme mesafeleri yeterliydi. Her seferinde ABS zamanında devreye girdi.
-- Üç silindirli Toyota motor bu araç için yeterli. 68Hp (Beygir) aracı alıp sorunsuzca istediğiniz yere götürüyor. Yalnız ilk çalıştırmada biraz sarsıntılı. Isınınca kayboluyor. Araca ilk bindiğinizde bu sizi şaşırtmasın. Bunun sebebi üç silindirli motorun ateşleme aralığının yüksek olması.

fatih 29.01.2014 23:53

mehmet bey bu araçla hız yapmak ölüme meydan okumaktır.bir araca çarpmanıza da gerek yok,lastik patlaması veya her hangi bir nedenle yoldan çıkmak allah korusun aracı tamamen parçalar,içinden canlı çıkmak mucize olur.

Deniz 18.11.2013 18:30

Her şeyde olduğu gibi araçlar da değerlendirilirken fiyat, performans, kalite ve emniyet olarak değerlendirilir.
1. En başta araç emniyetsiz. (Euro Ncap 3 yıldız)
2. Araç hafif olmasına rağmen performans yok (14 saniye 100 km)
3. Araç plastik kalitesi olarak ço düşük.
4. Araç bomboş.(Hep kırmızı)
5. Araç A sınıfı bir araç olmasına rağmen ve çok pahalı.
He ben illaki de böyle bir araca bineceğim diyorsanı, siz haklısınız ne denilebilir ki...

zehra 24.08.2013 22:44

Yakit acisindan muhtesem bi arac motorsikletden az fazla yakiyo ben istanbul antalya gidis donuse sadece 280 lira odedim ve cok rahat gittim geldim kimse bisi solemesin benceeee

mehmet 29.05.2013 20:11

2007 model 1.4 HDI kullaniyorum, yaklasik 5 yildir bizde ve 70bin km ye yakin yol yaptik ... su an 124bin km.de... simdiye kadar sukurler olsun mekanik veya elektriksel hicbir problem yasamadik... olumsuz yorum yazan arkadaslari anlamak mumkun degil, aractan beklentileri nedir de karsilamamis bilmiyorum ... yalniz ben aracimla defalarca uzun yolculuk yaptim ve otoban ortalama hizi olarak 145 leri gordugum oldu... genel olarak da yine otobanca 140-150 civarinda seyrediyorum, 2500 d/dk ve 140km hiz ve aracin hic yorulmadan bunu uzunca bir sure yapabiliyor olmasi cok keyif verici... son hiz olarak da kadranda olmayan 180'i gordum, zira kardan cubugu dijital saate dayandi... bunlarin haricinde tabiki kucuk bir araba ve tabiki arkada oturanlar icin pek keyifli degil... dizel motor olmasi ve torkunun yuksek olmasi sebebi ile hic bir zaman agirlik problemi yasamadik, ki arac benimle birlikte 1 tona yaklasiyor genel olarak :) defalarca 4-5 kisi yolculuk yapildi fakat hic bir zaman ne yokusta ne otobanda ne de sehir icinde cekis problemi yasatmadi ... park etmekteki rahatligi, yakit ekonomisi, performansi ve insani hic yormayan motoru ile kesinlikle tercih edilebilecek bir arac... artik dizelini satmiyorlar ama ikinci el dizeller kesinlikle dusunulebilir.. takla atma riski yasayan arkadas araci nasil kullandi bilmiyorum ama dingil mesafelerinden dolayi bu araca takla attirmak inanin zor ben bazen sadece keyif olsun diye evin onundeki kavsakta geceleri hizli donus yapiyorum :) belki benim oldugun taraf agir bastigi icin sola donuslerde sikinti yasamiyorumdur su an pek emin olamadim :) fakat dedigim gibi otobanda 160 ve uzeri hizlarda hic problemsiz seyredebiliyorsunuz ... istanbul-gerede arasini 2 saat gibi bir surede aliyorum, tabi trafik musade ediyorsa ... yoksa deli gibi arac kullanan biri degilim yanlis anlasilmasin ... fakat aracin sinirlarini da zorlamayi severim ortam musaitse (esim uykuya daldiysa falan yani :) )

Eda 06.05.2013 17:31

Bende almayı düşünüyorum ama yorumlardan dolayı kafam cok karıştı

mahmut 20.04.2013 01:44

ben 2 yıldır kullanıyorum 1.0 sensodrıve modelini yakıt açısından çok iyi nerdeyse dizel bir araç kadar yakıyor.ortalama şehir içi ve dışı karma 5 litre yakıyor. ayrıca triptonik olmasına rağmen çok seri,yalnız malzeme açısından çok zayıf.ayrıca bunların motoruda Toyota motorudur.

hızır 12.04.2013 20:31

düşünüyordum ama yorumlar cok kötü

denız 12.02.2013 00:19

bende almayı dusunuyordum ama yorumlardan sonra vazgectım

eymen efe 19.12.2012 13:49

otuz bin çok değil mi? otuza b sınıfı daha iyi arabalar var. ya da ben mi abartıyorum?

sadettin 12.12.2012 09:46

çok konfor arıyorsanız elbette eksik,ancak yinede tasarruflu bir araç vergi,yakıt,vs orta gelir seviyesi için ideal bir araç bence.

TITCH 12.10.2012 17:52

tahmin edeceginiz en ucuz malzeme kullanilmis. eger arabaya 2 den fazla kisi binecekse arabanin alti yere carpiyor, kilolu biri iseniz bence his dusunmeyin derim. citroen nin daha kaliteli oldugunu dusunuyorsaniz yaniliyorsunuz, diger arabalarini bilmem ama citroen c1 icin gecerli degil. peugot 106 toyota igo c1 hepsi ayni, hepsi polonyada uretilmis. benim arabam sadece 6000 de 1 yillik bile degil, ama kasislerden gecerken gacirtilar gelmeye basladi bile cok pismanim bu arabayi aldigima, benzinide az yaktigini soyluyorlar ama, hizli gitmeniz gerektiginde hic de ekonomoik degil, cok yavas istanbul trafigi icin hic tavsiye etmiyorum. zaten biraz hizli viraja girdiginizde takla atma riski var , yeni aldigim ilk hafta aliskin olmadigim icin iki kez takla atmaktan dondum. :(

emrah 16.04.2012 01:25

aracın en büyük sorunu malzeme kalitesi çok kötü.belli km yaptıktan sonra her yerinden ses geliyor ve çileden çıkıyorsunuz.suzuki daha iyi bir tercih olacaktır

meltem 24.03.2012 17:30

emrah bey banada yardımcı olurmusunuz? ufak tefek bi araç otomatik olmalı 30 tl yi geçmeyecek.tercihler arasında suzuki splans ve alto var. sizin önereceğiniz hangisidir?

meltem 29.11.2011 13:35

ben yeni alacağım lütfen iyi ve kötü taraflarını tecrübeden dolayı yazarmısınız

ayhan 03.03.2011 17:46

yakıtı çekişi güzel ama çok ses war

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2009
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 998 cc
  • Beygir Gücü 68 Hp
  • Maksimum Tork 93 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 13.7 sn
  • Maksimum Hız 157 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.1 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.6 lt
  • Uzunluk 3435 mm
  • Genişlik 1630 mm
  • Yükseklik 1465 mm
  • Bagaj Hacmi 199 lt
  • Yakıt Deposu 35 lt
  • Boş Ağırlık 800 kg
  • Lastik Ölçüleri 155/65 R14