2018 Citroen C-Elysee 1.6 HDi Live

  • Silindir Hacmi 1560 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 11.2 sn
  • Beygir Gücü 92 HP
  • Maksimum Hız 180 km/s
  • Yakıt Türü Dizel
  • Uzunluk 4416 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 4.8 lt
  • Genişlik 1748 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 3.7 lt
  • Yükseklik 1477 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.1 lt
  • Bagaj Hacmi 506 lt
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Boş Ağırlık 1090 kg
  • Maksimum Tork 230 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 185/65 R15
  • Yıllık Vergisi 1.649 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
71
75
54
33
* Euro NCap standartları gelişmekte olduğundan geçmiş sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamaz

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3574 01.03.2019 10:02

merhaba herkese kazasız şürüş diliyorum.
aracı alalı 2 ay oldu. şirkette 301 kullanıyordum motorunu bildiğim için aldım. yorumları okuyorum da gerçekten aracın segmentine göre yorumlar yapılmıyor.
aracı artı ve eksileri ile dilim döndüğünce değerlendireceğim inşallah faydalı olur.
öncelikle artılarından bahsedelim;
1-araç motor bakımından gerçekten çok güzel gücü hissettiriyor yokuş dinlemiyor.
2-yakıt anlamında gerçekten çok ekonomik hele birde sakin kullanım olursa tadından yenmiyor.
3-konfor açısından da bence gayet iyi durumda (B segment araç için)
4-bagaj geniş ve kullanışlı (bagaj havuzu alırsanız daha iyi olur)
5-araç gerçekten seri 3 km lik dik yokuşta bile banamısın demiyor.
6-donanım olarak da gayet yeterli (yokuş kalkış olmaması hariç) renault hala baz modelde arka camlar manuel. C segment bazı araçlarda bile olmayan çocuk kilidi var hareket edince kendiliğinden kapıları kilitliyor.
7-birçok araçta hız sabitleme yokken bu araçta hız sınırlama bile mevcut.
8-Euro 6 motor olduğu için bakımları 15.000 km de bir yapılıyor bu da gerçekten güzel.(ama maliyetini bilmiyorum)
9-benzinli araç fiyatına dizel ve kuvvetli bir araç daha ne olsun.
Eksilerden bahsedecek olursak;
1-yalıtım konusuna biraz daha önem verilebilirdi ama yinede yüksek hızlar hariç (120 üstü) gayet makul.ben keçe yaptırdım motor ve bagaja %20 kesti
2-cam düğmeleri kapıda olmaması rahatsız edebilir ama ona da insan alışıyor.
3-hafif ve biraz yüksek araç olduğu için viraja hızlı girmemek gerekiyor.( aslında bu bütün araçlar için geçerli hayat ucuz değil sonuçta)
4-arka koltukta başlık olmaması biraz sıkıntı.
5-iç aydınlatma konusunda zayıf ortaya bir tane lamba konulabilirdi.
6-yokuş kalkış desteği olabilirdi ( ama kuvvetli motor olduğu için aslında çok da önemli değil)
7-ön kol dayama olsa iyi olurdu ( özellikle uzun yol için insan arıyor)
8-hararet göstergesi yok. neden koymadıklarını anlamış değilim 6.nesil motor olduğu için hararet yapmayacağını düşünüyorlar galiba.

herkese keyifli sürüşler diliyorum.

Misafir-692 16.02.2019 20:28

Motor çok iyide iç tasarım felaket.

Misafir-393 25.01.2019 12:36

Şehiriçi kullanımda gayet başarılı ve yeterli bir araç uzun yolculuk için 120 km üstüne çıkılmadığı sürece fena sayılmaz. Yakıt ve performans olarak gayet başarılı ve yakışıklı duran bir araç. Güvenlik hususunda pek güvenilir gelmiyor ancak berbat demek içinde bişeyler sunmak lazım. Kiralık araç olarak kullanmıştım ve bence şirket aracı/kiralık araç olarak çok mantıklı bir tercih

Misafir-7861 24.01.2019 21:43

Bu motor bu araca fazla. Yol tutuş hissiyatı iyi olmayan bir araç ve sürekli savrulacakmış gibi hissediyorsunuz. Keşke 150-200 kg daha ağır bir araç olsaydı, yada 75 beygir 200 tork lu bir motoru olsaydı hem bir tık daha uygun fiyatlı olurdu.

Misafir-9224 06.11.2018 00:12

Yol tutuşu çok kötü ve rüzgarda çabuk savruluyor 130 km araç kayıp gidecek gibi genişlik dışında hiç bir artısı yok uzun yolda rüzgar sesinden kafan şişiyor resmen

cm296 03.12.2018 12:02

cok keskin bir virajı nasıl dönersiniz? 120 ile mi?
yol tutuş neye göre ? cok para verdimde haketmiyor mu ? yoksa stndartlarda bir arac mı?
biraz aracla ilgili zaman gecirmişliğiniz olsa böyle yorum yapmazdınız, veya önyargılar birilerinden geçebiliyor, cünkü '' öyle demişlerdi '' diye bir algı kafalarda olusturuluyor....
aracların 301 de dahil tek problemi bence direksiyon fazla büyük, kibar degil..ve arka kapı cepleri eksik. onun haricinde bir eksigi yok...yol sesi, motor sesi bir cok aracda var, bu aracdaki ses alma olayı abartılacak kadar degil...

ecd 12.08.2018 12:12

** 1.6 Blue HDi Live 100 beygir 254 Nm. Perfomans ve yakıt kritelerine göre edindiğim bu araç yalıtım konusunda tüketiciyi üzecek türden değil. Yol, rüzgar ve motor sesi 130km hızlarda bile kanımca tahammül edilebiler seviyelerde. Kimi C segment araçlarda da tabir-i caiz ise aynı desibelle!!! karşılaştım. Yol tutuşu bazı malum araçlar gibi değil ama iddia edildiği gibi zayıf bulmadım. Malzeme kalitesi üretim amacına yönelik. Yakıt ekonomisi bakımından piyasada nam salmış bir otomobil fakat ben henüz fabrika verilerine yaklaşamadım. Torku ve ivmelenmesi müthiş bir sürüş keyfi veriyor yalnız vites geçişleri uzun. Herkese hayırlı yolculuklar dilerim.

umutkaan 20.05.2018 01:05

tam bir ekonomi aracı, içi ve bagajı geniş ferah, seri. Eksiği yol tutuşu zayıf, hız max 120 olursa sorun yok. İçeriye ses veriyor demişler evet bir golf değil.geçen hafta 3 günde 1100km yol yaptım,seri kullandım, şiçi dışı karışık 34krş yakmış. ekonomi isteyen ve ben sürat sevmem diyenler için ideal.

Misafir-7774 25.04.2018 11:08

Bu araç ekonomi için üretilmiş, az yakıp çok kaçmayı birinci plana almış, az biraz da donanım olsun denmiş bir araç. Çok parası olanın bu araçla ne işi olabilir. Bu araç sadece parasına göre ülkem insanı için iyi bir araç. Neden C segmenti veya D sınıfı araçlarla mukayese ediliyor anlamıyorum. Güvenlik anlamında da donanım anlamında da elbet eksikleri var ama genişliği, tüketim değerleri ve sorunsuzluğu ile rakiplerinden bir tık önde bence. Donanım isteyen bir c elysee paarsı üzerine koyup passat alabilir veya sıfır elysee fiyatına 10 yaşında bir passat da olur, tamamen tercih ve öncelik olayı.

Misafir-3239 23.04.2018 11:54

Sayın 8569, dedikleriniz, c elysee ve 301 için doğru ancak bu fiyata da başka az yakan, büyük boyutlu, periyodik-servis masrafları az araba yok.(Belki Fiat Egea'yı sayabiliriz ama onun da fiyatı bundan daha yüksek. Kalitesi de bir tık yukarıda)

Bu araçtan yakıt tasarrufu haricinde bir Honda Civic, VW Golf performansı bekleyemeyiz. Fiyatına göre oldukça az yakan, içine çok şey sığdırabileceğiniz bir araba. Fiyatına göre rahatlıkla iyi bir araç diyebiliriz. Araçların bir suçu yok ne yazık ki bütün araçlar pahalı ki en mütevazi dizel arabalar bile burada olduğu gibi 90 bin lira oldu.

Misafir-8569 22.04.2018 17:42

Daha önceki yaptığım araştırmalara göre araç konfor konusunda piyasadaki en kötü araç büyük ihtimalle. Yol, motor, rüzgar sesi oldukça yüksek. Yol tutuş olarak da çok kötü. Özellikle uzun yolda çok sıkıntı yaşarsınız. 110 km.den sonra güven vermemeye başlar. Güvenlik konusunda da çok ciddi sıkıntıları olan bir araç. Çarpışma testinden 3 yıldız almış. Bu devirde çok büyük bir ayıp olarak görüyorum. Üstelik araçta yan/perde hava yastığı da yok. Kelle koltuk desek abartmış olmayız kesinlikle. Donanım deseniz yok. Ekran için bile ayrı para alıyorlar.
Bence aracın eksilerini saymakla bitiremeyiz. Buna karşılık HDI motoru tam bir efsane ve ödüllü bir motor. 1090 kilo bir araçla birlikte çok büyük tasarruf sağlıyor. Ama hayatta her şey tasarruf değildir. Şehir içi şirket aracı olarak değerlendirilebilinir.

cm296 22.11.2018 13:05

90 km sonrası hiç bir araç güvenli değildir...testler en fazla 70 km'ye kadar ölçüm yapıyor...sürat her şekilde tehlike... o yüzden golf saglam kalır, bu tip araclar c eliyyse ,301 ler kalmaz toz duman olur gibi söylemler sehir efsanesi...kimse burda makine müh, güvenlik mühendisliğine soyunmamalı....

Misafir-5283 22.04.2018 13:18

arac hakkında bilgisi olan varmı

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi