2014 Chevrolet Cruze HB 1.6 LS

  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

Yorum yapmak için buraya tıklayarak giriş yapınız.
YORUMLAR
e22 04.01.2014 15:19

kdr bey ivmelenme için 97 oktan yakıt kullanın. tabi alacağınız istasyon da önemli reklam yapmak istemiyorum

fırat 01.01.2014 13:38

Araç fiyatına göre ideal fakat ortada araba yok bayilerde bulunmayan aracın fiyatını düşürmüşler bu da ikinci eli olumsuz etkiliyor.

kdr 31.12.2013 20:51

aldım güzel fakat istediğim ivmelenmeyi alamıyorum malesef

ENGİN 30.12.2013 10:41

Şu andan sonra bu markayı almak hiç mantıklı değil istedikleri satışı yapamadıkları için ülkemiz dahil avrupadan çekileceklerini açıkladılar 2016 ya kadar yedek parça temin edeceklerini açıkladılar ama yedek parça fiyatları daha da şişecektir, araç fiyatlarındaki indirimde bundan kaynaklanmaktadır.Almayın üzülürsünüz.

gürsel 29.12.2013 16:30

harika bi araç bendede 2012si var konforu yeter ayrıca çokta yakmıyo sanıldığı gibi tupte ideal yakıyo.

altan 24.12.2013 14:39

ls modeli 3-4 aydır zaten hiçbir bayiide yok, şubat mart gibi sport ve lt paketinin geleceği bilgisi aldım ancak fiyat garantisi verimiyorlar

serdar 24.12.2013 04:38

bu araba hiç bir bayide yok bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevnrm teşklr.

sarkan 19.12.2013 15:29

bende almayi dusunuyorum, aracı alan arkadaslar ve test sürüsü yapalanlar performans hakkinda bilgi verebilirlermi, benim icin tek problem simdilik bu. onun dısında arabayı çok beğendim yakından inceledim.

Ali 16.12.2013 17:58

uğur bey chevrolet avrupa pazarından çekilme kararı aldı.o yüzden fiyatları düşürdüler

uğur 15.12.2013 20:43

ya ben bişey anlamadım, 2012 model cruze hb 1.6 ls bakıyorum ikinci el 33 bin 34 bin 35 binde ve boş paket yani ve benzinli, sıfırına bakıyorum 31 bin 30 bin civarında, neden bilen var mı???

ibrahim 15.12.2013 12:13

Hali hazırda 2011 cruze aracımız var. Araçtan gayet memnunum evet çok yakıyor ama tüp tavsiye ederim. Lorenzo marka tepe arac gayet uyumlu normalde 50 kis yakan aracımız şehir içi suna 30 kis yakıyor lpg de...

umuek 14.12.2013 23:16

mustafa bey 2013 ün başlarında euro nekadardı varmı bilginizz.. adamlar eldekılerı verıolar artık uretimleride yok

adanalı 13.12.2013 00:10

kampanya var diyolar bayiye gittim o elimizde kalmadı diyorlar daha dolusuna daha pahalısına yönlendiriyorlar

emrahh37 10.12.2013 19:55

Aysun hanım yukarıda ki yakıt verilerini ben yazmadım, yorumları okuyun lütfen çoğu dahada fazla yaktığından şikayetçi..ön takım bunlardada megan 2 lerdede hep sorunlu olarak lanse edildi kullanıcılar tarafından..

aysun 10.12.2013 12:06

emrah beye katılmıyorum on takımında en ufak bir sorun yok renolt la yada dastırla karıştırdınız galiba.. yakıtıda okadar dediğiniz gibi fazla yakmıyor ...unutmayın avrupada beş yıldızlı bir arabadır saygılar

serkan....... 09.12.2013 22:05

Elazığ bayisine koştum araç kalmadı başka yerdede bulunmaz 1.4 motorlu var 41.000 tl ye dedi. yani indirim diye bişey yok sanki çunku ellerinde mi yok bize mi yok deniliyor diğer bayileri araştırmak lazım..

emrahh37 09.12.2013 06:38

evet fiyatlar dibe vurdu zaten dahada düşer deniliyor.alanlara satanlara kötü oldu, bende geçen yıl çok düşündüm bu araçtan almayı ama nasip olmadı Suzuki aldık..Kullanan arkadaşlara tavsiyem binsinler, bu fiyata alınabilir mi bence alınır.Neticede dünyada 1,5 milyonsatmış bir otomobilden bahsediyoruz, avrupada satılmasa ne olur.Olan oldu zaten sıfırı ve 2. eli değer kaybetti.Yanlız Cruze ların genel olarak şikayet konusu 1-Yakıt ki herkes için çok önemli benzin 4.90 2- Ön takımlardan gelen ses şikayeti....

mustafa 09.12.2013 02:09

çekilecek diye fiyatları düşürdük diyorlar ama araştırın 2013 başlarında bu arabanın fiyatı zaten buralardaydı.forum sitelerinden araştırabilirsiniz.

engin26 08.12.2013 20:26

Hep cruz almak istemişimdir.Fakat yakıtından dolayı almadım.İyikide almamışım.Çünkü General Motor Avrupadan Chevrolet i Çekiyor.Fiyatlar dibe vuracak.

FİKO 15.11.2013 07:45

Bu torku düşük araçları anlamıyorum. sene 2012 deydi 150 li torklar. yeni üretiminde artırmaları gerekli

egmemre 20.10.2013 16:52

bende 2 ay önce 2011 ls plus sedan aldım araçtan cok memnunum yolda giderken herkes sana bakıyor yakıt da kilometrede şehir içi 47 kuruş felan yakıyor donanım ve içini söylememe gerek bile yok tek kelimeyle mükemmel ancak araçta sevmediğim tek yön aracın ön takımında kasisilerde ses geliyor servis işe birşeyi yok dedi anlamadım gitti ses sadece kasislere ve bozuk yola sert girdiğinde geliyor onun haricinde birşey yok ama yinede başka araç almayı düşünürsem sadece model yükseltecem. bide araç hantal diyenler şöyle bi durup kaza kökleyip kalkış yaosınlar 2. viteste 100 ü geçiyor araç

sakaryalı 30.09.2013 12:37

bende yeni aldım 2013 model bu kadar rahat araba görmedim arkadaşlar

zafer 15.09.2013 20:00

arkadaşlar bende 2013 cruze aldım.herkez benzinden bahsediyor.allaha aşkına nerde 40.000tl ye bu kadar rahat bu kadar donanımlı ve bu kadarda saglam araba.aracın 12 000 km oldu.bursada oturuyorum bugün depoyu fuulledim.ankaraya gittim orda dolaşdım geri dönerken eskişehir çıkışında benzin aldım.hesapladım ve aracım 350kuruç yakdı.ya neresi fazla bu araca hatta 160 ile 190 arası bir süratla geldim.şimdi söyleyin buradaki gaz tenekeleri yanı dacia linea albeyayı bu paralara vermezken bailer cruz gibi göşterişli ve saglam bir araba alıyorsun ve bu yakıtıda çok buluyorsun.

şener 30.08.2013 15:29

2012 cruze hackback aldım. 15.000km benzinle kullandım. şehir içi 47 kuruş yaktı feleğimi şaşırttı. 2300 tl.ye landrezo marka sibop yağlamalı tüp taktırdım. çekişi de iyi yakıtı da. şehir içi 27 kuruş, şehir dışı 20 kuruş yakıyor. ayrıca 3000 km.de 1 kg.'da özel yağ yakıyor sibopları yağlayan--80 tl. litresi. çok memnunum.

ferhat.c 21.07.2013 00:20

benim aracımda lpg var km 24-25 kuruş arası yakıyor ben doğuda yaşıyorum buralarda gaz ayarını çok iyi yapamıyorlar aracımı ilk aldığımda gaz ayarı ankarada yapılmıştı ve o zamanlar 22 -23 kuruş yakıyordu.aracımı hiç benzinde kullanmadım ama benzinde kullanan çok sayıda cruzeci yakıttan şikayet ediyor haklıda olabilirler bilemiyorum.aracın lpg de çok az yakıyor olmasında bir gariplik olsa gerek:)

zafer 20.07.2013 13:50

cruz almak isteyenler önce petrol açsın ben 2012 sedan ls plusu var 9000 de şehir içiinde 65 kuruş yakıyo benzin düşmanı tüp takılıncıda 40 50 binde sipopları degiştireceksin dediler

Onur 01.05.2013 22:56

Arkadaşlar bendecruze hatchback 1.4 otomatik almayı düşünüyorum ama aynı zamandada 2. el piyasasını düşünüyorum, ikinci el piyasası hakkında ne düşünüyorsunuz?

bmw2002 17.09.2012 14:41

chevrolet cruze hatchback mükemmel tasarımı var. ayrıca yakıt tüketimi konusuna gelince sıfır araba aldın mı ilk 10000 km çok yakması normaldir.hele 10000 bekle ondan sonra arabanın normal yakıt tüketimi değerlerine geldiğini göreceksiniz.araçta esp tcs standart arkadaşlar.

mert 01.07.2012 16:01

araba cok konforlu ve yol tutuşuda cok iyi

bulut 28.06.2012 06:58

GM NİN baş markası CHAVROLET... CHAVROLET in CORVET ve CAMARO sunun ADALELİ ASİ KANINI TAŞIYOR...reno, pejo, astra, golf, auris segmentindeki birbirine benzerliğin dışında olan CRUZ, farklı bir amerikan kanı...

hüseyin 15.06.2012 19:05

mıllet ne kadar cahıl ya bu chevrolet cruze ve diger modellerı amerıkan arabası degıl bunların tüm parcalari ayrı ayrı 7 8 ülkeden gelıyor ve amerıkada üretilmiyor GM bünyesinde üretılıyor opel getırıyor bu aracları sızlerede catma chevrolet lere biniyorsunuz bılmeden yorum yapmayın araştirmadan arac almayın 33 bın ne chevrolet size arama yapar sızde bınersınız ancak catma chevrolet bınersınız böyle

AHMET 17.05.2012 12:00

selam arkadaşlar...cruze hb 1.6 LT Plus EDition WTCC aldım..1 hafta oldu..araç beni içine hapsetti resmen..yakıt düşünen insan 1.2 motor alsın derim..araba harika.

boldplot 12.05.2012 15:08

arkadaşlar bende cruze hb almak için dün bayiye gittim fiyatta herşeyde anlaştım bugün test sürüşüne gittim yaklaşık aracı 1 saat denedim bence araç mükemmel her şeyiyle harika,spor ve sedan özelliklerini taşıyan harika araç,düşünenlere tavsiye edrim....

özdemir 06.04.2012 22:58

bende curez sahibiyim 10 ay oldu alalı gayet memnunum sadece yakıtı fazla ama konfor hız aksiyon ne ararsan var 1sene önce tatile gittim didime sanki nasıl gittiğimi geldiğimi anlamadım aydın otabanında 210 gördüm yakıtan dolayı lendironzo tüpten şaşmayın cok memnunum

Ersin 31.03.2012 19:51

Arkadaşlar Cruze fazla yakmıyor.Cruze fazla yakar diyenler aynı segmentteki diğer marka araçlaraın internet sitelerine girin teknik özelliklerine bakın küçük farklarla göreceksinizki yakıt tüketimleri aynı. Cruze çok yakmıyor memlekette benzin pahalı kardeşim. Ayrıca bir arkadaşımız hız sabitlemeler tehlikeli refleksi zayıf insanlar kullanmasın falan buna benzer birşeyler yazmış. Hız sabitleme frene hafifçe dokunduğunda zaten devre dışı kalıyor eğer refleksin zayıf ise frenede geç basmış olacaksın zaten.

KADİR 25.01.2012 18:50

NİYE AĞIRILIK YOK.. Chevrolet. sitesinde de göremedim .sanıyorum çok hafif araba onun için yazmayı uygun görmemişler
Bir de hız sabitlemek tehlikelere yol açabilir .bazı ülkelerde yasak . yağmur başladı yada ani bir durum var .insanın refleksi o kadar hızlı olamaz .iş işten geçer .
Aynı şekilde yokuştan kalkış desteğine dikkat edin. bu sistem arabanın parametreleriyle oynuyor. arabanın bazı aksamlarının çok güçlü olması lazımdır. kolaylık derken yanlış şeylere yol açmayın .

yavuz 25.01.2012 16:08

bende chevrolet cruze sedan 2012 model var çok özelliği var inanamadım bende bmw 520 D vardı onun özelliklerinde kaymayı önleme tuşundan tutunda park sensörüne kadar herşey var memnunum kısaca ama yakıtı çok hesapladım şehir içi km 654 krş yakıyor

emırxan 11.01.2012 16:00

bendede cruze hb var manyak birşey sport desen sport ferahlık desen ferah alanlar beklemeden alsın

SAMAET 26.12.2011 20:56

vala bende aldım curuz hb cok güzel konforlu güçlü bir araba 124 beygır 37 bin tl iç tasarımda diş cok harıka bence on numara alanlar hiç kararsız kalmasın alsınlar super arac

fatih 21.12.2011 13:16

3 aydır kullanıyorum memnunum ama biraz fazla yakıyor tüp hakkında bilgisi olanlar paylaşsın lütfen

Ersin 12.12.2011 20:32

Arkadaşlar cruze hb aracımda bir şeye şahit oldum bilmiyordum ön tekerlekler zemine tutunamadığında örneğin yokuş çıkarken yada zemin kayganken devreye arka tekerlekler giriyor süper yaa ..

Bertuğ 28.11.2011 00:46

2011 model ls plus chevrolet cruze aldım . arkadaşlar aracı hiç düşüğnmeden alıcak olan varsa alsın daha önceden almadıma cok pişmanım tam bir canavar . 220 km lik ibrede en son raddeye deydirdim araba gidicem diye bağırıyor resmen bence bi dk bıle durmayın alın

Ersin 15.11.2011 20:30

Cruze Hb At 2011 model araç aldım tek anlamıyla Canavar herkesin gözü arabada Oldukça da geniş.Güclü ve Yolların Kralı.

batuhan 11.11.2011 09:44

1 ay dır 2011 cruze hb lt plus kullanıyorum. bende başlarda çok yakıyor amerikan arabasına güven olmaz diyenleri duydum.her kontağı açtığımda yeniden kendimi tebrik ediyorum.artık turklerinde isime gereksiz para verme alışkanlığını bırakması lazım. jettanın sınıfında olmasına karşın herkez polo ve golf ile kıyaslıyor. ben tavsiye ediyorum.

turgay 24.09.2011 10:37

ben aldım çok güzel tavsiye ederim görüntü duruş harika

Mustafa 23.09.2011 19:10

bence fiyat gayet normal o dediğin a3 1.16 bu sıfırlarını bu fiyata bulamazsın 50 milyardan başlıyor golf de öle bence bu araba dış görnş 0larak 3 ünden de güzel ve daha ekonomik amerikan arabası beş para etmez diyen arkadaşım ford musteng ve eski chervolet arabaları haknda pek bilgisi yok sanırım jeep flnda çok güzel amerikan araçı chervoletin bu araçı bence çok güzel

furkan 05.09.2011 20:36

bende cruze hb almak istiyorum anlaştım ama kararsızım cıtroen c4 renoult megan arasında kaldım bana yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim

murat 14.08.2011 16:43

temmuz18 de hb lt at aldım sanruflu 38.000 tl ye çok hoş araç tavsiye ederim.

tutku 16.07.2011 11:00

cruze hb aldım kullanıyorum lt sunroof lu çok iyi 35500tl herşey dahil yol tutuşu diğer özellikleri aynı segmentte ve özellikteki araçlardan 10000tl ucuz esp standart çok önemli

Alperen 26.06.2011 12:02

Sedanın gölgeside kalacak görüntüsü var. Arka tasarım hiç ama hiç hoş durmamış. Focus, Golf, A3, Astra gibi araçların tasarım olarak gerisinde kalmış. Tutunabilmeleri için tek yolları fiyatı aşağı çekmek görünüyor...

onur 21.06.2011 18:57

100. yıla özel olarak tasarlanmış bi araç olduqu için fiyatı ilk başlarda istediqimiz gibi olmicak düşüncesindeyim.. önü alçak arkası braz daha yüksek qibi inş. öle deqildir.. 2 ay sonra piyasada sanırım..

sinan 13.04.2011 22:25

bu araba sedan fiyatından ucuz olması gerekiyor hemde benzinli audi a3 bmw 1,16 alırım daha iyidir 28,000 35,000 arasından fazla olamaz pazar payı istiyorlarsa bu fiyatın üstü kepenk kapatmaktır.

TequiLa 01.04.2011 11:26

Arkadaşlar yeni bir araç almayı düşünüyorum ama çok kararsız kaldım.Daha önce sıfır 206 sedan vardı inanın görüntüsüyle hiç bir alakası yok.Şimdi 30 ve 35 milyar arası iyi bir arac almak istiyorum fakat 2. elmi yoksa sıfırmı alsam almaya kalksam da hangi marka alsam die çok kararsız kaldım Bana Yorum ve bilgilerinizle yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler

çağlar 08.03.2011 16:56

sedanı 34000 tl den başladığına göre bunun fiyatı da 32000 tl den başlayacaktır düşüncesindeyim 40000 tl yi kesinlikle bulmaz başlangıç fiyat olarak

volkan 06.03.2011 23:48

bu arabanın fiyatı tam olarak ne kadar bilginiz varmı ?

kaan 30.11.2010 13:32

dediğin gibi 40 yakın bi fiyata satışa cıkar bu araba kesınlıkle değmez chevin 2 elinde her zaman hayal kırıklıgı yaşarsın bende 2010 golf var 38,100 e aldım çokta memnunum hakkını verıyor paranın bundan öncede 2001 golf vardı çok iyi fiyata sattım yanı 2 eli bile değerli olan bir araban olacak

iso 12.11.2010 14:54

chevrolet 3 tane kullandım.Ben hiçbir sorun yaşamadım bence parasına göre bu arabalar çok iyi.

tarık 11.11.2010 09:23

Opel Astra Classic III ' e çok benzemiş sanki...

hakan 06.11.2010 01:59

bence güzel olmuş ama biraz gulıyetdan çalmış

autocountact 30.10.2010 10:26

chevrolet artık bildiğimiz amerikan aracı deil o artık korede üretiliyor çıkışı ise 2011 temmuz olarak öngörülüyor... opelin astrasını bu araca tercih ederim...

escobar 07.10.2010 15:04

bence amerikan arabası beş para etmez paranızı çöpe atmayın derim.40.000.00 aşa aşağ ı olmazbu fiyatlara emin olun çok daha iyi araba alabilirsiniz...

SADETTIN USLU 03.10.2010 14:21

BENDE CRUZ ALACAKTIM HB GORUNCE VASKECEBILIRIM SUPER OLMUS NE ZAMAN TURKIYEDE OLUR MERAKLANDIM SIMDI FIYATTA UYGUN OLURSA SUPER OLUR

yıldırım 27.09.2010 23:20

bende fiesta 2004 model bi arabam var ve satıp cruze sedan almayı düşünüyordum. ama bu daha sportif duruyor. özelliklede dizel seçeneği geliyor. türkiyeye gelmeside 2011 i bulur. en kısa zamanda gelirde bende alırım. hayırlısı olsunda...

yusuf 03.09.2010 14:59

harika bir araç ama şuan piyasada varmı bu araç merak ettim

  • 0 KM Satış Dışı
  • Model Yılı 2014
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 5 İleri Düz
  • Silindir Hacmi 1598 cc
  • Beygir Gücü 124 Hp
  • Maksimum Tork 155 Nm
  • 0-100 Km Hızlanma 12.8 sn
  • Maksimum Hız 190 Km/sn
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 9.0 lt
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.3 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.6 lt
  • Uzunluk 4510 mm
  • Genişlik 1797 mm
  • Yükseklik 1477 mm
  • Bagaj Hacmi 413 lt
  • Yakıt Deposu 60 lt
  • Boş Ağırlık 1305 kg
  • Lastik Ölçüleri 205/60 R16