- Silindir Hacmi 1598 cc
- 0-100 Km Hızlanma 8.7 sn
- Beygir Gücü 136 HP
- Maksimum Hız 210 km/s
- Yakıt Türü Benzin
- Uzunluk 4324 mm
- Şehir İçi Ortalama Tüketim 7.2 lt
- Genişlik 1765 mm
- Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
- Yükseklik 1421 mm
- Karma Yakıt Tüketimi 5.7 lt
- Bagaj Hacmi 360 lt
- Vites Tipi 8 İleri Otomatik
- Boş Ağırlık 1305 kg
- Maksimum Tork 220 Nm
- Yakıt Deposu 52 lt
- Lastik Ölçüleri 195/55 R16
- Yıllık Vergisi 970 TL
- Sürücü Hava Yastığı
- Yolcu Hava Yastığı
- Yan/Perde Hava Yastığı
- Diz Hava Yastığı
- Lastik Basınç Kontrol Sistemi
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
- EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
- ESP (Elektronik Denge Sistemi)
- ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
- Ön Sis Farları
- LED Gündüz Farları
- Alaşım Jantlar
- Arka Park Sensörü
- Elektronik Park Freni
- Geri Görüş Kamerası
- Yol Bilgisayarı
- Hız Sabitleme Sistemi
- Yokuş Kalkış Destek Sistemi
- Yağmur Sensörü
- Far Sensörü
- Start Stop Sistemi
- USB Girişi
- Bluetooth Bağlantısı
- Navigasyon Sistemi
- Otomatik Katlanan Yan Aynalar
- Xenon Ön Farlar
- Manuel Klima
- Çok Bölgeli Dijital Klima
- Soğutmalı Torpido Gözü
- Isıtmalı Sürücü Koltuğu
- Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
- Deri Döşeme Koltuklar
- Deri Direksiyon Simidi
- Fonksiyonel Direksiyon Simidi
- Elektrikli Arka Camlar
- Ön Kol Dayama Ünitesi
- Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
- Anahtarsız Giriş Çalıştırma
- Refakatçi Aydınlatma Sistemi
- Sunroof/Cam Tavan
- Koyu Renk Arka Camlar
Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.
CO2 Emisyon değeri sonuçları bulunmamaktadır.
Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi
Benzer Karşılaştırmalar
@birisi makyajlı kasada arka farlar aracı küçük gösteriyo gibi geldi bana.. Ben mevcut kasayı beğeniyorum zevk meselesi.. Ayrıca şuanki 1.16i 'nin motor-beygir gücü performansı 1.18i olarak adlandırılmış gibi..Tabi yeni kasa motoru güçlerinin çok bilmediğim için detaylı yorum yapamıcam..
Yeni BMW 1 serisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
1 aydır aracı kullanıyorum çok memnunum yol tutuş,performansı şanzımanı çok başarılı..İç dizaynı ve kalitesi süper bence..fiyatının hakkını veriyor..Eksi yönü biraz ses sistemi zayıf diyebilirim.
Bir sürü arkadaş aracın yakıt harcamasını araç bilgisayarından bakarak yazıyor sanırım;yani nasıl yapılacağını bilmiyor.Araçların kendi bilgisayarlarının verileri hiçbir zaman doğru olmuyor.Tek yöntem depoyu fulleyip en az 100 km sonra tekrar fulleyip ödenen paranın km ye bölünmesiyle çıkar.Yoksa kendinizi kandırırsınız.
Aracım 2013 model 116i.yeni makyajlı kasa çıktığı için aracı değiştirip mercedes a ya da cla serisi almayı düşünüyordum. Araçlar ile yapılan yorumları ve çıkan arızaları okudukça ve de aracın ön konsolunu detaylı inceledikçe bmw ye binmeye devam etmenin ne kadar akıl karı olduğunu anladım. Gerçekten bmw ye binmek büyük keyif. 1 serisi bile olsa bunu hissediyorsunuz.motoru,vitesi, iç malzeme kalitesi, sürüş modları vs...
kullanım şartlarına bağlı tüketin. antalya şehir içi 7.5, şehir dışı 5.5 geziyorum normal insan kullanımıyla.hiç de fazla yakmıyor. çok yakan arkadaşlar kullanımtarzınızı veya kullandığınız ortamı , emsal araçların benzer şartlarda ne kadar yaktığını sorgulayın.
Araci alali 2 ay oldu 3.depo yu fullladim... 52 litre ile sehir ici 450 km yol gidiyor.. oryalama 10.5 gibi yakiyor... alirken bana 8 den yukari cikmaz demistiler...
aracı alalı 4 ay oldu. techno+trio ve Türkiye paketi var. şehir içi 8,1 lt şehir dışı agresif kullanım comfort modda 6,5 lt yakıyor. aslında bmw ye biniyorsanız yakıt tüketimine takılmamanız gerekir. virajda inanılmaz güvenilir. 3 yıl tsi motor dsg şanzıman kullanmış biri olarak kesinlikle farkı hissedersiniz. dsg deki yazılım ile hızınız düşük olsa dahi en yüksek viteste aracı kullanıyorsunuz dolayısıyla ani hızlanmalarda yada sollamada kick-down yapmanız yada aracın uygun devri bulmasını beklemeniz gerekirken bmw de bunu yaşamıyorsunuz. çünkü hızınıza göre aracı ideal viteste tutuyor. yol tutuş tartışılmaz. araçta sunulan s.o.s uygulaması bence çok inovatif bir fikir olmuş. kaza geçirdiğinizde yada trafikte tacize uğradığınızda bu butonu kullanarak araçtaki sim card sayesinde uydudan yeriniz tespit ediliyor ilgili yardım ulaştırılıyor. butona bastığınızda sesli aramada sizden cvp gelmiyorsa bulunduğunuz konuma doğrudan sağlık ekipleri ulaştırılıyor. sistem herhangi bir kaza anında airbag ler açıldığında siz butona basmadan devreye giriyor.
arkadaşlar bu 116i otomotik viteste comfort+ledli angel bi-xenon farlar ne kadar ? soylerseniz sevınırım saygilar
techno ve trio paketli araçlarda kampanya vardı 84bine veriyordu bayiler sunrooflu 87bin. dizel düz vites 80bin istiyorlardı tabi araç kaldımı bilmiyorum bedelli çıkınca bizim araba alma işi yattı
yol tutuşu kötü diyenler youtube da testleri var özellikle ıslak zeminde yapılmış onları izleyebilirsiniz...
Aracım 116i sportline blackline serisi.kullanmayan nasıl keyifli sürüş karakteri olduğunu inanın anlayamaz.ayrıca arabanın alt yapısı, üzerinde birçok değişiklik yapmaya izin veriyor.ben aldıktan sonra cruise control navigasyon internet bağlantısı virajda farların yanması ve f1 vites eklettim,performansı yeterli olmasına rağmen gücünü 186 hp ye çıkarttım.aracın son hızı 210 km. Ne yaparsanız yapın daha hızlı gidemiyorsunuz.arabada asla güç kaybı yaşanmıyor.ben sürekli sport modda gitmeme rağmen istanbul trafiğinde 8.5 lt ortalaması.benim zor alıştığım şey direksiyonu oldu. Hissiz değil,ağır değil ama diğer elektrik destekli direksiyonlarsan daha farklı yapısı var.mutlaka deneme sürüşü yapınn ,alırsınız...
1.16 i otomatik sahibi olalı tam bir gün oldu. Henüz 120 km yaptım. Tek cümle ile çok iyi hissettiriyor. BMW bir ayrıcalık 1 serisinde de bunu sonuna kadar yaşıyorsunuz. Muhteşem bir şanzıman' harika direksiyon ve oturuş pozisyonu. Performans oldukça iyi. Arkadan itiş zaten spor kullanım için bir adım önde. Daha önce 3 yıl E 46 kasa 3.28 kullanıcısıydım. Teknoloji gerçekten ilerlemiş. 1.6 motordan çok daha fazlasını hissettiriyor. Hem golf hem Audi 3 hem giulietta hem de mercedes a ya baktım. Bir tek giuilietta ile arasında kaldım. Hepsini ciddi test ettim. Ama BMW farklı hissettiriyor. En son Joy kampanyası oldukça mantıklı bixenon Çelik Jant otomatik klima aydınlatma paketi v.s 84.400 ayrıca 3 yıl 60000 km bakım paketi hediye. 0 bir BMW ye yaklaşmayı kolaylaştırmışlar. herkes kendi kriterlerine göre seçim yapıyor. ben sadece görüşümü paylaşmak için yazıyorum. kesinlikle tavsiye ederim
bencede guzel araba
Joy Edition olarak sunulan modeli test ettim. Aracın şanzımanı bir harika. C segmentindeki bir çok arabayı denedim böylesini görmedim. Motorun gücü gayet iyi, şanzımanla uyum mükemmel. Donanım da gayet yeterliydi. Golf almayı düşünüyordum ama şuan BMW'ye dönmüş durumdayım. Golf 7 de gayet iyi bir araba ancak BMW 1 serisi kullanım açısından daya fazla keyif verdi.
ibrahim bey 2012 model 1.16 nın performansına kötü demişsiniz bu videoyu izler mısınız 1.16 nın performans verileri
https://www.youtube.com/watch?v=2eUqLB145bQ
2012 model 1 16 i otomatik vites arkadaşlar araba mağzeme yol tutuş açısından evet güvenli fitesler geçişler çok iyi ama performans olarak bmw yakışmayan bi performans.2011 modelleri 55 bin civarında fakat bu paraya sadece bmw almış olursunuz.yolda yanınızdan geçen eski model araçları seyredersiniz
Yakit konusunda kararsiz kaldim kullanan arkadaslar bilgilendirse sevinirim.
29 mayıs 2014. Ankara Konya yolu Borusan'dan test sürüşü yaptım. Öncelikle firma temsilcisi Ozan Bey'e yakın ilgi ve alakasından ötürü teşekkür ederim. Keyifli bir test sürüşü yaptım sayesinde. Merak ettiğim tüm ayrıntıları ben sormadan izah etti. Araç gerçekten süper..Gaz tepkileri mükemmel. Zincirleri sizin elinizde olan ve ileri atılmaya hazır komutunuzu bekleyen azgın bir doberman gibi diyebilirim. Hava yağışlı olmasından, kayma korkusu yaşadım fakat kendini hemen toparlayan süper bir araç. Kararım BMW olacak..Teslim alacağım günü iple çekiyorum..
periyodik bakim 700 tl civarı
2013 model 1.16 benzinli almayı düşünüyorum ciddi ciddi.Bakıyorum Kore araçları Diğer Avrupa araçları (reno Pejo Fiat vs ) dünya para ve 1-2 yıl sonunda servis kapısı aşındırıyor..Beni düşündüren bakımları çok pahalı diyenler var..Bu konuda bilgi verirseniz.
136 Beygir ve 220 Nm tork, bunlar aslında %20 kadar düşük yazılmış değerler. Ciddi testlerde bu motor 160 Beygir güce sahip olduğunu açıkca gösteriyor. 4.5 lt şehirler arası tüketim hiç zor değil. Şehir içi ise 6.4 lt üzerini görmedim. 8 ileri şanzuman, yeni motor, ve Efficiency Dynamics sisteminin katkısı gerçekden hissediliyor.
şu anda ne mercedes a180 ne audi a3 nede vw golf bmw 1 serisiyle aynı kalitede bu hem iç malzeme kalitesi olsun hemde motor gücü ve marka olarak hiç biri bmw kadar sağlam deil burda kötüleyen arkadaşlar golf diye tutturmuşlar yalandan bmw yi kötülemeyin 2. elde gayet güzel satılıyo 2006 modeli 45 bin den gidiyo zaten birinci eli 90 bin arabaya 8 sene binipte 60-70 bine satamazsın o yüzden kimse kötülemeye çalışmazsın...
1.16 connected edition donanımını inceleyen arkadaşlar yorumlarını paylaşabilirlermi
Oncelikle herkese selam,
Mukayeseye hic girmeden, 116i yi tanımayan arkadaslar icin birkac noktayi anlatmak isterim.Rakamlari unutun, bu arac arkadan itisli arti muhtesem bir sanzimani ve cok seri bir direksiyonu var.Yavas seyrederken bile cok zevkli bir surusu var,hele viraj icinde hafif yuklenip tatli tatli drift seviyorsaniz bu arabayi bir test edin.Arabanin sessizligi ve icindeki kalite de dikkatinizi cekecek. Turbonun miriltisi disinda iceride yol lastik vs gurultusu hic yok.Eco pro da tuketim rahatca 8 altina dusuyor.Fiyati cok degil .bu arac bunu eder.
Saygilar..
1 serisinin coupe ve cabrio modellerin üretimi durdu. yanlış bilgilerle insanları yanıltmayın
arkadaşlar ben 2013 m sport aldım lütfen aracın özelliklerini bilmeden golf ve benzeri araçlarla karşılaştırmayın
1 serisi üretimi durduruldu artıık eldekiler ucuza alınabiliryada kaldırılabilir
mercedesin yeni a serisi gene hayal kırıklığı yaşattı bmw 1 serisi ile yaptığı gösterişli donanımlı araçlar bu yılda sınıfta kaldı yani golfun eline gene su dökemediler iki markada ne yaparsa yapsın golfü hb araç sınıfında geçecekleri hala daha düşünmüyorum 1 ay önce kullanmaya başladığım 1 serisi bana bu araca boşa para verdiğimi öğretti aynı şekil bu aracı almadan önce yöneldiğim ve uzun süreler test ettiğim a serisi 4 yıl bindiğim 2008 model ve bu araçların yarı fiyatı olan golfumu aratmıyor değiller şimdi daha iyi anladım vw gene neden halk arabası dedklerini ucuz ve kaliteli bu aracı düşünenler iyice araştırıp yeterli binme imkanı sağlamalarını daha sonra almaya karar vermelerini tvsiye ediyorum
arkadaşlar 6aydır bu aracı kullanıyorum:golf ,a3 ,mercedes ve bu arabadan birisini alacaktım.test sürüşünde bunu seçtim. sport moduna alınca iyiki bunu almışım diye hep gururlanıyorum.akselerasyonu çok iyi.8ileri otomatik vitesi süper(eski astra h kasa kullanıcısı olarak söylüyorum) .yakıt ekonomik modda kullanmıyorsanız 9 litre şehiriçi,ekonomik modda 8litre.ve bmw kullanıyorsun birazda yaksın derim.
siz ya bu araca binmediniz yada ilk defa modelli araca biniyorsunuz bir arkadaşımda 2008 golf vardı.değiştirip 1.16 almayı düşünüyordu bir çok kişi tavsiye etmedi sonunda aracını bugun itibariyle aldı.aracı bayiden beraber getirdik ve 265 km lik bir yol yaptık aracı 110 km felan ben kullandım ve kendi aracıma göre hiç mi hiç hoşuma gitmedi aracı kaldırırken ve seyir halinde aşırı hızlanışlarda aracın direksiyonu resmen hakimiyet kaybediyor sanki aracın önü askıya alınmış gibi bir hal oluşturuyor inanmayan ve bu aracı kullananlar deneyeblir.arkadaşım golf kullanmış birisi olarak şunu söyledi golfle arasında fark var ama aman aman bir fark yok.
Bugün test sürüşü yaptım şimdiye kadar en beğendiğin tek geçerim on numara fiyatı biraz fazla inş indirim yapılır fiyatlarda mutlak alacağım araba bu son kararım
uzun zamandır öncen çekişli araç kullanıyordum, bu haftasonu bmw 1 serisi test sürüşü yaptım ve çok şey kaybettiğimi anladım. bu zevki hiçbir önden çekişlide bulamadım. tipi çirkin de olsa, pahalı da olsa farketmez. bundan sonra başka araçtan zevk alacağımı zannetmiyorum
bende bmv almadan önce yakıt tüketimi çoktur diyordum evet öyleymiş ama şimdiki motor çok tutumlu ve atık bir sürüş karakteri var
tipi çekici degil fakat 220 tork ve tork devrinin alt devirlerde başlaması aracı süper yapmış önceden gıcık oluyordum bu otomobile fakat binince fikir degişiyor otomtigi harika
Arkadaşlar, bu işin arkası-önü mü kalmış. İmkanınız varsa EfficienDinamics kiralayıp uzun yolda kullanın. Önünüzde araç görürseniz şikayetinizi en yakın bmw ye iletin:))
Sport mod da böyle kaçan bir araç yok... Trafikte carting zevkini almak isteyen "gençler" için süperrrr bir araç.
Araç satılmıyor diyenler de bir zahmet Almanya'ya gitsinler yollara bir göz atsınlar.
cevap basit:yüksek yakit tüketimi ve arkadan itisle bas edememek.Satanlarin sebebi bu olmali.
bmw hernekadar iyi sağlam ve göze çarpan bir marka olsada ne yazıkki 1 serisi için aynı şey söylenemez çünkü bu araç mercedes a serisi gibi golf ve a3 gibi araçlara rakip olarak yapıldı ama istediğini alamadı bugun ne yollarda nede galerilerde çok fazla 1 serisi göremiyoruz bunun sebeblerinin en başında bakım maliyetlerinin ve parça pahalılığı ikincisi ise arkadan itiş olması arkadan itişli araçları hb araçlarda pek öngörmezler mercedes bile a serisini önden çekiş yapmıştır çünkü hb araçlar arkadan itişi kaldırmaz yani dengesiz hareket etme olasığı önden çekerlere göre yüzde 70 tir.bu sadece hb araçlar içindir sedanlarda bu kadar sorun olmaz
bir konuyu merak ettim. Lütfen bilen birisi hepimizi aydınlatsın. çok güzel araba, kasa şık, güvenilir, otomatik şanzımanda sorunsuz bir kaç sağlam markdan biri. Ancak ikinci eline bakanınız oldumu? sıfır satılma istatistiklerine baktım, sıfıra kıyasla çok fazla sayıda ikinci el hemde yeni model satılan bmw-1 var. Çok beğenmeme rağmen bu durum beni biraz düşündürdü.
bende 2011 modeli var arac yakıt yönünden iyi olduğu söylenemez performansı çok süper uyguladığı 220 nm tork anında hissettiriyor ama arcın hoşuma gitmeyen tek özelliği yağmurlu ıslak ve gizli buzlanma gibi yollarda yol tutuşu iyi değil fazla hızlı gidemiyorsun heran kayacak korkusu var çünkü yağmurlu yolda üç defa felan hakimiyet kayboldu yavaş gittiğim için kurtardım sırf bu yüzden araçtan soğudum önceden 2007 golfum vardı o araca 4 sene bindim ve böyle bir sorun hiç yaşamadım
Arkadaslar ben bu arabayı hiç kullanmadım ama en beğendiğim tip ve cok merak ettigim bu aracı uzun zamandır kullanan arkadaslardan net bilgi almak istiyorum performans yakıt yol tutusu vs şimdiden TSK Çünkü bu aracı mutlaka almak istiyorum
ben 2 ay once sıfır aldım yok boyle birşey tek kelımeyle harıka arkadaşlar
bende bu araçtan düşünüyordum acaba arkadan itiş sorun olurmu bir habede bmw 2013 de önden çekiş yapacakmış doğrumudur acaba orhan bey a3 hakkında daha detaylı bilgi alabilirmiyim
orhancım kesinliklikle arkadan itişin verdiği heyecanı hiçbir araba dan alamazsın ama illa ön çekiş istiyosan, golf al sonuçta audi: volkwagen grubunda daha fazla para vermene gerek yok audi ye
araç çok güzel hayal ettiğim bir kasa içi harika dışıda süper çok almak istiyorum ama arkadan itişli olduğu için almakta kararsızım büyük bir ihtimalde almıyacağım a3 ün içi hoşuma gitmedi koltuğu en aşağı indirmeme rağmen aracın önü görünüyor iç dizayn basit gibi ikisinde test sürüşü yaptım audı daha oturaklı geldi bmw de iyi ama audı önden çekişli olduundan daha çok güvn veriyor ikisinde henüz almadım başka araba arştırıyorum bulamassam audı alacağım
ÖZGÜR BEY lüks ve spor oto markaları hepsi arkadan çekişlidir ama motorlarıda çoğunlukla ortada yer alır ;) yani performans ve güç kaybı yok.
her nekadar arkadan itişli araç konforlu vede performanslı olsada kaygan zeminlerde uğraştırıyor.bence audı derim çünkü audı kasasını alimünyüm yapan tek firma buda demektirki araç hiçbirzaman çürüme yapmayacak
cemil bey arkadan itiş en konforlu ve sürüş zevki veren sistemdir.lüks ve spor oto markaları hepsi arkadan çekişlidir ve asla ondan vazçeçmezler.Önden çekiş sistemi maliyeti ucuz olduğu için a,b,c, segment araçlarda kullanılır.bilğinize
arkadaşlar bu aracı kullanan varsa bilgi verebilirmi 136 hp 230 nm tork iyi bir değer yanlız arkadan itiş beni tedirgin ediyor aklımda audı a3 de var hangisini tercih edeceğimi karar veremedim