BMW Active Tourer Outdoor

BMW Active Tourer Outdoor
BMW, Active Tourer konsept modelinin crossover versiyonu, Active Tourer Outdoor modeline ait fotoğrafları yayınladı. Gold Race Orange olarak adlandırılan turuncu rengi, sert kokpit materyalleri ve iki bisiklet için taşıma sistemi ile standart Active Tourer konsept çalışmasından ayrılan Active Tourer Outdoor, bu ufak değişiklikler ile beklentileri karşılayamadı. Hafif arazi kullanımına uygun olması için tasarlanan Active Tourer Outdoor konsept modelinin aks uzunluğu 2670 mm ile Active Tourer konseptinden 90 mm kısa olsa da, orijinal modelden daha uzun, geniş ve yüksek. Active Tourer Outdoor konsept modelininası ilgi çekici özelliği ise önümüzdeki birkaç gün içerisinde Almanya'da OutDoor Friedrichshafen Fuarı'nda sergilenecek bisiklet taşıma sistemi. Bisiklet taşıma sisteminin neden BMW için özel olduğu ise şirket tarafından yapılan açıklamayla belirtildi: “Geleneksel çözümlerin aksine, BMW Active Tourer konseptinin Outdoor versiyonu bisiklet taşıma sistemini aracın dışına monte bir şekilde değil içinde konumlandırıyor. Bisikletleri kuru ve temiz tutmanın yanı sıra çalınmanın ve hasarın da tam önüne geçmenin avantajı, bu sistem ile sunuluyor. Üstelik bisiklet taşıma sistemi kullanılmadığında kolay bir şekilde katlanarak bagajın yan sütunlarında gizleniyor, böylelikle en ufak bir alan kaybının dahi önüne geçilmiş oluyor.” Tıpkı geçtiğimiz yıl Paris Otomobil Fuarı'nda sergilenen Active Tourer modeli gibi Active Tourer Outdoor modeli de 1.5 litrelik benzinli motor ile ortak çalışan hibrit motordan aldığı gücü ön tekerleklere iletiyor. Benzinli ve hibrit motoru ile toplam 187beygir güç üretecek Active Tourer Outdoor modeli 0-100 km/s hızlanmasını 8 saniyenin daha altında tamamlarken, 200 km/s son hıza ulaşacak. Konsept otomobilin ortalama yakıt tüketimi ise 100 kilometrede 2.5 litre olarak belirtilmiş.

12.07.2013 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Alp K. 26.07.2013 03:00

Hibrid motorlarda pil masrafı yok. Renault fluence hibrid değil tam elektrikli bir araçtır. Hibrid araçların pili şarj edilmez araç kendi kinetik enerjisinden elektrik enerjisi üretir ve bu enerjisi ilk kalkışlar ve hızlanmalar gibi güç isteyen durumlarda benzinli motora takviye olarak verir. Bu nedenle yakıt tüketimi 2,5 lt dir. Ancak şuda bir gerçektir ki fabrika değerlerine herzaman için 1.5 - 2 lt eklemek gerekir. Buda 100 km.de 4-4,5 lt gibi bir rakama denk gelir.

mehmet ç 18.07.2013 05:12

bu aracın hem benzin hemde hibritin pil masrafı olucak örneğin benzine ayda 250, yada 300 tl öderken bunda hem benzine hemde hibrit in pil kirasına ödiceksiniz, renault'ya sorduğumda ayda 80 euro pil kirası ödiceksin dedi buda aylık 200 tlye gelir, aracın benzin masrafınıda üstüne eklediğimi ayvayı yedik demektir :D , gidersin dizel alırsın 200 tlye doldur depoyu gez en uğraşıcaksın, sade benzinli araç bile bundan daha avantajlı

volki 17.07.2013 21:16

E madem oyle nıye dızel ve benzın var. Cıkarsınlar hıbrıtı kurtulalım su yakıt belasından. Ama emınım onun fıyatı ne olıur onuda merak etmıyor degılım!!

mehmet ç 15.07.2013 06:33

hanifi göktaş bu araç dizel olsaydı senin dediğin olurdu ama bu araç hibrit motor, sapla samanı karıştırmayın

hanifi göktaş 14.07.2013 00:35

bmw olacak, 8 saniyede 100 km ye çıkacak, 187 beygir güç 2.5. litre yakıt nasıl test edildi acaba, geçen haftarda passat 3.8 litre dizel ile amerikada rekor kırmıştı. passat'ın rekoru güme gitti mi?

yavuz 13.07.2013 01:04

araç hibrit ondan 100 km'de 2.5 lt

burak 12.07.2013 14:51

187 bg güç ve 100kmde 2,5 lt çok abes geldi