B Serisi Güncelleniyor

B Serisi Güncelleniyor
2011 yılından bu yana dünya çapında 350.000 adetten fazla Sports Tourer araç satan Mercedes-Benz, bu segmentin lokomotifi durumunda olan B Serisinde çığır açmaya hazırlanıyor. Aile kullanımına uygun kompakt yapısıyla bu alanda en çok tutulan model olan Mercedes-Benz B Serisi iç ve dış donanımlarında önemli geliştirmeler ile gelecek. En önemli modifikasyonlardan bir tanesi farklı kullanımlara ve ihtiyaçlara cevap verebilecek geniş motor seçenekleri. Tüketimi 100km de 3,6lt ile 5,0lt arasında değişen 5 farklı dizel motor ve 5,4lt ile 6,6lt arasında değişen 4 farklı benzinli motor seçenekleri her kesimden kullanıcıyı memnun edecek gibi görünüyor. Yeni nesil kompakt sınıfın ilk temsilcilerinden olan Mercedes-Benz B Serisi bu segmentte başarısını sadece motor seçenekleriyle değil estetik görüntüsü ile de perçinlemeyi hedefliyor. Firma, yeni modelin çizgilerinden duyduğu memnuniyeti Mercedes-Benz pazarlama departmanı yöneticisi Ola KALLENIUS "Efsane hiç bu kadar güzel görünmemişti." ifadesi ile özetliyor. Yeni nesil B Serisi, bu güzel görüntüsünü yepyeni bir ön tampon, makyajlanmış arka tampon, iki kanallı geniş ön ızgaralar, led gündüz farları gibi arabanın görüntüsüne dinamizm katan detaylara borçlu. Daha etkileyici bir görünümün yanında ekstra güvenlik de sağlayan gündüz ve gece led aydınlatmaları, bicolour renkleriyle gün ışığı rengine çalan bir his uyandırarak sizi daha görünür kılacak. Mercedes-Benz B Serisi kullanıcılarını bekleyen yenilikler sadece arabanın dışından ibaret değil. İç donanımda da bir dizi lüks iyileştirmeye gidilmiş. 12 farklı seçeneği olan iç ambians ışığı ruh halinizi arabanın içine yansıtmanıza imkan tanıyacakken opsiyonel keyless go özelliği anahtara bağımlılığınızı azaltacak. Bluetooth gibi standart iletişim modülleriyle bağlantı kurabilen Mercedes Connect Me servisleri ile online olarak trafik yoğunluklarını sorgulamanız bile mümkün. B Serisinin el yapımı deri döşemeleri ise yeni seride konfora ne denli önem verildiğini gözler önüne seriyor. Lansmanından itibaren güvenlik konusunda iddialı olan Mercedes-Benz B Serisinde otomatik frenlemeyi sağlayan Çarpışma Önleme Yardımcısı (Collision Prevention Assist) ve Konsantrasyon Kaybı Yardımcısı(Attention Assist) gibi donanımlar da geliştirilerek güncellenmiş.

16.09.2014 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Yavuz 22.09.2014 14:54

Bİr önceki yorumum artık geçersiz. Bugün Mercedes'ten aradılar. Arabalar.gen.tr'de verilen modifikasyon haberi doğruymuş. Bundan sonraki siparişlerde sözü edilen bu değişiklikler gerçekleştirilecekmiş. Ancak mevcut stoklardan makyajsız araç alındığında fiyat avantajı olacakmış.

Yavuz 19.09.2014 14:46

Mercedes'ten bir temsilci ile görüştüm. B serisinin yeni kasasının zaten 2014'te piyasaya çıktığını, böyle bir makyaj tazeleme bilgisinin henüz kendilerine gelmediğini belirtti. Kasa değişiyor diye arabayı almaktan vazgeçmiştik.

uzman 17.09.2014 19:59

youtube açıp, vw yada Mercedes üretim bandını izleyin. asıl teknoloji üretilen araçlar değil, araçları üreten sistem. çok çok yüksek maliyet ve aynı zamanda babadan oğula geçmiş tecrübeyle birleşmiş kusursuzluk çıkıyor ortaya. mutlaka bizde bir marka üretiz, eh işte diyebileceğimiz araçları üretene kadar uzun yıllar geçer. tabi uzun yıllar geçtiğinde almanlar hala tsi yada tdi motor mu kullacağını sanıyorsunuz? çok büyük yatırımlar yapılır. yetişmek çok zor. bugün Japonya bile pazarı kaptırdı. bir kaç yıl içinde mevcut teknolojilerinin üzerine büyük yatırımlar yapmazlarsa, ihracatı tamamen duracak seviyeye gelecektir.
saab,volvo zarar ediyordu sürekli devleti zarara sokuyordu satıldı örneğin.
ülkemiz gerçekten çok zengin, boru toryumu vb.gibi dünyada bir numara olacağımız mutlaka farklı alanlar vardır. araç konusunda tren kaçtı...

Sıtkı 17.09.2014 17:16

dediklerinizin hepsine katılıyorum ama katılmadığım nokta dünyayı yeniden keşfetmekte. Yeni bir marka, markanın stratejisi, doğru ürünün tasarlanması, segmente edilmesi, üretilmesi, pazarlanması ve bunların hepsinden başarılı bir şekilde geçilmesi bu sırada da zaten neredeyse yok denecek kadar az karlarla çalışan dünya devi firmalarla rekabet edilmesi bu zamana kadar bu işi imkansız kıldı. Bu durumda iki seçenek var:

- Ya bunları yapmak için kendi markanızı Türkiye de ciddi anlamda dünya devlerinin karşısında avantajlı konumda tutmak (Bunun mevcut durumda dünya markalarının oturmuş durumda olan çok ciddi olarak üretim, yan sanayi ve istihdam varken hem dünya markalarına hemde içeridekilere kabul ettirmek anlatmak zorluğu)

- İkinci opsiyon bir markayı devlet teşviği ile satın almak (Volvo kaçtı, saab becerilemedi)

Ben ikinci opsiyondan yanayım. Bu marka kendi içinde bir süre sonra kendi markasını da çıkarak güce ve know-how a ulaşacaktır. Bugün geely markası Volvo mühendisleri ile s80 platformunu kullanarak süper arabalar tasarlıyor, ortaya çıkan markaya artık geely gözüyle kimse bakamaz...O artık bir volvodur...

T.C. 17.09.2014 16:18

sayın erkan,dedikleriniz olacak olsaydı bunları çok defa yazdım

olurdu son açıklamalar pilli oto yönünde,zaten renault denedi 215 araç satabildi 2 yıl boyunca,bu iş komisyona ,hatta alt komisyona havale edilmiş gibi,amerikalı pilli elektrikli otoyamı biniyor,aslan gibi benzinli,dizel arabaya biniyor,pilli aracı anadolunun ücra köşesinde nerede yükleteceksin? pil bitince kimden kaçtan alacaksın,otomobil 150 yıl önce ford tarafından amerikada yapıldı,yeniden keşfe gerek yok,alırsın bir platform,motoru da diğer parçalarıda biz yaparız uzayamı gidilecek?iş yokuşa sürülmese kendi aracımıza biniyor olacaktık,örnek te yazdım kore,güneydoğu asya grubu babayiğit beklemedi şirketi devlet kurdu halkı ortak yaptı sonuç başarı ile ortada,malezya protonu nasıl başardı?

Erkan 17.09.2014 11:39

ah ahh, biz ne zaman otomobil, akıllı cep telefonu gibi ürünlerde böyle dünya ile rekabet edecek güçlü ürünler yapacağız. 10 tl ithal et 11 tl ye sat la bu iş ne kadar daha gider. Şu an dünyada ABD hariç ki onlar ayrı bir dünyada gerçekten, bildiğimiz manada otomobillerde Alman (opel hariç) ve Fransız PSA ve Renault grubu dünyayı resmen solladı... Japon ve Kore ile digger tüm dünya bunların çok gerisinde kaldı artık. Ancak bu arayı hiç üretmeyerek kapatamayız. Bir yerden başlamalı ve sürekli geliştirme yapmalıyız. Savunma Sanayi'ndeki tecrübe ve gelişmeler buna yardımcı olabilir. Devlet "yok mu bir babayiğit" diyeceğine, artık bu işe liderlik edip 10-12 büyük holdingle ortak konsorsiyum şirket kurmaya öncülük etsin.