Auris Tamamen Değişti

Auris Tamamen Değişti
Yeni ithal Toyota Auris modeli büyük bir reklam kampanyası ile Türkiye Otomotiv Pazarı'na çok hızlı bir giriş yaptı. Nerdeyse tümüyle değişen Auris'te değişmeyen tek şey motor yelpazesi oldu. 2.0 litrelik ve 1.8 litrelik benzinli versiyonlarını vergi dezavantajı nedeniyle Türkiye'ye getirmeyen Toyota, sadece 1.33 ve 1.6 litrelik benzinli ve 1.4 litrelik dizel motorlar ile satışa sunuldu. 1.4 litrelik dizel motorunda alışılagelmiş MultiMode otomatik şanzımanı kullanan Toyota, 1.6 litrelik benzinli versiyonlarında ise CVT otomatik şanzımana yer vermiş. Daha iyi bir aerodinamik tasarım ile bir nebze sürtünme katsayısını düşürebilen Toyota, aynı zamanda modeli 50 kg daha hafifleterek yakıt tüketimi konusunda daha tutumlu bir model yaratmaya çalışmış. İlk bakışta yeni burun tasarımı ile çizgilerini sertleştiren Auris de en büyük fark bir önceki nesline göre bagaj hacminin %30 daha genişlemiş olması İç mekanda kullanılan plastik ve işçilik için markayı tebrik etmek gerekiyor. Özellikle ortopedik ön koltukları şu günlerde sadece üst sınıf otomobillerde görmek mümkün. Yeni Auris'in özellikle benzinli versiyonu ile ve çok iyi bir asfalt yolda motor sesini duymak neredeyse imkansızlaşıyor. Bu nedenle ses yalıtımı konusunda da oldukça başarılı olduğunu da eklemek gerek. İç mekanda oturma pozisyonuna göre kokpit elemanlarının yüksekte kaldığını belirtebiliriz. Kullanılan atmosferik motorun yapısı gereği hızlanma sonrasında sunduğu kararlı performans ise tatmin edici düzeyde. Son olarak markanın bir önceki modelinde bulunan eksikliklerine çok iyi çalışarak Yeni Auris modelinde ismi ve motoru hariç herşeyi elden geçirdiğini söyleyebiliriz.

18.02.2013 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
emrah a 24.02.2013 21:19

Döşemelerini beğenmedim üstelik avrupada satılan iç mekan opsiyonlarını da sunmuyorlar turkiyede. tek seçenek var sadece. türkler zaten anlamaz estetikten demişler heralde. kısa vites kolu çok şık ama sadece hybridlerde var. ök konsol dik çıkmış herkes sevmeyebilir.

toyota mı 22.02.2013 22:04

Toyota iyide arıza olunca kendi uslerine almiyolar hemen kullanici hatası ama bakimda giydirmeyi biliyolar ustalar iyi degil bastan saviyolar arizayi bile bulamadilar

vaylis 20.02.2013 13:55

toyota sonunda güzel b.ir arabayapmış birazda fiyatları düşürse

mutlu ç. 20.02.2013 11:48

anlaşılan yağ yakmaya devam edecek motor değişmemiş çünkü, bu araba alındığında 2 litre yağ da bagajda bulundurulması lazım, alanın Allah yardımcısı olsun...

ali mert 19.02.2013 19:11

yağ yakma sorunu ne durumda

ahmet 19.02.2013 11:51

çok şık olmuş.emeği geçenlerin ellerine sağlık.acaba fiyatları eskilere göre nasıl?

forrza 19.02.2013 11:26

Araba çok güzel ama şu orta konsolun asimetrik görüntüsü, flaşör düğmesinin çirkinliği, hava yastığı durum göstergesinin de konsolun göbeğine konması aracın güzelliğine gölge düşürmüş.

özgür g. 19.02.2013 11:08

hyundai e benzemiş..

ali a 19.02.2013 08:22

almak istiyorum ama en düşük baz modeli 40milyardan başlıyor..