2016 Audi TT Coupe 2.0 TFSI Quattro S-Tronic

  • Silindir Hacmi 1984 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 5.3 sn
  • Beygir Gücü 230 HP
  • Maksimum Hız 250 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4177 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 8.3 lt
  • Genişlik 1966 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 5.5 lt
  • Yükseklik 1353 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 6.4 lt
  • Bagaj Hacmi -
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık 1410 kg
  • Maksimum Tork 370 Nm
  • Yakıt Deposu -
  • Lastik Ölçüleri -
  • Yıllık Vergisi 2.772 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar
Yetişkin Yolcu
Çocuk Yolcu
Yayalar
Donanımlar
82
68
82
64
Euro NCap Çarpışma Testi standartları sürekli geliştirilmekte olduğundan geçmiş yıllara ait sonuçlar ile doğrudan kıyaslanamazlar.

2016 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Araba Delisi 26.04.2016 10:01

Malzeme ve işçilik kalitesi üst düzeyde. Kokpiti hem sade hem de işlevsel. Arka koltuklara geçiş sıkıntılı. Ayrıca burada oturma alanı çok kısıtlı. Alçak coupe tasarımının etkisiyle görüş açıları da kısıtlı. Dijital gösterge grubu çok yüksek çözünürlüğe sahip. Şerit takip sisteminin sert müdahalesine alışmak zaman isteyebilir. Bence bu sistem gereğinden fazla abartılı olmuş. Spor sürüş olarak hakkını verse de yüksek hızda kabine yapay bir motor sesi hakim oluyor. Tüm Audilerde olduğu gibi opsiyonel donanımlarla abartılı bir fiyat listesi karşınıza çıkabilir.

KULLANICI PUANLARI
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} kişi puan verdi
BİZİ TAKİP EDİN