2018 Audi A3 Sportback 1.0 FSI

  • Silindir Hacmi 999 cc
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Beygir Gücü 116 HP
  • Maksimum Hız 206 km/s
  • Yakıt Türü Benzin
  • Uzunluk 4313 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Genişlik 1785 mm
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Yükseklik 1426 mm
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Boş Ağırlık -
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Yakıt Deposu 50 lt
  • Lastik Ölçüleri 205/55 R16
  • Yıllık Vergisi 817 TL
  • Sürücü Hava Yastığı
  • Yolcu Hava Yastığı
  • Yan/Perde Hava Yastığı
  • Diz Hava Yastığı
  • Lastik Basınç Kontrol Sistemi
  • ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
  • EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
  • ESP (Elektronik Denge Sistemi)
  • ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
  • Ön Sis Farları
  • LED Gündüz Farları
  • Alaşım Jantlar
  • Arka Park Sensörü
  • Elektronik Park Freni
  • Geri Görüş Kamerası
  • Yol Bilgisayarı
  • Hız Sabitleme Sistemi
  • Yokuş Kalkış Destek Sistemi
  • Yağmur Sensörü
  • Far Sensörü
  • Start Stop Sistemi
  • USB Girişi
  • Bluetooth Bağlantısı
  • Navigasyon Sistemi
  • Otomatik Katlanan Yan Aynalar
  • Xenon Ön Farlar
  • Manuel Klima
  • Çok Bölgeli Dijital Klima
  • Soğutmalı Torpido Gözü
  • Isıtmalı Sürücü Koltuğu
  • Elektrikli Sürücü Koltuk Ayarı
  • Deri Döşeme Koltuklar
  • Deri Direksiyon Simidi
  • Fonksiyonel Direksiyon Simidi
  • Elektrikli Arka Camlar
  • Ön Kol Dayama Ünitesi
  • Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
  • Anahtarsız Giriş Çalıştırma
  • Refakatçi Aydınlatma Sistemi
  • Sunroof/Cam Tavan
  • Koyu Renk Arka Camlar

Euro NCap çarpışma test sonucu bulunmamaktadır.

2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ

YORUM YAZ
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-8411 03.05.2018 21:00

Tam otomatik, tork konvertörlü, sorunsuz, yakıt tasarruflu şanzıman için ZF yerine şimdi Aisin üretimi şanzımanlar var. Çift kavramalar gibi seri ve hatasız hem daha az maliyetli. Bu şanzımanı Pejo EAT6 diye kullanıyor. Yeni Suzuki Vitara'larda bu şanzımanı tercih ediyor. Kafam rahat olsun diyorsanız bir bakın derim.

Misafir-4450 03.05.2018 11:00

Ayrıca belirtmek gerek, araç D modunda çekmiyor gibi bir durum yok. Araç D modunda bulunduğu sürece 1400 devir bandında gitmeye çalışıyor. Bu bant sabit hızda gitmek için ideal, manuel bir araç için de aynı olan bir durum. Ancak araç siz yarım gazdan fazla basarsanız, vites düşürüp devam ediyor ve yine performans sağlıyor. Yani şöyle 1300-1400te giderken çok az gaz vereyim, araç hemen yesin gazı olmuyor ve olamaz. Bunun için S modunda gidip 2000 devir çevirtmek gerek araca, o zaman size gaza az basarken birazcık dokunsanız vites düşürmeden gazı alacaktır. Bu durum herhangi başka bir araçta da olacaktır, ben ekonomi modunda giderken performans sağlayan araç görmedim daha. Kısacası araçta performans yetersizliği yok, şanzıman da herhangi bir çift kavrama nasıl kullanılması gerekiyorsa öyle kullanılıyor.

Misafir-8557 03.05.2018 10:10

Bugün herhangi çift kavramalı şanzımana sahip araç aldığınızda bunları ister istemez yaptırıyor. Ben bu söylediğim geçişleri çok fazla yapmıyorum, daha önce manuel kullanıyordum ve şu an çok memnunum. Maalesef gerçekten otomatik vitesli bir araç istiyorsanız tam otomatik, tork konvertörlü bir araca bakmanız gerekiyor. Özellikle kaliteli olsun derseniz ZF şanzımanlı bir araca bakmanız gerekiyor. Bu araçlardan da sadece BMW 1 serisi kaldı uygun fiyatlı. İyi bir şey almak için en iyi ihtimal 150.000 lirayı gözden çıkartmak gerek. Hatta yeni gelecek kasası ile BMW 1 öncen çekişli olacak ve bu şanzıman kullanılmayacak, sebebi ise maliye. Ben de BMW 118i almak istiyordum açıkçası, ancak benim hesaplamama göre 8.5-9 litre tüketimim olacaktı(tork konvertörü enerji kaybına sebep oluyor ve tüketimi yükseltiyor) ve bu sebepten almaktan vazgeçtim.

Misafir-8118 02.05.2018 13:48

yorumunuza saygı duyuyorum ancak bu kadar para verip otomatik araç alacağım sonra da yok d modu yok m modu yok s vitesle oynayıp duracağım. manuel den tek farkı debriyajsız olması oluyor sizin kullanımınızla.
her tüketici parasının karşılığını istemeyi bilmeli siz bence beklentinizi düşük tutmuşsunuz araçtan.
bu araç hem d modunda gitmeli hem az yakmalı eğer az yaktığı iddia ediliyorsa.

Misafir-1832 27.03.2018 09:52

Yakıt tüketimi ile ilgili çok fazla yorum var internette. Bazıları aynı motorlu ancak daha düşük beygirli Polo 1.0TSI ile 9-10 litre ortalama tükettiğini söylüyor, kesinlikle bu tip yorumlara takılmayınız iş sizde bitiyor. Siz sıkışık trafikte gereksiz frenlemeler ve abartı ivmelenmeleri alışkanlık haline getirirseniz, üstüne aracı otomatik modda tutup bütün yol D2'de frene az basılı tutarak kastırırsanız bu araç çok yakar. Üstelik 10binde fren, 30binde kavrama bitirirsiniz ve olan cebinize olur. Şu aracın kavrama seti binlerce lira yazık günah. Daha önce Golf 1.2TSI kullanıyordum 7.4 litre ortalama tüketimim vardı, şimdi A3 1.0TFSI ile 6.9 litre ortalama yakıyorum ve olması gereken bu. Genel güzergahım sabah Bakırköy-Kadıköy, akşam Kadıköy-Bakırköy arası, yani görebileceğiniz her türden trafiğe giriyorum. Yol üzerinde yavaş akıcı trafikte "D" ve dur kalklarda "M" modunda kullanıyorum. Trafik açıldığında ise hiç de tasarruf yapacağım diye uğraşmayıp "S" modunda basıp devam ediyorum ve gayet iyi yakıt tüketimi yakalamaya devam ediyorum. Bu araçları kullanacak(1.0TSI, 1.2TSI) olanlar verimli araç kullanımı ile ilgili videoları mutlaka izlemeli. Araç eğer otomatik olacak ise DSG ve S-tronic için mümkün ise yabancı forumlarda yer alan yazıları okusunlar, gerçekten bilgilendirici içeriğe ulaşıp aydınlanacaklardır.

Kullanıcı Puanları
Yakıt Tüketimi
{{((versionVote.yakitTuketim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Malzeme Kalitesi
{{((versionVote.malzemeKalitesi / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Yol Tutuşu
{{((versionVote.yolTutus / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Hızlanma Performansı
{{((versionVote.hizlanma / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Ses Yalıtımı
{{((versionVote.yalitim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Vites Geçişleri
{{((versionVote.vitesGecis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
İç Mekan Genişliği
{{((versionVote.icMekanGenis / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Donanım Teknolojisi
{{((versionVote.donanim / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
2. El Piyasası
{{((versionVote.ikinciEl / 10) | customCurrency:"":",":".":1)}}
Toplam {{versionVote.total}} üye puan verdi