2018 Audi A3 Sportback 1.0 FSI

TEKNİK ÖZELLİKLER
  • Silindir Hacmi 999 cc
  • Maksimum Hız 206 km/s
  • Beygir Gücü 116 HP
  • 0-100 Km Hızlanma 9.9 sn
  • Maksimum Tork 200 Nm
  • Uzunluk 4313 mm
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Genişlik 1785 mm
  • Yakıt Türü Benzin
  • Yükseklik 1426 mm
  • Şehir İçi Ortalama Tüketim 5.6 lt
  • Boş Ağırlık -
  • Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.2 lt
  • Bagaj Hacmi 380 lt
  • Karma Yakıt Tüketimi 4.7 lt
  • Yakıt Deposu 50 lt
2018 YILI FİYAT GRAFİĞİ
YORUM YAZ
YORUMLAR
Misafir-8411 03.05.2018 21:00

Tam otomatik, tork konvertörlü, sorunsuz, yakıt tasarruflu şanzıman için ZF yerine şimdi Aisin üretimi şanzımanlar var. Çift kavramalar gibi seri ve hatasız hem daha az maliyetli. Bu şanzımanı Pejo EAT6 diye kullanıyor. Yeni Suzuki Vitara'larda bu şanzımanı tercih ediyor. Kafam rahat olsun diyorsanız bir bakın derim.

Misafir-4450 03.05.2018 11:00

Ayrıca belirtmek gerek, araç D modunda çekmiyor gibi bir durum yok. Araç D modunda bulunduğu sürece 1400 devir bandında gitmeye çalışıyor. Bu bant sabit hızda gitmek için ideal, manuel bir araç için de aynı olan bir durum. Ancak araç siz yarım gazdan fazla basarsanız, vites düşürüp devam ediyor ve yine performans sağlıyor. Yani şöyle 1300-1400te giderken çok az gaz vereyim, araç hemen yesin gazı olmuyor ve olamaz. Bunun için S modunda gidip 2000 devir çevirtmek gerek araca, o zaman size gaza az basarken birazcık dokunsanız vites düşürmeden gazı alacaktır. Bu durum herhangi başka bir araçta da olacaktır, ben ekonomi modunda giderken performans sağlayan araç görmedim daha. Kısacası araçta performans yetersizliği yok, şanzıman da herhangi bir çift kavrama nasıl kullanılması gerekiyorsa öyle kullanılıyor.

Misafir-8557 03.05.2018 10:10

Bugün herhangi çift kavramalı şanzımana sahip araç aldığınızda bunları ister istemez yaptırıyor. Ben bu söylediğim geçişleri çok fazla yapmıyorum, daha önce manuel kullanıyordum ve şu an çok memnunum. Maalesef gerçekten otomatik vitesli bir araç istiyorsanız tam otomatik, tork konvertörlü bir araca bakmanız gerekiyor. Özellikle kaliteli olsun derseniz ZF şanzımanlı bir araca bakmanız gerekiyor. Bu araçlardan da sadece BMW 1 serisi kaldı uygun fiyatlı. İyi bir şey almak için en iyi ihtimal 150.000 lirayı gözden çıkartmak gerek. Hatta yeni gelecek kasası ile BMW 1 öncen çekişli olacak ve bu şanzıman kullanılmayacak, sebebi ise maliye. Ben de BMW 118i almak istiyordum açıkçası, ancak benim hesaplamama göre 8.5-9 litre tüketimim olacaktı(tork konvertörü enerji kaybına sebep oluyor ve tüketimi yükseltiyor) ve bu sebepten almaktan vazgeçtim.

Misafir-8118 02.05.2018 13:48

yorumunuza saygı duyuyorum ancak bu kadar para verip otomatik araç alacağım sonra da yok d modu yok m modu yok s vitesle oynayıp duracağım. manuel den tek farkı debriyajsız olması oluyor sizin kullanımınızla.
her tüketici parasının karşılığını istemeyi bilmeli siz bence beklentinizi düşük tutmuşsunuz araçtan.
bu araç hem d modunda gitmeli hem az yakmalı eğer az yaktığı iddia ediliyorsa.

Misafir-1832 27.03.2018 09:52

Yakıt tüketimi ile ilgili çok fazla yorum var internette. Bazıları aynı motorlu ancak daha düşük beygirli Polo 1.0TSI ile 9-10 litre ortalama tükettiğini söylüyor, kesinlikle bu tip yorumlara takılmayınız iş sizde bitiyor. Siz sıkışık trafikte gereksiz frenlemeler ve abartı ivmelenmeleri alışkanlık haline getirirseniz, üstüne aracı otomatik modda tutup bütün yol D2'de frene az basılı tutarak kastırırsanız bu araç çok yakar. Üstelik 10binde fren, 30binde kavrama bitirirsiniz ve olan cebinize olur. Şu aracın kavrama seti binlerce lira yazık günah. Daha önce Golf 1.2TSI kullanıyordum 7.4 litre ortalama tüketimim vardı, şimdi A3 1.0TFSI ile 6.9 litre ortalama yakıyorum ve olması gereken bu. Genel güzergahım sabah Bakırköy-Kadıköy, akşam Kadıköy-Bakırköy arası, yani görebileceğiniz her türden trafiğe giriyorum. Yol üzerinde yavaş akıcı trafikte "D" ve dur kalklarda "M" modunda kullanıyorum. Trafik açıldığında ise hiç de tasarruf yapacağım diye uğraşmayıp "S" modunda basıp devam ediyorum ve gayet iyi yakıt tüketimi yakalamaya devam ediyorum. Bu araçları kullanacak(1.0TSI, 1.2TSI) olanlar verimli araç kullanımı ile ilgili videoları mutlaka izlemeli. Araç eğer otomatik olacak ise DSG ve S-tronic için mümkün ise yabancı forumlarda yer alan yazıları okusunlar, gerçekten bilgilendirici içeriğe ulaşıp aydınlanacaklardır.

EMİSYON SINIFI
ÇARPIŞMA TESTİ

Euro NCap test sonucu bulunmamaktadır.