Adrese Teslim Yetkili Servis

Adrese Teslim Yetkili Servis
Hyundai, 2013 yılında dünyada ve Türkiye'de “Müşteri Memnuniyeti'nde Liderliği” hedefliyor. Bu çerçevede Ekim ayından itibaren başlatılan “Kapınızdaki Servis Hyundai” prpgramı ile Hyundai, Yetkili servis kalitesini Hyundai kullanıcılarının kapısına getiriyor. “Kapınızdaki Servis Hyundai” programı ilk aşamada Accent Blue, Yeni Elantra, Sonata, Genesis Coupe, ix35, Santa Fe, ix55, Grandeur ve Genesis modelleri için, programa katılan tüm Hyundai Yetkili Servisleri'nde periyodik bakımlar için geçerli olacak. Programdan faydalanmak isteyen Hyundai sahipleri, en yakın Hyundai Yetkili Servisi'nden telefonla randevu alarak, belirlenen gün ve saatte araçlarının kapılarından teslim alınmasını, gerekli bakım ve onarımı yapıldıktan sonra araçlarının kapılarına teslimini ve hatta nakit veya kredi kartı ile kapıda ödeme yapabilme ayrıcalığına sahip olacaklar.

08.10.2011 | Bu Haberi Paylaş

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
Bu habere ilk yorumu siz yapın!