2020 Volkswagen Polo vs. 2020 Toyota Corolla

profil
isakorkmaz404

19.07.2020

hangi motor türü daha uzun ömürlüdür sizce ???

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3749 30.07.2020 09:25

Yayla gibi geniş, motoru ve şanzumanı sorunsuz Toyota dururken buzdolabından bozma şanzumanı riskli vw'i kim ne yapsın?

Misafir-1852 29.07.2020 11:20

atmosferik motorun geliştirilmedi savınız saçma. Bugün birçok markada yeni nesil atmosferik motor var (yeni toyota 1.5, ford 1.5, mazda 1.5, honda 1.5....) Bunlarda çevreci ve 3silindirli turbo kadar tüketiyorlar. Turbonun tek üstünlüğü performans; o da birçok insana gerek miyor zaten. Sorunsuzluk indexlerinde de (reiability index) genelde japon-kore araçları ve atmosferik motorlar üst sıralarda. vw hiçbir indexde iyi sıralarda değil. Ayrıca çağdaş olmak küçücük motora turbo takmak değildir; çağdaş olmak hibrit, elektrikli hatta hidrojenli araçlar konusunda da öncü olabilmektir.

Misafir-6637 28.07.2020 07:01

Yorumlara bakınca öyle bir algı oluşmuş yada yaratılmaya çalışılıyor ki zannedersin ki vw araçlar en fazla 80-90 bin km, diğerleri 500 bin km falan yapıyor; dsg her 80 bin km de arıza yapıyor, cvt ise bir ömür hiç arızalanmıyor. Herhalde bu yüzden piyasada 2-3 yaşından daha büyük TSI motorlu, dsg şanzımanlı vw grubu araç hiç yok ama 20 yıllık atmosferik motorlu cvt şanzımanlı araç dolu.
Yok öyle bir şey, öyle olsa mesela 2010 model vw araç olmamalıydı yada hepsi yeni motor yapmış olmalıydı ve piyasa değeri yerlerde sürünüyor olmalıydı. Oysa ki tam tersi 10 yaşındaki vw marka otomobilin piyasa değeri genelde diğerlerinden pahalı. Arıza sayısı değildir önemli olan, arıza yüzdesine bakmak gerek. Vw grubu araçların piyasadaki sayısı fazla olduğu için arıza sayısı da fazla olacaktır ama yüzde olarak aşağı yukarı aynıdır diğerleriyle. Kaldı ki bir çok marka yıllarca tecrübe edilmiş atmosferik motor kullanarak onu hiç geliştirme yönünde bir çaba harcamazken vw büyük bir risk alıp turbo benzinli araçları piyasaya sürmüş, hem yakıt hem performans açısından daha iyi ve daha çevreci motorlar kazandırmış. Yani bir yeniliğin başlangıçta belki bazı problemleri olabilir ama bu zamanla giderilir. Tsi motorlar piyasada 10-15 yıldır var ve artık bir problemi kalmadı bence, dsg problemleri zaten yıllar önce çözüldü. Yenilik iyiyse desteklenmeli özetle.

Misafir-2898 21.07.2020 07:35

yayla gibi geniş motoru, şanzumanı sorunsuz, sağlam corolla dururken buzdolabından bozma dsg ve turbo arıza riskli polo'ya bakmam bile.

Misafir-5916 20.07.2020 21:35

1.0 tsi bence toyotanın 1.6 motoru ile uzun ömürlülük olarak asla baş edemez

turkıye521 20.07.2020 17:52

Toyota Corollada baş mesafesi kötü volkswagen polo alırsan dsgsi kötü ama cvt şanzıman böyle değill bence corolla

Misafir-796 20.07.2020 14:57

Corolla - c segmenti, Polo ise b segmenti.
tercihim tabiki corolla olur.

Yeni Karşılaştırma Ekle