Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-483
10.04.2021 15:43
Şu anda yeni Corsa'nın işçiliği ve malzeme kalitesi astra'dan (bilassa sedandan) daha üstün.
Misafir-3968
08.04.2021 12:58
Misafir-9126, "cahilce" ne demek? Neden seviyeniz bu denli düşük? Polo ile Passat'ı neden örnek veriyorsunuz? Golf ile passat arasında fark yok; clio ile megaane arasında da fark yok malzeme kalitesi olarak. Mesela Mini'nin malzeme kalitesi nasıl sizce (küçük olduğu için vasat mı?)
türkçü99 09.04.2021 12:37
Clio ve Megane aracımız var malzeme kalitesi farkı var inanın sonuçta biri b biri c segmenti
Misafir-3553
07.04.2021 16:32
11 yıl Corsa D kullanımış biriyim sattığımda bile taş gibiydi araba. Kronik sorun hiç yaşamadım adam gibi her yıl periydoik bakımlarını yaptırdım sadece başka hiçbir şekilde servise gitmedim. Ha pardon başıma bir arıza geldi onu unuttum kısa far ampülü patladı 10. yılda ekstradan sadece onun için ilaveten gittim servise :)
Misafir-9126
06.04.2021 19:33
sayon misafir 9397 işçilik ve mazleme kalitesi kessinlikle sınıfa göre değişir yorumunuz çok komik ve cahilce geldi bana örneğin polonun yan konsol malzemeleri sertken passatın yan malzemeleri yumuşak plastiktir yada clanın göğüsü sert orta plastikkten e coupenin göğsü nappa deri yada lugano deridir ve bu malzeme kalitesi ve işçiliğin direk olarak değiştiğinin bir kanıtıdır. Buna preminum modellerin kapı altlarının genel olarak e segmentinden itibaren yumuşak plastik olması gibi dolu dolu şeyler eklenebilir.
Misafir-3835
06.04.2021 16:10
Güçlü 130 bg makina, iyi bir tam otomatik şanzıman, opel tercih etme sebebi. Polo sadece marka algısı nedeniyle tercih edilebilir. Ayrıca Opel sürekli el değiştiren bir marka değil *** 1929 da GM bünyesine katılmış 2017 de PSA grup satın almış..
Misafir-5924
05.04.2021 20:00
2 yetişkin için corsa, 4 yetişkin için polo. Polonun arka koltukları ne kadar rahatsa corsanın o kadar rahatsız ve kullanışsız.
Misafir-9397
05.04.2021 11:59
İşçilik segmente göre değişmez. Golf, passsattan daha düşük kalitede bir işçiliğe sahip değildir örneğin (sadece daha küçüktür!)
Misafir-9013
05.04.2021 11:18
Sürekli el değiştiren bir markanın ne kadar değeri olursa, Opel' in de değeri benim gözümde o kadar. Daha dün GM nin bu markayı zarar ediyor gerekçesiyle PSA gruba sattığını çoğu müşteri bilmez. Bilenlerin de bu el değiştirmeye sıcak bakmaları zaten mümkün değil. Her neyse piyasa da 2. el değeri yüksek olan bir model demek ki isteneni vermiş. O nedenle Polo diyorum.
Misafir-9726
04.04.2021 23:55
Sonunda denk iki aracın kıyası.O km olarak 8 ileriyeni aisin nesil tam.otm tork çeviricili opel corsa ile vag üretimi çift kavramalı polo testediliyor.B segmentinin c segmentine yakın işçiliğive malzeme kalitesi hususunda lideri polo ile corsa,fiesta,i20,c3,ibiza kıyasları makul kıyaslardır.0 km satınalımlarında en önemli kriterlerden biri ikinci eldeki değeri.Bu husuta açıkça polo 0 km satışlarından ötürü ve tercih edilirlik yönünden önde.Malzeme kalitesi ve işçiliği de rakipleri nin üzerinde.Bir dezavantajı ''dsg şanzıman''.Fakat yine bildiğim kadarıyla vag grubu şanzımanlara aşırı yükün bindiği kalkışlarda 1-2.viteslerdeki aşırı ısınmayı önlemek için yazılımsal değişiklikler yaptı ve arıza oranları geçmişe nazaran çok azaldı.Opel corsa ise ufak olmasına rağmen eski hyundai modellerindeki gibi orta konsolu göğüse sabitledi yani çıkıntı halinede sürüş kabininin ortalarına kadar uzanan konsol tasarımından vazgeçti.Bu da iç mekan hacmini artırdı. Vw polo turbo beslemeli olmasına rağmen torku yazılımla düşürülmüş ve bir miktar performanstan taviz vermiş ancak şehir içi için ve şehirler arası yüksek süratlere çıkılmayacaksa yeterli performans sunuyor.Öte taraftan corsa da b segmenti için yüksek performans ve 8 küsür saniyelik 0-100 değeriyle corsa nın performansı her koşulda çok iyi.Her iki motor da 1300 cm3 ün altında olduğundan mtv avantajlarından yararlanıyor,dönemlik vergileri düşük. İlla bu iki araç arasından tercih yapılacaksa ben açıkça corsa yı tercih ederdim çünkü benim için prerformans öenmli lakin kısa zaman içerisinde elden çıkaracaksanız polo yu ikinci eldeki minimum değer kaybından değeri tercih edebilirsiniz.İlla bu iki araç kıyası ile bağlı hissetmiyorsanız renault symbol ve ya clio,dacia sandero,tata vista,egea hb(b+) vs gibi araçlara değinmeyeceğim.Bunlar biraz daha basit araçlar.Symbol,clio,egea kullanmış biri olarak polo,corsa bu araçlara kıyasen malzeme kalitesi vee işçilikte yarım ya da bir üst segment yukarıda kalabilir onları geçerek hyundai i20 ve ya ibiza ya geliyorum.İ20 moose testte 84 km/h ile refleksif yol tutuş rekoru kırdı, fiyatlarıda galiba şimdilik uygun onuda tercih edebilirsiniz.Veya ikinci elde kısa vadede elden çıkarmayacaksanız kullndığım ve golf kullanıcısı olarak gerçeketen etkilendiğim frenaj performansı ve dsg şanzıman ile motor uyumunu beğendiğim ve sürüş keyfiyle ön palnda bulduğum seat ibiza yı da önerebilirim.
Misafir-5770
03.04.2021 15:31
NCAP testlerinde şasi sağlamlığı ölçüldüğünü düşünenler var bence kesinlikle corsa daha iyi hem görünüm hem kalite hem de performans açısından
Misafir-7875
03.04.2021 15:11
Kağıt üzerinde Corsa daha iyi görünüyor. Her iki aracı test edenler ise Polo'nun daha kaliteli olduğunu söylüyorlar.
Misafir-2092
03.04.2021 13:24
arkadaşlar dsg sorunlu diyorsunuz ama ben bir dsg kullanıcısı olarak şaşırıyorum bu duruma. 1.6 dsg 2014 model passatı 150 bin km dir kullanıyoruz sıfır aldık en küçük bir sorun çıkarmadı. normal koşullarda kullanılan bir dsgnin sorunlu olacağına inanmıyorum ki polo daha hafif şanzımana daha az yük binen bir araç. eski dedikodularla şanzımanın kötü şöhretini katlamaya luzum yok. dsg yakıtı düşüren konfora katkı sağlayan güzel bir şanzıman bu günün teknolojisi güncellenmiş dsg modellerinin artık sorunlarının kalmadığını duydum.
Misafir-3457
02.04.2021 14:28
Polo NCAP güvenlik puanı %96 ve 5 yıldız Corsa %84 ve 4 yıldız
Poloda şasi daha sağlam. Ve bagajı da daha geniş. Son kasası epey oturaklı. Önceki kasa ufacıktı. Corsa motor ve performans daha iyi. İkisi de full donanım. Bence ikisi de alınabilir.
Fiyatına göre tercih ederdim. Eğer 230 bin TL'yi geçiyorsa üst vergiye girdiği için 280 bin TL oluyor fiyatlar. Hangisi %50 vergi diliminde yani 230 bin TL altında kalıyorsa onu tercih ederdim.
Hangisinin yedek parçası , fiyatları ve servisi daha iyidir, bunu bilmediğim için yorum yapamicam bu konuda. Bilen birisi yazarsa iyi olur.
Misafir-3109
02.04.2021 13:25
Hem yakıt hem performans hem de güncel kasa olması..kesinlikle opel
Misafir-2849
02.04.2021 12:50
Bagaj haccmi dışında her konuda Opel üstün ( Tasarım,performans,güç, ttüketim..)
Misafir-5348
02.04.2021 10:26
corsa hem kasası yeni hemde daha sorunsuz dsg den dolayı garanti bitsede polo kendi servisine mahkum
Misafir-1858
02.04.2021 00:43
Opelin artilari daha fazla bu versusta. Sadece sorunsuz sanziman icin bile opel tercih edilir. Eat tam otomatik sanziman var. Dsg malumunuz yorum yapmak istemiyorum. Polonun bagaj daha genis sizin icin ne kadar onemli ona siz dikkat edersiniz. Komfor olarak ayni sayilirlar ama yakin zamanda satarim diye dusunceniz varsa polo her zaman daha kolay satilir. Son olarak, uzun sure kullanacaksaniz kesinlikle opel
Cevabınız kaydedildi. En kısa sürede onaylanarak, yayınlanacaktır.
Şu anda yeni Corsa'nın işçiliği ve malzeme kalitesi astra'dan (bilassa sedandan) daha üstün.
Misafir-9126, "cahilce" ne demek? Neden seviyeniz bu denli düşük? Polo ile Passat'ı neden örnek veriyorsunuz? Golf ile passat arasında fark yok; clio ile megaane arasında da fark yok malzeme kalitesi olarak. Mesela Mini'nin malzeme kalitesi nasıl sizce (küçük olduğu için vasat mı?)
Clio ve Megane aracımız var malzeme kalitesi farkı var inanın sonuçta biri b biri c segmenti
11 yıl Corsa D kullanımış biriyim sattığımda bile taş gibiydi araba. Kronik sorun hiç yaşamadım adam gibi her yıl periydoik bakımlarını yaptırdım sadece başka hiçbir şekilde servise gitmedim. Ha pardon başıma bir arıza geldi onu unuttum kısa far ampülü patladı 10. yılda ekstradan sadece onun için ilaveten gittim servise :)
sayon misafir 9397 işçilik ve mazleme kalitesi kessinlikle sınıfa göre değişir yorumunuz çok komik ve cahilce geldi bana örneğin polonun yan konsol malzemeleri sertken passatın yan malzemeleri yumuşak plastiktir yada clanın göğüsü sert orta plastikkten e coupenin göğsü nappa deri yada lugano deridir ve bu malzeme kalitesi ve işçiliğin direk olarak değiştiğinin bir kanıtıdır. Buna preminum modellerin kapı altlarının genel olarak e segmentinden itibaren yumuşak plastik olması gibi dolu dolu şeyler eklenebilir.
Güçlü 130 bg makina, iyi bir tam otomatik şanzıman, opel tercih etme sebebi. Polo sadece marka algısı nedeniyle tercih edilebilir. Ayrıca Opel sürekli el değiştiren bir marka değil *** 1929 da GM bünyesine katılmış 2017 de PSA grup satın almış..
2 yetişkin için corsa, 4 yetişkin için polo. Polonun arka koltukları ne kadar rahatsa corsanın o kadar rahatsız ve kullanışsız.
İşçilik segmente göre değişmez. Golf, passsattan daha düşük kalitede bir işçiliğe sahip değildir örneğin (sadece daha küçüktür!)
Sürekli el değiştiren bir markanın ne kadar değeri olursa, Opel' in de değeri benim gözümde o kadar. Daha dün GM nin bu markayı zarar ediyor gerekçesiyle PSA gruba sattığını çoğu müşteri bilmez. Bilenlerin de bu el değiştirmeye sıcak bakmaları zaten mümkün değil. Her neyse piyasa da 2. el değeri yüksek olan bir model demek ki isteneni vermiş. O nedenle Polo diyorum.
Sonunda denk iki aracın kıyası.O km olarak 8 ileriyeni aisin nesil tam.otm tork çeviricili opel corsa ile vag üretimi çift kavramalı polo testediliyor.B segmentinin c segmentine yakın işçiliğive malzeme kalitesi hususunda lideri polo ile corsa,fiesta,i20,c3,ibiza kıyasları makul kıyaslardır.0 km satınalımlarında en önemli kriterlerden biri ikinci eldeki değeri.Bu husuta açıkça polo 0 km satışlarından ötürü ve tercih edilirlik yönünden önde.Malzeme kalitesi ve işçiliği de rakipleri nin üzerinde.Bir dezavantajı ''dsg şanzıman''.Fakat yine bildiğim kadarıyla vag grubu şanzımanlara aşırı yükün bindiği kalkışlarda 1-2.viteslerdeki aşırı ısınmayı önlemek için yazılımsal değişiklikler yaptı ve arıza oranları geçmişe nazaran çok azaldı.Opel corsa ise ufak olmasına rağmen eski hyundai modellerindeki gibi orta konsolu göğüse sabitledi yani çıkıntı halinede sürüş kabininin ortalarına kadar uzanan konsol tasarımından vazgeçti.Bu da iç mekan hacmini artırdı. Vw polo turbo beslemeli olmasına rağmen torku yazılımla düşürülmüş ve bir miktar performanstan taviz vermiş ancak şehir içi için ve şehirler arası yüksek süratlere çıkılmayacaksa yeterli performans sunuyor.Öte taraftan corsa da b segmenti için yüksek performans ve 8 küsür saniyelik 0-100 değeriyle corsa nın performansı her koşulda çok iyi.Her iki motor da 1300 cm3 ün altında olduğundan mtv avantajlarından yararlanıyor,dönemlik vergileri düşük.
İlla bu iki araç arasından tercih yapılacaksa ben açıkça corsa yı tercih ederdim çünkü benim için prerformans öenmli lakin kısa zaman içerisinde elden çıkaracaksanız polo yu ikinci eldeki minimum değer kaybından değeri tercih edebilirsiniz.İlla bu iki araç kıyası ile bağlı hissetmiyorsanız renault symbol ve ya clio,dacia sandero,tata vista,egea hb(b+) vs gibi araçlara değinmeyeceğim.Bunlar biraz daha basit araçlar.Symbol,clio,egea kullanmış biri olarak polo,corsa bu araçlara kıyasen malzeme kalitesi vee işçilikte yarım ya da bir üst segment yukarıda kalabilir onları geçerek hyundai i20 ve ya ibiza ya geliyorum.İ20 moose testte 84 km/h ile refleksif yol tutuş rekoru kırdı, fiyatlarıda galiba şimdilik uygun onuda tercih edebilirsiniz.Veya ikinci elde kısa vadede elden çıkarmayacaksanız kullndığım ve golf kullanıcısı olarak gerçeketen etkilendiğim frenaj performansı ve dsg şanzıman ile motor uyumunu beğendiğim ve sürüş keyfiyle ön palnda bulduğum seat ibiza yı da önerebilirim.
NCAP testlerinde şasi sağlamlığı ölçüldüğünü düşünenler var bence kesinlikle corsa daha iyi hem görünüm hem kalite hem de performans açısından
Kağıt üzerinde Corsa daha iyi görünüyor. Her iki aracı test edenler ise Polo'nun daha kaliteli olduğunu söylüyorlar.
arkadaşlar dsg sorunlu diyorsunuz ama ben bir dsg kullanıcısı olarak şaşırıyorum bu duruma. 1.6 dsg 2014 model passatı 150 bin km dir kullanıyoruz sıfır aldık en küçük bir sorun çıkarmadı. normal koşullarda kullanılan bir dsgnin sorunlu olacağına inanmıyorum ki polo daha hafif şanzımana daha az yük binen bir araç. eski dedikodularla şanzımanın kötü şöhretini katlamaya luzum yok. dsg yakıtı düşüren konfora katkı sağlayan güzel bir şanzıman bu günün teknolojisi güncellenmiş dsg modellerinin artık sorunlarının kalmadığını duydum.
Polo NCAP güvenlik puanı %96 ve 5 yıldız
Corsa %84 ve 4 yıldız
Poloda şasi daha sağlam. Ve bagajı da daha geniş. Son kasası epey oturaklı. Önceki kasa ufacıktı.
Corsa motor ve performans daha iyi.
İkisi de full donanım. Bence ikisi de alınabilir.
Fiyatına göre tercih ederdim. Eğer 230 bin TL'yi geçiyorsa üst vergiye girdiği için 280 bin TL oluyor fiyatlar. Hangisi %50 vergi diliminde yani 230 bin TL altında kalıyorsa onu tercih ederdim.
Hangisinin yedek parçası , fiyatları ve servisi daha iyidir, bunu bilmediğim için yorum yapamicam bu konuda. Bilen birisi yazarsa iyi olur.
Hem yakıt hem performans hem de güncel kasa olması..kesinlikle opel
Bagaj haccmi dışında her konuda Opel üstün ( Tasarım,performans,güç, ttüketim..)
corsa hem kasası yeni hemde daha sorunsuz dsg den dolayı garanti bitsede polo kendi servisine mahkum
Opelin artilari daha fazla bu versusta. Sadece sorunsuz sanziman icin bile opel tercih edilir. Eat tam otomatik sanziman var. Dsg malumunuz yorum yapmak istemiyorum. Polonun bagaj daha genis sizin icin ne kadar onemli ona siz dikkat edersiniz. Komfor olarak ayni sayilirlar ama yakin zamanda satarim diye dusunceniz varsa polo her zaman daha kolay satilir. Son olarak, uzun sure kullanacaksaniz kesinlikle opel