Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2445
07.10.2021 00:45
Tabi ki Focus. Yol tutuşu, ve Euro NCAP güvenlik puanı 96. Sırf bunlar bile almak için yeterli. Renault ne, her yerinden trim sesi geliyor, EDC olanların vites mandalı milletin elinde kalıyor. Yalıtım SIFIR.
Misafir-7135
23.02.2021 21:48
araba herşeyimle ben arabayım diye bagırıyor tabikide megan hem spor hem aile kisacası her bakimdan mükemmel
Misafir-1477
23.10.2020 14:18
focus un tek eksi yanı atmosferik olması ama manuel vitesli olduğu için doğru devirde megane dan geri kalmayacaktır, diğer bütün konularda konfor olsun kalite olsun yol tutuş yalıtım olsun megane dan bir gömlek üstün kaldı ki focus un trend x paketin özellikleri megane ın touch paketine denk gelir ki touch paketin fiyatı yüz bin artıyor tabi focus un yeni kasa olduğunu ve megane ın makyajlanacağını da hesaba katmak lazım
Misafir-4219
22.10.2020 17:38
Focus manuel 1.5 ti vct al sat yapmak için aldım. Trabzon'da yokuş bir bölgede yaşıyorum, bu sebeple aracın yürümeyeceğini düşündüm. Dendiği gibi atmosferik bir motor. Araçta 3 farklı yazılım seçeneği var. Eko, normal ve spor. Hiçbirinde beni üzmedi performans olarak. Abim de sürdü, normal dedi. Debriyajı inanılmaz yumuşak. Araç sizi hiç yormuyor. Aracın yalıtımı D segment ayarında. Malzeme kalitesi segmentinin eko sınıf araçlarından çok ileride. Eksi olarak gündüz ledleri muhteşem ancak diğer farlar halojen, manuel klimalı olması da bir eksi. Lastikleri maliyetli. Benzinli olmasına rağmen bakım maliyetleri yüksek. Yakıt 9 ortalamada. Şimdi satmaktan vazgeçtim. Eski aracım 2011(2010) focus dizeldi ki halen durmakta. Bu çağda dizel araca para yatırılmaz. Eski dizeli 10 yıl önce aldığımda 38 bin tl ödemiştim. ÖTV 35 idi. Şİmdi 50 bu araçta. Dizelinde ise 80. Yakıt ise motorin olarak 3 tl idi. Şİmdi motorin 2 kat, araç ise 7 kat armış durumda. O vakitler dizel iyiydi. Şimdi alıncak araç benzinlidir. Megane performans ve yakıt ile öne çıkıyor, focus ise daha rafine. Biri yerli öteki Alman(fabrika çalışanları çoğu Türk). Kıyaslanabilir araçlar. Bu arada bazı bayiler focus'a LPG takabiliyor. Tercihiniz manuel ise focus güzel araç. EDC şanzımanlı megane da düşünülebilir. sonuç: Yüksek ötv ödemeden D segmentine göz kırpan manuel bir araç düşünüyorsanız kesinlikle focus derim.
Misafir-1045
21.10.2020 14:10
Sayın 329 focus atmosferik motorlu
Misafir-329
20.10.2020 09:26
Misafir 2853 turbo farkıyla demişsin ama ikiside turbo motorlu
türkçü99 21.10.2020 17:39
sayın misafir -329 focus turbosuz atmosferik motor hangi 1.5 turbolu motor 150nm tork var en az 200-250nm olurdu tork olsaydı...
Misafir-2853
17.10.2020 23:54
Turbo farkıyla Megane 1,3 Tce tercih ederim
Misafir-1883
16.10.2020 04:12
Orta sınıf araclarda focus bir tık daha üstün. Tercihen focus sedan olurdu
Misafir-2126
16.10.2020 02:20
megane'ın 1.3 motoru turbo beslemeli 140 beygir ve 240 nm torku var. 1.3 manuel meganı 300 km uzun yolda kullandım müthiş ivmelenmesi vardı. 110-120 hızlarında ortalama 6 litre yakıyor ki bu benzinli motora göre gayet normal hatta az. Mercedes-Renault-Nissan ortak yapımı motor mercedesin gla ve glb'de dahi kullanılıyor. Beygir gücü değişiyor ama motor aynı motor.
Focusu bilmiyorum ama motoru kağıt üzerinde düşük beygir gücü ve torkuyla pek birşey vaadetmiyor. Megane'a göre çok yakacak olması da cabası. Ve bagajı da çok dar zira artık b sınıfı heçbeklerde bile daha geniş bagaj alanı mevcut. (Yanlışlıkla Forda oy verdim ama Megane diyorum.)
Misafir-8602
16.10.2020 01:07
İkiside sedan olsa focus dicem ama burda istemeyerekte olsa megane dicem hemde cebimde 20bin kalır
Misafir-1644
15.10.2020 13:36
biri hb biri sedan ben sedan araç kullanıcı olduğum için meganı tercih ederdim...
Cevabınız kaydedildi. En kısa sürede onaylanarak, yayınlanacaktır.
Tabi ki Focus. Yol tutuşu, ve Euro NCAP güvenlik puanı 96. Sırf bunlar bile almak için yeterli. Renault ne, her yerinden trim sesi geliyor, EDC olanların vites mandalı milletin elinde kalıyor. Yalıtım SIFIR.
araba herşeyimle ben arabayım diye bagırıyor tabikide megan hem spor hem aile kisacası her bakimdan mükemmel
focus un tek eksi yanı atmosferik olması ama manuel vitesli olduğu için doğru devirde megane dan geri kalmayacaktır, diğer bütün konularda konfor olsun kalite olsun yol tutuş yalıtım olsun megane dan bir gömlek üstün kaldı ki focus un trend x paketin özellikleri megane ın touch paketine denk gelir ki touch paketin fiyatı yüz bin artıyor tabi focus un yeni kasa olduğunu ve megane ın makyajlanacağını da hesaba katmak lazım
Focus manuel 1.5 ti vct al sat yapmak için aldım. Trabzon'da yokuş bir bölgede yaşıyorum, bu sebeple aracın yürümeyeceğini düşündüm. Dendiği gibi atmosferik bir motor. Araçta 3 farklı yazılım seçeneği var. Eko, normal ve spor. Hiçbirinde beni üzmedi performans olarak. Abim de sürdü, normal dedi. Debriyajı inanılmaz yumuşak. Araç sizi hiç yormuyor. Aracın yalıtımı D segment ayarında. Malzeme kalitesi segmentinin eko sınıf araçlarından çok ileride. Eksi olarak gündüz ledleri muhteşem ancak diğer farlar halojen, manuel klimalı olması da bir eksi. Lastikleri maliyetli. Benzinli olmasına rağmen bakım maliyetleri yüksek. Yakıt 9 ortalamada. Şimdi satmaktan vazgeçtim. Eski aracım 2011(2010) focus dizeldi ki halen durmakta. Bu çağda dizel araca para yatırılmaz. Eski dizeli 10 yıl önce aldığımda 38 bin tl ödemiştim. ÖTV 35 idi. Şİmdi 50 bu araçta. Dizelinde ise 80. Yakıt ise motorin olarak 3 tl idi. Şİmdi motorin 2 kat, araç ise 7 kat armış durumda. O vakitler dizel iyiydi. Şimdi alıncak araç benzinlidir. Megane performans ve yakıt ile öne çıkıyor, focus ise daha rafine. Biri yerli öteki Alman(fabrika çalışanları çoğu Türk). Kıyaslanabilir araçlar. Bu arada bazı bayiler focus'a LPG takabiliyor. Tercihiniz manuel ise focus güzel araç. EDC şanzımanlı megane da düşünülebilir. sonuç: Yüksek ötv ödemeden D segmentine göz kırpan manuel bir araç düşünüyorsanız kesinlikle focus derim.
Sayın 329 focus atmosferik motorlu
Misafir 2853 turbo farkıyla demişsin ama ikiside turbo motorlu
sayın misafir -329 focus turbosuz atmosferik motor hangi 1.5 turbolu motor 150nm tork var en az 200-250nm olurdu tork olsaydı...
Turbo farkıyla Megane 1,3 Tce tercih ederim
Orta sınıf araclarda focus bir tık daha üstün. Tercihen focus sedan olurdu
megane'ın 1.3 motoru turbo beslemeli 140 beygir ve 240 nm torku var. 1.3 manuel meganı 300 km uzun yolda kullandım müthiş ivmelenmesi vardı. 110-120 hızlarında ortalama 6 litre yakıyor ki bu benzinli motora göre gayet normal hatta az. Mercedes-Renault-Nissan ortak yapımı motor mercedesin gla ve glb'de dahi kullanılıyor. Beygir gücü değişiyor ama motor aynı motor.
Focusu bilmiyorum ama motoru kağıt üzerinde düşük beygir gücü ve torkuyla pek birşey vaadetmiyor. Megane'a göre çok yakacak olması da cabası. Ve bagajı da çok dar zira artık b sınıfı heçbeklerde bile daha geniş bagaj alanı mevcut. (Yanlışlıkla Forda oy verdim ama Megane diyorum.)
İkiside sedan olsa focus dicem ama burda istemeyerekte olsa megane dicem hemde cebimde 20bin kalır
biri hb biri sedan ben sedan araç kullanıcı olduğum için meganı tercih ederdim...