2019 Seat Ibiza vs. 2019 Hyundai i20

profil
aiyegbeni

03.05.2019 14:02

Merhabalar IBIZA için 113.000 TL fiyat aldım, i20 içinse 100.000 TL aradaki farkı da göz önünde bulundurarak sizce hangisini almalıyım?
  • 2019 Seat Ibiza 1.0 EcoTSI Style DSG
  • Fiyat119.400 TL
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Motor Hacmi999 cc
  • Beygir Gücü115 HP
  • Ort. Tüketim4.7 lt
  • 0-100 Hızlanma9.4 sn

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

  • 2019 Hyundai i20 1.0 Style Pan DCT
  • Fiyat129.920 TL
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 7 İleri Otomatik
  • Motor Hacmi998 cc
  • Beygir Gücü120 HP
  • Ort. Tüketim5.1 lt
  • 0-100 Hızlanma-
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9181 12.06.2019 13:08

ibiza sinifinin en hizli en modern en yAkisikli ve en uygun fiyAtli ArabAsidir

Misafir-3052 31.05.2019 03:13

Misafir 4489, Japon ve Güney Kore araçlarının sorunsuz olması daha düşük teknolojiye sahip olmaları ile alakalıdır. Hyundai nin daha yüksek teknolojiye sahip olan Tuscon modeli 92. sırada ona bakarsanız. O zaman kimse Tuscon almaması lazım sizin mantığınıza göre.
İbiza kalitesiyle İ20 nin çok ilerisinde bir araçtır. Ben seçimimi kalite ve teknolojiden yana kullanırım.

Misafir-4489 30.05.2019 23:22

Sorunsuzluk sıralamasında i20 7. sırada, ibiza ise 17. sırada (whatcar dergisine göre); reliability index'e göre de i20 8. sırada iken ibiza 22. sırada. Yani i20 çok daha güvenilir ve sorunsuz bir araba. Genelde de bu sorunsuzluk listelerinde hep Japon ve Güney Kore markaları üst sıralarda.

Misafir-2247 27.05.2019 11:02

Kendi başına marka olamayan, başka bir markanın ucuz yan markası imajlı hiç bir ürününden hoşlanmıyorum . Vestel-regal, Arçelik-altus, Renault-dacia ve VW-seat.

Misafir-4875 26.05.2019 14:20

yorumlarda konu sapmış, kısaca;

uygun fiyatlı araç (bakın araba demiyorum) almak söz konusu ise i20;
araba almak söz konusu ise ibiza :D

Misafir-8790 24.05.2019 10:57

İbiza nın iç hacmi ve bagaj kapasitesi daha büyük. teknoloji olarak birbirlerine yakınlar. ibizanın tasarımı daha güncel. i20 nin fiyat avantajı var. karar sizin.

Misafir-3461 23.05.2019 22:04

*** Kaliteden tek anlayacağınız yumuşak lastik ise Ibiza da kalitesizdir. İşçilik, parçaların birbirine oturtulması ise i20 ile ibiza arasında kalite farkı yoktur. Sayın misafir-7650'nin bahsettiği sorunla 23 bn kilometredeki kendi i20 aracımda da ve en popüler 2 tester'da da rastlamadık. Direksiyonunun hafif boşluklu olduğu doğru lakin o önceki makyajsız versiyondaydı, makyajla birlikte artık yegane sorununu çözmüşlerdir diye düşünüyorum :) Buradaki karşılaştırma i20 ile ibiza arasında, i20 ile polo ya da fiesta arasında değil. Bu iki araba arasında kalite farkı yoktur. İyice irdeleyecek olursak eğer i20 kendisini sorunsuzluk açısından ispatlamış bir model. 4x4 Tucson haricinde de DCT ile sorun yaşayan yok. Arabalar arasında fark yokken ve satış sonrası kısmı olduğu gibi i20'den yana iken neden 13 bin lira fazladan veresiniz ki?

Misafir-7650 23.05.2019 11:48

merhaba, bu karşılaştırmada ibiza öndedir. aşağıdaki yorumlarda i20'ciler ne yazık ki kafa karıştırıyor. kaliteli ve güvenli denilen i20'de fren pedalına basılı haldeyken yüzeyi bozuk bir yere denk gelirseniz (hafif çukur, asfalt çatlağı vs.) fren pedalı kendisini salıyor ve ardından tekrar sıkılaşıyor. evet, inanılmaz ama oluyor. onlarca araç kullanmış biri olarak sadece i20'de karşılaştığım bir durum. youtube inceleme videolarında da bahsediliyor bu durumdan. kullandığım i20'deki bir başka enterasn durum ise, direksiyonun sağ ve sol yöne tepkilerinin farklı olması.. sağa yönde daha boşluklu bir yapıda. defalarca rot-balans yapıldı ama durum değişmiyor. muhtemelen üretim hatası bir durum var. kısacası, ibiza'nın kalitesi ve güvenliği i20'ye en az bir gömlek fazla gelir.. polemiğe girmeyin..

Misafir-2096 21.05.2019 09:42

seat ibiza kaliteli derken, her yönüyle i20 den kalitelidir.. ama ibiza'dan da kaliteli araçlar piyasada var ama clio ya da i20 kesinlikle ibiza'dan daha kaliteli bir araç değil. büyükşehirde kullanacaksanız hiç bir koşulda servis ve 2. el sorunu yaşamassınız yeterince servisi ve müşterisi var..

Misafir-6423 20.05.2019 23:29

Bilâkis, bence i20 nin iç mekanı çok iyi.

Misafir-2182 20.05.2019 22:26

i20 nin iç mekanı çok ucuz hissettiriyor. Şahsen asgari ücretin 50 katını ödeyip bu hissi yaşamak istemem.

Misafir-1057 20.05.2019 18:33

Bir vw ürünü çok satınca iyi araba (golf, passat..vb), ama clio, i20 çok satıma kötü araba!!! Bu nasıl mantık?Hyundai marka değeri olarak, stattan çok dah üstündür, model gamı çok daha geniştir, dünya çapında yaygındır( ABD'de de bile Hyundai çok tercih edilen bir markadır, seat ise yoktur ABD de). Yanı sadece leon'uyla biraz var olan seat'ı şişirmeyin boşuna.

Misafir-4852 20.05.2019 14:09

seat'ın neresi kaliteli anlamadım ben. ispanyol malı, vw yan ürünü bir araba, birçok yerde servisi yok, 2.eli yok. Bilmiyorum, yollarda hiç ibiza gören var mı?

Misafir-371 20.05.2019 12:01

i20'deki değer kaybı daha aracı satın almadan gerçekleşmiş. 108 listesi olan aracı 100'e bırakıyor bayisi, kim bilir belki başka bir bayi 97-98 gibi fiyatlara bırakacak. Aynı durum Seat'ta yok. Otomatik araç olduğu için de değer kaybına çok uğramayacaktır. Aracın çok satılması iyi araç olduğunu göstermez, tedarik ve finansman avantajı olduğunu gösterir. İbiza çok daha kaliteli bir araç. Bu kasa ilk çıktığında 80K gibi fiyatlara satılıyordu çok çok avantajlıydı, ne yazık ki fiyatı düşündürüyor. Kalite ve sürüş istiyorsanız İbiza, oyuncaklı donanımlı bir araç istiyorsanız i20, ama o fazlalık donanımların aslında düşük kalite materyalden üretildiğini de unutmayın...

Misafir-2117 19.05.2019 04:06

2015 te sıfır alıp 2018e kadar 38.000 km i20 style kullandım. Hiç sorun yaşamadım. Şu an astra sedan var. B sınıf için i20 en iyi tercih bence. Cliodan çok daha ferah içi polo dan da hala ucuzdur. Alternatif olarak kardeş markası olan kia rio olabilir. İşyerindeki makam şoförü arkadaşın kendi arabasıydı ve iyi araba olduğunu söylüyordu.

Misafir-9861 18.05.2019 23:07

Sayın 1517, Egea şu anda ülkenin en çok tercih edilen aracı. Aynı zamanda da piyasadaki en kötü araçlardan bir tanesi. Güvenlik konusundaki zaafiyeti de cabası. Bedavaya verseler almam. Demek ki çok tercih edilen araç iyi araç olmuyormuş. Ama Egea konusundaki düşüncelerim i20 için geçerli değil. Uygun fiyatı, tatmin eden donanımı ve dış tasarımı ile beğendiğim bir araç. Yine de tercihim İbiza dan yana. İki aracın içine oturduğunuzda aradaki kalite farkını hemen hissediyorsunuz. Ayrıca TSI motor ve Dsg uyumu mükemmel durumda.

Misafir-1517 18.05.2019 13:24

Sınıfının en çok tercih edilen 2. otomobiliyle ( 1. Clio), sınıfın en az tercih edilen araçlarından biri karşılaştırılmış.ibiza iyi olsaydı daha çok tercih edilmesi gerekmez miydi? Firma bile ümidini kesmiş herhalde, sadece 1(bir) versiyonu satışta. İ20 de ise turbo var, atmosferik var, dizel var, manüel var, otm. var( seçenek çok).

Misafir-4025 16.05.2019 09:45

size şunu söyleyeyim 2019 model 113 bin lira verip alacağınız aracın kliması manuel....opsiyonel olarak taktırıp 3 ay beklerseniz ve üstüne bi ton daha para vermek isterseniz seçim sizin

Misafir-4844 16.05.2019 01:35

Karşılaştıranlardan birçoğu ibiza nın turbo beslemeli ünitesine karşılık atmosferik i20 kıyaslamada bulunuyor zannetmiş sanırım.Kıyaslamadaki i20 de turbo beslemeli vebu yüzden çok yüksek devirler çevirmeye gerek kalmaksızın tork verdiği için motoru gürültülü değil.Bu arada uzun yıllar hyundai kullanan arkadaşlar bilir hyundai de sert malzeme olsa dahi malzemelerde gevşeme olmaz , göğüs ve kokpit montajı iyi olduğundan erken devirde başka marka gibi trim sesi yapmaz.
Yol tutuş olarak ibiza daha çevik bir araç ancak i20 yüksek süratlerde süspansiyon yapısından dolayı daha fazla güven veriyor ve çok dengeli gövde salınımı yapıyor.Bence arka süspansiyon geometrisini ayarlarken aracın aks mesafesi ve aracın ani ağırlık transferini iyi hesaplamışlar.Yani ilginç bir şekilde 110-120 km h hızda ibiza nın yol tutuş ve rijitliği ön plandayken yüksek limitlerde ise i20 nin hakimiyet hissi değişen direksiyon karakteri ve enteresan süspansiyon yapısı ile daha ön plana geçiyor ve ''c''segmenti bir hb etkjisi yaratarak daha fazla güven veriyor.
Motor teknmolojisinde ikiside iyi.İ20 ye eski tip diyenler filan olmuş , alakası yok.Mitsubishi nin geliştirdiği silindir içine direkt enjeksiyon teknolojisine sahip turbo beslemeli bir motor ki sanıldığının aksine çok yakıt filanda aracın ağırlığı ve boyutuna göre tüketmiyor aslında.
Şanzıman hususunda dct ile ilgili pek şikayet okumadım.
İ20 benihiçbir zaman üzmemişti,kaç yıl ne şartlarda kullandım buna rağmen sadece bir defa volan değiştim o kadar.

Misafir-9167 15.05.2019 23:46

Suan 2018 ıbiza tsi araca sahip olan ve daha once i20 de sahip olmus birisi olarak artı ve eksileri kıyaslarsam
İbiza artılar.
*355 lt bagaj sınııfının en büyüklerinden
Standart 6.5 inc kalıtelı multimedya(sadece radio ve medya degil.tüm arac özelliklerini kontrol edebildiğiniz ana ünite
*standart ön bölge asistanı(sinifinda tek acii durumda fren yapabiliyor
*standart hız sabitleme(vites degisse bile devreden cıkmıyor)
*ekonomi ve performanslı motor
*opsyonel full led ön farlar
*dengeli ve hisli sürüs dinamikleri
-dijital klima ,bluetooth,radıo görseli, otomatik farlar vs
Eksilere gelirsek
-arka frenler kampana (115hp disk)
-yalıtım bence cok iyi degil( i20 ile aynı sayılır)
-tavan tutamakları olaması
-yüksek servis ve yedek parca fiyatları
-sert plastik ön konsol(eski kasa yumusak)
-aynalarda ısıtma olmaması(opsyonel)
-kolcak opsyonel
Fiyat performans aracı olan ibiza son zamlardan sonra i20den daha pahalı hale gelmıs ve alıcı kıtlenin polo ,fiesta gibi lokomatif modeller ve abisi leonu tercih etmeleri sebebiyle satista kan kaybetmektedir

Misafir-9081 15.05.2019 22:52

İki araç arasındaki malzeme kalitesi farkını şu şekilde anlatabilirim: İbiza kötü, i20 berbat.
Ayrıca iki araç arasında yalıtım olarak çok ciddi fark var. i20'de acaba cam mı açık kaldı hissine kapılabilirsiniz. İbiza TSI motoru ve gövde platformu ile çok daha iyi bir araç. Ben tercih yaparken tereddüt bile etmezdim.

cako 15.05.2019 13:48

"Misafir-6390" olarak yazdığım iletiye devam olarak;

* i20'de kullanılan hız ölçer tutarsız. Kadrandaki ibrenin gösterdiği hız ile dijital ekranın gösterdiği hız birbirini tutmuyor. Arada 2-3 km hız farkı oluyor. Hangisi doğru gösteriyor emin olamıyorsunuz.
* Kalan yakıt-yol bilgisi İbiza'da daha iyi hesaplanıp gösteriliyor ve çok tutarlı şekilde azalıyor. Yakıt göstergesi 8 kademeli ve her kademede eşit şartlarda eşit km kat ediyor. i20'de bu durum farklı, çok tutarlı değil. Burda da kullanılan sensör, hesaplamayı yapan devre elemanıyla ilgili kalite farkı var gibi görünüyor.
* İbiza'da izolasyonla ilgili dikkatimi çeken durum, ön kapı kaporta içi boşlukların, strafor ile doldurulmuş olması. Bu sayede daha tok bir his veriyor ve ses yalıtımını iyileştiriyor.
* Genel olarak daha dengeli bir şase hissi var İbiza'da, daha masif, daha tok bir araç hissi veriyor i20'ye göre.
* İbiza yeni kasası, yeni Polo ile aynı platform ve şaseyi kullanıyor diye biliyorum. Daha özenli bir üretim süreci ve kalite kontrolden geçmiş gibi görünüyor.

Aklıma geldikçe yazmaya devam edeceğim :)

cako 15.05.2019 10:39

"Misafir-6390" olarak yazdığım iletiye devam olarak;

i20 malzeme kalitesi olarak İbiza'nın gerisindedir, bu İbiza'nın malzeme kalitesinin çok iyi olduğu anlamına gelmez, misal;

* her iki araç da deri kaplamalı direksiyon simidine sahip fakat i20 direksiyon simidi çok ince kaplaması suni deri olduğu çok belli. İbiza direksiyon simidi ele çok iyi oturuyor ve kaplaması gerçek deri hissi veriyor (gerçek deri olmayabilir bundan emin değilim ama i20'deki malzemeden çok daha iyi).
* i20'deki (sahip olduğum 2017 için) navigasyonlu multimedia oynatıcı tam anlamıyla çöp. eski nesi bir cihaz, dokunmatiği kapasirif değil, resistif mantığıyla çalışıyor, patmağınızı ekrana dokundurmanız yetmiyor, sertçe basmanız gerekiyor. Navigasyon kullanışsız. Blutetooth bağlantısı sorun çıkarabiliyor, bağlanması zaman alabiliyor. Usb ya da sd kart üzerinde istediğiniz dosyaya ulaşmak çok zor. Ulaşsanız da nerdeyse hiç bir video formatını desteklemiyor. Bu cihazı donanım yerine saymak bile abes kaçar. Ses kalitesi fena değil. İbiza'daki basit teyp çok daha iyi iş görüyor. Yukarıda saydığım olumsuzluklar yok kullanımı çok kolay ve ses kalitesi belirgin şekilde iyi. i20'de bluetooth üzerinden telefon görüşmesi yaparken görüşmenin sesi araç dışından çok net duyuluyor. İbiza'da böyle bir durum yok. Bu muhtemelen izolasyonla ilgili. İlgili olduğu için ilave edeyim. i20 havalandırması kapalı olduğu halde dışardan is-egsoz kokusu aracın içine girebiliyor. İbiza bu konuda da daha iyi, havalandırma kapalıyken kabine is-egsoz girmiyor.
* i20'de kullanılan iç plastik kaplama karşıdan çok şık görünüyor fakat çok kolay çiziliyor. Özenli kullanmak gerek. Bagaja eşya yüklerken bagaj eşikleri ne yazık ki çok kolay çiziliyor, ağır bir valizi kaydırmak zorunda kaldığınızda çizilmesi kaçınılmaz. İbiza bu konuda daha iyi. İbiza ön konsolun üst kısmı tamamen yumuşak plastikten oluşuyor, yumuşak malzeme hiç yok diyenlere kulak asmayın.
* i20'nin camları çok ince. Araba camı gibi değil. En azından cam tavansız modelinde böyle. Kış ortasında açan güneşte bile aracın içi fırına dönüyor. Cam filmi şart oldu, yaptırdım i20'ye. İbiza'da ihtiyaç olmadı. Tek dokunuşta tamamen açılıp kapanan cam özelliği i20'de sadece sürücü camında var. İbiza'da tüm camlarda var. Ayrıca i20'de örneğin ön camları aynı anda kapatmaya çalıştığınızda biri diğerinden daha hızlı kapanıyor, açılırken de öyle. İbiza'da hepsi simetrik şekilde eş zamanlı çalışıyor.
* i20'deki orta dikiz aynası sürüş sırasında titriyor ve net göremiyorsunuz. Özellikle uzun yolda yolun çok iyi olmadığı yerlerde belirgin bir durum. İbiza'daki orta dikiz aynasında böyle bir sorun yok.
* İbiza'nın koltukları net şekilde daha kaliteli ve rahat, süngeri daha dolgun, sürücü ve yolcuları rahat ettiriyor. i20'nin koltukları bu konuda daha geride kalıyor, malzeme kalitesi daha düşük, daha ince sünger kullanılmış.

Sürüş ve diğer genel özelliklerle ilgili;

* i20 direksiyon konusunda net şekilde İbiza'nın gerisinde. Daha önce de belirttiğim gibi boşluklu bir yapıda, tepkileri çok net değil. Ayrıca direksiyonun net bir sıfır ayarı yok. Düz yolda giderken illa ki 1-2 derece sağa ya da sola yatık duruyor. İlla ki çok küçük de olsa müdahale etmeniz gerekiyor. İbiza'da net şekilde tam sıfır noktasında duruyor düz yolda giderken ve hafiflik boşluk hissettirmiyor. Park ederken de İbiza'nın direksiyonu çok daha kullanışlı. Allah göstermesin, acil bir durumda direksiyon sizi ipten alır fakat ne yazık ki i20'nin direksiyonu böyle bir his vermiyor.
* İbiza, eski kasadaki tasarımı itibariyle yüksek hızlarda uzun süre yol almaya çok elverişli değil. 150km hızdan itibaren rüzgardan etkileniyor. Fakat sürat olarak 180-190 gibi hızlara çıkabiliyor daha da çıkabilir. i20 bu konuda daha iyi, yüksek süratlerde dengeli gidiyor. Bu da muhtemelen aks genişliği İbiza'ya göre daha fazla olduğu için. Dizel versiyonu 200km hıza çıkabiliyor. Ama direksiyon, aynı süratlerde örneğin 160-170 ile yol alırken, İbiza'da daha güvende hissetiriyor.
* i20'de kullanılan yokuş kalkış destek sistemi tutarsız. Aynı eğimde bir gün aracı tutarken, başka bir gün tutmuyor.
* Tasarım konusunda i20 açık ara öndedir ki zaten bu yüzden popüler olan bir araç, bir nevi Honda Civic'çi gibi bi kitlesi oluştu.
* İbiza'yı kardeşi Polo'dan aşağıda göstermek için üreticisi nahoş eksiltmeler yapmış (2016 modelinde böyle şeyler var). Örneğin benzin deposu kapağı eski tip kalmış, anahtarla açılıp kapanıyor. Benzinlikte her seferinde kapağı kontak anahtarıyla açıyorsunuz. Yolcular için tavanda tutacak koymamışlar ki
bu özellik reno torosta bile var..
* i20'de sunulan motorlar, nazaran eski nesil cihazlar. 1.2 ve 1.4 benzinli güç-tork verileri komik. Bu motorlar yıllardır uzak doğu markalarında kullanılan (Hyundai, Kia, Daewoo vb) bir taraftan da sorunsuz makineler. Yeni denilen turbo 1.0 bile yine eski nesil GDI altyapısında. Aynı cihazın 1.6 T-GDI olanı Tucson'da yakıt tüketim rekorları kırıyor. İbiza'daki 1.0 TSI net şekilde çok iyi performans veriyor. Kendi segmentindeki en seri en atak benzinli motor, aynı zamanda az yakıyor.
* i20 şahsi kullanımda idare etse de işin içine yolcular ve yük girince süspansiyonu adeta "benden bu kadar" diyor, çukurdan tümsekten durarak geçmek zorunda kalıyorsunuz. İbiza ise 4 kişi artı bagaj yüküne rağmen karakterini bozmuyor.
* İbiza gaz pedalında anlamadığım bir boşluk var, ilk basıştaki tepkiyi motora çok az gecikmeyle iletiyor. Turbo boşluğundan kaynaklanan bir durumdan değil, muhtemelen kalibrasyonuyla ilgili bir durum, ama alışınca çok takılmıyorsunuz.

*** yukarıda yazdıklarım tecrübeyle sabittir.

Misafir-1771 14.05.2019 14:54

Yol tutuş hususunda birbirine çok yakınlar.Malzeme kalitesi anlamında ibiza yı öven olmuş ben ibiza nın içerisinde hiç yumuşak malzeme görmedim ki bu açıdan ibiza önde olsun.Direksiyonu boşluklu denmiş hayır değil ve piyasadaki elektrik destekli hidrolik direksiyonların tamamı ile benzer niteliklere sahip.İbiza belki jetta gibi mekanik servo olabilir ve kullanıcı bu yüzden farklı tipteki direksiyon mekanizmasından dolayı anılmış olabilir.Mekatronic sorunlarla uğraşmamak için i20 derdim

Misafir-6390 13.05.2019 16:47

ailemizde bir önceki kasa 2016 Ibiza 1.0 tsi dsg ve 2017 i20 dizel manuel var. Her iki aracı da sıfır km aldık ve aktif olarak kullanan biri olarak yorum yapabliim (Ibiza bir önceki kasa olsa dahi farkları yazmak istiyorum.) i20 ne kadar tasarım ve iç hacim olarak ön planda olsa da, malzeme kalitesi, direksiyon tepkileri, fren tepkileri, süspansiyon ve yol tutuş gibi konularda ibizanın gerisinde kalıyor. Özellikle i20 ile arka koltukta seyahat edenler için baş ve diz mesafesi gayet iyi fakat süspansiyonu çok sert olduğu için aynı oranda rahatsız edici. Direksiyon boşluklu yapıda ve yoldan geri bildirimi çok zayıf. Bu sebeple Ibiza dar bir araç olmasına rağmen aile kullanımında ibizayı kullanıyoruz. İbizanın direksiyon ve fren tepkileri çok daha net ve sürücü ile yol arasında çok net tepki iletiyor çift yönlü, sürüş hakimiyeti i20'ye göre çok daha iyi. Yukarıdaki i20 yeni nesil benzinli motor fakat ibizadaki 1.0 tsi, kendi ailesindeki tsi motorların bir örneği, kendini daha çok kanıtlamış bir motor, performansı çok iyi ve performansa göre yakıt tüketimi Ankara şehir için kullanımda 6 - 6.5 litre arasında değişiyor. İstediğiniz zaman da trafikte ya da uzun yolda çok iyi performans alabiliyorsunuz çok canlı ve atak bir cihaz. Yeni kasa olmasını da gön önüne alarak bu karşılaştırmada Ibiza açık ara öndedir.

Misafir-3164 11.05.2019 23:18

Kesinlikle tarz meselesi. Beğenmedikten sonra çok tutuluyor diye kesinlikle i20 tercih etmem. Tasarım, kalite ve genişlik İbiza'dan, fiyat ve donamım i20'den yana. Önceliklerinize göre tercih edebilirsiniz.

Misafir-7128 11.05.2019 18:17

Ben ise aksine yolda birçok yeni kasa Ibiza gördüm. Zevk meselesi. Arabaya oturup kullandığınız zaman "İşte bu" dediğiniz, elektrik aldığınız bir an vardır. Eğer alamazsanız, o araba sizin arabanız değildir. i20 de kullandım, iki arabayı da severim. Ibiza keskin hatlarıyla biraz daha bana hitap ediyor diye Ibizayı tercih ederim.

Misafir-7037 10.05.2019 11:40

sadece 1 versiyonyla satılan ibizayı ne alan gördüm, ne de yolda giden bir ibiza gördüm. Burada da sadce marka fanatiklerinin subjektif yorumları var. i20, tıpkı Clio gibi tutulan, piyasası olan arabadır. Tutulan, talep gören , bir sürüü versiyonuyla satışta olan bir araba varken, tutulmayan ve sadece 1 (bir) modeli satılan arabayı almak ve övmek mantık dışı.

Misafir-8064 09.05.2019 22:27

Ben eskibir hyundai yeni seat ibiza kullanıcıs olarak ibiza ön konsol hariç daha kalıteli derim.ama 2 sinide secmez direk Seat leon alır yoluma bakarım

Misafir-4414 09.05.2019 21:15

Daha düşük beygirli modellerde İ20 derdim
Ancak beygir gücü yüksek modelleri seçtiğinize göre performans sizin için önemli.
Alman sitelerinde baktım İ 20'nin 0-100 hızlanması 10.2 sn
Sizin yerinizde olsam İbiza alırdım

Misafir-7492 09.05.2019 12:45

Misafir-2238,

yakıt tüketiminde açık ara önde demişsiniz de 0,4 lt fark var. açık ara tanımı mı değişti?

Misafir-2025 08.05.2019 00:33

Bu sinifta fazla kalite beklentim olmadigi icin yerli i20yi tercih ederim. Donanim olarak cok daha fazla secenek var. Dogus grubunda istedigin rengi bile bulman zor,elde ne varsa onu verir yoksa 3 ay gemi beklersin

Misafir-5014 05.05.2019 21:42

Poloların , ibizaların , fabia ların , i20 ile kıyasen artıları gibi eksileride vardı ki artıları turbo besleme olmasından ötürü belirli sınırlar çerçevesinde sportif kullanıma izin veriyorlardı.Ancak turbo beslemeli bir i20 ile kıyasta çok şansı olmaz.

Misafir-7680 05.05.2019 21:09

seat'ın fanı var ama piyasası yok. Bu sitede en çok satanlar listesinde bir tane bile seat yok.

Misafir-3460 05.05.2019 15:25

Ibiza daha guzel ama donanim olarak iyi degil. Ayrica bayiler fiyatta indirim yapmayi birak paspas hediye etmiyo.

Misafir-2238 05.05.2019 11:22

Yakıt tüketimi, bagaj hacmi ,hızlanma verileri ve güvenlik donanımları hepsinde de ibiza açık ara önde

Misafir-9064 05.05.2019 10:45

Polo için 13bin fark verilir ama Ibiza için yüksek bir fark... İ20 ibizaya göre daha çok benimsendiği için. Alırken avantajlı almak satarken de sizi bir adım önde tutar ki satarken zorlanmayi kimse istemez. Ayrıca yakıt vergi bakım masraflarını da hesaba katinca 13 bin lira çok işinize yarayacak. Yinede ihtiyaç olmadığı sürece araç alınmayacak bir donemdeyiz Hayırlı olsun

Misafir-9892 05.05.2019 00:00

Bizde çok düşünmüştük ..i20 ibizaya göre daha dolu..2019 ibiza da epey bi donanımı eksiltmişler..tercihimiz i20 oldu.Çok güzel tavsiye ederim

Misafir-486 04.05.2019 23:39

Güvenlik konuunda 4 yıldız almış araçlara güvenmiyorum. Dolayısıyla İbiza derim.

Misafir-3854 04.05.2019 16:59

Misafir 5843 2012'de sıfır dizel i 20'yi 4.5 yıl kullandım,ayağım düz viteste uyuşma yaptığı için satıp otamatik focus 2011 aldım birazda c segmente geçmek için,yoltutuşu gerçekten çok iyi olan focusa yakın i 20'ninde yol tutuşu vardı,virajlarda yapışıyordu,konforda da anladım ki i20 c sınıfını aratmıyor,servisleri çok ilgili,bir kez 4 yılda manuel ayna kolu yıpranmadan işlevini tam yapamıyordu darbeye bağlı olmadığını uzman tespit ederek müşteri hatası demeden değiştirdiler, yılda 10 bin km yapılıyorsa 100 bine kadar 10 yıl kullanılır,10 yıl sonrada az km olarak değeriyle satılır,ben 4.5 yıl sonra 42 binde 9 bin karla satmıştım,2016 150 binlerde 2.el alıp masrafları başlayan arabalara makul fiyatlı özelliklerini tecrübelerimle anlattığım i 20 yerine önerinize katılmam mümkün değil,bugün sıfır alma imkanım olsa turbo benzinli vergi avantajlı otamatik i 20'yi alır uzun yıllar kullanırım,sıfır imkanı olanın 8-10 yıl gibi bu fiyatların arttığı dönemde kullanılması halinde sıfır almak iyidir

Misafir-9236 04.05.2019 11:48

ibizanın sadece 1 versiyonu mevcut. O da bu. Başka bir donanım, motor seçeneği yok. Fiyatı yüksek, servis yaygı liği zayıf. i20 de ise bir sürü donanım, motor seçeneği var, servisi çok yaygın. i20 tutulan, 2. eli güçlü bir araba. Sınıfında clio dan sonra en çok satan araba. Tercihim tereddütsüz Hyundai i20.

Misafir-8383 04.05.2019 11:40

Hem bagaj hacmi hem yakıt tüketimi hemde Alman kalitesi Seat al bence

Misafir-4135 04.05.2019 11:36

arada 13 bin farka 4-5 bin cam tavan farkıda eklendiğinde 18 bine çıkıyor fiyat farkı,aynı fiyat olsaydı bagajı daha geniş olduğu için ibiza olabilirdi,bu kadar fiyat farkına değmez ayrıca i2 0 sorunsuz otamatik,dsg arıza veren bir otamatik,tercihim i 20 olur

Misafir-5843 04.05.2019 09:17

Bu karşılaştırmada çok bir fark yok seat marka farkı yüzünden daha pahalı ayrıca 13.000 TL hiç gerek yok bu fiyata ayrıca 2. El almanızı tavsiye ederim çünkü güzel bir araç bulursanız 15.000-20.000 iner fiyat kısaca almayın ikisinide 2. El 2016 Qashqai al 2016 Passat al daha iyi

Yeni Karşılaştırma Ekle