2018 Volkswagen Golf vs. 2018 Honda Civic

profil
ayşehanım

03.11.2018 11:37

Sizce hangi marka, model tercih edilmeli ?
Artıları, eksileri neler?
Yorumlarınızı merak ediyorum.
Teşekkür ederim.

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-6637 12.11.2018 20:15

Yanıt: Çağdaş-çekici tasarım, 9 ileri otm., 6 yıl garanti, sorunsuzluk (reliability index), güçlü ve yeni motor (300Nm tork).

Misafir-2243 12.11.2018 12:16

7706, birincisi dünyanın en çok satılan aracı toyota corolla. ikincisi Türkiye'de civic, passat, jetta ve golf'ten daha çok satıyor. üçüncüsü dsg, turbo arızaları, zoraki 2 yılcık garanti, yıllardır aynı tasarım ve donanım cimriliği vw'in en büyük eksileridir.

Misafir-2576 12.11.2018 08:12

Yorumları okudum gerçekten komik bir yarışa girilmiş çocukça marka savunucusu olmuş .vw grubu büyük bir dev öyle olacakki amerikanın emisyonla alakası olmaması rağmen Almanya ile politik ekonomik savaşina konu olmuş . Hondada tabikide sadece otomobil değil küçük jet tekne gibi konularda da yer alan bir dev yani şurda istenen 2 kompakt araba kıyaslaması konu nerelere gelmiş.geleyim konuya Golf premiuma yakın bir arabadır çok başarılı ancak biraz kasası eskidi makyajla yenileme yapıyor civic alacak olsaydım full paket alırdım yoksa almazdım rakiplerinde olmayan donanımları veriyor . 25 bin tl azımsanmayacak bir fark tabi

Misafir-414 11.11.2018 19:42

7706
Sen honda nın yıllarca sadece 1.6 atmosferik motoru dışında başka motoru olmadığını, bu nedenle mi sorunsuz olduğunu düşünüyorsun?
Demişsin ki 1.6 atmosferik motor ve cvt kullanıyor bir zahmet sorunsuz olsun. Vw de sorunsuz olsun bir zahmet. Para verip alıyorsun çünkü. Adamlar ön park sensörünü bile para ile sattı yıllarca. Konu motordan açıldı madem Vw grubunu formula 1 ve motogp pistlerinde de görmek isteriz ...

Misafir-1882 11.11.2018 18:18

Misafir 7706 ben cevap verdiğiniz arkadaş değil başka biriyim ve yazilanlari okudum .ama sizin yazdiginizda tezat var atmosferik motor dogru sorunsuz ve yillardir kullanilan sağlam motor tamamda honda yi eleştirmişsiniz bu konuda tasarimda yillardir değismeyen golf ü yazmişsiniz o da risk almiyor demekki gayet normal bunlar.ayrica pazar kaybetmekten değil istekten sunulan dizel ve zf şanzimani karıştirmayin zira civic ve golf satış adetleri ortada malum.ayrica dünyanin en çok satan grubu vw doğru lakin bu grub vw,skoda,seat,audi,porsche,bugatti,maybach verileri totalde oysaki dünya çapinda satış adetlerine bakinca honda ise sadece acura grubu ile yüksek satis ve kara ulaşmiş bu savunmak için yazilmadi sadece bilginize her çok satilan iyi olmaz

Misafir-175 11.11.2018 14:50

Manuel civic alin dostum.masraf düşünüyorsaniz manuel alacaksiniz.sanayide 500 bakim yaptirilabilir lakin satarken araci servis kayitlarini insanlar soruyo artik.iyi mal iyi para.japon fanatigi değilim ama dsg de ucuz değil,arizalari okuyun bi

Misafir-7706 11.11.2018 14:25

Sayın 118- Burada amaç VW yi savunmak değil. Bende senin gibi, kullandığım ve memnun olduğum markayı veya modeli destekliyorum. Sen savunuyorsan bilemem. Çoğu müşteri gözü yormayan ve sade, abartıdan uzak modelleri tercih eder. Onu üreten firma da malına güveniyor ise, modelin özüne fazla dokunmadan, sadece yeni motor ve teknolojileri kullanarak ufak dokunuşlarla dış tasarım da fazla oynamadan üretime devam eder. Bu bir üretim taktiği olup, aynı zamanda o modelin ikinci elini de güçlendirir. Mesela ben öyle tavus kuşu gibi abartılı tasarımları sevmiyorum ve tercihte etmem. Sence dış tasarımı değiştirmek mi kolay, yoksa yeni motor ve teknolojileri geliştirmek mi? Japonların da yaptığı bu. Hiç riske girmeden yıllardan beri aynı 1.6 atmosferik motor cvt şanzımanı kullanarak yola devam et. Ondan sonra da sorunsuzlukmuş masalını dinle. Bi zahmet artık sorunsuz oluver yani. Ama ondan sonra baktılar ki pazar kaybettiler ve turbo benzinliye veya zf şanzımana geçtiler. Ayrıca senin haricinde ( aynı kalemden çıktığı belli dsg/turbo/beyin arızaları filan) DSG den çok memnun olan ve o teknolojiyi taklit eden bir sürü firma ve kullanıcı var. Aynı şeyleri temcit pilavı gibi ısıtıp sürmeye gerek yok haklısın. Müşteri bu kombinasyondan memnun olmasaydı o markayı Dünya satış lideri yapmazdı, duruma birde bu pencereden bak.

Misafir-4450 11.11.2018 13:13

639, dsg arızası demek en az 10 bin tl içeri girmek demek. malına güvenen honda gibi 6 yıl garanti verir. vw 2 yıl garanti verip arıza çıkınca da müşteri hatası diyor. herkes de biliyor ki dünyanın en sorunsuz otomatik şanzumanlarını japonlar yapıyor, dsg sıkıntılı.

Misafir-639 11.11.2018 11:20

birçok şey kullanıcı hatası denilerek garantiye sokulmuyor. honda da bakımlar hiçte ucuz değil. servislerde gerekli gereksiz birçok şey zamanından önce değiştirilerek masraf çıkartılıyor. bunu anlatmaya çalışıyoruz
örnek benzinli civic 40000 bakımı 2400 tl. ben bu paraya sanayide ortalama 100 bin kmde değişen dsg kavramasını değiştiririm.
vw savunmuyorum asla ben bu devirde hiçbir markaya fazla güvenmiyorum. japonlarından gereğindden fazla övülmesini kabul etmiyorum

Misafir-542 10.11.2018 19:25

6 yıl garanti pazarlama taktiği falan değildir. Adan dünyanın her yerinde yanı süreyi veriyor ama vw sadece ülkemizde 2 yıl veriyor, yatırım da yapmıyor. Daha hala neyi savunuyorsunuz?

Misafir-118 10.11.2018 12:05

vw'i savunan arkadaşlar hiç boşuna yorulmayın. her türlü honda açık ara önde. honda'da donanım daha dolu, garanti 6 yıl, tasarım daha güzel. fiyat daha uygun. kaldı ki otomatik şanzumanda honda diğer japonlar gibi kaya gibi sağlam. vw temcit pilavı, aynı kasayı küçük rütuşlarla ısıt ısıt sür piyasaya ayrıca vw her türlü risk demek: dsg, turbo, beyin arızaları. zaten malına güvenen 2 değil honda gibi 6 yıl garanti verir.

Misafir-9104 10.11.2018 11:13

Sayın 2866 doğru demişsin. Honda da ne ararsan yok, daha düne kadar ne otomatik ne dizel ne turbo benzinli bulamıyordun. Hal böyle olunca da müşteri tabi ki seçeneği bol ve güçlü olan markaları tercih edecektir. Ayrıca Dünya dizelden vazgeçerken Honda satamadığı dizelleri burada pazarlamaya kalktı bence.

Misafir-2866 09.11.2018 22:08

vw nin 2006 yılında getirdiği dizel otomatik kombinasyonunu honda 2018 de getirmiş. Allah razı olsun. lütuf da bulunmuşlar. ama atı alan üsküdarı geçti.
biz demiyoruzki vw inanılmaz iyi hiçbir sorunu yok. ama aradaki kalite farkını ve honda da özellikle son kasadaki sorunlardan hiç bahsetmemenize sessiz kalamadım. birçok kişi şu an hondayla mahkemelik.
son olarakta civic hb de trim sesi şikayetleri mevcut. sıfır arabada trim sesi hemde bu fiyatlarda kabul edemem.
bu fiyatlarda iki aracıda almam

Misafir-3969 09.11.2018 19:43

6533 WV nin garanti süresi kısa da, diğer firmaların çok mu uzun. 2 yıllık garanti otomotiv sektöründe standart bir uygulamadır. Bu durum eleştirilecek bir olumsuzluk olmayıp, Honda 5 veya 6 yıl veriyorsa bu bir satış /pazarlama taktiğidir.

Misafir-6533 09.11.2018 13:20

Garanti işe yaramıyor diyen arkadaşa bir sorum olacak: vw'nin garanti süresi neden sadece bizde 2 yıl? ABD ve avrupada neden daha uzun? Honda'nın garanti süresi her yerde uzun zaten. vw de 2. seneden sonra DSG su koyverirse, şangırtı-şungurtu sesi yaparsa, ısınırsa ne yapacaksın?

tokay ceritoğlu 09.11.2018 11:07

arada 30.000 tl ,2 ileri sorunsuz otomatik 5 bg güç farkı var,0.4 saniye ve 0.2 yakıt farkını dikkate almazsak ,bu nedenle % 65 tercih honda olur.

Misafir-8417 09.11.2018 09:28

sayın 549 hocam size katılmıyorum. en basitinden 2019 jettanın dış görünüşüne bakmanızı öneririm. veya yıllardır türkiyede pek de saygı görmeyen ama şu an öncelikle dış görünüşüyle inanılmaz mesafe kat eden peugeot modellerine de bakmanızı öneririm. 308, 3008 özellikle de henüz türkiyeye gelmedi ama umarım seneye gelir, ki gelince hakikaten gözlerinizi alamayacaksınız, yeni 508e bakın. aracın motoru, dayanıklılığı, güvenliği, sağlamlığı, teknolojisi vs. tabii ki önemli ama hiç görmediğiniz bi araç ilk olarak nasıl ilginizi çeker, görünüşüyle tabii ki. son yıllarda neredeyse tüm markalar harika araçlar üretmeye başladı. kesinlikle dış görünüş önemli bence ve herkes için de belli oranda değer görüyor çünkü kimse dış görünüşünü hiç beğenmediği bi arabayı almaz. saygılar...

Misafir-2546 09.11.2018 07:02

Misafir 5296 nasil yani anlamdim hond sahibiyim.neden bahsettiniz! Bir partide göçük olayi çikmişti yine o mu? Artik yok korkmayin,garanti nasil işe yaramaz! Yahu civic ilk piyasaya cikti pöh bu ne atmosferik motor turbo nerde dendi" rs geldi", ohooo bu ne ki dizel yok alaman ve fransizlar dizel üretiyo dendi " i- dtec" geldi,bu defaa oyahu otomatik yok bunda dendi honda " 9 ileri şanziman" getirdi yine yaranamdi! Asıl siz vw grubunun dsg probleminden bahsedin her otomotik aracin %80 şikayetçi bi araştirin,hatta birakin onu vw grubu dizelleri emisyon skandalindan bahsedin otomobil tarihinin en büyük skandali.hiç biri bizim fabrikamiz değil ama artik şu golf tabusu yikilmali.bu kadar az donanim,az garanti şüresi,yüksek fiyat olmazzz

Misafir-5185 08.11.2018 23:03

549-Elin almanı bunu düşündüğünü sanmıyorum hangi avrupa ülkesi aldığı aracı 2.elde değer kaybedeceği için kutu gibi sıradanlaşan bir araç alır ki diye düşünüyorum.
benim düşüncem bir araçın dış tasarımı çok önemli özellikle de bu fiyatlarda araç alıyorsun yolda görsen dikkat etmeyecegin gram ilgini cekmeyen,içini dışını merak etmediğin bir aracı alıyorsun.Ben hondayı alırdım sırf 2.el deger kaybetmesin diye golf gibi sıradan ve detaysız tabiri caizse kutu gibi olan aracı almazdım kaldı ki hondanın eski kasaları bile 2.elde çok iyi tutuyor.2 araca bakın derim hondanın aracının her yerinde farklı farklı detaylar göreceksiniz özelliklede hb versiyonunda ama golfe bakınca kutu diyeceksiniz.Bunlar benim düşüncelerimdir :)

Misafir-6089 08.11.2018 22:53

Tamam da aracın ne kokpiti değişiyor, ne de direksiyonu. Hatta Arteon'un bile içi diğerleriyle aynı.Misali Civic her kasa da tasarım değiştiriyor ama onu da 2. eli çok iyi. Yani sadece temcit pilavı tasarımlı arabaların 2. eli iyi değil. Bu zevk meselesi isteyen ömrü boyunca aynı tasarımlı arabayı alır, isteyen de modern-çağdaş tasarımlı arabayı alır.

Misafir-5296 08.11.2018 22:22

vw e olan olmayan tüm arızaları yazan arkadaşlar, honda nın son kasasındaki sorunlarından ve garantinin birçok alanda işe yaramadığından haberdar değiller heralde...

Misafir-549 08.11.2018 16:00

Aracın üretim platformundan motor teknolojisine, kokpitinden koltuğuna, direksiyonuna kadar bir çok unsuru tepeden tırnağa yenilenirken ve iyileştirilirken, dış görünümünde radikal değişiklikler yapılmaması bir karar ve uygulamadır. Bu esasında önceki nesillerin ikinci el değer kaybının azalmasını sağlayan önemli bir faktörüdür. Ayrıca, herkesin görmediği, farkında olmadığı ancak aracın kalitesinin ve mükemmelliğinin saklı olduğu bir çok detayda en iyiye ulaşma gayreti ikinci elde aracın her zaman prim yapmasını sağlar. Kısaca, bizim ikinci el piyasamız malın iyisini bilir. Gösterişe aldanmaz. Malın kalitesine, geç eskimesine ve bozulmasına bakar, ona göre değer verir. Haklıdırlar da.

Misafir-3124 08.11.2018 09:51

vw artık baydı. far değiştirip kasa değiştirdim diyor. dsg, turbo, beyin arıza riskleri de cabası. otomatik alacaksanız japonlardan şaşmayın. özellikle de honda, toyota ve mazda'nın otomatikleri kaya gibi sağlam ve sorunsuz. vw gibi eliniz yüreğinizde gezmezsiniz. donanım olarak da honda açık ara önde. üstelik honda 6, vw 2 yıl garantili.

Misafir-4693 08.11.2018 07:07

Vw golf ile başlayalim kapisini açtiğinda güzel bir işcilik.güzel bir iç tasarim.ama abartildiği gibi olağandışı bir durum yok c segmenti iyi işciliğine sahip o kadar..yola tutunma fena değil 10 üzerinden 8 alir gayet iyi performans.o da ne comfortline donanim zayif,aynalar katlanmiyo yahu yanlislik olmali diye düşünüyorsun,geri görüş kamerasi yok şaşiriyosun..garantiyi sordum 2 yil,zaman içinde trim sesi elbet olucak peki bu iş basil olcak 2 yil garantiyle? Honda civic e geçelim kapiyi aç mükkemmel yenilikçi iç dizayn ve tasarim dikkatli bakiyorum konsola golf boşa abartilmiş daha iyi değil sadece türkiye de psikolojik alman baskisi.yola tutunma ve direksiyon kontrol 10 üzerinden 9 .abarti olmasada gayet iyi ve alaman dan daha kaliteli yol tutuşu.yolda sessizlik 2 araç ta ayni hiç merak edilcek bişey yok yani bu duruma göre golf tabusu yikilmaya başladi,donanim mevzuna girince avrupa dan nefret ediyosun..hele garanti mevzu vay vay vay yillarca avrupa kanimizi emmiş dedirtir cinsten.yahu trim sesi olsa da garanti 6 yil dersin honda da..fiyat mevzu na gelirsek artik avrupaya adim atmam..yahu vw golf ne abartilmis insanlar ne zannetmiş,dsg ariza verir,donanim bitik,garanti zayif,fiyat uçmuş ve insanlar işcilik işcilik diyo abatmayin arkadaşlar golf ü biliyoz c segmenti 10 üzeri 8 alacak bir araç o kadar.civic fiyat performans donanim garanti işcilik tasarim tüm mevzulara göre 10 üzeri 9 alir.bu arada şu mazda efsanesinden vazgeçin her karşilastirmada mazda mazda lakin satiş olarak mazda piyasada yok.ayrica vw golf ikinci eli civic ten iyi değil arakadaşlarim unutmayin kendimizi kandirmayalim

zcan 10.11.2018 01:02

yorumunuzu beğendim ama tek beğenmediğim 2 el piyasası vw golfün piyasası honda civic ten daha iyidir bizim ülkemizdeki insanların çoğunun düşüncesi ilk önce fiyatı sonra gösterişi en son kalitesi eğer kaliteli bi araç alıcam diyosanız benim tercihim 2 aracın arasındaki tercih tabiki golf tür bunların dışınada çıkarsak benim favori fiyat ve performans olarak kia cerato dur 1,6 dizel otomatik

mehmet21 08.11.2018 00:15

Honda civiv'ten sürekli aynı şikayetler geliyor özellikle 15 veya 20 bin km den sonra sürekli şehiriçindeki kasislerden dolayı olması gerek ki arka stop lambaları aşağıya doğru sarkmaya başlıyor. Ayrıca frenle ilgili de çokça şikayet konusu oldu.

Misafir-1766 07.11.2018 20:51

Honda civic ile başlayalım.Civic sedandan yola çıkarak yorum yapmak gerekirse çok iyi direksiyon ve yönlendirme elemanlarına sahipti.Orta konsol ve kabin içerisindeki malzeme kalitesi sınıf standartlarında idi ancak mazda 3 ve ya golf seviyesinde değildi.İşçiliğini genel olarak beğenmemiştim,arka koltuk dikişlerinde bariz hata vardı.İnip binmesi iri biri için biraz güçtü ve sürüş pozisyonu gereksiz düzeyde alçaktı.Bu belki biraz ağırlık merkezi yere yaklaştığı için yol tutuşu olumlu yönde etkileyebilir ancak uzun yol da hele de biraz iriyseniz rahatsız edici olabilir.Yol tutuş demişken direksiyon tepkileri c standartlarının 1-2 segment yukarısındaydı ve yol tutuş başarılıydı lakin yine de ben sürüş limitlerini direksiyonun hissettirdiği ölçüde yüksek bulmadım zira bir mazda 3 , ford focus , cla yada d segmenti bir passat gibi değildi diye hatırlıyorum.Araç ta trim sesi vardı sanki biraz fazla lastik gürültüsü içeri alıyordu.Özet olarak tercih edilebilir bir araçtı ancak abartıldığı kadar değildi.Uygun fiyatlarla piyasaya sunulursa tercih edilebilir.
Golf ise 1.4 tsi dsg 125 ps araçtaki deneyimimden yola çıkarsam işçilik ve malzeme kalitesi bayağı iyi idi alcantara döşeme araca yakışıyordu.Orta konsol tasarımında boşluklar göze çarpmıyordu.Bir eleştirim multimedya sistemi biraz aşağıda kalıyordu yoldan gözünü ayırmanız gerekebiliyordu.Direksiyonu elektromekanik servo idi biraz sertti ama iyiydi.Yol tutuşu güzeldi.Ses izolasyonu da gayet iyidi.Yalnız biraz iriyseniz araca sığma hususunda sıkıntı yaşayabiliyorsunuz ve civic kadar geniş değil iç hacim.Aracın 2.el piyasası fazlasıyla iyi.Civic (hb i kastediyorum burada)e kıyasla 0 km olarak çok daha fazla satılıyor , servis ağı daha yaygın.
Bana göre bu kıyasta bütün kriterleri topladığımızda golf agır basar ve fazla zorlanmaz lakin civic in fiyatı daha uygun.Bu şartlarda illaki ikisinden biri ise civic alırdım ki daha da doğrusu diğer modellere de göz gezdirecek olsam giuletta nın dizel otomatiğine bakardım focus powershift tdci ile bir test sürüşüne çıkmayı ihmaletmezdim. golf eğer birkaç yıl evelki gibiyse comfortline çok da dolu bir araç olmamasına rağmen golf bence ederinin üzerinde neredeyse 1 serisi bmw fiyatına satılıyor ki buda onun zayıf noktası.

Misafir-1335 07.11.2018 11:48

Sayın arkadaşlar dsg ve emisyon sorunu yüzünden vw sıkıntılı
Ancak dizel motorlu civicte oldukça fazla partükül filtresi arızası okumaya başladım ve garantiden karşılanmıyor
Honda hb benzinli sahibi olarak bir çok özelliğini nedeni ile honda derim ama dizeli için kafamda soru işaretleri var.
Şikayetvar a bir gözatın derim

Misafir-787 07.11.2018 10:54

Sanırım bu golf olayı bir tabu :-) Eleştirilemiliyor, ona binen bir daha başka arabaya binemiyor. Nedir bu saçmalıklar anlamadım ben? Neden objektif olamiyoruz? Sonsuza kadar hep aynı şeye mi bineceğiz? Tamam iyidir, hoştur ama artık ondan iyileri, güzelleri de var. Aynı ceketi, ayakkabıyı 10 sene giyiyor musunuz. Hep daha şık, daha güzel ve iyisini aramıyor musunuz? Civic de böyle işte daha şık, daha modern, daha iyi, fiyatı daha uygun, garantisi daha uygun. zaten oylamadan da belli olmuş durum.

Misafir-9599 07.11.2018 08:34

Civic kötü bir araba değil ancak golfte de kalitesiz bir parça yada işçilik göremezsin. Golfün kasası-kaportası taş gibi, sürüşü de bir o kadar yumuşaktır. Civicte ise kasa-kaporta yumuşak, sürüşü ise golfe göre maalesef serttir. Ayrıca Golfün tasarımını eleştirenler var ama başarılı hiçbir model kasa güncellemelerini radikal bir şekilde yapmaz. Örneğin BMW 3.20 on yıl önce de aynıydı. Golf kalite olarak kendi segmentinin en kaliteli araçlarından biridir. Donanım konusundaki eleştirilere katılıyorum.

Misafir-4124 06.11.2018 20:32

*** Golfte 100 km de 0.2 lt mazot karı yapacaksın ama alırken 30 bin daha fazla vereceksin, bu mu ekonomi? Honda kalitesiyle kendini dünyaya kabul ettirmiştir (Gelişmiş ülkelerde hep ön sıradadır), konforu da çok iyidir. İkisi de aymı paraya olsa bile Civic i alırım. Bun da en önmeli etkenlerden biri de golfün ve tüm vw lerin tasarımından artık gerçekten çok sıkılmış olmam. Hem tüm modelleri aynı, hem de yıllardır kasa değişse bile hep aynı.Kabak tadı verdi artık.

Misafir-5079 06.11.2018 19:23

Misafir 1376 saygilar golf eksik yani var bence: katlanan ayna,koltuk ısitma,geri görüs kamera,9 ileri şanziman,daha modern ve yenilikçi tasarim,2 yil garanti,boya farki birde üstüne 30 bin fazla türk lirasi..golf c segmentinde iyi bir araçtir doğru ama abartmaya hiiç gerek yok..golfe de bindim civic e de ve kimse bana golfü anlatmasin.vw grubu bu fiyatlar eksik donanim ve garanti koşullari ile maalesef uzun dönemde müsteri kaybeder..civic yukardaki karşilastirmada bence çok daha iyi.anlamdiğim sey ötv oranini devlet düsurdü firmlar ayak direniyo adeta %15 yerine %8-12 arasi indirimler var bu neden! Bir müddet daha almamyalim sifir araç ta akillansinlar

Misafir-1376 06.11.2018 17:07

Daha önce VW GOLF kullanmamış iseniz; HONDA CİVİC önerebilirim.
Ama VW GOLF kullanmışsa ve VW GOLF'ün tadını almışsa bir daha bırakamaz ve başka marka, model beğenemez. Bu karşılaştırmada;
Konfor, kalite, ekonomi ve ikinci el olarak VW GOLF derim.
HONDA CİVİC'in VW GOLF'e göre eksik yanları var.

hasan barutçu 06.11.2018 18:17

*** nedir hocam golfun üstün yanları. iç malzeme kalitesi dışında hiç bir üstünlüğü yok golfün. bir golf kullanıcısı olarak şunları yazıyorum.
1. civic zf şanzıman ile daha uzun ömürlü olacaktır.
2. civic neredeyse 30 bin lira daha ucuz. (depo 300 liraya dolsa 100 depo mazot karınız olur. bu da neredeyse 10 yıllık kullanım eder.)
3. civic daha ucuz olmasına rağmen çok daha donanımlı. nedir bunlar. dijital gösterge.ısıtmalı koltuk, navigasyon, katlanır ayna,hız sabıtleme yagmur ve far sensoru gibi.
4. ayrıca 2. elde honda en az golf kadar tutulur. bunu sakın unutmayın ve araştırın. lütfen bilmeden etmeden yorum yapmayın. biraz mantıklı olalım

Misafir-6152 06.11.2018 07:07

Sayin misafir 8383 unutmuşsunuz ama ; golf metalik boya farki aliyor civic almaz ,golf 30 bin pahali civic daha iyi ve güncel kasa- teknoloji olmasina rağmen daha ucuz.vw grubu artik sıkti be hep ayni tasarim,bi far makyaji ' işte yeni kasa' diye araçlsrini lanse ediyor..c segmentinde şu an en iyi araç civic ,tüm arti eksileri yan yana koyduğunuzda civic özellikleri ve kasa si ile ortada

Misafir-8383 05.11.2018 23:10

Civic'in motoru yeni nesil 300 Nm torka sahip ve 9 ileri otm. yani daha iyi. Kasası daha yeni ve daha spor (golfün kasası temcit pilavı gibi hep aynı ve sıkıcı). Hnda'nın fiyatı çok daha uygun. Golfte sürücü kluğu ayarı manuel, Civic'te elektrikli. Golfte hız sabitleme ve otm. katlanan far sensörü, navigasyon ayna yok, Civic de var. Civic'in garantisi 6 yıl, golfün garantisi 2 yıl (Not vw garantileri yurt dışında biraz daha uzun ama ülkeizde nedense 2 yıl???). Sonuç olarak Honda Civic HB çok daha alınası bir araç.

Yeni Karşılaştırma Ekle