2018 Skoda Superb vs. 2018 Honda Civic

profil
sh5826

27.03.2018 14:31

en dolu haliyle C segmentinde yer alan Honda Civic Sedan mı? Yoksa Boş haliyle D segmentinde bulunan Skoda Superb mi?
  • 2018 Skoda Superb 1.6 TDI Active
  • Fiyat174.900 TL
  • Yakıt Türü Dizel
  • Vites Tipi Düz
  • Motor Hacmi1598 cc
  • Beygir Gücü120 HP
  • Ort. Tüketim4.2 lt
  • 0-100 Hızlanma10.9 sn

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-7107 25.06.2018 00:28

.Bu kıyas için ; Skoda Octavia 1.6 TDI Style ile Honda Civic 1.6 i-DTEC Executive ın kıyasını yapmak çok daha mantıklı olur.Yol tutuş , malzeme kalitesi , işçilik , prestij açısından superb İle kıyaslanırsa superb çok üstün gelir.Buda honda markasına haksızlık olur bu yüzden Skoda Octavia 1.6 TDI Style ile Honda Civic 1.6 i-DTEC Executive ın kıyasını yapmak çok daha mantıklı olur

Misafir-8802 18.06.2018 09:16

arkadaşlar çok basit ve o kadar iddialı bir yorum olacak bana göre; değil süper b, passat dahi şanzıman ve motor sağlamlığı konusunda civic in yanından bile geçemez, tabi ki diğer bir çok konuda da civic onlarla yarışamaz.

Misafir-5581 01.06.2018 21:38

Honda'nın 300 Nm tork sunan ve A sınıfı emisyona sahip yeni 1.6 dizeli çok daha üstün. Tasarım olarakta Civic'in daha şık olduğunu düünüyorum.

Misafir-9662 01.06.2018 12:37

misafir 5540 eğer çok km yapmıyorsan manuelini al ozaman otomatik pahalanacağı için bi 30 bin tl fazla vericeksin. sadece otomatğine 30 bin tl vermek mantklımı ? bence maneul al gitsin :)

Misafir-5540 01.06.2018 00:22

Civic'teki (i)ntelligent dtec akıllı dizel makine şu an çevreci ve tutumluluklarıyla bilinen Fransız BlueHdi ve DCi motorlarından dahi daha az yakmaktadır.

Ayrıca dizel makineler artık satılmayacak fikrine de katılmıyorum. Ford, Peugeot, Volkswagen gibi diğer dünya çapındaki markalar bile yeni dizel makine geliştiriyorlar. En büyük örnek Peugeot 508'de gelecek 1.5 dizel 130 beygirlik makine veya Touareg 4.0 417 beygir çift turbo dizeli piyasaya sunmaya hazırlanıyor. Yani demem o ki dizel araçlar uzun yıllar güncel bir şekilde daha hayatımızda olacak.

Dizellerin azot oksit türevlerinden karbon türevleri salımına kadar tüm değerleri gerçek labaratuvar şartlarında gerçekleştirildi. Peugeot'nun yeni çıkacak 508'deki dizel makinesi bile Euro 6 normunun 3. güncel seviyesini karşılıyor. Hem de daha sonra piyasaya sürülecek olmasına rağmen. Ancak Honda'nın dizel makinesi Euro 6'nın 4. güncel seviyesini(yüksek olan daha iyidir) karşılıyor. Nitekim yaklaşık 1.4 tonluk bir aracın egzoz salım sınıfının A seviyesi olması da bunu kanıtlar nitelikte olduğunu düşünüyorum.

Ben de bu karşılaştırmada Civic diyorum ama manuelini değil temmuzdaki 9 ileri otomatik vitesini tam paket cam tavanlısını beklemekteyim, bakalım dolar çok yükseldi. fiyatları 150 bin liradan aşağıda olsa bari :(

Misafir-7268 31.05.2018 18:39

2017 manuel 1.6tdi active superb kullanıcısıyım. arabam 36bin km ye geldi işim gereği fazla kilometre yapıyorum. uzun süreli yakıt ortalamam 5.5 civarı arabada. gücü, genişliği, konforu gayet güzel ve memnumum. sadece donanım olarak zayıf. ben de geçenlerde dedim satıp civic executive mi alsam. sunroof deri koltuk led farlar arka kamera vs insanı cezbediyor. yakıtının da çok az miktar düşük olacağını tahmin ediyorum superbden. kendi aracımdan memnunum lakin bu karşılaştırmada ikisini de alabilirsin bence. civic sadece test surusu yaptım çok detaylı bişe diyemem. ama şunları söyleyeyim. civic lastik yanağı daha dar ve suspansiyonları daha sert kasis evleklerde daha çok hissettirir. motor sesi civicte çok az superbde biraz daha fazla bu bazısının hoşuna bazısının zıtına gidebilir. genel ses izolasyonları aynı diyebilirim haricinde. civicle çok basma şansım olmadı ama hafif eğimli yerde superble 235 bastım bana mısın demedi. superbin son liste fiyatı 160ları geçti. honda 10binde bir bakım skoda 15binde bir bu arada. yazı karışık olmuş olabilir beynim biraz salata aklıma geleni yazdım. kısacası şunu öneririm daha uyguna ve donanımlı araç istiyorsan (sunroofum led farlarım şekil jantlarım) civic al, yok ben geniş ferah sade ve biraz daha konforlu araba alayım diyorsan superb al. superbin altı civicten daha yüksek bu arada köyün falan varsa.
iyi günler

Misafir-2557 31.05.2018 10:53

Superb'i de 30 yıllık aracı anca kaldıran 1.6 motorlu seçenek çıkarsaydı fiyatı Civic'ten daha ucuz olurdu, motor ucuz olduktan sonra donanım eklemek kolay tabi.

Misafir-5084 31.05.2018 07:28

Bir arabanın d segmenti olması onu diğer segment araçlarından daha iyi yapmaz sadece daha uzun ve geniş yapar.
Yoksa b segmentinde dahi d segmentinde bulunan araçlara motor,konfor,güvenlik ve teknoloji alanında rakip olan bir sürü model var.
Hele ki skoda gibi sunabildiği en büyük opsiyon geri görüş kamerası olabilen bir araç almak bence önccelik olmamalı

Misafir-4023 31.05.2018 00:29

Araba fiyatları çok pahalandı. En çok da B ve D segmenti araçların fiyatının çok arttığını düşünüyorum. Yüksek meblağları gözden çıkaran insanlar elbette D segmenti araçlar alabilirler ama C segmenti arabaların fiyatlarına bakınca paralarına göre en çok özellikleri sunan arabalar olduğunu düşünüyorum.

Bana göre Civic, Corolla ve Megane bu konuda en iyi fiyat performans arabaları olduğunu düşünüyorum. Bu araçların kendi içlerinde birbirlerine göre avantaj ve dezavantajları var ama büyük oranda tercihin bu üç araç arasında artık zevke kaldığını düşünüyorum. Dolayısıyla araba için yüksek paraları da gözden çıkarsam ben Civic'i Superb'e tercih ederim. Superb alana da saygı duyarım.

Misafir-4754 30.05.2018 16:33

HERKESE İYİ ALIŞVERİŞLER
Yorum yapmak en kolay olanı ama arkadaşlar sunu iyi bilelim ki 1996-2006 da kaldı civic corolla astra focus firmalar artık ucuz araba yapmanın peşinde kalite algısını tümümüz az çok biliyoruz artık direksiyona geçin ve içinize sineni sizi mutlu edeni size zevk veren arabayı alın binin birilerinin yorumları hep doğru değildir....

Misafir-9520 04.04.2018 10:42

honda civic tercihim olurdu..

Misafir-7287 03.04.2018 21:29

donanımlı b sınıfı fiyatına, orta paket e sınıfı sedan var mı? Varsa hangisi yazar mısınız? Kimi Boş D segmenti tercih eder,kimi debir alt segment olan dolu C segmenti tercih eder. Bu da çok doğal.

Misafir-7021 03.04.2018 21:04

Sayin misafir 4158 çok övdüğünüz araba skoda superb .superb ve passat ayni alt yapi lakin iç mekana geçin passat bariz üstün.yani superb sadece orta kalitede marka stratejisi ile hareket eden bir firma dinanimi atalim kenara .civic yol tutuşu superb te yok.superb kasislerde çok olmasada kasa yapisi ve süspansiyon yapisi sebebiyle daha fazla salinima girer.tehlikelimi hayir ama civic yol tutuşu bu konuda d segmenti diye ısrar ettiğiniz superb ten daha iyi.donanimi bi kenara atalim gene civic garanti süresi 6 yıl superb 2 yıl ee ne anladim bu işten hani d segmenti farkı.ya 2. El değer kaybi bugün kim olursa olsun 2. El araç alcaksa skoda dan ucuzluk bekler çünkü üretilme amaci o ,bu yüzden 2. Elde kaybetmeye devam edicek bu da normal.burda bi arkadaş yazmış doblidan in civic e bin o zamn yol tutuşu iyi gelir yahu yapmayin el insaf türkiyede üretilen dünya ya ihraç edilen tüm dün yanin saygı duyduğu bir firma honda.neyse arkadaşlar 2 araçta çok güzel siz segmentlere takili kalmayın ikiside alınır guzel araçlar.unutmayin üretici bir firmanin ucuz alt üretimi yapan diğer üretici firmalarin d segmenti ,üst kalite üretim yapan bir firmanin c segmentine zaten eş değerdir .hangisi hoşunuza giderse alin ,alinir

Misafir-9100 03.04.2018 16:55

sayın 4158 vag grubunun örneğin en son çıkarrtığı karogda tek tek bütün donanımların fiyatı var. hem de ne fiyatlar... tek tek seçilmez tabiki ama araçta 3 opsiyon varsa onlara ödenecek rakamlar belli.ayrıca ben segment farkından ve işçilik kalitesinden bahsettim, demek ki dikkatli okumuyorsunuz. ayrıca c-d farkını laf oyunuyla b-e noktasına çekmeniz de enteresan. b-e farkıyla c-d farkını nasıl bir tutabiliyorsunuz hayret.. Aynı ya da yakın donanım paketleri kıyaslanırsa tabiki üst segment araç tercih edilmelidir. Ancak çok fazla donanım farkı varsa durum değişir. Bizim söylediğimiz budur.

Misafir-4788 03.04.2018 15:50

Merhaba saygıdeğer arkadaşlar. Arabalar.com gibi platformlar, bilgi paylaşımı anlamında oldukça katkı sağlıyor.Bu nedenle burada emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Diğer taraftan 5541 rumuzlu arkadaşlar da, deneyim bilgi ve tecrübelerini burada aktarıp değer katıyorlar, ayrıca teşekkür edip kendisine ithafen şunları paylaşmak istiyorum ( Altın makastan nasiplenmemek temennisi ile ) Gruplaşmak üzerine; Sayın 5541 bilirsiniz, Almanya da gettolar vardır, burada yaşayan insanlar, ananeleri, davranış şekilleri ve Dünya görüşleri ile aynı değer yargılarına sahiptir, mesela bir Alman orada yaşayamaz. Bu site de ise Japon lar genel duruma hakimdir. Siz istediğiniz kadar, teknik verilerden, elma ile armutun alt alta toplanamayacağından filan bahsedin, dinlemezler bile. Varsa yoksa, çekik gözlerdir aslolan. O nedenle kendimizi yormayalım. Ben karar aldım, bundan sonra katılım yok, anlatabildim mi, sadece okuyucu tarafında olacağım. Herkese güzel paylaşımlar olsun temennisi ile.

Misafir-4158 03.04.2018 15:02

Sayın 8002 ben başka birşey söylemiştim neyse.Vag grubunun opsiyonlarında çoğu zaman donanımı tek tek seçemezsiniz.Neyse çok uzun anlatmam lazım bu donanım husunu ancak gerek yok bence neyse segment , işçilik , kalite filan mühim değil siz donanıma göre araç alın mesela çok donanımlı bir b sedanı e orta paket e sedana tercih ediniz.

Misafir-195 03.04.2018 13:20

autohold, lastik basınç göstergesi baz corolla life da bile mevcut, superb de olması artı bir durum değil.

Misafir-8002 03.04.2018 11:42

5541 kardeşim donanımsal noktanın dışına çıkarsak elbette superb kıyaslanmayacak bir arabadır. İç malzeme kalitesi gördüğüm en iyi arabalardan biri, ancak donanım konusundaki görüşlerinize katılmıyorum. civic exede olup superb activede olmayan bazı donanımları sayayım: anahtarsız çalıştırma, sunroof, full led farlar,renkli bilgi ekranı, 7 inç ekran,ön park sensörü,hız sabitleyici,klimatronik,geri görüş kamerası... Bu donanımların opsiyonel olarak vag grubunda kaça verildiğine bir bak. Kişiden kişiye değişir belki ama bunların birçoğu önemli donanımlar. bu yüzden civic...

Misafir-5650 03.04.2018 01:53

Sayın misafir 5541 superb te belirttiğiniz donaňımlar orta segment civic te mevcut sözünüz benim aşağıda yazdıklarımı zaten birebir destekliyor.Ben de superb e full değil ancak c bazlar kadar donanımsız değil demiştim.D swgmentinin baz modeli en donanımsız paket dahi c segmentinde orta paket gibi.Bizzat sizde bunu destekliyorsunuz kendi sözünüzle.Diğer sözlerinizde beni çürütmüyor destekliyor.Arada bir anlaşmazlıkta yok gördüğüm kadarı ile.Bu arada premium d segmentine geçmeme gerek yok zaten bir aile büyüğüme ait 535i kullanıyorum.İyigünler iyiakşamlar dilerim

Misafir-7042 02.04.2018 21:50

Sayin misafir 5541 saygim sonsuz size lakin superb te belirttiğiniz o donanimlar orta donanim civic elegance ta mevcut hatta üstüne geri görüş kamerasi,sunroof var executive donanim daha da dolu( digital klima da var).ben civic te göçük olayının bir partide yaşandığını ve bunun hakkinda honda firmasının açiklama ve telafide geç kaldığını daha önce de yazdim maalesf yanlış yapti ama neyse arkasında durdu en sonunda tabiki kimse böyle olaylarin olmasini istemez ne üretici ne tüketici.trim sesi her araçta muhakkak oluşabilir önemli olan artmamasi kalitenin muhafazası ve önlenmesi.kullanima bağlı premium araçlarda dahi olabilir doğru mesela mercedes slk yı ilk çıkardığında şikayet çoktu haklisiniz ama superb te de var trim sesi ön konsolda unutmayalim güzel araçlar alana ve satana hayırli olsun skoda ne olursa olsun marka olarak bakmasamda kalite olarak bir skoda dır ve c - d segmenti olmuş çok önemli değil inanin kullanilan malzeme skoda ederi kadardır bu kötü manada değil yani skodanin üretiliş amaci vw almak istemeyenlere yada ucuz ve güzel araç isteyen müsteri kitlesine göre üretimdir doğal olarak malzeme kaliteside ona göre.eger gerçek d segmenti derseniz premiuma geçin anlayin

Misafir-5541 02.04.2018 19:49

Sayın misafir 5492 görüşünüze saygı duymakla birlikte araç active paket yabi baz model olarak görünmesine rağmen esp gibi bluetooth destekli multimedya gibi donanımları hiç saymayalım.C segmenti baz model araçların çoğunda görülmeyen lastik basınç kontrol sistemi , diferansiyel kildi , ön yan perde havayastıkları , autohold , sürücü yorgunluk tespit sistemi , deri direksiyon ve vites topuzu , dokunmatik multimedya sistemi , yağmur sensörü , start stop sistemin, görsel destekli park sensörü , far -yağmur sensörleri , led arka farlar , krom kapı kolları gibi birçok donanıma sahip.Baz model olduğu doğrudur ancak d segmentindeki baz model kavramı c segmenti baz modeller gibi değil haliyle.Superb , Executive civic ten biraz daha az donanıma sahip olsa bile iç mekana geçtiğiniz ilk saniye veya 90 ı geçtğiniz andaki ses izolasyonundan da anlaşılacağı üzre daha kaliteli bir araç ve donanım olarak ta tek elektronik klima hariç ihtiyaç duyacağınız bütün temel gereksinimleri karşılıyor.
Sayın misafir 8161 ben artık çok teknik yorum yazmıyorum çünkü o şekilde birçok yorum yayınlanmıyor o yüzden biraz genel konuşacağım.Trim sesi her araçta oluşur premium araçta da oluşur bunların sebeplerine girsem on sayfa yazmam gerekir.Sandığınız gibi premiym araçta yok diye bir durum yok .Daha geç meydana gelir sebeplerine girmeyeceğim.Bir başka husus her firmanın başına gelebilir ancak bu durum beni tüketici olarak ilgilendirmiyor.Yani karoseri geçtim şasi de bir problem olsa ve zamanla araç iç podya da erken definasyon başlasa her markanın vaşına gelir diyip geçiştirecek miyiz?Civic değil hangi araç olursa olsun hayır.Trim sesine gelince böyle şikayetler okudum ancak civic te 7000 kmde denediğim araçta bu durumla karşılaştım .Gelelim firmanın yaptığı açıklamaya , profesyonel olarak hangi üretim partisinde sorun oluştuğunu tüketici mahkemesinin atayacağı expertiz üzerine verilecek kararla tespit olunur.Firmanın açıklamasıda bir argümandır ancak " ticari" firmanın yaptığı beyan ile konununnüstü örtülüp durum tescili yapılmaz bu sektörde.Neyse daha uzun tutmak istemiyorum iyigünler diliyorum

Misafir-5492 02.04.2018 11:29

misafir 6773 kardeşimiz meseleyi yanlış anlamış sanırım. burada superb ve civic karşılaştırılmıyor. superb active ile civic executive karşılaştırılıyor. superb d segmenttir. genel kıyas zaten yapılmaz. ama birinin activei ile diğerinin exesi kıyaslanınca işin içine ciddi bir donanım farkı girer.

Misafir-8161 02.04.2018 09:14

sayın misafir 6773 passat ve superb aynı alt yapıya sahipler normal şartlarda birebir aynı alt yapı lakin hızlanma,yol tutuş,fren ve slalom testlerinde passat önde çok büyük fark yok demişşiniz lakin testi bizzat alaman firmalar yapıp yayınlıyor oldukça fark var .civic sürüş dinamikleri ni birazcık insanların abarttığını söylemişsiniz doblo dan falan bu araca binince farklı geldiğini insanlara belirtmişsiniz bence talihsiz bir açıklama olmuş.astra sedan ,elantra,golf,corolla,megane hepsi çok iyi arabalar günümüzde rekabetin artması tüketiciye yarıyor tabi hepsi kaliteli.civic ve focus ayrı dır neden mi bağımsız arka süspansiyon var ve bu araçlara bu özellik çok güzel bir yol tutuşu kazandırır.yani tüm testler ve otoriteler o şekilde.bayide test ettiğinizde zaten anlıyorsunuz.otomotiv mühendisi olsanız göçük sorununun bir partiye denk geldiğini ki bu tarz problemlerin tüm firmaların başına gelebilir unutmayın daha sonra halledildiğni şu an ki üretimde problem olmadığını ki olan araçlarında geri çağrılıp yapıldığını göçüğün tekrar yaşanmadığını bilirdiniz.trim sesi olan civic ler olabilir alaman tüv açıklamasına göre aynı alt yapıyı kullanan passat ve superb te trim seslerinin zaman içinde olduğu ve olmayan araçların sadece premıum sınıfta üretildiği belirtilmiş tabi araştırmak lazım bunları,dsg kuru olanlarda çok fazla hata oranı olduğu yayınlanmış vs.vs. ya neyse.işçilik basit dediğiniz civic sedan* hatta kendimce yazıyorum corolla ,megane.egea bence türkiyenin gururu nedenmi burda üretiliyor ve dünyaya satılıyor*harika bir araç tır ön konsol yumuşacık malzeme ,yatay kokpit ki gözü yormayan ,harika bir tasarıma sahip bir araç tır.şimdi siz demişsiniz c ve d segmenti ile karşılaştırma olmaz bal gibi olur fiyatları yakın olan iki güzel araç superb te çok güzel ama bence sadece boyutla bu iş olmaz yani d segmenti olunmaz.skoda tüm dünya da vw araçlarını pahalı bulanlara yada para vermek istemeyenlere üretilen vw araçlarını bir alt segmenti dir önce bunu kabul edelim superb bir bmw,mercedes falan değildir kısaca hatta passat değildir.superb i premıum yapmaya çalışmaktan vazgeçelim.güzelmi evet,alınırmı kesinlikle ama sadece skoda.bence civic bir adım önde herşeyi bırakın bir kere 6 yıl garanti,harika tasarım ve marka kalitesi ..ben şahsen nasıl bir mühendisin araştırmadan yayınının burda olduğuna hayret ettim bence mesleğine gereken önemi vermeyen bir dostumuz saygılar ,

Misafir-6773 01.04.2018 19:24

Otomotiv mühendisi bir kardeşiniz olarak bazı husulara değinelim.1)Mqb platformu hyundai-kia grubundaki y platformu veya renault-nissan grubundaki cmf-c platformu vs platformlardan daha genel bir tasarıma sahiptir.diğer platformlar gibi tek bir şasi veya karoser üzrinenkurulmuş değildir çok genel bazı prensipleri ve mantığı vardır.Bu mantıkla hem b hatchback hem c sedan hem d suv üretebilirsiniz.
2)Sürüş dinamikleri mqb platformu içerisinde farklı olabilir bu farklılık aks mesafesi , ağırlık dağılımı , süspansiyon karakteri gibi farklılıklardan oluşutor ancak deneyimlerime göre aralarında çokta büyük farklar yok.
3)Honda civic in çok iyi sürüş dinamiklerine sahip olduğu söylenmiş.Eğer bundan önceki aracınız 2005 doblo ise ve ya peugeot 207 ise evet bu aracın yol tutuşu çok iyi gelebilir.Ancak j kasa astra sedan , ad kasa hyundai elantra kullandıysanız bu aracın yol tutuşu yaklaşık bu seviyelerde.Hatta ford focus sedan kullandıysanız yol tutuşu beğenmeyebilirsiniz bile.Alana hayırlı uğurlu olsun güle güle kullansın ancak c sütunu çöken , 7.000 km de trum sesi yapan(test aracında bariz yol sesi ve trim sesi vardı) , işçiliği biraz basit kaçmış dış görünümünün hakını veremeyen , c segmenti sedanı yere göğe sığdıramamanın veya d - e segmenti araçlarla kıyaslamanın doğru olmadığını düşünüyorum.C segmenti içerisinde bir alternatif olabilir

Misafir-9513 01.04.2018 17:46

Vw grubu araçların hepsi mqb platformunu kullanıyor. Ancak mesela Golf'ün sürüş dinamikleri Leon'dan, Passat'ın sürüş dinamikleri Superb'ten, Tiguan'ınki de Ateca'dan daha iyi. O yüzden her ikisini de test ettiğiniz vakit Civic'in mekanik alt yapısının daha iyi olduğunu anlarsınız

Misafir-2175 01.04.2018 14:22

bazı arkadaşlar yeni civic'e çamur atacak bir şey bulamıyorlar. Önceleri atmosferik motor olmasını bahane ederek eleştirirlerdi. şimdi 1.5 ve 2.0 turbo (type-r) motor seçeneği var. Dizel motorunun olmamasını eleştirirlerdi şimdi piyasanın en güçlü dizeli civic'te. Tasarım deseniz piyasanın en şık otomobili. Tek bahaneleri de şimdilik c sütunu ki Bu sorun kasım ayından sonra tamamen düzeltildi. Kasım ayından önceki satılan modellerde de 250 araç gibi bir rakamla sınırlıydı bu sorun. Ben bizzat hayatında civic araca binmeyip de civic sahibiymiş gibi hayali arabasını kötüleyen insanlar gördüm.

Misafir-6352 31.03.2018 23:52

Skoda dan alacağım tek araç superb tir lakin civic olmasa.civic bambşka .keşke accordu da getirse honda artik .oyum civic muhalefet olanlar kızmasın donanim,garanti,marka,güvenilirlik honda..skoda güzel araçlar üretiyo ama skoda 2. El de zayıf ya inşallah değişir bu durum tabi skoda,seat güzel araç lar ürwten firmalar ama değer kaybettirmese

Misafir-5848 31.03.2018 23:08

Superb in altyapısı wv passat ile aynı.Superb ten iyi yol filan tutmuyor.C sütunu problemi olan premium filan da olmayan c segmenti bir araca karşı d segmenti bir araç.Superb tavsiye ederim

koflabixi 31.03.2018 20:08

Üst segment demişsiniz ama Civic de gayet geniş bir araç ve alt yapısı SuperB'ten daha iyi. Civic, Superb kadar yaylanan bir araç değil ama yeterince konforlu ve Superb'ten daha iyi yol tutuyor. Superb'e oranla çok daha fazla donanım içermesi de cabası. Civic favorim ve tavsiyemdir.

Misafir-9819 31.03.2018 14:44

Bu iki aracın birbirine üstün tarafları var. Örneğin iç malzeme kalitesi olarak superb üstündür. Donanım olarak ise açık ara Civic. Superbin bu paketi hakikaten çok boş. Malesef wag grubu donanımı opsiyonel olarak vermeyi alışkanlık haline getirmiş. Bu yüzden az farkla civic.

Misafir-3716 30.03.2018 16:32

Üst segment araç demek genellikle daha iyi bir şasiye sahip , daha iyi bir karosere sahip , daha büyük daha iyi diz-baş mesafesine sahip , daha iyi işçiliğe , daha fazla prestije sahip araç anlamına gelir.Bu yüzden özel bir nedeniniz yoksa ne kadar daha yüksek segment araç seçilirse o kadar isabetli bir seçim yapılmış olunur.Varsın birkaç oyuncağı bulunmuyor olsun.Zaten çoğunlukla kullanacağınız ihtiyaç duyacağınız birçok donanım superb te de mevcut.Zira bu araç baz model gözükse bile b vrya c değil d segmenti bir araç

Misafir-9348 30.03.2018 14:17

Honda'nın yeni nesil 300Nm tork sunan, 3.4 lt tüketime ve 10.0 sn hızlanmaya sahip dizel motoru çok daha üstün. Tasarımı çağdaş, bagajı çok iyi (520lt), içi de çok geniş. Türkiye'de üretiliyor, Çekya'da değil (Sahi evinizde hiç Çekya malı birşey var mı veya Çekya malı bir ürün gören var mı?). .Zaten halen ABD'de bile satılabilen ve tercih edilen bir araç CİVİC, fazla söze gerek yok.

Misafir-5597 30.03.2018 12:19

Araç seçimi yapılırken, ihtiyaca yönelik yapılır, yani doğru ve mantıklı olan da bu zaten. Kalabalık bir aile olup, geliriniz de yerinde ise, şehir içinde kullanmak için "B" veya "C" segmenti bir araç, şehirler arası yolculuk için de "D" segmenti bir araç kullanırsınız. Zaten arabaların farklı segmentlerde üretilmesinin temel nedeni de budur. Donanımı ne olursa olsun, sırf fiyatı aynı diye bu iki farklı özellikte ki araçlar birbirlerinin yerine tercih edilmezler. Ben burada yapılan bazı tercihsel yorumları inandırıcılıktan uzak buluyorum, yaptıkları tek şey kendilerine yakın buldukları markayı övmek, başka bir gerekçeleri yok. Bu tip karşılaştırmalar emin olun kuru gürültüden başka bir sonuç doğurmaz, pire ile devenin güreşine benzer. Bunun gibi absürd karşılaştırmaların denetimi olan bu site de yayınlanmasına izin verilmemeli bence. Daha mantıklı daha akılcı ve kişilere artı kazandırabilecek, bilgiler paylaşalım, burası kavga platformu olmasın lütfen.

Misafir-8114 30.03.2018 09:19

kesinlikle civic derim. Hem daha performanslı, hem de çok daha az yakıyor. Üstelik donanım olarak da çok daha iyi. Tasarım görecelidir ama ben civic'i çok daha çekici buluyorum. Üstelik honda şu an dünyanın en değerli ilk 5 markası arasında olmakla birlikte yine dünyanın en az sorun çıkaran markaları arasında. Bakınız skoda demiyorum, vw'nin bile dünya standartlarında bir derecelendirmesi yok. Üstelik dieselgate skandalıyla da imajları da ciddi zedelendi. Ben segment farkı olmasına rağmen honda derim.

Misafir-6570 30.03.2018 09:04

Civic teknik, donanım ve yakıt tasarrufu açısından bariz bir üstünlüğü var. Donanımı önemser veya önemsemezsiniz, şahsen hız sabitleyici olmayan araç almam. Ayrıca Civi'in 6 yıl garantisi, motor ve şanzıman sorunsuzluğu da cabası...

Misafir-7820 29.03.2018 22:59

bazı arkadaşlar segment farkını, boy farkından ibaret sanıyor galiba. kaldı ki civic en iyi diz mesafesine falan da sahip değil, mesela octavianın yanında esamesi okunmaz boyut olarak, ne uzunluk ne genişlik ne bagaj hacmi ne de diz mesafesi konusunda. ayrıca otomobil, insanları bir yerden bir yere en güvenli ve konforlu taşımak için üretilmiş araçtır ve temelinde hiç bir otomobil eğlence aracı falan değildir. o dediğiniz ekranlar, ledler, farlar vs'ler bizi daha güvenli götürmüyor bir yerden bir yere giderken, hatta aksine sürücünün dikkatini dağıtıp kaza yapma ihtimalini arttırıyor bile. burada dişe dokunur ve önemsenebilecek tek donanım farkı belki dijital klima olur ki o da bence o kadar da mühim bir şey değil, zaten otomatik klimalar da ya çok soğutuyor ya çok ısıtıyor şahsen ben hiç beğenmiyorum. civic c segmenti için ortalama bir otomobil, neresi hangi c segmenti araçtan daha kaliteli anlamadım şahsen. incecik sactan yapılmış kaportası mı, kapattığında metalik ses çıkaran ince kapıları mı, göçük problemi yaşayan sütunları mı, iç mekandaki sert plastik ve kumaş kaplama aksamları mı, neresi kaliteli ben gidip incelediğimde kaliteli bir şey göremedim şahsen. bence civic "malzeme kalitesi açısından" bırakın süperb'den geri olmayı, kardeşi octaviadan, peugeot 308, megane, astra gibi c segmenti bir çok araçtan da geri. ne alaka yani?

Misafir-7219 29.03.2018 11:57

Bazıları bu active paket süper b ye dolu demiş *** bana söylermisiniz daha otomatik kliması olmayan sözde d segment 130bin tllik bir araçta manul klima var dokunmatik ekranı küçücük göstergeler tarih dışı civicte hayalet gösterge araçtaki farlar halojen civicde full led arka ön sinyaller bu super b de nevar sırf d segmenti die 130 veriyorsan senin amacın arba sürmek değil sadec fanboyluktur akıl var bomboş kalas gibi araba 2.eli ölü bir araba civic her açıdan iyi ayrıca not düşeyim civic segmentinin en iyi diz mesafesi sunan aracı ayrıca daha seri ve daha az yakıyor daha ne olsun düşünmenize gerek yok civic alın derim super b de style ve üstü alınır active paketi bomboş bir araç

Misafir-8792 29.03.2018 09:04

2-3 Donanım fazlası var diye, araç seçilmez hele üst segment bir araçla alt segment göçük onda kıyaslanıyorsa isterse tavanı led döşemeli olsun yine üst segment üst segment derim hele Superb gibi parasının hakkını veren bir üst segment ise...

Misafir-5891 29.03.2018 08:12

Her iki araçta güvenlik donanimlarinda çok iyi yalniz bazi arkadslar yazmiş malzeme kalitesi falan vs superb ile civic malzeme kalitesi ayni arkadşlar superb d sınıfı lakin bi mercedes e serisi yada bmw 5 serisi değil ki.ever superb güzel araç ama civic te şuan c sınıfına adeta bir aracın nasıl kaliteli olabileceğini ve malzeme kalitesinin ,tasariminın ne kadar harika olabileceğini kanıtlıyor.bazı arkadşlar da yazmış honda nin yılda bir kaç kere kullenacağim donanimlari var eyvallah ta digital klima neden önemsiz,sunroof yada koltuk ısıtma bence 130 bin veriyorsam bunlar olmalı .iki araçta güzel araçlar iki araçta sizi güvenli ulastirmayi başarir.tercih zevk meselesi .ama vw grubu donanim cimriliğini birakmali artik ***

Misafir-4262 29.03.2018 04:09

bağımsız arka süspansiyon sistemi 99 model focus ta bile var neden civice özel birşeymiş gibi görülüyor.

Misafir-3800 29.03.2018 00:09

bir kere süper b boş falan değil, güvenlik donanımları tam, konfor donanımlarının hemen hepsi mevcut, sadece bazı lüks denilebilecek donanımlar yok, onlar içinse biraz daha para bayılıp üst pakete geçmek gerekiyor. hondanın zaten üst paketi. yani soru aslında hondanın bu "donanım çılgınlığından" mı yoksa "d segmentinin kalite, konfor ve prestijinden" mi ödün vermek gerekir. bence her iki seçim de saygıyı hak eder. benim için güvenlik ve konfor, yılda bir kaç sefer kullanacağım donanımdan daha değerli, bu yüzden süperb tercih ederdim ama dediğim gibi diğer seçime de saygı duyarım.

Misafir-2595 28.03.2018 21:59

Superbte anahtarsiz çalıştırma yok,digital klima yok,sunroof yok,deri döşeme yok,hız sabitleyici( cruise control ) yok vs vs.superb yaklaşık 20 cm uzun,6 cm geniş .bagaj hacmi 595 litreydi yanılmıyosam,civic te bagaj 519 litre suberp te yazdığım yok listesi ve fazlası civic te var.bağımsız arka süspansiyon ile civic adeta yola yapışan ve bu konuda rakipsiz bir araç.suberp güzel bir araç d sınıfı lakin donanimi çok eksik barındırıyor 130 bin lira para ver manuel klima al komedi.bu karşılaştırma civic tir.6 yıl garanti ve 2. El olayi var bide.vw grubu arkadaşlar coğu ülkede 4-5 yıl garanti veriyo türkiyede 2 yıl bu çok anlamsız

Misafir-2835 28.03.2018 21:21

Hocam sınıf farkı var diyecekler ve bende diyeçegim.
Ç sınıfı araçla D sınıfı en boşu ds olsa daha da konfor bakımından Ç sınıfından daha iyi öncelikle gidin test edin ben Süper B diyorum

Misafir-4518 28.03.2018 20:18

Kesinlikle Superb her konuda .cogunu kullanmayacaginiz donanimlara bosuna para vermeyin.Arada kalite konusunda bariz fark var

Misafir-584 28.03.2018 17:38

Tabiki civic neden mi? Civic donanim bakimindan inanilmaz dolu full aklima ne gelirse var digital klima dan deri döşemeye ,sunrooftan koltuk isitmaya herşey var.buyukluk olarak civic zaten çok ferah ve geniş bir araç.honda kalite olarkta skoda dan 1 değil bir kaç gömlek üstün.superb güzel bir araç lakin 130 bine neden boş bi araba alayim ki.alcaksam passat comfortline almaliyim hem 2. Eli kuvvetli olur hem azcik donanim olur

Misafir-7988 28.03.2018 17:18

bence bu yaşınıza göre değişir geniş aile iseniz suberb ,genç iseniz civic

Misafir-6816 28.03.2018 17:05

makam arabası hissi veren devasal boyutlarıyla ilgi çeken türkiyenin en çok satılan 2. d sınıfı arabası superb tercihimdir. d sınıfı araçların sürüşü ve havası başka oluyor bunu içine oturunca anlıyorsunuz süperb son yılların en çok tercih edilen araçların başında geliyor. honda asla kötü değil ama d sınıfı bir araç c sınıfından her zaman iyidir markalar en iyi işçilik malzemelerini bu araçlarda kullanırlar.

Yeni Karşılaştırma Ekle