2018 Nissan Qashqai vs. 2018 Toyota C-HR

profil
coumaphe

12.02.2018 21:58

Karar verdim ne alacağıma ama düşüncelerinizi merak ediyorum.

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

  • 2018 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Advance
  • Fiyat157.200 TL
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Vites Tipi Otomatik
  • Motor Hacmi1798 cc
  • Beygir Gücü122 HP
  • Ort. Tüketim3.8 lt
  • 0-100 Hızlanma11.0 sn
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2139 05.06.2018 17:45

Toyota c-hr kullanıcısıyım, bu nedenle biraz taraflı yorum olabilir. Aracımdan çok memnunum. Şık, alımlı ve de son derece rahat sürüşü olan konforlu bir araba. En baz versiyonu olan advance modeline bakacak olursak, muadillerinin bir üst versiyonu donanıma sahip. Bu araç ancak Qashqai'ın tecna versionu ile karşılaştırılmalı.

Misafir-820 14.03.2018 01:06

Qasqai satış rakam verisi olarak tutulan bir araç.Ancak chr de tutulan bir araç örneğin ülkemizde bildiğim kadarıyla ocak ayında qashqainin satışının 1,5 katı kadar satmıştı.Şubat satışlarında ise Qashqai daha fazlaydı.Chr nin üstün olduğu taraflar;daha iyi yol tutuyor,daha iddialı bir görünüme sahip arkasından baktırıyor,daha iyi bir şanzımana sahip ve izolasyonu daha iyi.Qashqai ise biraz daha iyi ikinci el piyasasına sahip , arka koltukları çok dar değil ve185e 110 kilo değilseniz sığıyorsunuz.Aile için daha avantajlı.Tercihsizin

Misafir-841 13.03.2018 18:27

Aks aralığına, şasi boyutlarına baktığınızda bir aracın b yada c segmenti olduğunu anlayabilirsiniz. C-hr C segmenti bir Crossoverdir ve bu sınıftaki karşılığı Qq' dir. Gelgelelim ön sportif koltuk yapısı, arka cam açıklığı ve arka koltuklardaki dar oturumu Qashqai' dense Juke' yi andırmaktadır. Bir Crossover arayışımızda b ve c segmentinde bir çok aracı inceleyip defalarca Chr' yi almak isteyip sonunda arka koltuklardaki yaşam alanının bize hitap etmediğine karar vererek Chr' den vazgeçtik. Qashqai' den de 1.2 ppp paketinin Türkiye' ye gelişinde araç temini sıkıntısı yüzünde vazgeçtik ki en üst paketi tasarım ve malzeme kalitesi olarak gerçekten çok şıktı. Aynı şıklık Platinium Premium Pack' taki sihirli dokunuşlar mevcut olmadığından Visia' da yok. Araç ferah, binilesi bir araçtı. Vazgeçme nedenlerimizden biri de 1.2 Turbo motorun ve Cvt şanzımanının tanıdığımız birkaç kişide sorun çıkartarak değişime gidildiğini öğrenmiş olmamızdı. Tabi bu sorun şimdilerde aşılmış olabilir. 1.6 Dci X- Tronik şanzıman yakın bir arkadaşımda var. Şehir içi yakıt tüketimi hariç aracından çok memnun. Ben de aracı uzun yolda ve şehiriçinde kullandım; dizelin torkunu ve rampalardaki arzulu gidişini keyifle gözlemliyorsunuz. Hybrid C-Hr' nin ülkemizdeki vergi politikasından ve Toyota' nın bu alandaki uzun yıllara varan geçmişine rağmen Hibrit sistemlerin henüz kendini tam anlamıyla kanıtlamamış bir teknoloji oluşundan binilebilirlği konusunda kuşkularım var. Bence Türkiye' de Hybrit' e binenlerin attığı taş ürküttüğü kurbağaya değmiyor. Kazasız sürüşler.

Misafir-8993 13.02.2018 15:54

Yakıt olarak düşünüyorsanız Qashqai'nin 1.5 motor öneririm ortalama yakıt 3.8 bu fabrika verileri.Tork olarakta gayet olumlu karar sizin şimdiden hayırlı olsun.

Misafir-585 13.02.2018 14:56

Boyut olarak Qashqai 4.39, CHR 4,36, Juke 4.13 m
CHR daha çok QQ'ye rakip gibi duruyor.
CHR genç arabası ve havalı ama bence tasarımı Juke gibi garip, herkese hitap etmez.
Gerçekçi olacaksak aradaki 40.000 TL fark çok fazla. Benim oyum QQ

Misafir-9645 13.02.2018 09:49

180 binlere çıkınca D segmenti SUV'lara bakılabilir. Daha düşük fiyatlarda Qashqai zaten sınıf lideri, kendini kanıtlamış model. Ortalama tüketim olarak ta Qashqai'nin dizel olması sarfiyat olarak durumu dengeliyor büyük oranda, vergi açısından da daha avantajlı.

Misafir-5247 13.02.2018 07:45

Chr nin neye istinaden rakinin juke olduğunu yazdınız? Boyutları yüzünden mi?

Misafir-1688 13.02.2018 01:04

şaka mı bu? b segmenti bir araca 184 bin lira mı? öncelikle CHR Qahqai'nin değil Juke'un rakibidir ve juke'un fiyatı 90-100 bin civarlarında. şimdi üç kuruş az yaksın diye bir araca neredeyse 100 bin lira fazla verip her sene 2500 lira fazladan vergi ödemek, hangi akılla hangi mantıkla açıklanır bilmiyorum. aklımızla dalga geçmek herhalde bu. elbetteki hibrit geleceğin teknolojisi. ama iki kat para vereceksek ne anlamı kaldı teknolojinin, az yakıtın, çevreciliğin? bu para kazanılana kadar çok daha fazlası gidiyor zaten. tamam hibrit kullanalım da kusura bakmayın bu şartlarda bu imkansız ve de gereksiz.

Yeni Karşılaştırma Ekle