2018 Mitsubishi Eclipse Cross vs. 2018 Honda HR-V

profil
cihan önen

18.11.2018 22:32

FİYATLARI YAKIN OLAN İKİ JAPON . SİZC HANGİSİ

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

  • 2018 Honda HR-V 1.5 Executive CVT
  • Fiyat162.020 TL
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi Otomatik
  • Motor Hacmi1498 cc
  • Beygir Gücü130 HP
  • Ort. Tüketim5.4 lt
  • 0-100 Hızlanma11.4 sn
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-4160 10.12.2018 02:53

videoda yaklasık 6000 devirde hız 195km civarı gösteriyor. o hızda hava direncini yenemediği için daha fazla devir yükseltemediğinden hızlanamıyor. ayrıca yolda birkaç derecelik eğim dahi olabilir.

Misafir-9483 09.12.2018 15:39

https://youtu.be/E6Jl1schl3k

Video video diyorsunuz buyrun video

Cvt ye göre daha yüksek performans sunan manuel vitesli hrv 1.5 hrv nin hız denemesi. Son hızına ve motor devrine dikkat edin. Yorumu ondan sonra yapın ve videoyu çeken kişiye beceriksiz olduğu için yorum yazın lütfen.

Misafir-6828 09.12.2018 14:49

Maksimum hızı redline çizgisine dayanmış bir arabayı, (fabrika verisi 6600 devir 187 kms hız. Redline ise 6800 devirde başlıyor. Yani bu devirler artık motorun kinetik değil, ısı enerjisi üretmesi anlamına gelir. Yani motor arızası bölgesi) motor devrini yükseltmeden sadece hızını 23 kms daha arttırabiliren arkadaşların olabilmesi (1.5 cvt modifiye edilmez) gerçekten takdir edilecek hayalgücü gerektiriyor.
Yeni çıkan turbo 1.5 182 hp lik civicte bile araç 207 de kesiciye giriyor. Red line çizgisine 2000 devir daha olmasına rağmen hemde. Kesiciyi yazılım ile iptal ederseniz aracın son hızı 250 kms ye kadar çıkıyor. Şimdi redline bölgesine kadar olan 2000 devirle bu kadar güçlü araç 250 ye anca çıkarken siz 200 devir boşluk ile 22 kms daha bu kadar güçsüz araba ile nasıl çıkıyorsunuz?
Aşağıda birisi yazmış video bekliyoruz diye, bende merak ettim video gösterin lütfen?

Misafir-2047 09.12.2018 14:37

Çok teknik yorumcular var maşallah aracın üzerindeki göstengelerede inanılmaz oldu üretiçi firmalara bi zahmet yazın da daha doğru bır ölçüm yapan cıhaz koysunlar ha birde markadan markayada gösterge değişebilır diyen de çıkarsa şaşmayalım

Misafir-7495 09.12.2018 01:39

Azami hız konusunda birşey belirtmek istiyorum. Araçların hız göstergeleri ortalama yüzde 8-10 fazla gösterir. Bu sapmayı anlamak isterseniz telefonlarınızdaki navigasyon uygulamasında sürüş sırasında anlık hızınızı kontrol edin. Araçta hız kadranı 100 km/S gösterirken navigasyon da 90-92 gibi bir hız görürsünüz. Bu hesaba göre kadranında anlık olarak 210 km/S görünen bir araç yaklaşık 190 km hızla yol almaktadır. Azami hız verileri kadranda görünen hızlara göre değil eğimsiz yolda ulaşılabilen reel ölçümlere göre saptanır. Saygılar

Misafir-2924 09.12.2018 00:35

Honda 1.5 manuel( 6 ileri) hrv teknik verileri
Ölçülebilen en yüksek hızı: 192 kms
0-80 hızlanma değeri :6.3 saniye
0-140 hızlanma değeri : 19 saniye
80-180 hızlanma değeri: 51.6 saniye..
Yani 0-180 değeri hemde düz vites ile 57.9 saniye...
400 metre yolu 17.1 saniyede alabiliyor ( 0-100 hızlanma sürecinde)
Daha üst hızlarda saniye daha fazla olacaktır ama arabanın 180 kms ye ulaşması demek kabaca 1. 37 km yolu gerektiriyor. Daha fazlası için ( teknik olarak mümkün değil ama) 210kms ye çıkmak için 1.6 km yolu ayağınızı gazdan çekmeden gitmeniz lazım
Ama bu veriler 6 ileri düz vites ile bir kaç kere yapılan testlerin verilerdir. ( zeperf)
Yani matematik ortada, fizik ortada ama 210 yapan arkadaşlar var.
Video bekliyoruz

Misafir-2714 08.12.2018 20:00

Şoförüm diyen 3386 bu arabadaki vites sisteminden haberin yok sanırım. Sanal oranlar var. Senin hayal dünyadaki gibi 6-7 tsne vites dişlisi var da her viteste ayrı devir çeviriyorsun gibi bir dünya yok.
Araştımadan yorum yapmayın komik duruma düşmeyin derim

Misafir-6093 08.12.2018 19:55

6750 devir, bir aracın red line ise ve son hızı 187 ise, nasıl 210 km yapabilirsiniz? Yani arabanın son hızını 6750 devir çevirmeye izin veren bir motorda nasıl %35 daha hızlı gidebilirsiniz? Kabaca hesaplama yaparsanız motor devri 9000 lere çıkar.
Ama bu Araba düz yolda hızlanmada zorlanırken bile son hızı 187 olan aracı 210 a çıkartabilime başarısı göstermişsiniz. Demek ki millet boşuna turboydu, yüksek beygir gücüydü diye uğraşıyor.
Motor tabiki kesiciye girecektir hararetten kaçınmak için. Bunun bilmeyen adam, bilen adama şöförlükten bahsedemez. İnatla gaza basarsan araban hararet yapar. Bu yüzden bir çok arabada ya vitesi kendisi yükseltir ya da güvenli devirde arabayı tutar. En son hızda üst vites yoksa ne olacak peki?
Şoförüm diyen adam son hızın ne demek olduğunu bilir(3886)
İnternette son hızını görenler ve buraya yorum yazanlar o araç ya dizel Manuel yada otomatik 1.8. Bizim buradaki motor 1.8 mi?
Otomatik viteste de vitesi boşa atarsın ki buna n vitesi denir Burada anlatılan aracın en yüksek devirde frenleme yapmaması için vitesi boşa atıp yokuş aşağı hızlanmaya devam etmektir. (5039)
Ama bu kadar da eminseniz son hızdan çekin video koyun inanalım. Aracın son hızı 187 kms iken ve motor devri kırmızı çizgiye dayanmışken(6600 max devir. Redline 6750. Hondanın resmi verisi) nasıl nasıl motoru indirmeden yani 9000 devir çevirmeden 210 yaptığınızı videoya çekin de honda da öğrensin, bizde helal olsun diyelim.
Şöförüm diyenler için son not: hani okursunuz max beygir ve maks devir yazar. İşte o maks beygir aracı son hızda tutan güçtür. (ne kadar beygir o kadar köfte) maks devir ise ne kadar yırtınırsanız yırtının arabanın hızını koruyabildiği en yüksek devir bandıdır. (en fazla gücü veriro noktada verir. Sonra güç eğrisi çok düştüğü için arabayı 187 de tutan hız azalmaya başlayacaktır) . Ondan sonrası boştur. Enerji ısıya dönüşür araba hararet yapar. Şimdi süper şoförler hadi 2 dakika 9000 devrir ile gidin videoyu paylaşın bizimle.
Atmak serbest nasılsa.

Misafir-2885 08.12.2018 14:40

Sayın 2726 ısrarla araçta olmayan birşeyi idda ediyorsun yan ruzgardan etmilenmeyen hiç bir araç yoktur araçların yerden yüksekliği ağırlığı na göre değişir kıyaslama yapabilmek için ayni araçları aynı hızlarda test etmek gerekır çıkamadığın bir hızda yaşamadığın bir yorum yazmak ne karar doğru ayrıca yutoob da sen işine gelen vıdeoya bakmışın sen o hızlara çıkamadığın için kimseye inanmıyorsun evet ben idda ediyorum 2010 km hıza defalerca çıktım araç 1.5 otomakik hıç bir morifiye yok işte 220 km yaptığını gösteren vid***

Misafir-2726 08.12.2018 05:13

Hrv nin yüksek hızlarda güven vermediğini yan rüzgarlardan çok etkilendiği ve bazı durumlarda sağa sola salınım yaptığı için yazmıştım. Ama tartışma son hız polemiğe dönüşmüş ki merakımdan youtube ye baktım saatte 195 km hızı geçebilen yok. 210 km yapan arkadaşın aracı belki modifiyelidir haksızlık etmeyelim yada araç tatlı bir rampa buldu mu bu hızlarda çıkıyor olabilir. Yerden yükseltilmiş bir araçla bu hızlara çıkmak büyük risk, lütfen trafik kurallarına uyalım. Birkaç gün önce bir mitsubishi bayisine gidip eclipse cross' u daha kapsamlı inceledim. Gerçekten hem içi hem dışı çok havalı bir cihaz. Arka koltukların konumu ön koltuklardan epeyi yüksek. Ama sırt dayama yerleri alçak. Arka koltuklarda kafalıkları yükselemezseniz sırtınızı rahatsız ediyorlar. Bagajı gerçekten dar, iki büyük valiz girmeyebilir. Kalabalık değilseniz sorun yok. Stepnesi yok tıpkı hrv deki gibi lastik tamir kiti var. Merak ediyorum chr ye stepne koyan toyota aptal mı? Gecenin bir yarısı ıssız bir yolda lastiğiniz yarılırsa yol yardımına muhtaç mı kalacaksınız? Sunroof u iki bölmeli, ortada yatay bir direk kalıyor bu rahatsız edici, honda hrv de cam tavan yekpare, sunroof ta yarıya kadar açılıyor ve çok ferah. Bunun dışında alınası bir araç. Yazık ki bulunduğu fiyat bandında ciddi rakipleri var. Yollarda asx gibi arada sırada rastlanan otomobillerden biri olacak. İlk yorumumda eclipse cross' u tercih ederdim demiştim ama gördüm ki honda hrv alarak yanılmamışız. Ufak tefek eksiklerine rağmen honda yine honda.

Misafir-3386 06.12.2018 12:10

Sayın 9746 *** hrv de motor koruma yani limit kesici yok şöför olmadığınızda anlaşilıyor araç en düşük vitesle giderkende 6750 devri görürsün en yüksek vitesle giderken 6750 devri görürsün hatta yerinde dururken boşta dip gaz yaparsan yine görürsüm araç yolun durumuna yükünün ağırlığına göre söförün sürüşüne gör hızlonır yada hızlanamaz

Misafir-6635 06.12.2018 09:34

misafir-9746 hrv yi bilmem ama son hızı 195 görünen 2011 model benzinli fd6 civicle 225 e kadar gördüm.. aynı araç için 230-240 gibi hızlardan bahseden kullanıcı arkadaşlarda var.

Misafir-5039 06.12.2018 07:36

Siz gerçekten hrv sahibimisiniz bilmiyorum ama otomatik vitesli bir araç boşa atılmaz evet kağıt uzerinde 187 yazıyor ama bu demek değildirki daha fazla ğitmez ben sivasta yaşıyorum imanmazsanız buyurun gelin beraber deneyelim ben şimdi sana nasıl anlatayım video çekmedimki sana göstereyim zaten söz konusu aracın yüksek hızlarda güven vermiyor denmesi değilmi ha düzde ha rampa aşağı inişte kaç saniyede o hıza çıktığıda önemli değil sonuçta o hıza çıkıyor ve hiç bir güvensizlik yaşamıyor ben dediğim gibi ancak misafirim ol beraber test edelim gör yootub da videolar var onlarda çıkmış bu hızlara hatta 220 ye çıkanda var bemde 220 yi deneyeceğim bakıma girip çıkayım belki birde video çekerim

Misafir-9746 05.12.2018 12:40

Sayın 3684
Son hızı 187 km/s olan bir araç ile nasıl 210 a çıktınız?
Gerçekten öğrenmek istiyorum. Arabanın maksimum gücü olan 130 hp, motor devri 6600 de iken sağlanıyor. Zaten araçta izin verilen en son devir 6750. Yani düz yolda arabanın bütün gücünü versenizde 187 yi geçmeniz imkansız. Hadi düz yolda 187 yapabildiniz sonra çok büyük bir yokuş aşağı devam ettiniz 210 a çıkmanız yine imkansız çünkü motor o kadar çok devir çeviremeyecektir.
Hadi diyelim düz yolda 187 yaptınız, sonra çok büyük bir yokuştan inmeye başladınız ve motor korumaya geçmesin diye vitesi boşa attınız, dediğiniz 210 kms ulaşmak için ne kadar saniyenin geçmesi gerektiğini ve indiğiniz yokuşun ne kadar uzunlukta olması gerektiğini ( açıyı, sürtünmeyi vs.. hiç dikkate almıyorum bile) anlatırsınız inanın çok mutlu olurum
*** Not: hrv sahibiyim

Misafir-3634 03.12.2018 11:35

Sayın 7307 hrv nin yüksek hızlarda denge sorunu oluşuğu biraz saçma olmuş kaç km hıza çıktınız bilmiyorum ama bende 2017 hrvemle defalarca 210 km hıza çıktım böyle birşeyle karşılaşmadım elipçros bu konuda bir tık daha iyi olabilir ama hrv de çok iyi ben c segmenti birçok sedanla 200 km hıza çıktım herv kadar güven vermedilir

Misafir-7307 02.12.2018 03:55

2014 Mitsubishi asx ve 2018 honda hrv sahibiyiz. Eclipse cross ' u aracımı periyodik bakıma götürdüğümde inceledim, test sürüşü yapmadım. Hrv' den birçok üstünlükleri var teknik manada ve teknik ölçüler konusunda. Örneğin ürün gamında 4x4 var. Canlı bir turbo motoru var. Buz üstünde vs kaygan zeminlerde daha stabil bir sürüş vaadeden bir araç. Hrv' nin de bazı üstünlükleri var, örneğin bagaj hacmi, yakıt tüketimi gibi. Geyik testinde eclipse cross ' un başarısı hayranlık verici. Hrv nin yumuşak, konforlu bir sürüşü var. Bu yumuşaklık yüksek hızlarda denge sorunu oluşturuyor. Hızlanması asla kötü değil, yüksek devirlerde her türlü ihtiyacı karşılıyor. Adaptif hız sabitleme hrv' de yok. Eclipse cross' da var. Biz hrv alırken eclipse cross' un fiyatı oldukça uçuktu, seçenek olarak düşünmedik bile. Ama bügün olsa ilgilenebilirdik. Yine de piyasa yeni çıkan bir aracı alırken tereddüt ederim, isterim ki birkaç yıl satılıp kullanıcı geri dönüşlerine göre eksiklikleri giderilsin. İki aracın da ikinci eli oldukça zayıf ama mitsubishi' nin daha zayıf. Kıyamet gibi ticari aracının döndüğü markanın binek aracını yollarda görünce bu durumu bir mitsu sahibi olarak dahi yadırgıyorum. Bu fiyat bandında oldukça güçlü rakipleri var. Ancak markaya gönül verenler alıyor. Honda hrv' den her anlamda fazlasıyla memnunuz. (Sürücü camının otomatiği zırt pırt arıza yapsa da) iki araç arasında kalmışsam mitsubishi adı altında üretilen son safkan japon eclipse cross' u tercih ederdim. Bu kararımda elbetteki "daldaki kuş eldeki kuş..." durumu da var. Satacağınız zaman bir Duster, Qq, Tucson, Chr vb. kolay elden çıkaramayacağınızı bilerek alın. Selamlar.

Misafir-7058 01.12.2018 15:56

Nerdeyse 2,5 yıldır HR-V kullanıyorum ve çok memnunum. Bütcenize uyuyorsa tavsiye ederim. Genel anlamda araba fiyatlarının çok arttığı böyle bir zamanda sıfır araç almak ne kadar mantıklı tartışılır.
Eclipse Cross'u bilmiyorum ama fiyat konusunda ciddi tereddütleri var gibi. Sürekli inip çıkıyor. Aldıktan sonra 20000 tl fiyat düşürürlerse ne yaparsınız ! Birde henüz çok yeni bir model.

Misafir-4405 27.11.2018 10:25

Böyle bir araca sadece çok yakan motor yetmiyor eıer bu kadar para veriliyorsa daster ında performansı var daha ucuz dolayısıyla bu tip araçlar donanımlı olmalı elipscros donanımı yetersiz ikiside japon deerken hrv safkan jopon elipscros fransız jopon melezi

Misafir-3012 27.11.2018 09:15

kesinlikle eclipse cross tercih etmelisiniz.
yukarıda yazılı olan donanımların bazıları hrv'de yok.bayiye gittiğimde bazı donanımlarda kısıntıya gittiklerini söylediler ötv yükselmesinden dolayı ve bu yüzden vazgeçmiştim almaktan son anda.
ayrıca taş çatlasın 1-2 bin tl indirim yapıyor bayiler liste fiyatından.crash testlerde hrv hiç güven vermedi y.tube'tan izlemenizi tavsiye ederim bu arada.hrv crash testini.
Eclipse cross her anlamda üstündür hrv'den,hatırlatmak isterim yinede siz bilirsiniz, seçim sizin seçiminiz.

Misafir-2174 26.11.2018 16:06

Hrv gerçekten çok kaliteli bir araç kullanmadan performansına laf edenlerin önce aracı kullanmalarını sonra yorum yapmalarını tavsiye ederim aracın çok keyıf verici sürüş performansı var rampa çıkarken gaza bastınmı gittiğini hemen hissediyorsun 130 bg araç torkun tamamı gerçek veriyor sonuçta yarış arabası almıyoruz çok verimli ekonomik bir motou var daha fazlasına gerek yoktur yaklaşık 9 aydır kullanıyorum çok menmunum elipscrosuda inceledim alacaktım iyiki hrv almışım elipscrosla hrv nin fiyat grafiğine bir bakarmısınız biritepeye çıkmış çakılmış biri istikrarlı bır grafik çizmiş bence hrv alan pişman olmaz

Misafir-9106 26.11.2018 07:49

*** hrv nin performans düşüklüğü bir yana ama motor güçsüz ve cvt vitesi var. Güçsüz motorda cvt vites en kötü ikilidir.
Turbo motor olur, motoru güçlü olur cvt vites insanı rahatsız etmez ama bu motorda maksimum tork 5000 devirlerde. Hızlanmak için gaza basınca arabada gürültü kaosu başlıyor demektir

Misafir-8103 25.11.2018 22:00

Burada ne kadar a B c D desekte bu araçların segmentlerini belirlememiz imkansız gider araçları inceler yakıt donanım konfor inceleriz işimize geliyonsa alırız hrv yıllardır kendi segmentinde(c) dünya satış lideri türkiyede kontenjan dolayısı ile yılda 1000 adet az satıyor gözüküyor elipscros daha yeni bir araç ilk çıktığında hrv den daha pahalı idi şimdi neden daha ucuz ikiside güzel araçlar performans hariç hrv her bakımdan daha önde türkiyede benzin fiyatları 6-7lıra bandında dolayısıyla alıpda basmaya korktuktan sonra neye yarar performans her halükarda hrv

Misafir-7655 25.11.2018 02:10

Misafir 3787 satış rakamlarının açıklandığı odd verilerinde en solda marka yazar , bir sağında modelin adı , daha sağda ise segment yazar.C7 , d7 gibi.C-d diye birşey yok.c ve ya d gibi ibareler segment ismi 1,2,7gibi ibareler ise suv-hb-sedan araç tipine ilişkin.Misal 3008 de c7,crv de d7 yazar.Galiba detaylı incelemediniz.

Misafir-3787 24.11.2018 22:47

Bu segmentler sadece tasarım ve boyut nitelendirdirmesi geçerliliği yok .her ay otomobil distribütörleri derneğinin satış rakamlarını takip ederim 2 nizinde bahsettiği şekilde kategorize yok .c-d denilen aynı kategoride ve coupe suv denilen aynı kategoride bakılıyor yani chr 3008 crv tiguan hepsi aynı kategoride .X5 X6 aynı kategoride f lüks suv olarak bakiliyor bir yakinim elantra aldi Hyundai elantrasi için kendisi d segment demiş ancak turkiyede c segmenti olarak geçiyor. Kafanızı segmentlere çok yormayın bunlar satış rakamları gelince aynı kategoride

Misafir-8391 24.11.2018 18:17

her iki araçta aynı segment, yani C7 (compact suv).
kaynak http://www.odd.org.tr/folders***

Misafir-7401 24.11.2018 02:54

Misafir 8896 eclipse cross c suv dur buna aykırı ya hut c suvlarla rekabet etmediği gibi bir ibare mitsubishi tarafından hiçbir yerde kullanılmış değildir.Coupe suv olarak tanıtımı yapılmaktadır lakin coupe lik olayı ayrı bir hadisedir.Her segment araç coupe tarzında dizayn edilmiş olabilir.
Crv , rav4 c değil d segmenti suv/crossover lardır.C segmentinde ki suv/crossoverlar skoda karoq , peugeot 3008 , seat ateca , opel grandland x , hyundai tucson gibi araçlardır.Belki bunlardan bir kısmını aks mesafesi ve konforu açısından subjektif olarak c+ olarak ta niteleyebilirsiniz.
Honda hrv ise her ne kadar otomobil distrübütörleri derneğince c olarak kabul edilmiş olsada 20 senedir bu sektörle ilgilenen biri olarak b+ olarak nitelendirmekteyim ve chr , mokka , asx te bence direkt olarak rakipleri.Tercihe gelince illa otomatik versiyon tercihi yapacaksam honda hrv ye , manuel uygun fiyatlı baz model tercihi yapacaksamda(bu versiyonda bluetooth yoktu diye hatırlıyorum) eclipse cross u tercih ederdim.Ancak bu fiyat seviyesinde benzinli otomatik araç satınalmayı göze alırsam diğer alternatifleri de değerlendirirdim.İyigünler

Misafir-8896 23.11.2018 21:07

Eclipse cross C segmentinde yer alıyor ama boyut olarak C segmentinin örenk araçları olan CRV, RAV4, Tiguan gibi modellerin altında.
Zaten C segmenti ile yarışmadığını Mitsubishi de kabul ediyor. Bu yüzden ismi Eclipse. Eclipse Mitsubishinin Coupe modelidir. Eclipse Cross ise SUV Coupe sınıfına. Toyota CHR gibi, ya da mercedes ve bmw nin benzer modelleri var

Misafir-7511 23.11.2018 15:30

Mitsubishi yi inceledim. İnstyle ı almaya karar verdim. Ancak takas için aracımıza 20.000 tl düşük fiyat verdikleri için vazgeçtik. Çok güzel araba. Bagajı biraz küçük gibi ama koltukları öne çekebilme imkanınız var. Konfor güvenlik vs yürümüş gitmiş zaten.
Hrv yi de çok inceledim. 1.5 sene önce 105 bin lira civarıydı. Şu an bile en fazla 130 bin lira edeceği kanaatindeyim. Çünkü cvt vites ne yazık ki güçsüz motorlarda resmen eziyet oluyor.
2019 da turbo motorlu hemde 192 beygirlik makyajlı versiyonu gelecek. Ona bakmak gerekir bence

Misafir-8282 23.11.2018 09:52

İki araçta C segmentinde yer alıyor. Eclipse Cross performans olarak daha iyi ve yakıt daha fazla. HR-V donanım olarak daha dolu ve daha az yakıyor. Beklentinize göre karar verin ve iki aracı da test edin...

Misafir-2199 23.11.2018 09:16

misafir 7819 kardeşimin dediğinin tersine eclipse cross c segmenttir. karogtan da daha geniş iç hacme sahiptir. Tabiki hrv'den de.İkisini de sürdüm, eclipse cross güçlü motoruyla kesinlikle hrv'den çok üstün. Tek eleştirilebilecek tarafı arka far tasarımı. Genelde pek şık görülmüyor.

Misafir-6968 22.11.2018 22:48

Eclupse cross c segmenti , hrv b ya da b plus segmenti bir araç.Haliyle standartlarıda buna göre.Şanzıman tipleri ikisininde cvt , eclipse cross turbo beslemeliyken hrv atmosferik.Eclipse cross ta sürüş dinamikleri hrv de konfor ön planda.

Misafir-7819 22.11.2018 19:18

İkisi de B serisi SUV'lardan biraz büyük ama C serisi SUV da değiller. Ben ikisini de almam.
Bu fiyara:
1-Ekonomi sitiyorsam Kia Niro.
2-İkinci el değeri önemli ise Nissan QQ,
3-Ekonomi ve ikinci el için Hyundai Tucson dizel otomatik,.
4- 4x4 istersen Subaru XV
5- Geniş iç hacim için Skoda Karoq
6- Tasarım için peugeot 3008 veya toyota CHR hybrid
7- Tarz farkı için Jeep renegade

Yeni Karşılaştırma Ekle