Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3684
17.10.2018 16:39
Arkadaşlar egea 3 yildiz almis hemde euroncapten ,iihs testine hiç girmesin .benim canimdan ,ailemin,evladimin canindan daha mi önde olmali navigasyon,geri görüs kamera vs vs.,.elentra sağlamdir kemik gibi araç üstüne alin bir üst donanim tamamdir
Misafir-6415
17.10.2018 16:00
merhaba ben 7541, sn. muammer bey, her iki araçtan birinin sahibi değilim yani fanatiklik yapacak bir durumum yok, kaldı ki herhangi bir marka tercih
önceliğim yok, hiçte olmadı. ihtiyaçlarımı karşılayacak bütçemi yormayacak araç tercih eden biriyimdir.
yapılan güvenlik testleri, çeşitli araçların aynı testlere tabi tutulması sonucunda belirli kriterlere göre verilen puanlamaların
araçların güvenliği konusunda bizlere tercih yapmamız konusunda yardımcı olmakta, faydası bulunmaktadır.
her iki test kuruluşunun araçların test sonuçlarına tekrardan baktım,
elantra'nın son kasası euro ncap'ta testi yok abd iihs'de 2017 yılı testinde var ve top safety pic+ odulu almış, test detaylarına
baktığımızda ön carpışma önleme sistemi olduğundan bu test boş paketi değilde en dolu paketi olduğu anlaşılıyor.
egea ise iihs'de yok euro ncap'ta 2016 yılında Çift Derecelendirme testine en boş paketi 3 yıldız, en dolu paketi 4 yıldız almış. iihs'de
egea'yı dodge neon olarakta arattım ancak herhangi bir sonuç elde edemedim.
birçok markanın aracı euroncap'te bu çift derecelendirmeden sonra en az bir yıldız kaybetmiştir, nisan 2016'dan sonra euroncap'ta 5
yıldız almak oldukça zorlaşmıştır.
bu test kuruluşlarında araçlar değişik hızlarda ve en yükseği 64km/sa (40mil) sabit hızda test edilmektedir. 14-15 yıl önce piyasada son
donemde kuş serisi olarak tabir edilen bir araçla şehir içinde ~60-70km/s hızla seyir halindeyken bana yandan çarpmaları sonucu
şeridimden çıkarak testlerde olduğu gibi tam ön kısımdan çarptım, tek emniyet unsuru emniyet kemeriydi. kaza 1sn bile sürmedi. araç
yandan ve önden ciddi hasar almıştı, bense kazanın sokunu atlattıktan sonra burnum dahi kanamadan araçtan indim. şayet bu kaza
şehirlerarası yollarda ve ~100-120km/sa belki daha üstü bir hızda olaydı sonuç çok farklı olurdu.
demem o ki, testlerın yapıldığı hızlar ile trafikte muhtemel kazalara sebebiyet veren hızlar ile aralarında uçurum kadar fark var. ha ne
zaman bu test kuruluşları saatte +120km/s hızda testlerden güvenlidir diye derecelendirme puanları verir o zaman onları biraz önemserim.
en güvenli dediğimiz araçların bile yüksek hızlarda kazaların felaketle sonuçlandığını görüyoruz, biliyoruz.
sn. 3485, aracınızı iyi günlerde kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. evet elantanın elite paketi daha dolu bir paket ve egeanın lounge ile kıyaslanması gereken pakettir. mevcut kıyaslamadaki style paketi
ancak egea easy paketi ile kıyaslanabilir. her iki aracında denk paketlerini yan yana koyduğunuzda fiyatları arasında ciddi fark olduğu
görünüyor.
önceki yorumumda donanım farklarını belirtmiştim ancak konu güvenliğe döndü madem bu donanımlardan far sensörü, yağmur sensörü, otomatik
kararan iç dikiz aynası vs. birer güvenlik ekipmanıdır.
son olarak *** kızıp bu kadar eksi vermesine gerek yoktu.
-------------------------- "Çift Derecelendirme Nedir 2016 yılından itibaren Euro NCAP araçlar için iki yıldız derecelendirmesine izin vermiştir: varsayılan (‘temel’) derecelendirme aracın
güvenliğini sadece EU28 uyarınca model serisinin tümünde bulunan güvenlik ekipmanları ile gösterir; ve eğer üretici isterse araç için
isteğe bağlı olarak sunulabilen 'güvenlik paketi' donanımı ile ikinci ‘çift’ derecelendirme yapılabilir.
Çift derecelendirme tüketicilerin ilave çarpışmadan kaçınma donanımları ile araç güvenliğinde sağlanabilecek gelişmeleri görmelerini
sağlar."
MUAMMER DEMİR26
17.10.2018 10:34
Misafir 7541 elantra top safety pic+ odulu almış ki iihs amerikada uygulanan çok zorlu bi testtir. Avrupadaki testlerden daha zordur. Oradan 5 yıldızla beraber small overlop testinden çok yüksek puan alarak ödül almıştır. Egea ise avrupa testlerinden 3 yıldız almıştır. Navigasyon 10 inç ekran arka park sensoru geri görüş kamerası deri koltuklu body kitli far sponsorlu arka on kol dayamalı derinlik ayarlı direksiyonlu otomatik benzinli versiyonuna 97 bin fiyat aldım. Bence taraftarlik ediyosunuz
Misafir-3485
16.10.2018 18:32
Misafir-7541 elantranin elite paketinde hepsi var .***. Dolu dolu Elantra sunrooflu elite Plus dizel otomatik bu fiyata 1 yıllık 2.el tavsiye ederim 0km almanın anlamı kalmadi abimde var bende kullandim çok memnun
Misafir-7541
16.10.2018 10:52
elantrada, navigasyon yok, arka park sensörü yok, geri görüş kamerası yok, deri direksiyon vites topuzu yok, hız sabitleme yok, yagmur sensörü yok, fark sensörü yok, ön sis farı yok, led gündüz farı yok, dijital klima yok, yukseklik ve derinlik ayarlı direksiyon yok, otomatik kararan iç dikiz aynası yok, sürücü bel desteği yok, refakatçı aydınlatma yok, navigasyon yok, alüminyum-çelik jant yok, fonksiyonel direksiyon yok,
egea'da mı? yukarıda yazdığım tüm donanımlar var, hatta daha da fazlası var.
Misafir-4533
16.10.2018 10:35
arabaların ikisi de aynı sınıfta, donanım fakiri elantra'nın hiç şansı yok malesef.
Misafir-4443
16.10.2018 09:07
*** tabiki elantara .arkadaşlar hyundai araçları gerçekten sağlam.adamlar amerikada uzak doğuda bir çok ödül alıyor.ikisine oturun anlarsınız.egea yeni albea o kadar
Misafir-5168
15.10.2018 23:53
Bana göre biri b+(egea) , bir diğeri c(elantra)Karşılaştırmak ne kadar doğru bilemiyorum.Accent blue , bence egea ile rakip.Elantra biraz fazla kaçabilir.Bu kıyasta tercihim top safety pick plus ödüllü elantra
Misafir-7263
15.10.2018 21:25
Elantra alırdım. 1. tasarımını daha çok beğeniyorum. 2. garantisi daha fazla. 3. malzeme kalitesi daha iyi. Egea'da direksiyon altında kablolar görünüyor. 4. daha güvenli.
whitejetta06
15.10.2018 16:20
Tabiki de Elantra sadece D sınıfı olduğu için değil her yönden artısı fazla. Eega alana da saygı duyarım yalnız arabadan anlamayan birisi bile sırf beygir ve marka imajı farkından dolayı Elantra'ya oyunu verir.Egea sözde ''Türk tasarımlı'' sloganıyla Türkiye'de tasarlanıp üretilip lansman yapıldı. Yalnız reklamında bile italyan tasarımı diye tanıttı.Egea çok satan lokomofi bir model olabilir ama fiyatını özellikle 100.000 fiyat bandını geçince hak etmiyor. Hyundai içi daha geniş,Yolu daha az hissettiren,''günlük kullanıma''uygun standart donanımları olan ferah bir araç.Turbosuz olduğu halde.Toyota gibi bu koreli de yüksek beygiri turbo beslemeli olmadığı için turbolu motorların yapacağı arıza riskinden dolayı bir adım daha öne çıkırıyor. Satın alacağınız araçta fazla beygir aldıktan sonra düşünmezsiniz ama düşük beygir alırsanız aksine yolda çok ararsınız eksikliğini.Benzinli araç alıyorsanız beygir fazla olmalı. Aynı dizellerdeki tork misali.Otomatik vites ikisi de aynı sorunsuzlukta bence.Yalnız yakıt,yedek parça ve kolay servis ağı ön plandaysa kesinlikle Egea tercih olmalı.
Misafir-1355
15.10.2018 16:01
Elantra'yı tercih ederim. Çünkü kendisinin euro ncap testi yok ama daha sert olan iihs testlerinde top safety pick +'ı almış ki bu dereceyi bu sınıftaki çoğu rakibi alamamış vaziyette. Egea ise euro ncap' ten bile 3 yıldız almış, iihs testini hayal bile edemiyorum. Başka bir detay da malzeme kalitesi kısmı. Elantra bu anlamda da Egea'nın elinde. Yol tutuş sürüş dinamikleri kafa kafaya denebilir. Şehiriçi süspansiyon konforunda Elantra bariz bir şekilde daha konforlu. Bir de 17 beygir artısı var, bunu yokuş tırmanırken hissedersiniz. Bu tür nedenlerden ötürü burada Elantra favorim ve tavsiyemdir
Cevabınız kaydedildi. En kısa sürede onaylanarak, yayınlanacaktır.
Arkadaşlar egea 3 yildiz almis hemde euroncapten ,iihs testine hiç girmesin .benim canimdan ,ailemin,evladimin canindan daha mi önde olmali navigasyon,geri görüs kamera vs vs.,.elentra sağlamdir kemik gibi araç üstüne alin bir üst donanim tamamdir
merhaba ben 7541,
sn. muammer bey, her iki araçtan birinin sahibi değilim yani fanatiklik yapacak bir durumum yok, kaldı ki herhangi bir marka tercih
önceliğim yok, hiçte olmadı. ihtiyaçlarımı karşılayacak bütçemi yormayacak araç tercih eden biriyimdir.
yapılan güvenlik testleri, çeşitli araçların aynı testlere tabi tutulması sonucunda belirli kriterlere göre verilen puanlamaların
araçların güvenliği konusunda bizlere tercih yapmamız konusunda yardımcı olmakta, faydası bulunmaktadır.
her iki test kuruluşunun araçların test sonuçlarına tekrardan baktım,
elantra'nın son kasası euro ncap'ta testi yok abd iihs'de 2017 yılı testinde var ve top safety pic+ odulu almış, test detaylarına
baktığımızda ön carpışma önleme sistemi olduğundan bu test boş paketi değilde en dolu paketi olduğu anlaşılıyor.
egea ise iihs'de yok euro ncap'ta 2016 yılında Çift Derecelendirme testine en boş paketi 3 yıldız, en dolu paketi 4 yıldız almış. iihs'de
egea'yı dodge neon olarakta arattım ancak herhangi bir sonuç elde edemedim.
birçok markanın aracı euroncap'te bu çift derecelendirmeden sonra en az bir yıldız kaybetmiştir, nisan 2016'dan sonra euroncap'ta 5
yıldız almak oldukça zorlaşmıştır.
bu test kuruluşlarında araçlar değişik hızlarda ve en yükseği 64km/sa (40mil) sabit hızda test edilmektedir. 14-15 yıl önce piyasada son
donemde kuş serisi olarak tabir edilen bir araçla şehir içinde ~60-70km/s hızla seyir halindeyken bana yandan çarpmaları sonucu
şeridimden çıkarak testlerde olduğu gibi tam ön kısımdan çarptım, tek emniyet unsuru emniyet kemeriydi. kaza 1sn bile sürmedi. araç
yandan ve önden ciddi hasar almıştı, bense kazanın sokunu atlattıktan sonra burnum dahi kanamadan araçtan indim. şayet bu kaza
şehirlerarası yollarda ve ~100-120km/sa belki daha üstü bir hızda olaydı sonuç çok farklı olurdu.
demem o ki, testlerın yapıldığı hızlar ile trafikte muhtemel kazalara sebebiyet veren hızlar ile aralarında uçurum kadar fark var. ha ne
zaman bu test kuruluşları saatte +120km/s hızda testlerden güvenlidir diye derecelendirme puanları verir o zaman onları biraz önemserim.
en güvenli dediğimiz araçların bile yüksek hızlarda kazaların felaketle sonuçlandığını görüyoruz, biliyoruz.
sn. 3485, aracınızı iyi günlerde kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
evet elantanın elite paketi daha dolu bir paket ve egeanın lounge ile kıyaslanması gereken pakettir. mevcut kıyaslamadaki style paketi
ancak egea easy paketi ile kıyaslanabilir. her iki aracında denk paketlerini yan yana koyduğunuzda fiyatları arasında ciddi fark olduğu
görünüyor.
önceki yorumumda donanım farklarını belirtmiştim ancak konu güvenliğe döndü madem bu donanımlardan far sensörü, yağmur sensörü, otomatik
kararan iç dikiz aynası vs. birer güvenlik ekipmanıdır.
son olarak *** kızıp bu kadar eksi vermesine gerek yoktu.
--------------------------
"Çift Derecelendirme Nedir
2016 yılından itibaren Euro NCAP araçlar için iki yıldız derecelendirmesine izin vermiştir: varsayılan (‘temel’) derecelendirme aracın
güvenliğini sadece EU28 uyarınca model serisinin tümünde bulunan güvenlik ekipmanları ile gösterir; ve eğer üretici isterse araç için
isteğe bağlı olarak sunulabilen 'güvenlik paketi' donanımı ile ikinci ‘çift’ derecelendirme yapılabilir.
Çift derecelendirme tüketicilerin ilave çarpışmadan kaçınma donanımları ile araç güvenliğinde sağlanabilecek gelişmeleri görmelerini
sağlar."
Misafir 7541 elantra top safety pic+ odulu almış ki iihs amerikada uygulanan çok zorlu bi testtir. Avrupadaki testlerden daha zordur. Oradan 5 yıldızla beraber small overlop testinden çok yüksek puan alarak ödül almıştır. Egea ise avrupa testlerinden 3 yıldız almıştır. Navigasyon 10 inç ekran arka park sensoru geri görüş kamerası deri koltuklu body kitli far sponsorlu arka on kol dayamalı derinlik ayarlı direksiyonlu otomatik benzinli versiyonuna 97 bin fiyat aldım. Bence taraftarlik ediyosunuz
Misafir-7541 elantranin elite paketinde hepsi var .***. Dolu dolu Elantra sunrooflu elite Plus dizel otomatik bu fiyata 1 yıllık 2.el tavsiye ederim 0km almanın anlamı kalmadi abimde var bende kullandim çok memnun
elantrada,
navigasyon yok, arka park sensörü yok, geri görüş kamerası yok, deri direksiyon vites topuzu yok, hız sabitleme yok, yagmur sensörü yok, fark sensörü yok, ön sis farı yok, led gündüz farı yok, dijital klima yok, yukseklik ve derinlik ayarlı direksiyon yok, otomatik kararan iç dikiz aynası yok, sürücü bel desteği yok, refakatçı aydınlatma yok, navigasyon yok, alüminyum-çelik jant yok, fonksiyonel direksiyon yok,
egea'da mı? yukarıda yazdığım tüm donanımlar var, hatta daha da fazlası var.
arabaların ikisi de aynı sınıfta, donanım fakiri elantra'nın hiç şansı yok malesef.
*** tabiki elantara .arkadaşlar hyundai araçları gerçekten sağlam.adamlar amerikada uzak doğuda bir çok ödül alıyor.ikisine oturun anlarsınız.egea yeni albea o kadar
Bana göre biri b+(egea) , bir diğeri c(elantra)Karşılaştırmak ne kadar doğru bilemiyorum.Accent blue , bence egea ile rakip.Elantra biraz fazla kaçabilir.Bu kıyasta tercihim top safety pick plus ödüllü elantra
Elantra alırdım.
1. tasarımını daha çok beğeniyorum.
2. garantisi daha fazla.
3. malzeme kalitesi daha iyi. Egea'da direksiyon altında kablolar görünüyor.
4. daha güvenli.
Tabiki de Elantra sadece D sınıfı olduğu için değil her yönden artısı fazla. Eega alana da saygı duyarım yalnız arabadan anlamayan birisi bile sırf beygir ve marka imajı farkından dolayı Elantra'ya oyunu verir.Egea sözde ''Türk tasarımlı'' sloganıyla Türkiye'de tasarlanıp üretilip lansman yapıldı. Yalnız reklamında bile italyan tasarımı diye tanıttı.Egea çok satan lokomofi bir model olabilir ama fiyatını özellikle 100.000 fiyat bandını geçince hak etmiyor. Hyundai içi daha geniş,Yolu daha az hissettiren,''günlük kullanıma''uygun standart donanımları olan ferah bir araç.Turbosuz olduğu halde.Toyota gibi bu koreli de yüksek beygiri turbo beslemeli olmadığı için turbolu motorların yapacağı arıza riskinden dolayı bir adım daha öne çıkırıyor. Satın alacağınız araçta fazla beygir aldıktan sonra düşünmezsiniz ama düşük beygir alırsanız aksine yolda çok ararsınız eksikliğini.Benzinli araç alıyorsanız beygir fazla olmalı. Aynı dizellerdeki tork misali.Otomatik vites ikisi de aynı sorunsuzlukta bence.Yalnız yakıt,yedek parça ve kolay servis ağı ön plandaysa kesinlikle Egea tercih olmalı.
Elantra'yı tercih ederim. Çünkü kendisinin euro ncap testi yok ama daha sert olan iihs testlerinde top safety pick +'ı almış ki bu dereceyi bu sınıftaki çoğu rakibi alamamış vaziyette. Egea ise euro ncap' ten bile 3 yıldız almış, iihs testini hayal bile edemiyorum. Başka bir detay da malzeme kalitesi kısmı. Elantra bu anlamda da Egea'nın elinde. Yol tutuş sürüş dinamikleri kafa kafaya denebilir. Şehiriçi süspansiyon konforunda Elantra bariz bir şekilde daha konforlu. Bir de 17 beygir artısı var, bunu yokuş tırmanırken hissedersiniz. Bu tür nedenlerden ötürü burada Elantra favorim ve tavsiyemdir