2017 Suzuki Vitara vs. 2017 Honda HR-V

profil
yavuz42

15.05.2017 17:43

Vitara ile Hrv arasındaki avantaj ve dezavantajlar
  • 2017 Suzuki Vitara 1.4 S AT
  • Fiyat100.800 TL
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Motor Hacmi1373 cc
  • Beygir Gücü140 HP
  • Ort. Tüketim5.2 lt
  • 0-100 Hızlanma9.5 sn

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

  • 2017 Honda HR-V 1.5 Executive CVT
  • Fiyat122.600 TL
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi Otomatik
  • Motor Hacmi1498 cc
  • Beygir Gücü130 HP
  • Ort. Tüketim5.4 lt
  • 0-100 Hızlanma11.4 sn
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-3580 20.09.2017 09:38

Karşılaştırmadaki Vitara'nın 9,5 saniyede 100 km ye çıkması doğru bilgi. Vitara'nın 4X4 olanı 10,2 saniyede 100 km ye çıkıyor.

Misafir-3343 13.07.2017 18:02

Suzuki vitaranın hızlanma verisi yanlış yazılmış. 9.5 saniyede 0' dan 100' e çıkan modeli düz vites ki o da şu an Türkiye' ye getirilmiyor. Gerçek değer 10,2 sn. Benim şu anki aracım atmosferik motorlu Asx. Üst devirlerde canlı ve hızlanmaya niyetli bir motor karakteri var. Ama alt devirlerde motor karakteri tembel ve ekonomi odaklı. 0-100 km hızlanması da Hrv ile aynı. Şu aradaki önemsiz görünen 1,2 sn bile inanın araçtan aldığınız keyfi çok değiştiriyor. Turbolu motorun yüksek torku alt devirlerden itibaren sunması en büyük avantajı. Ben Suzuki 1.4 S' le deneme sürüşü yaptım, dip gaz yaptığımda aracın gerçekten çok keyifli bir hızlanması olduğunu gördüm. Atmosferik motorlu Asx bu keyfi 4000-6000 d/dk da yaşatıyor ki hrv ' nin de benzer bir karakteri olduğunu düşünüyorum. İki markanın da turbolu, turbosuz seçenekleri mevcut. İsteyen kendine göre sebeplerle turbolu' yu kullanır isteyen turbosuzu. Keyif sizin, para sizin. İkisi de japon, yanlışları olmaz.. Erdem

Misafir-4366 23.05.2017 20:39

Bizde atmosferik Civic satışı dizeli olmamasına rağmen birçok turbolu ve dizelden daha fazla. Demek ki insanlar turbodan başka şeylere önem veriyorlar.

Misafir-8358 23.05.2017 15:43

1457
Size katılıyorum drag yarışında 20 metrenin çok önemi var.
Benim araba 320i. İstanbul da yaşıyorum. Bu trafikte bu yollarda ne hızlanması ne turbo farkı...bırakın bu işleri. Uyanın

Misafir-6035 23.05.2017 15:42

Artık ilk 5 yıl kalitesi en vasat olarak nitelendirilecebilecek olan markalarda dahi sorun görülmüyor. Bütün markalarda mekanik tasarımlar oturdu dayanım defalarca test edildi. Gerekli revizyonlar yapıldı, Artık japonlara has özellikler değil bunlar. Turboların ömrü artık motor ömrü ile aynı, kuru bile çalışabilen seramik metal alaşımı yataklamalar geliştirildi bunlar için, balanslama bile geçmişe oranla çok hassas yapılıyor. Türbin tasarımları tamamen cad programları ile bilgisayar ortamında yapılıp test ve dayanımları yine çok hassas hesaplanabiliyor. Ayrıca önemli olan ara hızlanmalar ve en küçük hacimli turbo motor atmosferiklere 7-8sn. fark atıyor. Yakıt ve emisyon zaten düşük B sınıfı emisyon var. Bütün atmosferikler C ve D sınıfı emisyona sahip. En alt vergi dilimine giriyorlar, bakım masrafları düşük 2.4lt. yağ kullanıyorlar, yağ eşanjörleri var, 1sn. zaman dilinde 100km/h süratte 27.7metre yapar emniyetle en az 6 araç geçersin. Tamamen elektrikli motorlara geçiş sürecinde artık konsept bu. Ama siz atmosferik kullanın herkezde olmasın zaten...

Misafir-4159 23.05.2017 14:08

1457 tercihimi turbo motordan yana kullansam da yapmış olduğun yorumun mantıklı olmadığını söylemek zorundayım. Ayrıca Suzuki de japon malı ve turbo motora sahip. Toyota'nın 1.2 ve 2.0 turboları mevcut, honda'nın da aynı şekilde 1.0 ve 1.5 turbo motorları mevcut (Honda'nın 2.0 turbosu var mı bilmiyorum) subaru'yu söylememe zaten gerek yok. Adamlar yıllardan beri turbo kullanıyor. Ayrıca şunu söyleyeyim Japonlar satış lideridir zaten. En çok araç ihracatını Almanya ve Japonya yapar. Şu an hangisi önde onu bilmem

Misafir-5667 23.05.2017 13:40

Japonlar zaten satış lideri, dünya Türkiyeden ibaret değil. Zaten artık japonlarda da turbo var ama atmosferik de devam ediyor. İsteyen istediğini alıyor. Turbo iyi ama atmosferik kötü diye bir şey yok. Tüketimde tıraş işte turbo. Ben 2 sn daha erken hızlanmayı önemsemiyorum. Sorunsuzluk masal olsaydı Corolla dünyanın en çok satn arabası olamazdı. Bence sen rahat uyu.

Misafir-1457 23.05.2017 12:35

1 veya 2 sn. değil. Tam olarak 1.9 sn yuvarlatırsak 2 sn. demektir ki, 10 sn lik bir dilimden bahsettiğinde % 20 daha iyi hızlanıyor demektir. Yani sen 80 metre gidebiliyorken diğeri 100 mt yi çoktan aşmış demektir. Bazılarına göre önemsiz de ne demek orasını da anlamış değilim. Arabasının daha atak olmasını kim istemez. Yok konfor önemliymiş te, yok sorunsuzluk önemliymiş te. Senin dediklerin önemli olsaydı, caponlar satış lideri olurdu. Demek ki sorunsuzluk masalına artık kimse kanmıyor. Rahat uyu.

Misafir-3585 23.05.2017 12:22

Yazık turbo motorlu vitarayı seçene ülkemin hala otomobilden bi haber olması üzücü insanların kısa vadeli düşünmesi çok saçma atmosferik motora koy yağını suyunu ömürlük gidersin uzun yolda yüksek hızda aracın yorulmaz turbo öyle mi çok narin bir yapısı mevcut işe yarayan tek kısmı kısa kalkışlar şehir içi sıkışık trafik ki ondada çok başarılı olduğu söylenemez çünkü yakıtı yine aynı tutar

Misafir-4665 23.05.2017 00:38

misafir 7339,o 1 veya 2 saniye hızlanmanın faydasını sollamalarda ve ara hızlanmalarda net görürsün.maksimum tork için devir çevirmen gerekmez. bu da yakıta etki eder.

Misafir-7339 22.05.2017 19:02

"aynı yaktıklarını farzetsek bile" ne demek? Zaten aynı yakıyorlar, neyi farz edeceksiniz? "0-100" deki 1 veya 2 sn birçok insan için önemli değil ! Turbo atmosferikten iyidir diye bir kural yok. Birçok Japon halen atmosferiği de geliştiriyor(turbo mutlak iyi olsa neden atmosferik motoru geliştirmeye uğraşssınlar?) ama rekabette geri kalmamak için tabii ki turbo da sunuyor bazıları (ama mesela Mazda sunmuyor, ona göre önemli bir şey değil, yani bizimle aynı kafada değil Mazda). Suzukinin yeni atmosferikleri çok iyi, Honda 1.5 HRV ve 1.3 Jazz atmosferik çok iyi, yakında Toyota'nın yeni 1.5 vvti atmosferiği geliyor ama bizim gibi turbo hastaları için 1.2 T seçeneği de geliyor). SONUÇ: Bir aracın iyi veya kötü olduğunu belirleyen unsur "0-100" değildir. Aracın güvenli olması, sağlam olması, konforlu olması, sorunsuz olması, tüketimidir".

Misafir-124 22.05.2017 16:14

eksilediğinize göre,5.4 lt ile 5.2 lt arasında çok büyük fark var size göre veya hala turbonun çok az yaktığına körü körüne inanamaya devam ediyorsunuz. Yahu veriler yukarıda işte, sizde benim gibi görüyorsunuz 5.4 ve 5.3 lt'yi, az yakıyor turbo işte.

Misafir-425 22.05.2017 15:57

Şu turboya laf atanlara aklım ermiyor. Değerler ortada. Turbo, atmosferikten daha iyi. Nedir bu inatlaşma Allah aşkına? Eğer böyle olmasaydı atmosferiğin en başında gelen toyota ve honda turbo motor üretmezlerdi.

Misafir-1682 22.05.2017 14:31

aynı yaktıklarını farzedersek bile turbo daha seri,hrv ise vasat.

Misafir-2693 22.05.2017 13:31

Turbonun tüketimde bir işe yaramadığı burada da belli. Biri 5.2, diğeri 5.4 yakıyor. Param yeterse Honda'yı alırım, yetmezse Suzuki de iyi.

Misafir-8338 22.05.2017 11:19

Aralarında 19.000 Tl fark var. HR-V donanım ve malzeme kalitesi ve ikinci el piyasası daha iyi. yakıt hemen hemen aynı. Vitara turbo motorlu ve performans olarak daha iyi. Şahsen Vitarayı tercih ederdim. İmkanınız varsa 4X4 olanı tercih ediniz.

Yeni Karşılaştırma Ekle