Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1251
09.02.2018 10:39
Arazi yoğunluklu kullanılacaksa XV. Asfalt yoğunluklu kullanılacaksa V40.
Misafir-5357
09.02.2018 09:30
aslında bu kadar kavgaya gerek yok benim için 0-100 önemli diyorsan asfalttan çıkmam diyorsan Volvo alacaksın yok kardeş ben ara sıra dağda bayırda gezerim yağmurda çamurda karda sorun yaşamayım diyorsan Subaru alacaksın birde şu var birisi Volvo ile Subaruyu karşılaştırırsanız Volvo alırsın çünkü Subaru müşterisi için arabalar ikiye ayrılır Subaru ve diğerleri onlar Subaru alır ve diğer arabalarla kıyaslamaz
Misafir-3948
08.02.2018 19:07
Subaru nun servisi yoktur diye birşey yok forester kullanıyorum gayet servisi hızlı ve kaliteli.Uzakdoğu markaları türkiye ye her zaman daha sıcak bakmıştır avrupa dan . mesela vw ye bakın türkiye politkasına bakın
Misafir-2733
08.02.2018 16:36
Merhabalar ben 9213, ben değerlendirmemi elbette ki, en önemli kriter olan hızlanma verilerine göre yaptım. Sizin saydığınız, malzeme kalitesi, işçilik detayları ve yalıtım gibi kriterler ancak o arabayı alıp uzun deneyimlerden sonra karar verilecek konular. Yani uzun vade de bir arabayı kullanmayınca memnuniyet sıkalası yerine oturamaz maalesef. Toplam kaliteden bahsetmek gerekirse, sizin normlarınıza göre bu arabanın 14 saniye de hızlanması kalitesini mi gösterir yoksa kalitesizliğini mi? İstediği kadar kalite, istediği kadar donanım barındırsın, benim açımdan sonuç değişmez. Bir Dünya para sayıp bu arabayı alsam, babam der ki; aldığın araba bu mu, valla beni döver.
Misafir-2856
08.02.2018 13:04
Sayın misafir 9213, aslında burada arabadan ne beklediğiniz önemli. Sizin için hızlanma ilk kriterse Volvo daha mantıklıdır. Ancak bir araba alırken performanstan başka, donanım seviyesi, malzeme kalitesi, işçilk detayları, yalıtım, güvenlik kriterleri, şanzımanın biraz daha hızlı olup narin olması mı yoksa biraz daha ağır olup daha dayanıklı olması gibi çok fazla seçim parametreleri vardır. Bu bütün iyi özellikleri olan arabalar zaten 250-300 bin liradan başlar ki buradaki araçlar premium marka olarak diğer araçlara baktığınız zaman uygun fiyatlı diyebiliriz.
Sayın 5277 Subaru'yu obejktif yorumladığını düşünüyorum. Ayrıca ufak bir katkıda bulunmak isterim ki bu araç şasisinin, arazi için daha sağlam hale getirildi. Çapraz çelik bar bağlantılarla şasisi daha dayanıklı hale getirilip aracın zamanla trim sesi vermesine daha geç veya dayanıklı hale getirildi.
Her insan için 0-100 km değeri önemli değildir. Bunun yanında Subaru ileri donanım özellikleri ve akıllı 4 çeker sistemiyle kaliteli bir araç. Volvo da hızlanma da keyif veren bir araç. Sonuç olarak burada hangi kriterlere öncelik veriyorsunuz bunun önemli olduğunu düşünüyorum. Saygılar...
Misafir-9213
08.02.2018 00:43
Tamam iyi güzel de Subaru=sağlamlık filan, kim alır, kim satar. Hadi onu geçtik, TR. de servisi olmayan bir aracı övmenin de gereği yok. Hadi servisini de geçtik, arabanın katalog değerine bakarmısın 14 sn. şimdi bu araba iyi mi diyeceğiz?
Misafir-1647
07.02.2018 23:57
SUBARU da volvo kadar güvenli arabadır.Güvenlik konusunda Subau dan yana endişeniz olmasınSubaru her zaman 4 çeker özelliğiyle dağda bayırda şehirde virajlarda ani dönüşlerde her zaman volv dan daha iyidir.Ve türkiy de subar imajı volvo dan bir tık daha üstedir.bence tercihinizi subaruxv den yana yapın subarunun vitesi powersift vitesten daha sorunsuz ve uzun ömürlüdür
Misafir-5822
04.02.2018 21:01
İki araçta çok çok iyi.subaru araçlari denince inanılmaz bir sağlamlık aklıma geliyor.volvo denince de çok güvenli araçlar .subaru beygir gücü daha fazla olsa kesinlikle alınırdı ama bu karşılaştırma volvo
Misafir-5277
02.02.2018 17:35
Subaru'da ileri teknoloji özellikeri mevcut. Adaptif hız sabitleyici, çarpışma önleyici otomatik frenler, sürekli 4 çekerde aktif tork dağılımı. Araç patinaja kaldığında her tekere ayrı kuvvet uygulayıp aracı çamur, arazi, kardan çıkarmaya çalışan en etkili yöntemi size sunuyor. Kelebek camlı ve görüş alanı ferah. Yakıt tüketimi kasasına göre normal. Sıralı yatay (Boxer) motoruyla ağırlık merkezi aşağıda ve yol tutuşu birçok arabadan çok daha iyi.
Eksileri ise premium bir marka olarak 114 beygirlik bir benzinli motora sahip olması. Levorg'taki 170 beygirlik turbolu performans motoru koymaları gerektiğine inanıyorum. En azından arabayla arada sınırları zorlamak isteyenler için turbo motor seçeneği de olmalı.
Volvo ise 152 beygirlik turbo motoruyla arada çabuk hızlanmak isteyenlere göz kırpıyor. En baz pakette bile yüksek güvenlik paketlerini standart olarak sunuyor. Benim fikrim eğer Levorg'taki 170 beygirlik turbo makine XV'de olsaydı görüş alanı ferah, akıllı 4 çeker XV derdim. Her iki araç da donanım ve güvenlik anlamında premium sınıfında kalitelidir. Sanırım fiyat farkına göre Volvo'nun motor peformansı tercih edilir. Bence ibre motoru güçlü olan Volvo'dan yana ama ne kadarlık bir fiyat farkı ve çabuk hızlanmaya ne kadar önem verdiğiniz de önemli. Saygılar.
Cevabınız kaydedildi. En kısa sürede onaylanarak, yayınlanacaktır.
Arazi yoğunluklu kullanılacaksa XV. Asfalt yoğunluklu kullanılacaksa V40.
aslında bu kadar kavgaya gerek yok benim için 0-100 önemli diyorsan asfalttan çıkmam diyorsan Volvo alacaksın yok kardeş ben ara sıra dağda bayırda gezerim yağmurda çamurda karda sorun yaşamayım diyorsan Subaru alacaksın
birde şu var birisi Volvo ile Subaruyu karşılaştırırsanız Volvo alırsın çünkü Subaru müşterisi için arabalar ikiye ayrılır Subaru ve diğerleri onlar Subaru alır ve diğer arabalarla kıyaslamaz
Subaru nun servisi yoktur diye birşey yok forester kullanıyorum gayet servisi hızlı ve kaliteli.Uzakdoğu markaları türkiye ye her zaman daha sıcak bakmıştır avrupa dan . mesela vw ye bakın türkiye politkasına bakın
Merhabalar ben 9213, ben değerlendirmemi elbette ki, en önemli kriter olan hızlanma verilerine göre yaptım. Sizin saydığınız, malzeme kalitesi, işçilik detayları ve yalıtım gibi kriterler ancak o arabayı alıp uzun deneyimlerden sonra karar verilecek konular. Yani uzun vade de bir arabayı kullanmayınca memnuniyet sıkalası yerine oturamaz maalesef. Toplam kaliteden bahsetmek gerekirse, sizin normlarınıza göre bu arabanın 14 saniye de hızlanması kalitesini mi gösterir yoksa kalitesizliğini mi? İstediği kadar kalite, istediği kadar donanım barındırsın, benim açımdan sonuç değişmez. Bir Dünya para sayıp bu arabayı alsam, babam der ki; aldığın araba bu mu, valla beni döver.
Sayın misafir 9213, aslında burada arabadan ne beklediğiniz önemli. Sizin için hızlanma ilk kriterse Volvo daha mantıklıdır. Ancak bir araba alırken performanstan başka, donanım seviyesi, malzeme kalitesi, işçilk detayları, yalıtım, güvenlik kriterleri, şanzımanın biraz daha hızlı olup narin olması mı yoksa biraz daha ağır olup daha dayanıklı olması gibi çok fazla seçim parametreleri vardır. Bu bütün iyi özellikleri olan arabalar zaten 250-300 bin liradan başlar ki buradaki araçlar premium marka olarak diğer araçlara baktığınız zaman uygun fiyatlı diyebiliriz.
Sayın 5277 Subaru'yu obejktif yorumladığını düşünüyorum. Ayrıca ufak bir katkıda bulunmak isterim ki bu araç şasisinin, arazi için daha sağlam hale getirildi. Çapraz çelik bar bağlantılarla şasisi daha dayanıklı hale getirilip aracın zamanla trim sesi vermesine daha geç veya dayanıklı hale getirildi.
Her insan için 0-100 km değeri önemli değildir. Bunun yanında Subaru ileri donanım özellikleri ve akıllı 4 çeker sistemiyle kaliteli bir araç. Volvo da hızlanma da keyif veren bir araç. Sonuç olarak burada hangi kriterlere öncelik veriyorsunuz bunun önemli olduğunu düşünüyorum. Saygılar...
Tamam iyi güzel de Subaru=sağlamlık filan, kim alır, kim satar. Hadi onu geçtik, TR. de servisi olmayan bir aracı övmenin de gereği yok. Hadi servisini de geçtik, arabanın katalog değerine bakarmısın 14 sn. şimdi bu araba iyi mi diyeceğiz?
SUBARU da volvo kadar güvenli arabadır.Güvenlik konusunda Subau dan yana endişeniz olmasınSubaru her zaman 4 çeker özelliğiyle dağda bayırda şehirde virajlarda ani dönüşlerde her zaman volv dan daha iyidir.Ve türkiy de subar imajı volvo dan bir tık daha üstedir.bence tercihinizi subaruxv den yana yapın subarunun vitesi powersift vitesten daha sorunsuz ve uzun ömürlüdür
İki araçta çok çok iyi.subaru araçlari denince inanılmaz bir sağlamlık aklıma geliyor.volvo denince de çok güvenli araçlar .subaru beygir gücü daha fazla olsa kesinlikle alınırdı ama bu karşılaştırma volvo
Subaru'da ileri teknoloji özellikeri mevcut. Adaptif hız sabitleyici, çarpışma önleyici otomatik frenler, sürekli 4 çekerde aktif tork dağılımı. Araç patinaja kaldığında her tekere ayrı kuvvet uygulayıp aracı çamur, arazi, kardan çıkarmaya çalışan en etkili yöntemi size sunuyor. Kelebek camlı ve görüş alanı ferah. Yakıt tüketimi kasasına göre normal. Sıralı yatay (Boxer) motoruyla ağırlık merkezi aşağıda ve yol tutuşu birçok arabadan çok daha iyi.
Eksileri ise premium bir marka olarak 114 beygirlik bir benzinli motora sahip olması. Levorg'taki 170 beygirlik turbolu performans motoru koymaları gerektiğine inanıyorum. En azından arabayla arada sınırları zorlamak isteyenler için turbo motor seçeneği de olmalı.
Volvo ise 152 beygirlik turbo motoruyla arada çabuk hızlanmak isteyenlere göz kırpıyor. En baz pakette bile yüksek güvenlik paketlerini standart olarak sunuyor. Benim fikrim eğer Levorg'taki 170 beygirlik turbo makine XV'de olsaydı görüş alanı ferah, akıllı 4 çeker XV derdim. Her iki araç da donanım ve güvenlik anlamında premium sınıfında kalitelidir. Sanırım fiyat farkına göre Volvo'nun motor peformansı tercih edilir. Bence ibre motoru güçlü olan Volvo'dan yana ama ne kadarlık bir fiyat farkı ve çabuk hızlanmaya ne kadar önem verdiğiniz de önemli. Saygılar.