2017 Opel Crossland X vs. 2017 Suzuki Vitara

profil
optimist

08.09.2017 18:09

İki yeni crossover. Bence motor özellikleri ve estetik görüntüsü ile Opel Crossland X öne çıksa da, donanım-fiyat açısından da Suzuki Vitara öne çıkıyor. Benim tercihim biraz daha pahalı olmakla birlikte Opel Crossland X.

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

  • 2017 Suzuki Vitara 1.6 GLX AT
  • FiyatSatış Dışı
  • Yakıt Türü Benzin
  • Vites Tipi 5 İleri Otomatik
  • Motor Hacmi1586 cc
  • Beygir Gücü120 HP
  • Ort. Tüketim5.3 lt
  • 0-100 Hızlanma11.5 sn
Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-2515 13.02.2018 15:38

Arazide de kullanmayı düşünüyorsanız kesinlikle Vitara,
1.2 turbo motor ile bir çukura oturursanız arabayı yerinden bile haraket ettiremediğinizi görürsünüz.
arazi şartlarında atmosferik motor daha sorunsuz olacaktır.

Misafir-5582 13.02.2018 11:50

şuraya bakın 1.6 motor hızlanması 1.2 den az

Misafir-7447 18.12.2017 14:05

Şuraya bakın, 1.6 atmosferik araba, 1.2 turbodan daha az yakıyor. Bu turbo işi fasa fiso.

Misafir-6895 18.12.2017 00:27

Haziran 2017 de Suzuki vitara almak üzereyken bir aksilik yüzünden son anda alamadım.Ağustosda da opel crosslandx aldım.Suzuki yi alma aşamasında bile iç konsolun kalitesizliği içime sinmiyordu.Öyle ufak detaylara takılmam ama gözardı edilecek gibi değil.Alsaydım hala bir pişmanlığım olacaktı.1.4 S motoru hızlanması harikaydı ama dediğim gibi içinin kalitesizliği sırıtıyordu .Crossland ise dış dizaynı vitara kadar albenili değil fakat seriliği,sessizliği vergi avantajı bağajının büyüklüğü ile bir adım önde.Ben aldım ve memnunum.Tavsiye ederim

Misafir-5066 17.12.2017 22:14

Suzuki vitara teknik veriler içinde 5 ileri düz değil otomatik olacak yanlış yazıyor. seçim cetvelinde AT diye belirtmiş zaten. sanayi göstermesin sağlam olsun derseniz suzuki vitara derim 0-100 değeri 1 sanitye 2 saniye geri olsa ne olur formula pistimi var memlekette. 56km ile ceza kestiler bana varsın geç kalksın araba.

Misafir-70 30.11.2017 10:40

merhaba 767
yerel ve yabancı kaynaklarda buna dair bilgi bende bulamadım. güncelleme o kısımlara yapılmayabilir. 0-100 değerinde vitara yavaş kalmış. vergi ve marka algısı nedeniyle ben mevcut durumda crosslandi tercih etmenizi öneririm.

Misafir-797 29.11.2017 18:42

Sayın 1262
Acaba ön konsol ve el freni bölgesine birşey yapılacak mı? Bilgi bulamadım

Misafir-1262 29.11.2017 13:54

facelift yani makyaj operasyonu gelecek vitaraya. ön ve arka kısım yenilenecek. kısa bir google araştırmasıyla görmek mümkün.

Misafir-6851 20.11.2017 22:54

vitara iç konsoluna bende baktım gerçektende eski fordların içi gibi çok eski çok değmez bu paraya

Misafir-4588 13.11.2017 22:15

vitara iç konsolu ticari araçlar gibi hiç beğenmedim doğrusu ama crossland x in çok modern çizgileri var bence crossland x dizel otomatik gelirse piyasada lider olur.

Misafir-742 04.10.2017 00:22

allah aşkına günümüzde kaç kişi dağa bayıra arabayla çıkıyor az mantıklı düşünürsek elbette opel crossland x çünkü ben konfor sessizlik ve az yakıt az mtv derim.Dağa bayıra çıkmıcaksam sert süspansiyon ,gürültü ,yorucu aracı ne yapim ki.Amaç suw görünüş ama şehirli olsun diyorsanız crossland x tabikide.

Misafir-9470 02.10.2017 01:06

Crosslan x konfor ve aile arabası vitara arazi yani sert patır kütür yani konfor mu arazimi tercih sizin

Misafir-8271 29.09.2017 17:37

Her iki aracı da test ettim crossland daha çok merivanın küçülmüş hali gibi geldi bana yani tam bir crossover yada suv hissi alamadım,ancak vitara sanki yoldan çıkıp tali yola ormana girse gidecek imajı aldım,ben sürüş dinamiği,sürüş zevki, his açısından vitara diyorum onun dışındaki kısımlara öncelik verenler crossland tercih edebilirler.

Misafir-7978 29.09.2017 02:49

Yeni mtv ye göre tabiki crossland x arada her yıl 600 TL mtv farkı olacak

Misafir-5394 20.09.2017 12:59

servis önemli ayrıca sadece servis değil hali hazırda iki aracın tasarımına bakınca crossland x zaten daha iyi göz var nizam var

Misafir-416 18.09.2017 01:21

malatyada oturan biri olarak vitara alsam servis için en yakın adanaya gitmem gerek bide vitara kasası çok demode geldi bana opelin çizgileri ön panjuru ledleri iç hacmi genişliği daha iyi geldi bana haliyle crossland x aldım çokta memnun kaldım gayet seri sessiz vites geçişleri çok iyi tam yerinde vites değişiyor.donanımda çok dolu bagaj geniş ,kablosuz şarz,led zenonlar cam tavan,standar multimedya apple car uyumlu daha ne olsun herkese kazasız günler dilerim allah pişmanlık vermesin

Misafir-1117 17.09.2017 13:18

Vitara ile ne kadar servis muhattap olacaksın, crossland ile ne kadar olacaksın bu daha da önemli. Garanti süreleri ne kadar bu daha da önemli. Ayrıca yeni çıkan bir aracı almak için acele etmeyin. Çocukluk hastalığı diye bir durum var. İllaki opel alacaksanız biraz bekleyin , sorunları ve çözümleri belli olsun derim

Misafir-4735 17.09.2017 11:03

vitaranın servis sayısı türkiye geneli ondörtmüş opelin altmışsekiz bu önemli

Misafir-4875 15.09.2017 00:35

Misafir-8140 neden mi ? çünkü 1.6 vergisi yıllık 1100 tl oysa 1.2 motor 600 tl o yüzden kardeşim

Misafir-7377 14.09.2017 14:45

Çağdaş motorlu araçlar HYBRID konusuna bende aynen katılıyorum. (m-8140)
Düşünsenize iki motoru bir araca sığdırmışlar üstelik hacimden çalmadan, bundan daha iyisi şam'da, kayısı..
Lütfen bizlerde otomobillerde çağdaşlın göstergesi HYBRID araçlara yönelip,çağdaş olduğumuzu kanıtlayalım tüm dünyaya..
istediğimiz zaman (manuel yada otomatik) elektirkli motoru devreden çıkarıp, benzinli motora geçmek sonra tekrar istediğimiz zaman elektrikliye dönmek artık bizim elimizde düşünsenize bu rahatlığı,kolaylığı..
Herkesi duyarlı olmaya ve HYBRID araçlara yönelmeye davet ediyorum..
saygılarımla.

Misafir-8140 14.09.2017 11:13

turbonun emisyou da, tüketimi de aynıdır yeni nesil atmosferikle. Bakın bu iki aracın emisyonu da C, tüketim de aynı. Ortalama tüketim aynı olduğuna göre neresi daha iyi? Yani ben niye 3 silindirli araba alayım emisyonu, tüketimi aynı olduktan sonra?Şu anda Honda Jazz 1.3, Mazda 3 1.5, Toyota Yaris 1.5 gibi yeni nesil atmosferik motorların emisyon ve tüketimleri turbo ile aynıdır. Çağdaş motor olmanın şartı turbo değildir. Çağdaş motor Hibrit'tir, elketriklidir. Onda da Japonlar öndedir. Turbo tartışmasız çok daha iyi olsa Japonlar neden hala yeni nesil atmosferik yapmaya uğraşsınlar.Takarlar yumruk kadar bir motora turbo olur biter.Bu almanların güzel bir pazarlama başarısıydı ve rekabet için birçok firma da uymak zorunda kaldı. Yoksa kaydadeğer hiç bir başarısı yok.

Misafir-446 13.09.2017 19:01

Aşağıda yanlış anlaşılmalar var, Turbolu araçların alt devirlerden itibaren verebildikleri yüksek tork değerini daha fazla yakıt tüketerek elde ettiklerini düşünen arkadaşlar var bu yanlış, tam tersine atmosfere bırakılan egzost gazının enerjisi kullanılarak bu tork elde ediliyor. Düşük hacim turbo beslemeli araçların, atmosferik araçlara oranla performas, tork ve emisyon degerlerinin %20 kadar daha iyi olduğu bilimsel verilerle ispatlıdır. Bu azımsanacak bir değer değildir, Yoksa niye uğraşılsın turboyla?

Misafir-6358 12.09.2017 17:26

Sayın optimist
Şu an 1.4 turbo 4×4 suzuki vitarı (140 hp turbo) pazarlıkla 108.000 civarı alabilrisiniz. Bırakın 2 sene garantisi olan bir sürü özelliği paket olarak almak zorunda kaldığınız aracı. Aynı şekilde önden çekişli sürüş modları olmayan suzukiyi bu paraya almaya gerek yok. Doğru seçenek 1.4 turbo 140 hp dört çeker vitaradır.

Misafir-397 12.09.2017 16:21

Vitrara içi cok dar ve yalıtım kötü ben crosslan x derim tereddutsuz

Misafir-8749 12.09.2017 14:01

Yakıt tüketimi konusunda 2 araç da aynı değerlere sahip. Ancak şöyle bir durum var: eğer hem ekonomi hem de biraz ivme değerli hızlanayım derseniz örneğin Crossland ile 10 lt yakarken; Vitara ile 12 lt yakarsınız. Yani 2 aracı da ekonomik kullanma ile elde edeceğiniz yakıt tüketimleri aynıdır. Ama bazı çabuk hızlanma zamanlarında(sollamalarda, asgari hızı geçmeden yeşil ışığa yetişmelerde) Vitara'nın yakıt tüketimi atmosferik olmasından ötürü fabrika verisinden daha çok sapar.

Burada aracı nasıl kullanacağınız ön plana çıkıyor. Bana göre şehir içinde vergi avantajıyla beraber Crossland bir adım önde. Ama benim, şehrin yanında araziyle de işim olur derseniz: Vitara. Aslında ideal bir arazi aracı bırakın turbo benzinli bir arabayı, asmosferik bir benzinli de olmamalı. Arazi aracının özellikleri düşük devirde yüksek tork verip patinaj yapmayı önleyen, hararet yapmaya karşı sık dur kalk ve devir değişimine dayanabilen düşük oranlı ilk şanzıman oranları, düşük hızlardaki rölanti-vites geçişlerinde ıslak kuru kavramayla baskı balatayı hemen eritmeyen, 4 çeker bir dizel araç olmalı.

Toparlayacak olursam, benim buradaki tercihim eğer sadece şehir içinde kullanacaksam Crossland; şehir içinde kullanıp, arada araziye de çıkarım diyorsam Vitara olurdu.

Misafir-7331 12.09.2017 08:33

Şehir içinde kullanılacaksa ikisi de seçilebilir ama arazi şartları olacak kesinlikle vitara seçilmeli, özellikle motorun 1.6 ve turbosuz olması arazi şartları için çok daha iyi diğer türlü arazide düşük motorlu turbo araçlarda çok zaman geçmeden Turbo sorunu yaşarsınız.
ek olarak belirteyim 1.2 turbo kullanıcısıyım, normal yolda yakıt iyi ama arazi şartlarında araç deli gibi yakıyor biraz ayağınız gaza fazla değince araç benzini sömürüyor.

Misafir-1036 11.09.2017 23:50

bagaj crossland x 520 litre koltuklar kızaklı çünkü öne geriye gidiyor ayrıca crossland x 1.2 motor vergi avantajı var,ani hızlanmada crossland x çok daha atik,crossland x de uzun kısa zenon far var ayrıca afl far var ve akıllı far sistemide standart led farları çok şiddetli ışık veriyor harika gece sürüşü var.sonn olarak suziki servis ağı çok az ikinci eli riskli alanın son arabası olur.

Misafir-3177 11.09.2017 20:49

Testler sadece düz yolda yapılmıyor. Birçok yolda deneniyor ve ort. sonuçlar veriliyor. Ve ort sonuçlara göre tüketim aynı. Alt devirde yüksek torku verebilmek için daha çok yakıt tüketmek gerekir. Zaten sonuçlar da bunu gösteriyor.

Kowalski 13.09.2017 08:40

al devirde çok tork için daha çok yakıt mı ?, o zaman dizel motoru reddediyorsunuz :)
turbonun amacını da, sıkıştırma oranlarını da reddediyorsunuz :)

Misafir-7695 11.09.2017 14:51

Düz yolda ve ideal şartlarda tüketimleri aynıdır fakat hafif arazi şartlarında, rampalı yollarda ve yüksek rakımlı bölgelerde alt devir bandındaki yüksek torkun etkisi ile turbolu araçlar daha az yakıyor. Ayrıca her iki araçda hafif arazi şartlarına uyumludur daha fazla beklentiniz varsa 4x4 lere bakın.

Misafir-7863 11.09.2017 11:02

3 silindirli ve 1.2 motorlu turbo araba ile 4 silindirli ve 1,6 atmosferik arabanın tüketimi aynı, istediğiniz kadar eksileyin. Gerçekler acıdır.

ibrahim1979 12.09.2017 11:08

suzikinin daha hafif ve güçsüz olduğunu da yazsaydınız ya

Misafir-778 10.09.2017 10:05

Suzuki Vitara hem arazi hem de şehiriçi kullanımı için uygun Opel Crossland daha çok şehiriçi kullanımına yatkın bir araç. Opel marka imajıyla Suzuki 2.el ve piyasasıyla önde. Crossland çok şık olmasına rağmen arazi sürüşüne yatkın bir araç değil. Vitara favorim ve tercihimdir

Misafir-5452 09.09.2017 19:30

1.2 turbo ile 1.6 atmosferik aracın tüketimi aynı. Artık bazı sabit fikirli arkadaşların turbonun da atmosferik gibi tükettiğni anlamaları lazım.

Yeni Karşılaştırma Ekle