2017 Hyundai Ioniq vs. 2017 Opel Insignia

profil
chimai

12.08.2017 11:21

Fiyat ve segment olarak farklı fakat Ö.T.V. muafiyeti ile fiyat farkı çok değil. 5 yıl süre zorunluluğu da açıkçası hybrit yeni teknoloji sayılabileceği için göze almak gerekiyor. ioniq yeni bir model 2. el satış için tutar mı tutmaz mı ülkemizde çok fikir sahibi olamıyoruz. Ö.T.V muafiyeti ile ioniq 78, insignia 88 civarı sizin tercihiniz ne olurdu?
  • 2017 Hyundai Ioniq 1.6 Elite Plus DCT
  • Fiyat123.900 TL
  • Yakıt Türü Hibrit
  • Vites Tipi 6 İleri Otomatik
  • Motor Hacmi1580 cc
  • Beygir Gücü105 HP
  • Ort. Tüketim3.9 lt
  • 0-100 Hızlanma11.1 sn

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-1238 16.08.2017 22:59

Hibrit arabaları teşvik edelim. Ben de bir hibrit araba almayı düşünüyorum bu anlamda yakın zamanda plugin(istenirse dışarıdan da şarj edilebilir) bir hibrit araç almayı düşünüyorum. Bu anlamda Hyundai ve Kia nın bizlere hibrit araçları diğer markalara göre nispeten daha uygun fiyata sunduğunu da düşünüyorum.

Misafir-5050 16.08.2017 15:53

Bence Ioniq'in Insignia'dan ziyade Octavia veya Megane gibi C segmenti arabalarının tam donanımlı dizel otomatikleriyle karşılaştırılmasının daha adil olacağını düşünüyorum.

Yakıt olarak mevcut atmosferik motorlu hibrit teknolojisinin, dizelle arasında tüketim olarak büyük bir fark gözükmemektedir. Ancak ileri teknoloji ve çevreyi yakın mesafede, dur kalklı yerlerde daha az kirletmesi bilincinden ötürü tercih ederim. Fiyatı da makul olarak C segmenti tam donanımlı dizel araçlarıyla aynı seviyelerde.

Misafir-9699 16.08.2017 15:04

Hibrit araçlar elektrikli arabalara geçmeden önceki elzem bir teknoloji, durak olmasına rağmen ben tam olarak henüz hibrit araçların dizel arabalara karşı bir önemli üstünlüklerini göremiyorum. Yani melez araçların elektrik tahrik sistemlerine hiçbir itirazım yok ancak siz bu elektrik motoru, bataryayı bir atmosferik motorla sunuyorsanız dizel bir arabaya karşı kaydadeğer bir avantajınız kalmıyor yakıt tüketimi konusunda. Onun için dizel motorlu bir aracın hibrit olması durumunda ve yakıt tüketimlerinin 2.5 lt / 100 km olması durumunda hibrit araçların tutulacağını düşünüyorum. Zira şu motor entegrasyonunda dizel motorlu bir araca karşı yakıt tüketimi konusunda önemli bir avantajı bulunmuyor.

Bunun dışında Insignia d segmentinin donanımlarını karşılıyor. Ioniq, kasasının büyük olmasına rağmen donanım özellikleri daha çok c segmentinin ihtiyaçlarını karşılıyor gibi.

Bu sefer oyum Insignia'ya...

Misafir-3259 16.08.2017 12:10

insignia d segmenti olarak güzel araba . ancak hibrit otomobillerde hızlı gelişiyoryakıt tüketimi dizele yakın. düşük hızlarda sadece elektrikli motor devrede olup arabayı daha çok şehiriçinde kullanıcaksan ioniq alınır .ioniq bugün 2.el için yeni olabilir birde şöyle düşün avrupa 13 yıl içinde dizel motorlu araba üretimini bitircek emisyondan dolayı . hibrit arabaları daha sık görüceğiz anlımına geliyor . seçim senin allah içine sindirsin

Misafir-5564 15.08.2017 10:31

hibrit olduğu için lonik yakıt insigniyanın fazla yakıt can yakıyor

Misafir-3570 14.08.2017 16:09

Ben insgna diyprum aynı durum bende de var ben tercihimi honda crv ye kullandım ama su sartlartda senın için en ideal insgna ve 10 bin tl fark aslında fark degil sonucta tanınmıs bilinmiş bir arac

Yeni Karşılaştırma Ekle