2017 BMW 1 Serisi vs. 2017 Jeep Renegade

profil
pirenses

29.11.2017 23:23

Uzun yolda kullanabileceğim bi araç arıyorum hangisini önerirsiniz. Daha önceki aracım vw polo 1.4 idi. Gayet memnunum aracımdan otomatik istediğim için değiştirmeyi düşünüyorum

Toplam Oy Sayısı: {{survey.totalVote}}

Bir yoruma cevap yazmak için lütfen yorumun altındaki "Cevapla" butonunu kullanınız. Konu ile ilgili olmayan yorumlar onaylanmaz...
YORUMLAR
Misafir-9900 05.12.2017 18:10

bence bu paralara düşünebileceğiniz diğer araçlar Mazda CX-3 1.5 Sky-D Power Sense AT ve Golf 1.6 TDI Highline DSG(çok sıradan belki ama) olabilir. sıra dışı bir şey isterseniz Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTD SuperTCT, kia soul ya da mini cooper da düşünebilirsiniz. hepsi güzel ve özel arabalar. ama dediğim gibi (ilk yorumda) suv ile normal otomobilin konforu, yol tutuşu aynı olmaz. ben yerinizde olsam dağ bayır gezmeyeceksem(ki söylemlerinizden öyle görünüyor) suv almazdım, çünkü ihtiyacınız o değil bence. suv daha heybetli olabilir belki ama unutmayalım ki bir aracın ağırlık merkezi yere ne kadar yakınsa devrilme ihtimali daha azdır yani büyük oranda daha güvenlidir(tabi başka etkenler de var)

pirenses 05.12.2017 15:17

Öncelikle teşekkür ediyorum yorumunuz için dizel düşündüğüm için volvoyu eledim çünkü ayda hemen hemen 1200-1300km yapan birisiyim dizel otomatik bakıyorum. Bu fiyatlardan sonra jeep daha makul gibi bmw ye yine zam geldi.

Misafir-678 04.12.2017 16:32

yola tutunma ve uzun yıllar tek kişi kullanırsa bmw çünkü arkası maalesf dar hemde bayağı dar.ama hafif retro tarz hafta sonlrı dağ bayır ise jeep.ikiside kaliteli üretim.mercedes a serisi kesinlikle güzel bir araç o da olabilir.bu araçların bakım masrafları zaten aşağı yukarı aynı tutardadır..çok değişmez.tabi volvo v40 neden düşünmediniz,volvo da çok sağlam

pirenses 03.12.2017 20:07

Segmentlerinin farklı olduğunu biliyorum zaten daha önce de mokka x ile kıyaslamıştım jeep renagedi fakat kararsızım sadece segment olarak düşünmeyin Türkiye'de daha çok hangisini almak daha mantıklı.iş aracı almakla kalmıyor 10bin bakımı masrafları ya da sorunlu olduğu yerler bmw nin v.s mercedes a 180 bu araçla aynı kulvarda onu önerir misiniz ya da niçin önerirsiniz yakıt da önemli tabi bu araçlar hakkında bilgi sahibi olan kullanan arkadaşlar cvp verirse sevinirim.Araç tek kişi tarafından kullanılacak karşılaştırma 3 büyüklerden vazgeçme mi yoksa günümüzde crossover suv tarzı araçlar çok rağbet görüyor jeep i al geç mi?

Misafir-4047 03.12.2017 14:32

misafir 9218 kesinlikle haklı.saçma kıyaslama olmuş.arkdşımda bmw 1 var ve kullandım inanılmaz tatlı bir sürüş.ailem olduğu için geniş bagaj ve kullanım hacmi lazım o yüzden civic sedan aldım aynı bmw gibi sanki rayda giden bir tren yoldan ayırmak imkansız.bmw 3 isterdim lakin para kısmetse ilerde.ama 2. el bmw 1 kesinlikle alıcam eşime aradabende kullanırım tabi inanılmaz zevkli makine.jeep markası adeta suv segmentine adını vermiş marka bence jeep de güzel tasarım lakin yol tutuş kesinlikle bmw araçları.segmentler çok farklı kıyaslama nasıl düşündünüz anlamadım

pirenses 03.12.2017 13:57

teşekkür ederim yorumunuz için jeep sizce kaliteli mi pişman olmak istemiyorum. Bmw nin de bakım masrafları çok diyorlar gerçi sıfır araç olucak yakıtta da BMW önde kararsızım

tokay ceritoğlu 03.12.2017 12:33

arazi,çiftlik yolu vs gibi değil,sadece uzun asfalt yol ise bmw,tabii ki bütçe miktarı da önemli olacaktır.

Misafir-9218 03.12.2017 11:10

uzun yolda kullanacaksanız ve aradaki fiyat farkı da çok önemli değil diyorsanız tabi ki bmw. hem çok daha kaliteli hem çok daha konforlu. ama ben biraz daha ferah geniş ve yola biraz da yukarıdan bakmak istiyorum diyorsanız renegade daha çok size hitap ediyor demektir. bence ihtiyacınıza göre karar vermelisiniz yoksa bu araçlar birbirine rakip değiller. 2. el falan filan olayına girmek istemiyorum, çok saçma bir kriter bence.

Yeni Karşılaştırma Ekle